Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) Balázzs válasza CYBERIA (#395) üzenetére


Balázzs
senior tag

Igen, a mobile.de -t nézegetem, de sajna amit találtam legutóbb az 1.6D volt és már el is vitték előlem. Nekem is jobb lenne a nagyobb motor, de csak a 2.0D-ig mert utána már nagyon sok lenne a regadó.

Ha tudtok jó állapotban lévőt akár külfödön akár itthon, írjatok!

(#402) E-Maxx válasza pojakcs (#400) üzenetére


E-Maxx
tag

Lehet persze, egy szoftverfrissítés, volvo autó galériában 50.000ft.:)
Néztem googleban, de megbízható emberkét, akivel valakinek, volvosnak van tapasztalatta nem találtam.:(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#403) CYBERIA válasza lajafix (#396) üzenetére


CYBERIA
őstag

109 lóerő, 13-14 mázsához nem sok, de el lehet vele közlekedni.

LOTR: T5 annyit biztos kibír, mint a D5, ha nem többet.
Olyan nagyon sokkal többet nem forognak, a D5 5000-nél tilt, a T5 meg 6000-nél.
Olyan nagyon pörgetni sem kell, mert a 320 Nm már megvan 1500-nál.

E-Maxx: hívd fel Seres Károlyt!

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#404) lajafix válasza LOTR (#397) üzenetére


lajafix
addikt

nos a világ abban az irányba ment el, hogy nem képesek nagy testvér nélkül megélni a luxus/prémium autógyárak sem. (2 kiv erősíti a szabályt: Honda, BMW). Szerintem a Volvo a ford/pözsó 4 hengeresekkel az autói felét szereli minimum. Ez van, lehet sítrni hogy múlik el a világ dicsősége és hogy tűnnek el az igazi volvók.

Rock'n Roll

(#405) LOTR válasza lajafix (#404) üzenetére


LOTR
addikt

sajnos igaz, de amíg vannak igazi volvok nincs gond :D

amúgy a saab-ok milyenek? - már a volvokhoz képest, gondolom valakinek van összehasonlítási alapja, saab-ok még elég ritkák, volvokból meg az utóbbi pár évben hirtelen rengeteg lett

One Ring to rule them all

(#406) pojakcs válasza E-Maxx (#402) üzenetére


pojakcs
senior tag

Lehet persze, egy szoftverfrissítés, volvo autó galériában 50.000ft. :Y :Y :Y :Y

Akkor inkább beiratkozom egy olasz nyelvtanfolyamra! :W Az is meg van 50-ből. :DD

[ Szerkesztve ]

Üdv: Csaba

(#407) CYBERIA válasza LOTR (#405) üzenetére


CYBERIA
őstag

Olyan nagy gond nincs ezekkel a PSA motorokkal. Csak az, hogy a PSA nem Volvo.
Annyira a nagy testvér sem biztosíték, lásd amerikai gyárak.

SAAB-okról nehéz objektívan véleményt mondani, másik nagy kedvencem.
Ott az a baj, hogy elég régen piacon vannak a típusok, nagyon sürgős lenne az új 9-5 piacra dobása, de a GM úgy látszik késleltetni akarja.
A Volvo a praktikusabb, a SAAB a sportosabb, talán kicsit jobb a design.
Ott az 1.9 TTiD az FIAT származék, de nem baj, mert 180 lovas, 400 Nm. Érted, egy dízeltől...

Ha valaki most akar SAAB-ot, akkor épp jókor, 1 000 000 környékén egész jó 9-5-ösöket adnak, talán a gazdasági válság, vagy mi az oka, nem tudom, de most nagyon olcsók.
Kb. ez a helyzet az 1. generációs V70-ekkel is.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#408) lajafix válasza LOTR (#405) üzenetére


lajafix
addikt

:) nekem a volvo tetszik szemben a saabbal, kb 5-6 év múlva volvom lesz, már legyártották valaki már használja, 5 évesen meg fogom tudni venni. :B :O V50 vagy V70 lehetőleg 2 literes ford motoros dízel/benzin... :D

Rock'n Roll

(#409) LOTR válasza CYBERIA (#403) üzenetére


LOTR
addikt

utána érdeklődtem benzinesnek is, és azt a választ kaptam, hogy mivel a benzines motorban (mindegyikben, nem csak volvoban) sokkal kisebb a kompresszió, mint a dízelben, ezért attól függetlenül, hogy kicsit többet pörög tovább bírja

[ Szerkesztve ]

One Ring to rule them all

(#410) CYBERIA válasza LOTR (#409) üzenetére


CYBERIA
őstag

Akkor jót mondtam? :)
Azon kívül, hogy kisebb a kompresszió, kisebb az égési nyomás is, ami szintén kisebb igénybevételt jelent.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#411) Balázzs válasza CYBERIA (#410) üzenetére


Balázzs
senior tag

Ebben igazatok van, viszont a diesel jóval több anyagot tartalmaz pont ezért, mivel nagyobb az igénybevétel.

