Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) AMD Power válasza CYBERIA (#450) üzenetére


AMD Power
titán

Így elölről már csúnya viszont.

Ami viszont nálam a Renault mellett szól ,hogy nekik van a legtöbb 5* autójuk. Ez azért nem semmi.

(#452) lajafix válasza CYBERIA (#450) üzenetére


lajafix
addikt

venni kell egy régi volvot és felújítani, aztán hadd szóljon. Én a renault meg a ford között túl nagy különbséget nem látok. Szvsz a mai saabokon nagyon látszik az opel és fiat technika, meg is van az eredménye :O és kisebb autóik nincsenek, mint a volvonál az s40, c30.. régen volt 5 hengeres dízel másnak is, tudom. Az a baj hogy rohadt nehéz ma a piacon megmaradni független prémium/luxus gyártóként. A bmwnek és a mercedesnek megvan az évi milliós szériája ezért sikeresek, de ők olyan kicsi autókat is gyártanak, hogy 20 éve nem gondolta volna senki.

AMD: elég hype az 5*, főleg amikor azon múlik, hogy nincs kiragasztva jól látható helyen 1-2 matrica.

[ Szerkesztve ]

Rock'n Roll

(#453) CYBERIA válasza lajafix (#452) üzenetére


CYBERIA
őstag

Az akkor is kamu, hogy azért nem fogy elég Volvo, mert túl sok az utcán a régi működőképes.

Én annyi különbséget látok a Ford és a Renault közt, hogy a Renault legalább európai gyártó, valamint jelenleg stabilabb az anyagi helyzete, mint a Ford-nak. Épp a napokban olvastam, hogy a Ford eladja a maradék Mazda részvényét, aztán pár nap múlva meg azt, hogy valamelyik franciaországi üzemét adja el. Nagy sz*rb*n vannak, az összes amerikai gyártó. Szóval valamennyi realitása van annak a dolognak, hogy a Volvo gazdát cserél.
Csak ne legyen ázsiai az új tulaj, mert azt szintén az öreg Volvósok szívnák meg.

A FIAT technikai annyira nem látszik a mai SAAB-okon, ami meg van, az inkább előnyére válik, a TTiD elég jó motor.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#454) AMD Power


AMD Power
titán

A Volvo XC60 biztonságból hozta az elvárhatót

Ezt az eredményt el is vártam.

(#455) CYBERIA válasza AMD Power (#454) üzenetére


CYBERIA
őstag

Hát legalább még ennyiben Volvo :)

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#456) CYBERIA válasza CYBERIA (#453) üzenetére


CYBERIA
őstag

Na itt van, amiről beszéltem:
[link]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#457) AMD Power válasza CYBERIA (#456) üzenetére


AMD Power
titán

Én annak csak örülnék ha a Renault megvenné.

Jó ez a cikk. Az Amcsikat meg nem tudom sajnálni. :U

(#458) lajafix válasza CYBERIA (#453) üzenetére


lajafix
addikt

nevetséges persze a PR-os faszi konzekvencia levonása az orosz piacról. hogy a Volvora ki lesz a vevő jó kérdés, csodálkoznék, ha európai márka futna be végül.

Rock'n Roll

(#459) Versus82


Versus82
aktív tag

egy kis 5 hengeres szimfónia, 4000 felett is szép hanggal:DD [link]

''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....

(#460) Integra


Integra
titán

[link]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#461) pojakcs


pojakcs
senior tag

[link]

Üdv: Csaba

(#462) CYBERIA


CYBERIA
őstag

#459, #460, #461: nem rossz :)

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#463) tkazmer válasza Versus82 (#459) üzenetére


tkazmer
addikt

ez sokkal jobb szerintem; bár a legjobb akkoris élőben, benne ülve.
ahogy egy ilyen d5 mondjuk 120-ról megindul...

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#464) Versus82 válasza tkazmer (#463) üzenetére


Versus82
aktív tag

morog rendesen, megyek is egy kört gyorsan, kár hogy nincs francia gps em:DD

''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....

(#465) lajafix válasza Integra (#460) üzenetére


lajafix
addikt

no a ford tényleg végkiárusítást tart. Kíváncsi leszek mit mond a Renault.

