T-home hibás net szolgáltatásmiatt 6916Ft kötbért fizet nekem vagyis ír jóvá
Tanulság:
Ha valakinél 3 napnál tovább tart a javítás, akkor a hiba kijavítása után azonnal jelezze a számlázáson és az ügyfélszolgálaton is a kötbérre vonatkozó igényét, kérje hogy rögzítsék azt a rendszerben. Közölje hogy tudatában van a jogszabályoknak és nem rest a hatóságokhoz fordulni. Ne fogadjon el egy felajánlott jóváírást amely a kötbér töredéke. (a napi dij 8x-a ha nincs szolgáltatás, 4x-e ha csökkentett minőségű a szolgáltatás,minden hibával eltelt nap után) Őrizzen meg minden üzenetet és ne hagyja szó nélkül ha a hiba elhárítását akarják szüneteltetni. Ha nem akarják elfogadni az igényt ezekre és a hatóságokra hivatkozva jobb belátásra tér a szolgáltató.
Nálunk 3 hónap telt el mire érvényesíteni tudtam a jogos igényemet, másnál ne legyen ennyi.
[ Szerkesztve ]