Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14101) belaazallat válasza skt (#14099) üzenetére


belaazallat
addikt

Szia!
Mit cserélnél le? Miért kell kombi?

V50 "egy extrázott Ford Focus". Első generációs 1,6-os motor kerülendő. Menj fel a V50 facebook csoportba, ott elmondanak mindent róla és hamarabb találhatsz megfelelő darabot is. Van aki csak a csoportban hirdeti meg.

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#14102) Zolás


Zolás
addikt

Üdv mindenkinek.
Lecserélném jelenlegi autómat egy xc70 típusúra, 2.4d, kéziváltó. Mit kell tudni róluk? Egyenlőre annyit tudok hogy ez tetszik :D. Mennyire lehet zsebbenyúlós egy ilyen autó? A keret 2.5M, esetleg kicsit fölötte. Mire figyeljek vásárlás során?

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#14103) aneda válasza Zolás (#14102) üzenetére


aneda
aktív tag

Melyik generáció?

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#14104) Zolás válasza aneda (#14103) üzenetére


Zolás
addikt

2003-2007 közötti évjárat.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#14105) tvrobi válasza Zolás (#14102) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

Szia

Ennyiért már kaphatsz jót, 163 lóerős a dícsért példány.
Ha jó kezekbe volt, km állás tulajdonképpen másodlagos.
Viszonylag drága hozzá minden, motor simán elszalad 1millió km-t nagyobb gond nélkül, rozsda nem jellemző, én automatát használok tehát fogalmam sincs van-e a kéziváltósban kettőstömegű.
Jól pakolható, d5 brutálisat megy és fogyasztása sem sok.

(#14106) aneda válasza Zolás (#14104) üzenetére


aneda
aktív tag

Lengéscsillapítók, féltengelyek, fékrásegítő, kormányszögjeladó, swirl csappantyúk, kettős tömegű lendkerék amikre figyelj vásárláskor.
Nagy részük egyenként 500e.Ft-os tétel.
Amúgy fasza kocsik, csak nem tudom lehet-e vállalhatót találni belőlük.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#14107) ffodi válasza Zolás (#14102) üzenetére


ffodi
veterán

Keress rá a hozzászólásaimra, írtam korábban ilyen évjáratú S60-nal kapcsolatban elég sok tapasztalatot. Motorikusan megegyeznek. :)

"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

(#14108) 2ozzmexy válasza aneda (#14106) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Szóval arra figyeljen hogy legyen még 2,5M a farzsebben? :DDD
Néztem hasonló korú S80 és S60 típusokat, bár árban mélyebben... a konklúzió hogy ezek bizony 18-20 éves gépek tele minden földi jóval amit egy mai akár új modell is tud, kivéve talán a telefontükrözést, ezért szinte bármi elromolhat bennük. Bizony amikor egy 5hengeresben befecskendezőket kell cserélni (ami 20 év után nem meglepő) az is simán 500ig szalad...
A T5 motorosokból sokat láttam, valamiért azokat is lecserélik és gondolom nem azért mert olyan "jó", hanem mert már benyújtott pár vaskosabb számlát váratlanul. :R más okát nem látom miért adná el bárki is ezeket... sőt, tetézni is tudom, volt amit kétszer is megnéztem 6 hónapon belül, mert valakinél 4 hónapig volt csak. Sajnos nem lett az enyém, de örültem volna neki...

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#14109) FireFox1996 válasza 2ozzmexy (#14108) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Igen, legyen benne még 1-2M, ha törődni akar vele. Ha tud gurulni a kocsi problémákkal, és leszarja a problémkat, akkor talán nem kell 1 ft se.
Komplett vezérlés csere 250 ft-tól indul, komplett fék is 250-300e ft-tól indul, magasnyomású felújítás 150-200e ft stb.

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#14110) aneda válasza 2ozzmexy (#14108) üzenetére


aneda
aktív tag

Ezek a típushibák, amiket senki nem cserél ki mert drágák. A többi csak rajtad múlik.
A motorral nem szokott gond lenni, kivéve swirl.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#14111) 2ozzmexy válasza FireFox1996 (#14109) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

És @aneda:
Csak egyet tudok veletek érteni. Pár hete megnéztem egyet amiben 4c volt, egy relatív fiatal 30as srac árulta, látszott rajta hogy nincsen tele...
Mondtam neki hogy 1,3 és akkor nem hall felőlem többet, vagy ragaszkodik az 1,95-höz, de akkor itt hagyom, nem akarok kitolni vele hogyha 2 hónap múlva elköszön valamelyik vezérlő, vagy egy légtömegmérő...
Elváltunk békességben, nem adta ide 1,3-ért.... az ilyennel nem tudok mit csinálni, majd az élet remélem egy korrekt arcot sodor elé, aki nem kopasztja meg nagyon... :(

