Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sh4d0w

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Frawly #29502 üzenetére

    Még mindig nem érted. Rolling eleve szóba sem jöhet cégnél - nincs megfelelő tesztelés, nincs céges support. Arch-nál évente többször előfordul, hogy frissítés miatt ledöglik a rendszer. Ez olyan kockázat, amit cégek nem engedhetnek meg maguknak. Cégeknek kitesztelt, 24/7-es támogatású rendszerek kellenek, amik mögött ott az ügyfélszolgálat. Ráadásul az ilyen supportba gyakran beletartoznak az egyedi patchek is.

    Otthon nyugodtan dobhat hátast a hobbi rendszered, de ha egy cég bizonyos profittermelő rendszereivel történik ez, akkor a tulajok tajtékozni fognak és valaki(k) meg fogja(ák) ütni a bokáját(jukat). Első körben az informatikai vezető, aki engedte az instabil rendszer használatát, másodikban az admin, aki early adopterként feltette a galibát okozó frissítést.

Új hozzászólás Aktív témák