Rock'n Roll

(#466) LOTR válasza tkazmer (#463) üzenetére


LOTR
addikt

hmm, most nézem csak, ezek a "régi" 850 R volvo motorok ennyire kemények?

One Ring to rule them all

(#467) Integra válasza LOTR (#466) üzenetére


Integra
titán

jaja, rohadt jó kis autó volt a 850r
nekem személy szerint a kedvenc volvom mai napig.
vérvörösben természetesen. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#468) CYBERIA válasza LOTR (#466) üzenetére


CYBERIA
őstag

Ugye nem a videón láttad? :)

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#469) LOTR válasza CYBERIA (#468) üzenetére


LOTR
addikt

konkrétan mire gondolsz?
mert volt sok olyan videó ahol elég jól mentek ezekkel a 850r-es 330LE volvokkal
szerintem élőbe ilyet még nem láttam, meg nekem nem is tetszik a formája

[ Szerkesztve ]

One Ring to rule them all

(#470) tkazmer válasza LOTR (#469) üzenetére


tkazmer
addikt

szerintem arra gondolt, hogy a videon ugye s80-ast linkeltem, te viszont a hsz-emre válaszolva a 850-esről kezdtél beszélni:)
a 850-es nekem se nagyon tetszik; valahogy az én ízlésemnek sokkal jobban bejönnek az újabb volvók, az új s80-astól kezdve, de leginkább az xc60. abból egyébként ma - gazdasági válság ide vagy oda - láttam egyet az utakon:)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#471) E-Maxx válasza tkazmer (#470) üzenetére


E-Maxx
tag

Pfujjj....
XC60-at már sokat láttam, legalább 5-6-ot eddig, mióta megjelent, csak pesten....
Nekem újabbak közül a legfrisebb, ráncfelvarrt S40-V40-V50 tetszik, illetve S60-S80.De pl. az új S60-ról amiről egy-két ember linkelt képet, hányingerem lenne.Iszonyat ronda....
Bárcsak egy arab olajmágnás venné meg a volvot, és hagyná hogy ők fejlesszenek, de a pénzt ő adja....De a legjobb az lenne, ha a Volvo(rendes volvo ag,kamionok,buszok,stb....)venné vissza, akkor lenne az igazi, ha a renault venné meg, iszonyat dolgok születnének, én rögtön temetném is a volvot....Akkor kb megbízhatóságban, meg mindenben olyan autók születnének, mint a renault.... :(
XC60 totál nőies, az elején a hűtőrácson az agyonhypeolt lefékező szarságnak az érzékelője ahogy ki van téve....Gyári sajtófotókon bezzeg nem teszik rá, hanem ps-el kivakarják....
Iszonyat szar..... :(

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#472) Integra válasza tkazmer (#463) üzenetére


Integra
titán

milyen lomha a váltó és hogy leesik emiatt a fordulatszám, hangról tökéletesen hallani, ahogy mintha megtorpanna egy pillanatra, aztán éppenhogy mégsem. pedig húzni bitangul húz:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#473) Integra válasza tkazmer (#470) üzenetére


Integra
titán

pedig a 850/960 tette a volvot naggyá.
ezek az újak már nem hozzák azt a különcséget amit a régiek sajnos:(
az xc60 meg egy vicc ahogy kinéz. uniszex városi magaskocsi lett
ráadásul a volvo is beleesik ugyanabba a hibába mint a legtöbb gyártó, van egy desing vonal és megpróbálja minden típusára ráhúzni, több-kevesebb sikerrel.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#474) E-Maxx válasza Integra (#473) üzenetére


E-Maxx
tag

Ezaz...
meglehet nézni a fordot is, ugyanezt csinálták, ráadásul ők sem foglalkoztak a környezetkíméléssel, egyen sokat a kocsi, mind ugyanúgy nézzen ki, meg legyen nagy böhöm, pl. új ford f150....Megy is a levesbe.... :( És pont ezé a volvo.... :(((

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#475) Integra válasza E-Maxx (#474) üzenetére


