Állat lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Állat lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
2004-es s80 d5-ös Volvóm van, autómata váltóval.
200000km van benne és menet közben szervízállásba tette a váltót.
Leállítás és újraindítás után rendben ment. Volt már valakinek ilyen baja?
Járó motornál ellenőrizd a váltó olaj szintet, ha alacsony az a gond.
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
Már ceréltem olajat. Pár hét után megint ezt csinálta!
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
Huh de baba kis gép.....
Megálljt parancsol - Volvo XC60 hazai bemutató
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Kicsit bővebben.
A biztonság jegyében - Volvo XC60
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Sziasztok,
Nem tud valaki véletlenül régi (2001-es 4 csavaros) S40 re 16"-os felnit?
A téli gumik megvannak és nem szeretnénk cserélgetni állandóan a nyárival. Ha más nem marad akkor veszünk újat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Hát igen... Volvo For Life.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Sziasztok!
Lenne egy érdekes kérdésem.
Van egy S60-asom, 2002-es, 2.4T,automata.
Bevittem két hete szervízbe, mert a sziréna bedöglött, és ha távirányítóval zártam be, villogott.Szereztek egyet nem volt jó, aztán a visszahívtak két hét múlva, cserébe a kellemetlenségekért az egész autót kérésemre ingyen átvizsgálták tetőtől-talpig.
Nem ez a lényeg, hanem az, hogy mondták, hogy turbós motornál teljesen reális, hogy viszonylag sűrűbben után kell tölteni az olajat, mert a turbo úgymond "eszi".
Mondták, hogy amúgyis 8.000km múlva lenne teljes olajcsere, megcsinálhatják most, mert kb 3-3.5l hiányzik.
Náluk 20k lenne, mondom köszi, azt inkább kihagyom, és inkább ismerőshöz viszem, ahol szerzek nagyon olcsón jó kis castrol olajat, ő meg kicseréli.
Na most ezt elhalasztottam, mert megláttam, hogy 5.8liter kell bele, most meg úgyis volt elég kiadás, szóval később lesz, mikor itt az ideje.
Mivel 3-3.5l liter hiányzik, mondom jó, legyen 2db 2l-es palack, tegyük bele.Igenám, de mind a két 2l-es palackot benyelte, és még mindig hiányzik belőle nem is kevés.
Az autó alatt soha nem volt olajfolt, sehol nem is láttam, hogy leparkolok, és enged.
Létezhet, hogy ennyi olaj kifogyjon belőle?
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Szerintem nem igazán normális állapot ,ha ennyire fogy az olaj a motorból, sürgősen nézesd meg egy normális szerelővel! A hiányzó olajat is töltsed fel ,mert károsodhat a motor. Nem tudom mennyi kilómétert futott az S60-sod, de tippre lehet hogy a turbó "kopása" miatt kajálja az olajat. Gázadásra kékes füst a kipufógóból? Mert akkor a motorban ég el éppen az olaj.
Üdv: Csaba
Volvo Galériába hordom mindig, ott mondták, hogy egy új autó is ezt csinálja, és mutatták is egy szalonban lévő S60-ast, 4000km volt benne, ez a teszautó vagy mi, és abból is hiányzik nem is kevés.
Semmi füst nincs benne, maga a motor tökéletes.
Megnézettem kb egy hónapja a turbót, mondták hogy az is jó, de kb 40.000km-el ezelőtt volt cserélve benne.
Hétfőn egyébként úgy döntöttem totál csere, levegő,olajszűrő, olajcsere stb....
Amúgy 216.000 van benne.
Majd teszek fel képeket róla holnap szerintem.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
nem létezhet. ott valami bibi van. egy s60 és s80 turbó dízelünk van, utóbbi már 240 ezer km-el, egy csepp olajat nem eszik egyik sem. pedig vannak padlózva, főleg az s60
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
persze, normális hogy liter olajakat után kell tölteni.... a 15 éves munkagépembe nem kell 1 litert után töltenia 2 csere között. szerintem nézesd meg valami hozzáértő szakival.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
Arra gondoltam, hogy esetleg az lehet a baj, hogy utoljára 5.8l helyett asszem 5litert tett bele a szerelő, mondta, hogy ez maximum pár ezer kilóméterrel kevesebbet kell menni.
