Hirdetés
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
5leteseN
üzenetére
nemtom, valahogy összefüggenek. De szeritnem ez két különböző diszztró, persze mindkettő debianra épül.
(#33654) /dev/null:
Ezeket is fel lehet tenni, ha nagyon minimálból építkezel. de ekkor maganak kell összerakni.
Kész telepítő sysvinithez és ruinithez van. Azt csak letöltöd és felszted és ott van. Kérdés, hogy mit is szeretnél?
Új hozzászólás Aktív témák
- Árváltozás+játék DVD: Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Limited Edition
- Witcher 1 Collector's Edition
- Assassins Creed Shadows, Civilization VII, Battlefield 6 és Dying Light: The Beast, az utolsók!
- Árváltozás+játék!The Witcher 2 Assassins of Kings Collector's Edition
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3734
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i3-8145U I 8GB I 128-256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3645, 100% Akksi