Integra
titán

a ford a gigászi mivoltába bukott bele
nem volt technológiájuk, nem volt tqm, egyáltalán, a költséghatékonyság nem szerepelt a listán, ahogy a gyártási és tervezési folyamatok modernizálása sem.
összevásárolt márkákat a tőkéjéből azt remélve, hogy ezeket átemelve közös platformon megtudja oldani a dolgokat. belebuktak.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#476) E-Maxx válasza Integra (#475) üzenetére


E-Maxx
tag

De még ha lett volna vásárló, akkor nem is lett volna baj, de nem volt vásárló, mert nem csak az ue ford, hanem mindegyik ford személy nagyon elhanyagolt, elnagyolt,stb... lett....
BMW-nél is ez lesz előbb-utóbb, ha így folytatják(lsd. X1,új 5-ös, no V8(vagyis kiszorítják őket, V12-t is, V10-et is....)) :(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#477) CYBERIA válasza E-Maxx (#471) üzenetére


CYBERIA
őstag

"De a legjobb az lenne, ha a Volvo(rendes volvo ag"

Nem ag, hanem AB.
Nem mintha számítana :) .

Az nem olyan biztos, hogy ha a Renault venné meg, akkor saját képére formálná a Volvo-kat.

LOTR: konkrétan arra, amire tkazmer :)

A Ford még nem bukott, de benne van a sárban.
Ha valamelyik európai gyártóról lenne szó, jobban izgatna.

E-Maxx: a Focus például elég jól sikerült modell, szerintem. Vagy a Mustang.

[ Szerkesztve ]

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#478) E-Maxx válasza CYBERIA (#477) üzenetére


E-Maxx
tag

Nem az, hogy saját képére formálná, hanem elbaxná mint a nissant....
Lsd. 370Z,Qashqai,Qashqai 2 7 személlyel, meg még 66-ok rókabőr lehúzás.... :(
Meg mióta renaulté a nissan, ott is nagyon nagy minőségbeli visszaesések vannak.... :(

Akkor sorry, rosszul tudtam..... :B
Még nem bukott a ford, de válság van, meg anyámtyúkja, nem adok neki 2 évet, hogy mindenét eladja, és behaljon.... :(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#479) Integra válasza E-Maxx (#478) üzenetére


Integra
titán

na, a 350z/370z, az tisztán nissan.
a renault profitált igazán ebből a felvásárlásból. az olcsó szutyok dömpingáron adott modelljeivel elég tőkét halmozott fel, fényévekkel jobb volt az európai marketingje.
a nissan szerintem bukott a dolgon az almera és primera vonalon, nekem francia alkatrész nem kéne a japán verdámba az biztos.. látszik is a szopoda a modellpalettájukon, az egységes platformok, aztán ilyenkor születik az olyan hányás mint a tiida..
ez van.
de a nissan sportrészlegéhez nem nyúlhatnak. meg ugye a nissan motorjait rakosgatják roskadásik rönóba, vajon miért...
én nagyon nem örülnék neki, ha francia kézbe kerülne a volvo, mert szétrabolnák

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#480) E-Maxx válasza Integra (#479) üzenetére


E-Maxx
tag

350z nissan, 370z rönó.
Hát pedig sajnos úgy tűnik a renault veszik meg a volvot, ő a legnagyobb esélyes rá, vagy pedig a tata....Azsejobb...
Hondát kéne megvegye mondjuk peugeot, megnézném, mennyire tetszene neked :)) :DDD
De télleg, renault anno jó volt, peugeot is, kb 2002 óta viszont, mind3 francia, s a ford is egy kalap..... :(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#481) Integra válasza CYBERIA (#477) üzenetére


Integra
titán

nem is az európai fordnál volt a bukó igazán.
a focus és a mondeo erős vonal volt és jó autók.
amerikában viszont már a kutyát sem érdekli az amerikai autó, a japánok fényévekkel megverték őket. európában is csak a büntetővámok tartják vissza őket attól, hogy a piacot lenyomják. meg az európai németautó beidegződés. de így is folyamatosan teret nyernek.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#482) Integra válasza E-Maxx (#480) üzenetére


