Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TaaT
veterán
Az uniónak mindenki be fogja adni a derekát, ez van sajnos.
Give them hell Ukraine!
neduddki
nagyúr
HI!
az lesz a szar amikro csak japo nagykopcentis szovikAT esz epszu ember 10 evesen mert a kis turnyokat senki nem meri...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
8th
addikt
Ja! Elsiklottam felette. Hát nekem sosem állt fel semmilyen V6 hangra mindegy, hogy dízel vagy benzines. Viszont én nem vagyok mérvadó mert nekem a V10-V12 motorok röhejes vinnyogásától is feláll a hátamon a szőr.
Én az ordas V8 hangot szeretem. A W210 E55 AMG a tökéletes példa arra, hogy hogyan kell jól kipufogót hangolni. Ha nem nyomod neki kulturált és halk ha lepadlózod érces hangon felordít de úgy, hogy az ember hátán feláll a szőr.
mod: Amúgy pedig köztudott, hogy a sor5 az isten!
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
mokus1
addikt
Ez bejön? Az előző rossz link volt
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Bezony ... nekem is azok tetszenek
Sport autó magazin tulajnak pont ilyen van Link ugyan ezzel az Acropovic rendszer -el, bődületes hangja van és piszkosul brutálisan megy
(#74904) mokus1
Nem rossz, de ezeknek már alapból olyan hangjuk van mint egy vadászgépnek
És itt az örök favorit Link, de meghajtanék egy ilyet, eddig a legerősebb amit vezettem az a GTR és a 458 Italia volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
8th
addikt
w333
félisten
Mint ha magamat látnám ... igazi vadállat a gyerek
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
TaaT
veterán
Ez még közel sem biztos.
Persze manapság divat köpködni a kicsi feltöltött motorokat, mint pl ennél esetnél. [link]
Give them hell Ukraine!
Typhoon47
őstag
Bár a javítás végösszege nem volt annyira nagy horror
Aha Ezeken a kijelentésein mindig megmosolygok, meg amikor előveszi a legálisan csak így meg úgy lehet..stb.-t..
"Education is important but big biceps are importanter"
lsc
nagyúr
Mai autobild megvolt? Ekkora nyalást már rég láttam, golf 100e-es teszt,a kuplungmunkahengert azért kellett cserélni mert egy nyest koszos lábbal mászkált a motortérben és homok került a hidraulika olajba. Még jó hogy ültem, ez csontig hatolt a vw-nél szerintem.
Az élet kegyetlen .
http://index.hu/kultur/cinematrix/2014/01/30/veget_ert_az_ikarus-55-os_filmes_karrierje/
A busz a tulajdonosával a szülőfalum lakója volt nagyon sokáig. Szomorú dolgok ezek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
neduddki
nagyúr
HI!
meg nem lattam, de vhgy kompenzlni kell a tsi rugdalast;- )))
udv
neduddki
mod: TaaT: mint ahogy a focvagen pedasj mutassa
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zolikaDB
veterán
Ejj, ez a bambanos opel topicos stilus.
Akkor 3 ajtos hatchback.
De ki es minek hoz az usabol pont egy golfot?? A rendszam az gondolom, maradhat...
DeFranco
nagyúr
(kunc)
footy
addikt
Jah
(#74869) Napfénysüti
Én is vettem volna egy IS200-at, de lemaradtam róla. Egyébként azokat az autókat aminek rossz a környezetvédelmi besorolása elég olcsó megvenni, viszont behozatalnál ugye hátrányból indul.
Kickass
őstag
Ennek a Quattroportének élőben ijesztően jó hangja van, szó szerint majdnem félrerántottam a kormányt mikor elment mellettem egy ilyen nyélgázon ja és az valószínűleg sima stock példány volt.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
nem akarok szívó vs. turbo vitát nyitni, de szerintem ebben a formában ez egy zsákutca.
a két autó súlyra gyakorlatilag egyforma, 0-100 is kb.
akkor minek a turbo?
ja, mert nem tud motort tervezni?
lehet kézigránáttal is halászni, csak van célszerűbb módja is
[ Szerkesztve ]
Typhoon47
őstag
Emisszió. Le lett már ez írva párszor, hogy az EU diktálja a trendet és szép lassan mindenki befekszik neki. Nyílván az autógyártók se hülyék és látják amit te is látsz.
