DB9 jól néz ki, de hát ebben kategóriában szinte minden.
Egyébként BMW-vel is az a bajom, mint az S60-nal, gyakorlatilag nincs sima felület az autón, mindenhol bugyrozódik, tele van hajlításokkal, hurkákkal - teljesen feleslegesen. Másik mániám a lámpa, ott lehet a legtöbbet nyerni vagy bukni forma szempontjából, pl. a 3-as, de főleg az 1-es BMW (írhattam volna az új E-Klassét is) is egyszerűbb lámpákkal sokkal jobban nézne ki, bár mégy úgy is nőiesen gömbölyded lenne. Nem sok mindent örökölnek ezek az E30-tól a négy keréken kívül, pedig az nagyon el volt találva.
„van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.”
Nálam a felépítés nem szempont, viszont épp a konzervativizmus az, ami kiveszőben van az újabb Volvókból, én mindig is annak a híve voltam, hogy ha valaki elindul egy (jó) irányba, akkor tartózkodjon az éles váltásoktól, mert az új irányzat nem biztos, hogy jól áll. Eddig a visszafogott, komoly arculatú kocsikról volt híres a cég, erre most itt az XC60, jön az S60, friss fiatalos, lezser. Ezzel lehet, hogy növeli az eladását, de a régi stabil vásárlók egy részét elbizonytalanítja, valamint a márka arculatát is bizonytalanná teszi.
Ez az S60-ra tökéletesen igaz.
Mondd meg, hogy akinek a régi S60 jött be, az most mit kezdjen magával? Az új nem alternatíva, mert teljesen más, még csak szedánnak sem minősíthető egyértelműen, pedig a nevéből ugye arra lehetne következtetni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.