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#14112) tvrobi válasza 2ozzmexy (#14108) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

Tele földi jóval.
Valóban.
Es igen, ami elromlik az sokba kerül.
Viszont ha azt nézzük, hogy egy tizenmilliós új kocsi értékvesztésén többet bukik az ember, és még a szervízben nem is járt, akkor inkább dédelgetek egy ilyen régit, biztonságos, kényelmes, gyönyörű a mai napig.
Csak tényleg nem egy lelakottal kell kinlódni, mert nyűg lesz, nem pedig öröm.
És még a balesetveszélyes és (számomra ) teljesen értelmetlen érintőképernyő sincs ezekben.

(#14113) 2ozzmexy válasza tvrobi (#14112) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Jó az érintőképernyő ha a helyén van kezelve és nem féldisznóért vetted a jogsit...
Nem a legnagyobb húsdarálóban kell nyomkodni... ;)
Én kiszoktam rá tenni a navigációt, aztán megy spotin a zene, hangvezérlés android autoval, stb. :R Ezen kívül mindent tud amit egy új autó az idegesítő kormány csavargató/rázó/ bimbamoló vackok nélkül.
Sajnos ezek az öreg prémiumok ilyenek, mivel nincsen rá kereslet így utángyártott alkatrész is ritka, javítani kellene amit lehet, csak ahhoz szakember kell aki ért is hozzá, az szintén esetleges. Nem véletlenül árazza a piac oda ahova, hiába a szavatosság, nem akarok én kitolni mással sem, van így is elég ellenségem, ez nem pokemon. :DDD

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#14114) ahenobarbus


ahenobarbus
tag

üdv,

Van egy 850-s kétliteres szívó benzines kombim, tavaly vettem Budapesten, lehet itt a fórumon a volt gazdája is :)
Nem néztem pontosan, de 10k km körül tettünk meg már együtt.
Na de a lényeg ami miatt írok, jobb ötlet híján, egy ideje nem pörög fel a motor, megáll 3000-3500 fordulatnál, és megnézve a gyertyákat, fehéresek mintha nem kapna elég benzint.
Végignéztem a motorteret, nem látok semmi vákuumcsövet leesve, vagy más feltűnő dolgot.
Cseréltem benzinszűrőt, de nincs változás, üresben sem forog 3500 fölé.
Valaki belefutott már vagy hallott ilyen hibáról? Valami ötlet, vagy szedjem ki a benzinszivattyút, az is okozhatja?
Előre is köszönöm.

uff, ocs.

(#14115) Rossi válasza tvrobi (#14112) üzenetére


Rossi
addikt

Van egy ilyen tévhit a nem érintőképernyős autósoknál, hogy az mennyire balesetveszélyes.

Nem kell nyomkodni menet közben, ennyi a megoldás...
Max. a navigációnál egy újratervezést, de azt a telefonon is meg kell nyomni, ha képernyő helyett azzal navigálsz.

Nem tudom mitől balesetveszélyesebb, mint egy tartóba kitett okostelefon, hiszen azon sms-t, emailt, messengert stb. is tudsz olvasni, a kocsi kijelzőjén ilyet nem nagyon szokott az ember.

Filmet nézni meg pl. nem is enged, csak álló helyzetben.

Írom ezeket kb. 400.000 km balesetmentes érintőképernyős autózás után 8-10 év alatt.

Ez inkább ilyen "nekem nincs, akkor szar" hozzáállás.

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#14116) BigBlackDog válasza Rossi (#14115) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mondjuk a szellőzést, klímát, ülésfűtést néha kell használni menet közben is. Érintős felületen azért eléggé élvezet, mikor nem talál oda elsőre az ember. :D Plusz a világításkapcsoló panel is teljesen érintős, ott is oda kell figyelni, hogy hova nyúl az ember rosszabb időben (párátlanítás, ablakfűtés, ködzáró, ködfényszóró).

[ Szerkesztve ]

(#14117) erzol válasza Rossi (#14115) üzenetére


erzol
őstag

Nekem sincs és mégis van. és kifejezetten tetszik. .. :DDD

(#14118) tvrobi válasza Rossi (#14115) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

Nekem nincs, akkor szar?

Nem erről van szó.
De kinek mi tetszik.
Nekem sose kéne, akkor így pontosítottam.

De talán 2025-től be is tiltották új kocsikba a gyártását, visszatérnek a fizikai gombokhoz, tekerőkhöz (rádióban hallottam), pont a sok baleset miatt

(#14119) nesa válasza ahenobarbus (#14114) üzenetére


nesa
veterán

850 hez ez lehet hogy segít, kimondott 850 re hegyezve .