"Education is important but big biceps are importanter"
w333
félisten
Ha Lexus akkor már IS250, hihetetlen hogy milyen jó ez az autó, városban 9.4l volt a fogyasztása, ahol csak lehetett full padlógáz és automata váltó + kormányváltó (pillangóváltó) nagyon kényelmes, németből hozták és nálunk volt kb. 3 hónapig míg eladták (mi vigyáztunk rá ... vagyis használtuk )
(#74918) kornelka
Véleményem szerint inkább egy +400cm³ szívóbenzin ami kb. ugyan annyit fogyaszt, viszont sokkal megbízhatóbb
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
8th
addikt
Skoda Citigo is röhögve elmegy 5,5-ös átlaggal, talán még az erősebbik motorral is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Kornel
veterán
1.2 TSI 86 LE 121g CO2
1.2 K12B 118g CO2
gyári adatok
azonos fogyasztásnál az emisszió is egyforma lesz kb.
jó, amúgy 50 kg-val könyebb a suzuki, előnyből indul
(#74921) 8th: az ezres szívó, nem? 940 kg-hoz elég is tán, és érdekes mód turbó nélkül is jól fogyaszt?
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
A gyártót nem a valós fogyasztás érdekli, hanem az NEDC ciklus szerinti fogyasztás, mert az után fizet. Abban viszont előnyben vannak a turbomotorok. Papíron viszont biztos, hogy kevesebbet fogyaszt a Fabia, mint a Splash, de nem néztem utána. Mellesleg valószínűleg sokkal rugalmasabb is.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Typhoon47
őstag
Így van.
"Education is important but big biceps are importanter"
Kornel
veterán
papíron:
1.2 TSI 86 LE: 6,6 - 4,4 - 5,2
1.2 K12B: 6,1 - 4,5 - 5,1
nyilván rugalmasabb, de 0-100-on csak 3 tized van a tsi javára.
w333
félisten
Lassan csak átesnek a ló túloldalára ... és kevés lesz a motor annak a kaszninak így nyomni és pörgetni kell rendesen hogy felvedd a városi forgalom sebességét
Kisvárosi nyugdíjasoknak valók ezek az autók ...
Hogy miért ? elárulom ... volt szerencsém egy 3 hengeres 1.0 kis Yarishoz városban még nehezen de elfogatható persze padlózni kell rendesen, emiatt a fogyasztás is sokkal több lesz mint a gyári adat, előzni pedig senki se próbálkozzon ilyen kis gyenge autóval, én próbálkoztam de komolyan mondom életveszélyes, ha a gázpedált a motortérig nyomom még akkor sem bírtam volna kielőzni az előttem lévő autót
Kisautónak legalább az sima 1.3 vagy 1.4 szívó benzin kell, persze egy 1.2 TSi sokkal jobb és dinamikusabb, na de egy Skoda Octavia -ba is 1.2 TSi kicsit vicc kategória, ekkora súlynak már minimum kell az 1.4 TSi vagy a szívó 1.6
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
TaaT
veterán
Manapság nagy divat az us vw a vw-sek körében, van aki összevásárolja az alkatrészeket hozzá, van aki meg behoz egy autót.
Give them hell Ukraine!
zolikaDB
veterán
Elozo dologrol tudtam, magam is gondolkodtam szelessegjelzo befaragasan, Astraba, de elvetettem
Viszont behozni??
Kornel
veterán
reszben igazad van, de sulycsokkentessel es jo cw-vel kompenzalni lehet a gyenge motort egy bizonyos hatarig, ld. pl. az ezres swift vagy 2-300 kg-al konnyebb mint az ezres yaris, jobban is megy, es tobbet se eszik, sot. a citigo is eleg konnyu, varosba/orszagutra jo lehet, masra nem valo.
lehetne itt okosan uzemanyagtakarekos kocsikat kesziteni, csak az nehezebb lenne, minthogy ravagnak egy turbot es/vagy egy kompresszort es ki van pipalva papiron a feladat.
TaaT
veterán
Gondolom nem vagy tisztában azzal hogy négyesgolfból nem csak fapad 1.4-es és 1.6-ost gyártottak. [link]
Give them hell Ukraine!
Dare2Live
nagyúr
Gyorsulásra 1.2TSI most 105lest találtam mint 1.6-1.8as szívók, 1.4TSI mint 2-2.2les szívók. Érzetre pedig mégnagyobb a difi, nem kell folyton pörgetni.
Eközben hasonlóan vezetve nem annyit eszik pl 1.4 mint a 2-2.2les benzines, hanem mint egy szívó 1.4. Persze aki 1.4TSIt vesz nem úgyb szokott gyorsulni... mint ha 1.4 szivója lenne, de ez más kérdés.