(#412) E-Maxx válasza CYBERIA (#403) üzenetére


E-Maxx
tag

Beszéltem vele, de Ő nem foglalkozik váltókkal.
Amúgy maszek emberek is azt mondják, ha javítás, 3-400-ból megvan, ha csere, akkor minimum 800.000+munkadíj.... :(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#413) CYBERIA válasza E-Maxx (#412) üzenetére


CYBERIA
őstag

Hát nem tudom, index fórumon kérdezted-e, ott muszáj lesz valakinek tudnia.

Balázzs: több az anyag, de még akkor is jobban kopik. Igazából az a lényeges, hogy mennyi törődést kap a motor, ha szakszerűen van kezelve, akkor bármelyik sokat elmegy.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#414) LOTR válasza CYBERIA (#410) üzenetére


LOTR
addikt

igen :D

One Ring to rule them all

(#415) E-Maxx


E-Maxx
tag

Nah megúsztam 2db mágnesszelep cserével, de ez is 100k volt.
Viszont most örülök, mint majom a farkának, mert megtudtam valamit, amit eddig nem tudtam... :))
Sokkal olcsóbban vettem, mint amit ér az autó.
Mégpedig ez amiatt van, hogy ez összkerékhajtású, és a kereskedő is azt mondta, hogy első, egyik papírjában sincs róla nyom, semmit nem tudtam róla, és most, hogy a váltó miatt fel kellett emelni, és szétszedni, derült ki, hogy összkerékhajtású az autó.... :))
Én meg kb 700-800-al olcsóbban vettem, mint a hasonló áru összkerekesek mennek. :))

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#416) CYBERIA válasza E-Maxx (#415) üzenetére


CYBERIA
őstag

Na most az a motor van kb. 200 lóerő. Ha nyomsz egy nagy gázt, akkor egyből lehet tudni, hogy első-, vagy összkerekes ;] .

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#417) E-Maxx válasza CYBERIA (#416) üzenetére


E-Maxx
tag

201 lóerő. :))
Egyébként nem, mert első kerekes, ami szintén ennyi lóerő, nem tudtam kipögetni első kerekeket, próbáltam.Ezért nyugodtam bele abba, hogy az enyém is az, de kiderült, hogy nem. :))

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#418) CYBERIA válasza E-Maxx (#417) üzenetére


CYBERIA
őstag

Basszus, 1 lóerővel tévedtem.
Kipörgésgátló? Az én V70-esemben még ki lehet kapcsolni, de amúgy is érzékelni, ha megcsúszik, plusz jelez a műszerfalon.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#419) E-Maxx válasza CYBERIA (#418) üzenetére


E-Maxx
tag

Az csak a poén kedvéért írtam. ;)
Nem tudom, megmondom őszintén, de ültem már tuti elsőkerekes 200 lovasba, és nem sikerült kipörgetni, és műszerfal semmit nem jelzett, kipörgésgátló meg tuti ki volt kapcsolva.Szóval nem tudom mitől, de nem pörgettem ki azt sem.Ebből gondoltam, meg hittem idáig azt, hogy ez ugyanaz.Aztán pedig nem. :DDD
De ebben a hóban jól jön... :))

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#420) CYBERIA válasza E-Maxx (#419) üzenetére


CYBERIA
őstag

"De ebben a hóban jól jön..."
Hol van itt hó? :D

Ha automata volt, akkor sem valószínű, egyes fokozatban kb. akkora az áttétel, mint manuálisnál, és még a leggyengébb benzinmotor is tud 140 Le / 220 Nm-t.

Ha a kipörgésgátló ki van kapcsolva, akkor azt már alapból jelzi.

Na mindegy, nem olyan lényeges dolog ez, de 200 Le első keréken nem marad meg.
Nagy gáz, kis kuplung, és máris tudod, hol a hajtás. Ha ez sem elég, akkor egy kis ívet kell adni a keréknek, kanyarban még jobban érezni.