De egyébként az lehet még a gond hogy a kötelező 30-as csere helyett, már 33 van benne azóta, ebből gondoltam, hogy esetleg egy 40.000-t kibír, de muszáj lesz mégis kicseréltetnem, mert fosok, nehogy baja legyen.
Egyébként amin meglepődtem, hogy ugyebár 6 és fél éves, és több 210000km van benne, de bemértük fékpadon, és még így is 190 egynéhány lóerőt tud leadni.
Szóval ennek nagyon örülök.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
azzigen.... mi 10.000-ként szoktunk olajat cserélni...
az a 30.000 horror, max. 20.000ként cserélj egy turbós kocsiban!
[ Szerkesztve ]
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
Szerelő is, meg volvonál is azt mondták, 30.000 körül bőven jó, de 35-40-et is kibírja, ha arról van szó, de átlagosan olyan 30.000 a normális.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
hát látod mi az eredménye a 30-40 ezres cserének... csodálom hogy még megy ilyen literes hiányokkal. sztem próbáld ki ezt a 20 ezrenkénti cserét.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
Ha szerelő lennék ,lehet hogy én is tudnék ekkora marhaságot mondani. Utána meg majd hozzad generálozni a motort hozzánk, hisz az nekünk jó üzlet.
Az olajcserén spórolni, nem jó jel az álmoskönyv szerint. Eddig egy 850-es benzinesem volt, 10 ezrenként cseréltem, nem is volt semmi baja a motornak kb. 300000km futásteljesítmény után sem. Most egy V70-es dieselem van, ez is megkapja 10ezrenként a friss olaját. Nem szeretek motort generáloztatni.
Üdv: Csaba
Hát a motornak eddig semmi baja, mondom, frissen le lett mérve a kompresszió, meg mindent végiglestek a kocsin, és minden jó.
De megfogadom, és akkor 20-asonként viszem cserére, csak ugye 20k km összejön kb 2-2.5 havonta, az meg nem olcsó játék....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Ha benzinre futja? Másrészt nem kötelező márkaszervízben cseréltetni az olajat.
Üdv: Csaba
Most sem fogom odavinni, de itt is lesz min 10-15...
Az egy dolog, de 2 havonta 15k, az egy évben 90k csak az olajcsere....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Nem rossz.
Bár nekem a Volvo kombijai hátulról borzasztóan nem tetszenek...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Ehhh, az utsó képen pontosan egy családi kombiként van ábrázolva...
Mondjuk nekem ez "A" Volvo:[link]
Valahogy így....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
nem tetszik ez a bárgyú orr és fényszórók
nekem a régi klasszikus macsó kocka orr jön be.
ez a mit nekem légellenállás, úgyis megyek előre style
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
úú banyek... nem találok szavakat.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
háááát..
a csirkeól rácsot levakarnám róla, hátulról a szárnyat is lerúgnám, matricázást is és akkor gyönyörű lenne
tönkreteszi az amúgy harmónikus vonalvezetést. és nem is illik az ilyen a volvohoz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
felni is szörnyű. gyári R pegazus a legszebb. no és persze a sentinal, ami rajtam is feszül
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
Talán lemerült az akksija?
Akkor szoktak ezek a tünetek történni, ha totál le van merülva, akkor az enyém se nyikkan meg, még csak nem is kerreg a motor....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
ilyenkor fáj nagyon a szívem...[link] olcsóbb mint a traktorom vazze... igaz öregebb is. de a kisördög akkor is itt susmusol a fejememben
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
hát remélem csak valami apró műszaki gebasz... nekem régen a fiatomon az immobileiser baszakodott pl., az se akart megnyekkeni. majd írj lécci h mi lett, kíváncsi vagyok.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
ilyen halál vagy ekkor van valóban, vagy pedig teljes központi elektronika elszállt.
én először tuti az akksit nézném meg, berakni egy másikat aztán gyújtást rá.
ha akkor se mukkan meg, akkor ott valóban gond van.
de ezt nekik gariban kell mindent cserélni azonnal
minden esetre zsírúj autóban a zsírúj akksi nem szokott csak úgy lemerülni.
nem szabdna. nekem a gyári akksik 8 évet bírtak
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nálunk - nem írok márkát - a zsír új akku volt a ludas, jelezte a fedélzeti számítógép, a szervíz is csak nézett, de cserélniük kellett.
