Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13697) nsgeri


nsgeri
csendes tag

Sziasztok!

Érdekelne mit gondoltok / mit csinálnátok a helyemben az alábbi esetben:
Pár hónapja vettem egy amúgy jó állapotú S80-at (2007, 2.5T). Első átnézés során a kát hátsó nagyszilent szorult cserére, illetve a kézifék kötelek (fékpofákkal együtt). Megrendeltem hozzá minden szükséges alkatrészt, aztán mikor vittem a szerelőmhöz, produkált egy olyan hibát, hogy egyik hétről a másikra elkezdett szivárogni a főtengely szimering, így az addig szerencsére porszáraz motor már nem volt porszáraz. Na és itt kezdődik a téma tárgya, mivel gyári alkatrészként kb. a kétoldali tömítés kijön 20ezerből, viszont a cseréhez kb minden is le kell bontani amit a futóművet érinti. Elkezdtem agyalni, hogy akkor mi legyen, mert nem szeretném, h csöpögjön, tehát tuti meg kell csinálni. Ha már bontásra kerül sor akkor ne menjen vissza olyan alkatrész amivel lehet ismét gond lesz a közeljövőben, ahogy néztük a szerelőmmel kb. minden gyári még az autó alatt. Nagy hülyeséget csinálok azzal, ha mindent lecserélek a futóművet illetően jó minőségű utángyártottra (Lemförder)? Sokan mondják, hogy ami gyári és még nem kell cserélni, ahhoz ne nyuljak hozzá, másrészről meg úgy vagyok vele, hogy előbb utóbb valószínűleg úgyis cserélni kéne, akkor most egyúttal ezeket is le lehetne tudni. Cserélném a lengőkart elől egyben és a elől / hátul a stabpálcákat, alsó, felső támasztókarokat. Így már elég szép nagy összeg lenne a mutatvány, csakhogy jött megint a gondolat, hogy ha már ennyi mindent akkor a lengéscsillapítók és támcsapágyakat is ki kéne cserélni. Aztán ha minden megvan akkor futóműállítás és letudva a gond sokáig.
Szerintetek nagy hülyeség, ennyit rákölteni egyben és inkább mindig csak a szükséges minimumot cseréljem, mert a bent lévő gyáriak tovább fogjak bírni, mint amikre lecserélném?

Köszönöm előre is a meglátásokat, véleményeket.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.