Integra
titán

nem, a z még nem rönó, hidd el. ahogy az r35 sem.
max ebből csöpögtetnek át dolgokat a rönónak.
a hondát nem fogja senki megvenni, ahhoz túl sok lábon áll a cég és túl stabil, mert eleve erre is rendezkedett be a cég. és úgy tűnik bejött nekik. de ezért cserébe sokat áldoztak be a mainstream felé nyitásban és a sportos vonal egyre gyengébb, mert nem kifizetődő.
ez van sajnos:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#483) E-Maxx válasza Integra (#481) üzenetére


E-Maxx
tag

Főleg a mondeo, a sok cégesautó miatt....
Japánoknál az a baj, hogy 4 gyártó van, ha jobban megnézzük, honda, toyota,mazda,nissan.
Lexus,infinity az luxus, meg a másikoknak a része.
Nissant megvette rönó, toyota egyik legnagyobb.
Maradt a mazda, és a honda.Szerintem önmagukban nem maradnak sokáig. :(
Honda meg elbújhat az új accord, meg új civic belsejével.Egyiksem valami szép.Sőt.Mondjuk minőségi anyagok, de akkor is.... :(
Sok cég erre rendezkedett be, de válság van.... :DDD
Viccnek mondjuk szar, de itt még nem érezzük a dolgokat.
Ez szerintem nem 1-2 évet fog tartani, amit egy-két gyártó átvészel, hanem 5-6 évet, amit nem lesz egyszerű átvészelni.... :(

LOTR:Megane 1 még egész jó volt, peugeot 605 is jó volt talán.De nagyjából ennyi is...Citroen meg sosem volt valami nagy szám...
Fordnál nem a focus a húzószám euban, hanem a németoban lévő töménytelen mondeo, minden második cégautó mondeo, utána jön a passat, és csak harmadik a vectra....Ezt első kézből tudom, több éve odajárok minden hónapban/héten(mikor hogy).Focus csak itthon "sikeres", de itt is inkább astra, vagy golf...

Egy ideig miután a ford megvette a volvot, akkor az is jó volt.De hipphopp, tönkrement a angyhal, volvonak meg semmire sincs pénze...
Toyota tuti nem bukik be egyhamar, én mazdát meg hondát féltem.Főleg ilyen autókat kiadni, mint aktuális mazda 2....Ok, szép dolog pl. az alapáras esp, de esküszöm, ezerszer inkább egy jazz, vagy egy yaris, mint az.... :( :W

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#484) LOTR válasza E-Maxx (#480) üzenetére


LOTR
addikt

a renault kb 15, lehet 20 éve volt utoljára jó (vagyis akkor csinált értelmes kocsit), a francia autókkal egyetemben
a ford is sajnos csak egy ford.... (focus és a mondeo lehet, hogy egy üde színfolt, de abban a kategóriában több jobb választás is volt/van - már ha valaki nem cseréli évente az autóját, de azért általában nem ez a jellemző), a mustangra sem azt szokták mondani, hogy ford, hanem, hogy mustang, nem véletlen, shelby szintén - bár sajnos ezeket nem ismerem (még)

japánoknál azért a toyota és a mazda az utóbbi néhány évben "szárnyal", nem tudom, hogy ez a "válság" hogy befolyásolja őket, de ha annyira negatívan, akkor ott már nagyon nagy bajok vannak

[ Szerkesztve ]

One Ring to rule them all

(#485) Integra válasza E-Maxx (#483) üzenetére


Integra
titán

szerintem kifejezetten jót tett, hogy szakítottak a bevett szokásokkal és be is jött nekik. hogy a belső nem tetszik, ez teljesen szubjektív, a piacnak bejött. nekem is tetszenek nagyon, mert jó ránézni és jó használni. néhány bosszantó dologtól eltekintve amiért én is vért követelnék... :DDD
próbáltam már mindet, de tulajokat érdemes első sorban megkérdezni, itt van pompi is, neki ilyen "szar" belsős 1.8as civicje van:)
nekem a klasszikus "pukkant" japó belsős, imádom.
a toyota és a honda is megfog maradni önálló cégként. a nagyok épp most buknak a toyota kivételével. badarság ezt a két japán céget összehasonlítani a többi nagy céggel ilyen téren, mert mindkét cég az alapítása óta az önállóságra törekszik mindig és mindenkor. talán a toyota kevésbé, de a hondánál ez örökség és semmi sem utal arra, hogy ezen változtatnának. a rovert is gatyába rázták, aztán eladták inkább, mert nem volt értelme. mint kiderült, ebben is igazuk volt.
de ez itt már nagyon off. 850r rulez:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#486) CYBERIA válasza Integra (#485) üzenetére


CYBERIA
őstag

Csak jól emlékszem, hogy a japán autós topic-ban láttalak :K !

