Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz j.bravo #7860 üzenetére

    @j.bravo

    Sajnálom, hogy ennyire húzós lett a vége, de legalább könnyen lehetett fixálni a problémát, és nem kellett a feltárással tölteni az időt.

    Egyébként ezek szerint lehet az AC-t külön cserélni; azt hittem csak tankkal együtt?

    T.i. akartam már preventív jelleggel üzemanyagszűrőt cserélni, ugyanakkor Zsolt jelezte, hogy a AC-szűrő-tank hármas nem bontható, és egyébként is örökélet+1 nap.

    A GT jövjére kitérve három opció van:

    1) Megmarad - így nem kell kézzelfoghatóan szembenéznem a ténnyel, hogy az eddigi bekerülés felét/harmadát tudom realizálni; nem feltétlenül anyagi, inkább elvi/érzelmi kérdés, illetve a beleölt idő/munka elpazarlása feletti megbánás (?): gyűlölök kudarcot vallani és makacsul fafejű tudok lenni, mivel nekem kell a hasznosság/hasznosulás okán érzett elégedettség. Viszont a kasztnihoz, illetve általában kívülről is hozzá illene nyúlni lassan (nem idén, nem feltétlenül jövőre, de lassan...), és mindennel együtt az is még legalább 1M csak felskiccelve; gondolok arra, hogy lakatolás, alvázvédelem, fényezés vagy fólia, új felnik, új szélvédő. Emellett most ősszel akartam új dobot és ablakfóliát, de ezek után kapja be...

    2) Eladom és nézek helyette valamit - már nézelődöm (Nissan Maxima 3.0 V6) és bizsereg is, de igazából semmi kedvem felülni egy másik vonatra. Kissé már beleuntam.

    3) Eladom és nem lesz helyette semmi 'hobby-car' - ez tűnik a legvalószínűbbnek. A pénzt pedig elutazzuk. Repülövel és bérkocsival. Helyi kiránduláshoz pedig vagy bérlek valami izgalmasat arra a pár napra, ha olyanom van, vagy még mindig itt van a Ford a maga 160km/h-nál 7 literes fogyasztásával (fed.comp. szerint 6,7 de úgyis hazudik). A Bp-Güzburg távot (Bajorország, kb. 1000km) le tudta volna tolni egy tankkal az autópályák (és No-ban a kocsi) korlátait kimaxolva (Mo 140-160km/h, Au 130-140 km/h, No 150-170 km/h); csak nekem van egy olyan flepnim, hogy fél, de legkésőbb negyed tanknál irány a kút.

    Aztán idővel nézek egy KIA Ceed SW-t és megint lesz eseménytelen 8-10 évem.

    Két dolog szól az eladás ellen (általában):

    1) A GT amikor jó és elemében van, akkor egész jó. Sőt: ki merem jelenteni, hogy a leginkább autószerű autó az általam eddig tartósan használt kocsik közül.

    2) A sok idegesítő barom, aki felhív; aztán azok a még idegesítőbb barmok, akik el is jönnek megnézni.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák