Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74901) TaaT válasza Kornel (#74894) üzenetére


TaaT
veterán

Az uniónak mindenki be fogja adni a derekát, ez van sajnos. :(((

Give them hell Ukraine!

(#74902) neduddki válasza TaaT (#74901) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

az lesz a szar amikro csak japo nagykopcentis szovikAT esz epszu ember 10 evesen mert a kis turnyokat senki nem meri...

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74903) 8th válasza MunezXBK (#74898) üzenetére


8th
addikt

Ja! Elsiklottam felette. Hát nekem sosem állt fel semmilyen V6 hangra mindegy, hogy dízel vagy benzines. Viszont én nem vagyok mérvadó mert nekem a V10-V12 motorok röhejes vinnyogásától is feláll a hátamon a szőr. :DDD

Én az ordas V8 hangot szeretem. A W210 E55 AMG a tökéletes példa arra, hogy hogyan kell jól kipufogót hangolni. Ha nem nyomod neki kulturált és halk ha lepadlózod érces hangon felordít de úgy, hogy az ember hátán feláll a szőr.

mod: Amúgy pedig köztudott, hogy a sor5 az isten! ;]

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#74904) mokus1 válasza 8th (#74903) üzenetére


mokus1
addikt

Ez bejön? Az előző rossz link volt :)

[ Szerkesztve ]

(#74905) w333 válasza 8th (#74903) üzenetére


w333
félisten

Bezony ... nekem is azok tetszenek :K
Sport autó magazin tulajnak pont ilyen van Link ugyan ezzel az Acropovic rendszer -el, bődületes hangja van és piszkosul brutálisan megy ;]

(#74904) mokus1

Nem rossz, de ezeknek már alapból olyan hangjuk van mint egy vadászgépnek :K

És itt az örök favorit Link, de meghajtanék egy ilyet, eddig a legerősebb amit vezettem az a GTR és a 458 Italia volt :P

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74906) 8th válasza mokus1 (#74904) üzenetére


8th
addikt

Be bár inkább ez vagy ez. Vagy egy jó sor5 Audi. az még dízelben sem szól rosszul. :N

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#74907) w333 válasza 8th (#74906) üzenetére


w333
félisten

Mint ha magamat látnám ... igazi vadállat a gyerek :DDD

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74908) ABE


ABE
őstag

(#74909) TaaT válasza neduddki (#74902) üzenetére


TaaT
veterán

Ez még közel sem biztos.

Persze manapság divat köpködni a kicsi feltöltött motorokat, mint pl ennél esetnél. [link]

Give them hell Ukraine!

(#74910) Typhoon47 válasza TaaT (#74909) üzenetére


Typhoon47
őstag

Bár a javítás végösszege nem volt annyira nagy horror

Aha :U Ezeken a kijelentésein mindig megmosolygok, meg amikor előveszi a legálisan csak így meg úgy lehet..stb.-t..

"Education is important but big biceps are importanter"

(#74911) lsc válasza neduddki (#74902) üzenetére


lsc
nagyúr

Mai autobild megvolt? Ekkora nyalást már rég láttam, golf 100e-es teszt,a kuplungmunkahengert azért kellett cserélni mert egy nyest koszos lábbal mászkált a motortérben és homok került a hidraulika olajba. Még jó hogy ültem, ez csontig hatolt a vw-nél szerintem.

Az élet kegyetlen .

(#74912) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

http://index.hu/kultur/cinematrix/2014/01/30/veget_ert_az_ikarus-55-os_filmes_karrierje/

A busz a tulajdonosával a szülőfalum lakója volt nagyon sokáig. Szomorú dolgok ezek :(

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#74913) neduddki válasza lsc (#74911) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

meg nem lattam, de vhgy kompenzlni kell a tsi rugdalast;- )))

udv

neduddki

mod: TaaT: mint ahogy a focvagen pedasj mutassa

[ Szerkesztve ]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74914) zolikaDB válasza TaaT (#74874) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ejj, ez a bambanos opel topicos stilus.
Akkor 3 ajtos hatchback.
De ki es minek hoz az usabol pont egy golfot?? A rendszam az gondolom, maradhat...

(#74915) DeFranco válasza zolikaDB (#74914) üzenetére


DeFranco
nagyúr

(kunc)

(#74916) footy válasza TaaT (#74865) üzenetére


footy
addikt

Jah :K

(#74869) Napfénysüti
Én is vettem volna egy IS200-at, de lemaradtam róla. Egyébként azokat az autókat aminek rossz a környezetvédelmi besorolása elég olcsó megvenni, viszont behozatalnál ugye hátrányból indul.

(#74917) Kickass válasza w333 (#74905) üzenetére


Kickass
őstag

Ennek a Quattroportének élőben ijesztően jó hangja van, szó szerint majdnem félrerántottam a kormányt mikor elment mellettem egy ilyen nyélgázon :D:D ja és az valószínűleg sima stock példány volt.

[ Szerkesztve ]

(#74918) Kornel válasza TaaT (#74901) üzenetére


Kornel
veterán

nem akarok szívó vs. turbo vitát nyitni, de szerintem ebben a formában ez egy zsákutca.

fabia 1,2 tsi fogyasztása

Splash 1,2 szívó fogyasztása

a két autó súlyra gyakorlatilag egyforma, 0-100 is kb.

akkor minek a turbo?
ja, mert nem tud motort tervezni?
lehet kézigránáttal is halászni, csak van célszerűbb módja is ;]

[ Szerkesztve ]

(#74919) Typhoon47 válasza Kornel (#74918) üzenetére


Typhoon47
őstag

Emisszió. Le lett már ez írva párszor, hogy az EU diktálja a trendet és szép lassan mindenki befekszik neki. Nyílván az autógyártók se hülyék és látják amit te is látsz.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#74920) w333 válasza footy (#74916) üzenetére


w333
félisten

Ha Lexus akkor már IS250, hihetetlen hogy milyen jó ez az autó, városban 9.4l volt a fogyasztása, ahol csak lehetett full padlógáz és automata váltó + kormányváltó (pillangóváltó) nagyon kényelmes, németből hozták és nálunk volt kb. 3 hónapig míg eladták (mi vigyáztunk rá ... vagyis használtuk :B )

(#74918) kornelka

Véleményem szerint inkább egy +400cm³ szívóbenzin ami kb. ugyan annyit fogyaszt, viszont sokkal megbízhatóbb :K

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74921) 8th válasza Kornel (#74918) üzenetére


8th
addikt

Skoda Citigo is röhögve elmegy 5,5-ös átlaggal, talán még az erősebbik motorral is.

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#74922) Kornel válasza Typhoon47 (#74919) üzenetére


Kornel
veterán

1.2 TSI 86 LE 121g CO2
1.2 K12B 118g CO2

gyári adatok :K

azonos fogyasztásnál az emisszió is egyforma lesz kb.
jó, amúgy 50 kg-val könyebb a suzuki, előnyből indul :)

(#74921) 8th: az ezres szívó, nem? 940 kg-hoz elég is tán, és érdekes mód turbó nélkül is jól fogyaszt? :K

[ Szerkesztve ]

(#74923) !Overdose! válasza Kornel (#74918) üzenetére


!Overdose!
őstag

A gyártót nem a valós fogyasztás érdekli, hanem az NEDC ciklus szerinti fogyasztás, mert az után fizet. Abban viszont előnyben vannak a turbomotorok. Papíron viszont biztos, hogy kevesebbet fogyaszt a Fabia, mint a Splash, de nem néztem utána. Mellesleg valószínűleg sokkal rugalmasabb is.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#74924) Typhoon47 válasza !Overdose! (#74923) üzenetére


Typhoon47
őstag

Így van.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#74925) Kornel válasza !Overdose! (#74923) üzenetére


Kornel
veterán

papíron:

1.2 TSI 86 LE: 6,6 - 4,4 - 5,2
1.2 K12B: 6,1 - 4,5 - 5,1

nyilván rugalmasabb, de 0-100-on csak 3 tized van a tsi javára.

(#74926) w333 válasza Kornel (#74922) üzenetére


w333
félisten

Lassan csak átesnek a ló túloldalára ... és kevés lesz a motor annak a kaszninak így nyomni és pörgetni kell rendesen hogy felvedd a városi forgalom sebességét :U

Kisvárosi nyugdíjasoknak valók ezek az autók ... :))

Hogy miért ? elárulom ... volt szerencsém egy 3 hengeres 1.0 kis Yarishoz városban még nehezen de elfogatható persze padlózni kell rendesen, emiatt a fogyasztás is sokkal több lesz mint a gyári adat, előzni pedig senki se próbálkozzon ilyen kis gyenge autóval, én próbálkoztam de komolyan mondom életveszélyes, ha a gázpedált a motortérig nyomom még akkor sem bírtam volna kielőzni az előttem lévő autót :N

Kisautónak legalább az sima 1.3 vagy 1.4 szívó benzin kell, persze egy 1.2 TSi sokkal jobb és dinamikusabb, na de egy Skoda Octavia -ba is 1.2 TSi :F kicsit vicc kategória, ekkora súlynak már minimum kell az 1.4 TSi vagy a szívó 1.6 :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74927) TaaT válasza zolikaDB (#74914) üzenetére


TaaT
veterán

Manapság nagy divat az us vw a vw-sek körében, van aki összevásárolja az alkatrészeket hozzá, van aki meg behoz egy autót.

Give them hell Ukraine!

(#74928) zolikaDB válasza TaaT (#74927) üzenetére


zolikaDB
veterán

Elozo dologrol tudtam, magam is gondolkodtam szelessegjelzo befaragasan, Astraba, de elvetettem :D
Viszont behozni?? :F

(#74929) Kornel válasza w333 (#74926) üzenetére


Kornel
veterán

reszben igazad van, de sulycsokkentessel es jo cw-vel kompenzalni lehet a gyenge motort egy bizonyos hatarig, ld. pl. az ezres swift vagy 2-300 kg-al konnyebb mint az ezres yaris, jobban is megy, es tobbet se eszik, sot. a citigo is eleg konnyu, varosba/orszagutra jo lehet, masra nem valo.
lehetne itt okosan uzemanyagtakarekos kocsikat kesziteni, csak az nehezebb lenne, minthogy ravagnak egy turbot es/vagy egy kompresszort es ki van pipalva papiron a feladat.

(#74930) TaaT válasza zolikaDB (#74928) üzenetére


TaaT
veterán

Gondolom nem vagy tisztában azzal hogy négyesgolfból nem csak fapad 1.4-es és 1.6-ost gyártottak. :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#74931) Dare2Live válasza Kornel (#74918) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Gyorsulásra 1.2TSI most 105lest találtam mint 1.6-1.8as szívók, 1.4TSI mint 2-2.2les szívók. Érzetre pedig mégnagyobb a difi, nem kell folyton pörgetni.
Eközben hasonlóan vezetve nem annyit eszik pl 1.4 mint a 2-2.2les benzines, hanem mint egy szívó 1.4. Persze aki 1.4TSIt vesz nem úgyb szokott gyorsulni... mint ha 1.4 szivója lenne, de ez más kérdés.

#74929: 7es Golfnál annak ellenére, hogy leg lett minőségérzetre, baromi nagy súlycsökkentést hoztak össze. Ennek amúgy eléggé határt szab a másik fő prioritás a biztonság. Nem kérdés mibe ülnék szivesebben egy frontális karambolkor a 800kgs Splashben vagy az 1.1tonnás Yarisban.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#74932) w333 válasza Kornel (#74929) üzenetére


w333
félisten

Igen ... csak ez a súlycsökkentés néha nem mindig sikerül :N

(#74931) Dare2Live

Kérdés hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis TSi motorok, mert tény hogy kevesebbet fogyaszt de elfog ez menni annyi km -t mint pl. egy szívó 1.6 vagy 1.8 benzin :F

Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled, és teljesítményben már nem biztos hogy lesz olyan erős mint az 1.6, ezzel csak azt akarom mondani, max. 300e Km aztán kuka, ezek már kb. ennyi km- re vannak tervezve :U

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74933) zolikaDB válasza TaaT (#74930) üzenetére


zolikaDB
veterán

A link nem jon be, de igen, hallottam mar olyanrol, h R32... Pl. De komolyabb felszereltseguek nincsenek Europaban?

(#74934) Kornel válasza Dare2Live (#74931) üzenetére


Kornel
veterán

1.2 tsi 86 le fabianal 11.7-et ir 0-100-ra.
ennyit egy szivo 1.2 is tud.
nyilvan kevesbe rugalmas a szivo, de ha a gyartok a sulycsokkentesre, es a motorok optimalizalasara koncentralnanak, pl. benzinesnel nagyobb suritesi arany, kisebb belso surlodasu motor, stb. stb., akkor nem kene egy mezei fóbiába is turbo, teljesen feleslegesen.

Dare2live: a splash 1050 kg. az ezres swift volt 800 kg...

[ Szerkesztve ]

(#74935) neduddki válasza w333 (#74932) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

leglabb utanna neznel annak amirol beszlesz....

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74936) w333 válasza neduddki (#74935) üzenetére


w333
félisten

Ez nem állítás ... hanem egy kérés volt, aztán egy elméleti példa :U

Kérdés hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis TSi motorok, mert tény hogy kevesebbet fogyaszt de elfog ez menni annyi km -t mint pl. egy szívó 1.6 vagy 1.8 benzin :F

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74937) TaaT válasza zolikaDB (#74933) üzenetére


TaaT
veterán

Vannak, de US VW csak észak Amerikában van.

Give them hell Ukraine!

(#74938) neduddki válasza w333 (#74936) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

akkor ez mi? "Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled,"
de segitek: steuerkettenschaeden

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74939) aero. válasza TaaT (#74890) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Annál elég ciki lesz a ford által is bevallott 200e kmes futás-élettartam. :DDD

(#74940) TaaT válasza w333 (#74932) üzenetére


TaaT
veterán

Nem annyira szarok a kicsi feltöltött motorok mint amennyire sokan hiszik, vagy szeretnék hinni. :)

Give them hell Ukraine!

(#74941) w333 válasza TaaT (#74940) üzenetére


w333
félisten

Akkor ennyi ... :B na ezzel nem voltam én tisztában hogy menyire is bírják a kis TSi -k, de most már minden világos :R

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74942) Dare2Live válasza Kornel (#74934) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"ennyit egy szivo 1.2 is tud."

Jézus vanfgammarulatim? Fenét. Tessék. Ugyanaz a kasztni, golf, ~nincs kg eltérés, jó hasonlítás.
1.4 1,390 cc (85 cu in) I4 (CGGA) 59 kW (80 PS) @ 5,000 132 N·m (97 lb·ft) @ 3,800 13.9 s
1.6 1,595 cc (97 cu in) I4 (BSE/BSF/CCSA) 75 kW (102 PS) @ 5,600 148 N·m (109 lb·ft) @ 3,800 11.3
1.2 TSI 1,197 cc (73 cu in) I4 77 kW (105 PS) @ 5,000 175 N·m (129 lb·ft) @ 1,500–3,500 10.6 s

1.6 szivo fogyi
1.2TSI fogyi

Nincs ezen mit rugozni az 1.2TSI jobban gyorsul szivó 1.6ot is elveri, ehez nem kell pörgetni és kevesebbet eszik.

Eszem megáll. Esetleg érdemes ki is próbálni azt koppan az áll.

w333: Pont TSInél maradva ugye a lánc ld autobild. Amire kb VW annyit csinált, hogy szíj.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#74943) neduddki válasza Dare2Live (#74942) üzenetére


neduddki
nagyúr

I!

nem lehetne hogy a 30eves osoreg odi hejjet a frisebb 1valotzat:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74944) Dare2Live válasza neduddki (#74943) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Így egy gen, azonos forma, ~súly. Meg nem segít ld akárki hsze az 1100kgs Yaris meg az 1.0as krferől. Régen jó volt. Ha vki egy 1.0les turbosból tudomisén Fiesta átül sírva fakad. K*ra jogosan. És teszem hozzá még gondok is vannak azzal a krfes szívóval.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#74945) neduddki válasza TaaT (#74940) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

es mejjikrol teccik beszelni? mert ugye focvagen kiesik....

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74946) -v- válasza neduddki (#74945) üzenetére


-v-
addikt

Miért esik ki? Volt pár szar szériás lánc, de már nincs elvileg.

(#74947) w333 válasza Dare2Live (#74942) üzenetére


w333
félisten

Én úgy érzem maradok a szívó benzineseknél ... Link és Link :U

Kicsit szomorú hogy 100e km alatt nekik 2 db. turbó is elszállt ... :(

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#74948) neduddki válasza -v- (#74946) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

par szar szeria... 2012 majusig az osszes tsi erintett leglabbis a vocvagen ezt allitotta, de ugy tunik meg utanna is

udv

neduddki

mod: es ha 3 ev es 100Mm-en allat akr az 50%ot is ifizeti a focvagan aztaqva....:- (((

[ Szerkesztve ]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#74949) TaaT válasza aero. (#74939) üzenetére


TaaT
veterán

Arra azért én is kíváncsi leszek, mert nem hiszem hogy olyan motorokat raknának több millió autójukba amik a tesztek során 200k km-nél elkezdtek volna tömegesen megpurcanni. :)

nedugdki: Mert a toyoták olyan hű de faszák :U [link]

w333: "Én úgy érzem maradok a szívó benzineseknél ..."

[link]

Give them hell Ukraine!

(#74950) w333 válasza TaaT (#74949) üzenetére


w333
félisten

Akkor Swift2 kell venni ... ;] olcsó, megbízhatóak, és láncos :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.