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#487) CYBERIA


CYBERIA
őstag

Na, már a SAAB is eladó![link]
Szerintem most olcsón hozzá lehetne jutni.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#488) CYBERIA válasza CYBERIA (#487) üzenetére


CYBERIA
őstag

[link]
Ó, ha milliárdos lennék, most mit be tudnák újítani :DDD

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#489) AMD Power


AMD Power
titán

Mégis eladhatja Volvo-részesedését a Ford

Vajon ki fogja megvenni?

Elég volt ennyi OFF... :U

[ Szerkesztve ]

(#490) marsu


marsu
addikt

Sziasztok!

Egy Volvo 850 T5 2,5 20V 225LE autó mennyit fogyaszt 100-on?

Van valakinek ilyen?

Press any key to continue ...

(#491) pojakcs válasza marsu (#490) üzenetére


pojakcs
senior tag

Nekem sima 2.5 20V 170LE-s verzióm volt. A legalacsonyabb fogyasztásom 9L volt. Ezt hosszú úton max. 90-100km/h tempóval lehetett produkálni. Átlagban ,vidéki használat mellett, 9.5-10L volt a fogyasztás. Gondolom, a T5 ennél egy kicsit többet fogyaszt, ha tolod neki. :)

Üdv: Csaba

(#492) marsu válasza pojakcs (#491) üzenetére


marsu
addikt

Szia pojakcs!

Manuális vagy automata váltós volt a tiéd? Gondolom ha automata, akkor plussz még egy liter / 100km, nem?

Press any key to continue ...

(#493) pojakcs válasza marsu (#492) üzenetére


pojakcs
senior tag

Szia!

Automata volt, de szerintem az nem sokat tesz rá fogyasztásilag. Jóval többet nyom a latban a talpméret. :)

Üdv: Csaba

(#494) CYBERIA válasza marsu (#490) üzenetére


CYBERIA
őstag

Szerintem lehet számolni 12 literrel manuálissal is, főleg, ha sokat használod Budapesten.

Egyébként a T5 nem 2,5-ös, hanem 2,3-as, esetleg 2,0-ás.

AMD Power: kösz a linket, én megfeledkeztem :)
Ez az amiről beszélgettünk, kíváncsi vagyok ki lesz a szerencsés.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#495) Integra válasza marsu (#490) üzenetére


Integra
titán

12 alaphangon szerintem is, csak városban meg.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#496) CYBERIA


CYBERIA
őstag

Nagy nehezen elkészült a magyar nyelvű Wikipédia Volvós cikke! :K
Itt van.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#497) Finwe


Finwe
őstag

Ki találja ki milyen autó ez? :D

nem, a link neve nem árulja el

Finwe

-{PoH}- Patriots of Hungary

(#498) E-Maxx válasza Finwe (#497) üzenetére


E-Maxx
tag

Volvo Amazon Hot Rod. :) (:DDD)

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#499) CYBERIA válasza Integra (#495) üzenetére


CYBERIA
őstag

Én nem nagyvárosban lakom, tehát olyan, hogy dugó, meg csúcsforgalom nem létező fogalom. De ha nem megyek ki, akkor 13 fölött van úgy is, hogy nem taposom. Ellenben országúton 6 literrel is meg lehet tenni 100 kilométert, tempómattal még talán 5-tel is, ha valakinek sikerülne ezt felül (alul) múlni, akkor kérem, írja le a módját :) .

Volt, hogy próbálkoztunk E85-tel is, de töményen nem jó, nagyon megdobja a fogyasztást.
240 volt az E85, a 95-ös benzin meg olyan 300 körül. Jelenleg sehogy nem éri meg, mert most a lukolajnál pl. 234,90 Ft egy liter 95-ös.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#500) CYBERIA válasza E-Maxx (#498) üzenetére


CYBERIA
őstag

Későbbi nevén Volvo 130.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.