#74929: 7es Golfnál annak ellenére, hogy leg lett minőségérzetre, baromi nagy súlycsökkentést hoztak össze. Ennek amúgy eléggé határt szab a másik fő prioritás a biztonság. Nem kérdés mibe ülnék szivesebben egy frontális karambolkor a 800kgs Splashben vagy az 1.1tonnás Yarisban.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
w333
félisten
Igen ... csak ez a súlycsökkentés néha nem mindig sikerül
(#74931) Dare2Live
Kérdés hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis TSi motorok, mert tény hogy kevesebbet fogyaszt de elfog ez menni annyi km -t mint pl. egy szívó 1.6 vagy 1.8 benzin
Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled, és teljesítményben már nem biztos hogy lesz olyan erős mint az 1.6, ezzel csak azt akarom mondani, max. 300e Km aztán kuka, ezek már kb. ennyi km- re vannak tervezve
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
zolikaDB
veterán
A link nem jon be, de igen, hallottam mar olyanrol, h R32... Pl. De komolyabb felszereltseguek nincsenek Europaban?
Kornel
veterán
1.2 tsi 86 le fabianal 11.7-et ir 0-100-ra.
ennyit egy szivo 1.2 is tud.
nyilvan kevesbe rugalmas a szivo, de ha a gyartok a sulycsokkentesre, es a motorok optimalizalasara koncentralnanak, pl. benzinesnel nagyobb suritesi arany, kisebb belso surlodasu motor, stb. stb., akkor nem kene egy mezei fóbiába is turbo, teljesen feleslegesen.
Dare2live: a splash 1050 kg. az ezres swift volt 800 kg...
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
leglabb utanna neznel annak amirol beszlesz....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
w333
félisten
Ez nem állítás ... hanem egy kérés volt, aztán egy elméleti példa
Kérdés hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis TSi motorok, mert tény hogy kevesebbet fogyaszt de elfog ez menni annyi km -t mint pl. egy szívó 1.6 vagy 1.8 benzin
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
TaaT
veterán
Vannak, de US VW csak észak Amerikában van.
Give them hell Ukraine!
neduddki
nagyúr
HI!
akkor ez mi? "Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled,"
de segitek: steuerkettenschaeden
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Annál elég ciki lesz a ford által is bevallott 200e kmes futás-élettartam.
TaaT
veterán
Nem annyira szarok a kicsi feltöltött motorok mint amennyire sokan hiszik, vagy szeretnék hinni.
Give them hell Ukraine!
w333
félisten
Akkor ennyi ... na ezzel nem voltam én tisztában hogy menyire is bírják a kis TSi -k, de most már minden világos
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Dare2Live
nagyúr
"ennyit egy szivo 1.2 is tud."
Jézus vanfgammarulatim? Fenét. Tessék. Ugyanaz a kasztni, golf, ~nincs kg eltérés, jó hasonlítás.
1.4 1,390 cc (85 cu in) I4 (CGGA) 59 kW (80 PS) @ 5,000 132 N·m (97 lb·ft) @ 3,800 13.9 s
1.6 1,595 cc (97 cu in) I4 (BSE/BSF/CCSA) 75 kW (102 PS) @ 5,600 148 N·m (109 lb·ft) @ 3,800 11.3
1.2 TSI 1,197 cc (73 cu in) I4 77 kW (105 PS) @ 5,000 175 N·m (129 lb·ft) @ 1,500–3,500 10.6 s
Nincs ezen mit rugozni az 1.2TSI jobban gyorsul szivó 1.6ot is elveri, ehez nem kell pörgetni és kevesebbet eszik.
Eszem megáll. Esetleg érdemes ki is próbálni azt koppan az áll.
w333: Pont TSInél maradva ugye a lánc ld autobild. Amire kb VW annyit csinált, hogy szíj.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
neduddki
nagyúr
I!
nem lehetne hogy a 30eves osoreg odi hejjet a frisebb 1valotzat:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Dare2Live
nagyúr
Így egy gen, azonos forma, ~súly. Meg nem segít ld akárki hsze az 1100kgs Yaris meg az 1.0as krferől. Régen jó volt. Ha vki egy 1.0les turbosból tudomisén Fiesta átül sírva fakad. K*ra jogosan. És teszem hozzá még gondok is vannak azzal a krfes szívóval.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
neduddki
nagyúr
HI!
es mejjikrol teccik beszelni? mert ugye focvagen kiesik....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-v-
addikt
Miért esik ki? Volt pár szar szériás lánc, de már nincs elvileg.
w333
félisten
neduddki
nagyúr
HI!
par szar szeria... 2012 majusig az osszes tsi erintett leglabbis a vocvagen ezt allitotta, de ugy tunik meg utanna is
udv
neduddki
mod: es ha 3 ev es 100Mm-en allat akr az 50%ot is ifizeti a focvagan aztaqva....:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
TaaT
veterán
Arra azért én is kíváncsi leszek, mert nem hiszem hogy olyan motorokat raknának több millió autójukba amik a tesztek során 200k km-nél elkezdtek volna tömegesen megpurcanni.
nedugdki: Mert a toyoták olyan hű de faszák [link]
w333: "Én úgy érzem maradok a szívó benzineseknél ..."
Give them hell Ukraine!