Ja, ajánlott irodalom: [link]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#421) AMD Power


AMD Power
titán

Az első fotó az új Volvo S60-ról

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#422) LOTR válasza CYBERIA (#420) üzenetére


LOTR
addikt

mire végignéztem a videót, lehet nekem is lett kicsi nyálpácma a szám sarkában :D

a fentebbi képről nem is beszélve

[ Szerkesztve ]

One Ring to rule them all

(#423) Versus82 válasza AMD Power (#421) üzenetére


Versus82
aktív tag

az a középkonzol bokalefosós

gyári volvo vs. verseny volvo: [link]

engem meglepett az eredmény, jól szedi a gyári is a pacskert :R

''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....

(#424) CYBERIA válasza AMD Power (#421) üzenetére


CYBERIA
őstag

Hasonló már nagyon rég óta kering az interneten:
S60

Érdekes, hogy a középkonzolos képet már vagy 3 hete láttam külföldi oldalon, úgy látszik ide is eljutott a híre.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#425) CYBERIA


CYBERIA
őstag

Bocs, lejárt a szerkesztés:
KÉP

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#426) CYBERIA válasza CYBERIA (#425) üzenetére


CYBERIA
őstag

Engedelmetekkel még egy:
KÉP

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#427) pojakcs válasza CYBERIA (#425) üzenetére


pojakcs
senior tag

404 Not Found

Üdv: Csaba

(#428) lnagy_s60


lnagy_s60
csendes tag

Sziasztok!

Két hete vettem egy S60 D5 -öt 2006 -os évjáratú Volvót.
Minden nagyon fain benne, csak az a baj, hogy francia nyelvű.
Az angol nyelvű kezelési utasítást le tudtam tölteni, de a szervízkönyvet nem találtam meg sehol.
Amennyiben valakinek van magyar (angol,német) nyelvű szervízkönyve ehhez az évjárathoz és azt a két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják, beszkennelné és elküldené nekem, megköszönném.

Más.
Kislányos zavaromban benne felejtettem a sluszkulcsot az autóban és reggelre lemerült az aksi. Feltöltöttem, elindultam, úgy tűnik minden működik, csak az órát nem tudom beállítani. :((
Találkoztatok már ezzel a jelenséggel, esetleg tud valaki megoldást?

[ Szerkesztve ]

(#429) CYBERIA válasza pojakcs (#427) üzenetére


CYBERIA
őstag

Nálam bejön, de feltettem máshova: [link]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#430) CYBERIA válasza lnagy_s60 (#428) üzenetére


CYBERIA
őstag

Ez? Valami van benne.

Elvileg a 12-es bigyulával kell valamit csinálni:

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#431) pojakcs válasza CYBERIA (#430) üzenetére


pojakcs
senior tag

Tekerni ha jól emlékszem. Egyik irányban az órát, másik irányban a percet viszi. Ha nem így lenne akkor összekevertem a céges autómmal. :)

Üdv: Csaba

(#432) CYBERIA válasza AMD Power (#421) üzenetére


CYBERIA
őstag

Egyébként nem tudom, hogy vagytok vele, de Volvonak nem elég konzervatív a képen látható S60. Az XC60 sem az. Ugyanez vonatkozik a SAAB-okra is.

A legújabb V70/XC70 rendben lenne, de a hátsó lámpa nem az igazi, az első generációé jobban meg volt oldva.
A C30 bonyolult eset, nem is részletezem, hasonlíthatna jobban a 480-ra, az szép karcsú.
Az XC60-at említettem, túl gömbölyű, sok a felesleges ív.

A többi nagyjából rendben van (S40, V50, C70, csak kicsit dundi), esetleg az XC90 első lámpáján lenne mit javítani.

A jelenlegi választékból az S80 és az S60, amiről igazán jó a véleményem.

Belső terek jók, a koncepcióé érdekes, meglátjuk mi sül ki belőle.

Szerintem ez van, más vélemény?

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#433) lnagy_s60 válasza CYBERIA (#430) üzenetére


lnagy_s60
csendes tag

Köszi CYBERIA és pojaks!

Sikerült az óraállítás. Annyi volt a probléma, hogy a 12-es "bigyula" forgatásakor a vége felé egy kicsit erősebb ellenállás van és én ezen nem csavartam túl. Itt jön egy pici kattanás és akkor állítja az órát, illetve visszafelé a percet.