(#14120) Rossi válasza BigBlackDog (#14116) üzenetére


Rossi
addikt

Mert a fizikai gombos világítókapcsoló / tekerő vakon megy? :)

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#14121) Rossi válasza tvrobi (#14118) üzenetére


Rossi
addikt

Ezt hagyjuk már, hogy neked sose kéne, ezt te magad sem gondolod komolyan.

Fülig érne a szád egy zsír új Volvóban is, érintőkijelző ide, vagy oda, aztán használnád örömmel, erre egy nagyobb összeget is rátennék.

De ezt ne vedd sértésnek kérlek. :R

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#14122) belaazallat válasza Rossi (#14120) üzenetére


belaazallat
addikt

Igen, izommemóriában benne van. Te se nézegeted a váltót, amikor sebességet váltasz!

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#14123) tvrobi válasza Rossi (#14121) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

Ragaszkodnék a 2006-os modellemhez.
Nem szeretnék újat.

(#14124) BigBlackDog válasza Rossi (#14120) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen, odanyúl az ember, kitapogatja, megnyomja/megtekeri. :K Érintőnél az odanyúlás után már elveszett az ember kátyús úton. :DDD

(#14125) haxxika


haxxika
senior tag

Ha már érintőkijelző, meg az új gépekről van szó nálunk a családban történt egy kis upgrade nemrégiben:

2023 B4 S60, jobb oldali S80 D5-öt váltotta. Utóbbiba beleraktunk kb 400 ezret, köszöni szépen, még menne.

Jómagam kiegyeznék a V60-al, de az S60 formája megvett jobban. Pilot Assist nekem nagy újdonság volt, már ahol volt nálunk vidéken felező, ott tökéletesen tartotta a sávot meg a követést is a másik autó mögött. Elől nagyon kényelmes, hátul ugyanolyan szűk mint az MK1. 7 literes átlag jön ki vele az országúton normálisabb tempóval. Hiába 197 paci, azért a dízeles nyomaték az én régi D5 S60-amban azért jobban üt és nagyobb a vigyor a számon.

[ Szerkesztve ]

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#14126) Rossi válasza tvrobi (#14123) üzenetére


Rossi
addikt

Bocsi, de ezt sem hiszem el. :))

De béke és sok további balesetmentes km-t! :R

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#14127) Rossi válasza belaazallat (#14122) üzenetére


Rossi
addikt

Ma még csak 1,5 órát vezettem, főleg Bp-n, győztem is kerülgetni a sok tetőre rakott új autót, mert nyomkodták a kijelzőt.

Ja, nem... :DD

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#14128) FeRRaR1


FeRRaR1
őstag

"Egyre terjed az autómárkák között, hogy olyan vész esetén is fontos funkciók, mint ablaktörlő, index, vészvillogó, segélyhívó kar vagy külön fizikai gomb helyett a képernyőre költözik. A képernyő menet közbeni nézése és piszkálása normál esetben is veszélyes, ha pedig hirtelen kellene cselekedni (összesarazott szélvédőt azonnal letörölni például, ha az automata törlés nem működik), akkor hatványozottan életveszélyes, ha nincs dedikált gomb vagy kar ehhez. Ezért az autók biztonságával és töréstesztjével foglalkozó Euro NCAP bejelentette, hogy 2026-tól olyan autók, ahol fontos funkciók nem elérhetőek kar vagy gomb segítségével, nem kaphatnak többé ötcsillagos értékelést."

(#14129) tvrobi válasza Rossi (#14126) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

Akkor sem kéne képernyős.
Mint ahogy villanyautó sem.
Béke!
Biztos őskövület vagyok, de én már így szoktam meg, gombok, karok, kapcsolók, és egy tankolás 5 perc és akkor jöhet a következő ezer km.

[ Szerkesztve ]

(#14130) 2ozzmexy válasza tvrobi (#14129) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Mindkettő létjogosultsága meg van, de ha papucsállatka kezébe adod, akkor egy szög is halálos lehet... :DDD

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#14131) tvrobi válasza 2ozzmexy (#14130) üzenetére


tvrobi
csendes újonc

:)

(#14132) puhoska76 válasza skt (#14099) üzenetére


puhoska76
tag

Motorban nem tudok mit mondani nekem 1.8 benzin. Elektromosan nem nagyon délceg kormányzár kétszer megszívatott ott is aludt a szekér.Vezetés terén és kényelemben nekem nagyon bejött (hondárol váltottam) Hátsó ajtózár télen szarakodott de elektrocleaner és már jó is lett. Egy őzike bekostolta az elejét hát nem volt egyszerű rendbehozni (lámpák, lökhárító ,jobb sárvédő pár kisseb alaktrész 5 kiló) Összegezve törödős de szerethető .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.