Most szemezgetek egy v50-el, de elriaszt a 130 ezres futott km-er, szerintetek mennyit bírnak ezek a motorok?
Sziasztok!!!
Bakker, itt van ez a topics, nekem meg nem szól senki?
Balázzs: konkrétan melyik motor? Nekem a V70-ben 315 000 (azaz háromszáztizenötezer) km van. A motor típusa B5244T. Én azt mondom, egy öthengeresben a 130 kiló nem sok, a négyhengeresekről meg nem tudok nyilatkozni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
így van, a d5-ös dízelekben a 200e km gyakorlatilag semmi - persze ha ésszel hajtja az ember, de nagyon sokat kibírnak
ez a volvo motorokra vonatkozott, ha jól tudom a 60-as szériától felfele vannak volvo motorok, a kicsikben meg ford motorok, a ford meg nem volvo
One Ring to rule them all
Hát ami azt illeti, a V50-hez is van 2.4-es, meg T5-ös benzines, meg D5-ös dízel, ezek mind öthengeres Volvo motorok. Még a C30-hoz is vannak öthengeresek.
De mivel Magyarországon vagyunk, nem tartom valószínűnek, hogy ekkora motort tegyenek a V50-be. Négyhengeres Volvo motor is volt, pl a T4, de a mostaniakkal nem tudom mi a helyzet.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Sajna ez ford motor, 1.6D lenne. A max. a 2.0D, de sajna jó árban olyat még nem találtam, a nagyobbaknál meg nagyon sok lenne már a reg.adó
Nem javaslom az 1.6-os motorokat s/v40/50-hez mert gyenge lesz, nem megy az auto. Ez ugye még rendben lenne mint kompromisszum de többet is fogyaszt mint a nagyobbak!
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
Akkor külföldről akarod behozni?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
az 1.6 dízel is gyenge? mert azt írta a kolléga.
Rock'n Roll
szerintem meg az a baj inkább, hogy ford motor van benne, a volvonak nagyon jó motorja van, szerintem túlzás nélkül lehet mondani, hogy az egyik legjobb a piacon
szokták mondani (volvosok is), hogy 60as széria alatt nem "igazi" volvo a volvo (ez a v50-es, most ahogy hallom kivétel akar lenni, meg a legújabb szériákra nem tudom igaz e ez az állítás)
a 163le 2400ccm d5 dízel 140-150es tempónál 5 litert eszik, városban 7-9litert, de 10-et is meg lehet vele etetni, mondjuk akkor nem sok potenciális ellenfél marad
CYBERIA
a T5-ös motorok is kibírnak annyit, mint a D5-ösök?
azok már nagyon sokat forognak ahhoz nem?
benzineseknek nem néztem annyira utána
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
Sziasztok!
Nagyon sírok most.
Behalt az automata, egy zsír új váltó volvonál(ők csak cserélnek, nem javítanak)800.000ft, maszekembernél meg 400.000.2-esből 3-as mikor vált, nem teszi be, hanem kiveszi sebességből, pörgeti az egekig, majd ha leveszem a lábam a gázról, és rálépek, beteszi 3-asba, de akkorákat rángat, hogy majd kiköpöm a fogam.
Kiírja fedélzeti computer is, hogy transzimissziós hiba, szervíz szükséges.De így meg nem nagyon szabad járkáljak vele, mert annyira felmelegedhetnek a lamellák, ha túlpörög, hogy mechanikailag mást is tönkrevághat, pedig imádom ezt az autót...: S60,2.4T,aut.
Ha valaki tud esetlég még szerelőt, vagy van valami javaslata, ne kíméljen pls!
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
bontóból, esetleg külföldről kellene megpróbálni szerezni egy váltót
sajnos többek között ez a baja az automata váltóknak, ha elromlik, nem kis összeg cserélni/javítani
One Ring to rule them all
Nézted már? [link] Jónáhány találatot dob ki a Google.
Egy költöi kérdés ,ha már itt vagyok. Egy V70-esem van, de mivel külföldről hoztuk, nem magyarul beszél a fedélzeti számítógép. Lehet ezt valahogy "magyarosítani"?
Üdv: Csaba