Amit továbbra is kérnék:
2006-os szervízkönyv magyar (angol,német) nyelvűből befotózni (mobillal) azt két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják.

(#434) CYBERIA válasza lnagy_s60 (#433) üzenetére


CYBERIA
őstag

Hi!

Esetleg ezt nézd meg, ennél jobbat nem tudok: [link]

Ha ez nem jó, akkor tedd be a francia nyelvű leírást, megpróbáljuk lefordítani a szükséges részeket.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#435) Gáborgyerek


Gáborgyerek
újonc

Szevasztok!
Nem keveset kerestem,h.megtaláljak egy volvo-s fórumot.Úgyhogy örülök nektek és üdv mindenkinek.
Természetesen volvo tulaj lettem, de egy csinos aut.váltó hibával.Nem komoly,de zavar.Aztán érdeklődni kezdtem a javítással kapcsolatban, és sokkot is kaptam az előrejelzésektől...Tudtok vmi korrekt helyet,akik ilyennel foglalkoznak?Vagy tényleg segíthet az olajcsere is?

(#436) E-Maxx válasza Gáborgyerek (#435) üzenetére


E-Maxx
tag

Szia!
Ha visszaolvasol, nekem egy S60 2.4T-m van, automatával.
Most javíttattam meg, 1.5 hete az autót, nekem is az automata szart be.Szervízben 800k lett volna a csere, magán embernél 400k, de két mágnesszelep cserével 130k-ból mindennel együtt megúsztam.
Olajcsere sz@rt sem ér.Vagy a vezérlés, vagy a mágnesszelepek mentek el.Az utóbbi 100k-ból megvan, vezérlés kb 350-400.000. :(
Mond el a hibajelenséget, hátha tudok mondani rá valamit.
Egyébként keress meg nyugodtan priviben, tudok egy nagyon korrekt embert, aki csak automata váltóval foglalkozik, és iszonyat jó munkát végez, egyenesen a volvo márkakereskedésből küldtek hozzá.Reggel bevittem a szar autót, délután elhoztam a jót. ;)

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#437) lnagy_s60 válasza CYBERIA (#434) üzenetére


lnagy_s60
csendes tag

Köszi a linket, de azt hiszem ez elég régi leírás.

Megpróbáltam betenni a két oldalt:

(#438) CYBERIA válasza lnagy_s60 (#437) üzenetére


CYBERIA
őstag

Összeütöttem valamit, ha valami több helyen is szerepel, olyankor nézd meg, hogy a végén milyen motorra szól a leírás.

[link]
[link]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#439) lnagy_s60 válasza CYBERIA (#438) üzenetére


lnagy_s60
csendes tag

Köszi CYBERIA, így sokkal jobban érthető. Megtennéd, hogy a csillagokkal jelzett megjegyzéseket lefordítod.

(#440) CYBERIA válasza lnagy_s60 (#439) üzenetére


CYBERIA
őstag

[link]
[link]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#441) AMD Power


AMD Power
titán

Saját csapdájába esett a Volvo

Az új igazgató azzal támasztotta alá hipotézisét, hogy Oroszországban, ahol csak elvétve látni régi Volvót, idén 10 százalékkal nőnek eladásaik, amivel megelőzik mind a három nagy német prémiumgyártót.

Ez azért tényleg érdekes.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#442) Integra válasza AMD Power (#441) üzenetére


Integra
titán

ott bukik a volvo hogy megpróbál divatozni
nem kéne
ha visszatérnének és a brutális masszív megjelenésű 850 féle designt hoznák, lehet, hogy több fogyna..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#443) AMD Power válasza Integra (#442) üzenetére


AMD Power
titán

Ez is egy vélemény. Szerintem sem a külsőre kéne gyúrniuk. Erősebb újabb diesel mocik pl már nagyon kellenének.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#444) lnagy_s60 válasza CYBERIA (#440) üzenetére


lnagy_s60
csendes tag

Köszi! Sokat segítettél.

Egy valamit nem értek. A váltó olajcseréről egy szó sincs sehol sem.
Mondjuk én most lecseréltettem 120 000-nél. Lehet, hogy azoknak van igazuk, akik azt vallják, hogy élettartamos, mint a szervo?
Azért a váltóban van hőterhelés, mikor váltásnál örvénylik az olaj.

Tényleg tud valaki valami jó kis anyagot az S60 automata váltó működéséről.
Kerestem javítási utasítást is a 2006 S60 volvóhoz, de nem találtam.
Amennyiben valakinek van és kölcsönadná, szívesen venném.

(#445) E-Maxx válasza lnagy_s60 (#444) üzenetére


E-Maxx
tag

Teljesen mindegy, mindegyik S60-ban ugyanaz a váltó van(mármint mindegyik geartronicban ugyanaz, illetve a sima automatákban is ugyanaz, manuálisoknál szintén ugyanolyan manuális, vagyis belül ugyanazok a váltók).
Akinél én voltam váltót javíttatni, mondta, hogy végülis kell cserélni benne olajat, de kb 5-600.000km után, vagy 8-10 év után, mikor már megalvadt. :K 6 liter olaj van benne, ebből 3 cserélhető, 3-hoz nem lehet hozzáférni, és nem is cserélhető.Szóval az első 3-at lehet csak, a másikat egyáltalán nem. :K

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#446) CYBERIA válasza AMD Power (#443) üzenetére


CYBERIA
őstag

A régi iskola nekem is jobban tetszik.
Szerintem mi akkor járnánk a legjobban, ha nem a Ford kezében lenne a vállalat, hanem vagy önálló lenne, vagy valamelyik nagy európai márka kezében lenne.

Az meg nem csoda, hogy Oroszországban kevés a régi Volvo, 20 éve gyakorlatilag még az ország sem létezett. Most kezdenek feljönni, nagyon sok lett a milliomos.

Az meg egy gusztustalan dolog, amit Stuart Kerr csinál, támogatnám a leváltását, még mielőtt tönkretesz mindent. Azt is sajnálom, hogy annak idején a Volvo Cars kivált a Volvo AB-ből, azóta nem az igazi a dolog.

Szerk.: erősebb dízelről annyit, hogy bár a D5 nem gyenge, de egy D6 előtt nem sok akadály lenne. A T6-hoz hasonló méretben lazán 230 lóerő lehetne, és akkor nem mondtam sokat.

[ Szerkesztve ]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#447) CYBERIA válasza CYBERIA (#446) üzenetére


CYBERIA
őstag

Állítólag így képzelik el a jövőbeni kombikat, hát nem is tudom:
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#448) AMD Power válasza CYBERIA (#447) üzenetére


AMD Power
titán

A piros szerintem nem rossz.

Az erősebb diesel motor meg már csak a presztízs miatt is kéne.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#449) lajafix válasza CYBERIA (#446) üzenetére


lajafix
addikt

önálló cégként a Volvo sem áll meg egyedül. Tetszik, nem tetszik ez a trend, túl kicsi a volumen.

Melyik európai tulajdonú autógyár részeként lehetne életképes? A három német kiesik, ugyanazon a piacon nyomulnak, a franciákkal esetleg? Van még más? :F A Renaultval voltak a 90es évek elején tárgyalások, de a ford lett a nyerő végül.

Az erősebb dízel szvsz felesleges és tiszta ráfizetés lenne(főleg a mai válságos időszakban ), aki erőt akar az vegyen T6ot és etesse. ráadásul 5 hengeres dízel máshol nincs is, így unikum. (nem vagyok benne biztos :) )

szerk: a 850es széria szögletessége nekem is jobban tetszik persze.

[ Szerkesztve ]

Rock'n Roll

(#450) CYBERIA válasza lajafix (#449) üzenetére


CYBERIA
őstag

[link]

A Renault nem lenne hülyeség, igazából ebben a presztízs kategóriában ők nincsenek jelen, a Vel Satis nem túl sikeres, a Laguna meg kicsit lejjebb van (a Nissan, illetve Infinity meg csak részben az övék, ráadásul kicsit az is más osztály, utóbbi Európában nem annyira elterjedt). Ráadásul az eredeti cégben, Volvo AB-ben van kb. 20% részesedésük, ha ez valamit számít.
Ellenérv az, hogy a Renault sem a konzervativizmusról híres.

Én megvenném, de nincs annyi pénzem.

Régebben volt Audi, Mercedes-Benz 5 hengeres diesel, meg talán VW, manapság nem tudok róla.

Épp mostanában olvastam, hogy a GM meg akarja szüntetni a SAAB-ot, hát kösz, a piszkos, a kapitalista.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.