Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
neduddki
nagyúr
HI!
kicsi gyujtogtes: bof
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-v-
addikt
A cc-t nem tudom, ezt is csak kigugliztam, de azt erősítette meg, amire tapasztalatból is emlékeztem.
Bátyám 185, sose panaszkodott, hogy ne férne el rendesen elöl.
zsolt19900
őstag
amúgy ez az érdekes (nem nem a gyűjtögetés), hogy mi megjelentünk az ingissel az egyik Pécs melletti szalonban, hogy nézzenek rá -sajnos gyengélkedik az első futómű- és elbeszélgettünk a tulajjal, azt mondja: hát ezek KELENDŐ autók, ÍGY ha itt hagynák AKÁR 500e ért is megvennénk Önöktől.... nos áll leesett, de úgy rendesen
és azért kezdtem, úgy hogy érdekes, mivel ahogy nézegetem így a swift kínálatot erősen drágábbak mint az azonos tudású ignisek... nekem elegendő lenne amúgy a glx felszereltség, azért is mondtam, hogy 800körül vannak már számomra megfelelő alternatívák, mivel a gs felszereltség számomra már itt-ott csilivili pl nincs szükségem kódkártyás nyitásra, meg gombnyomásás indításra, nekem már bőven az is elegendő "luxus" hogy megnyomok kétszer egy gombot és kinyílott az összes ajtó tudod én már csak ilyen egyszerű ember vagyok
[rvilike]: oksika, bele fogok csüccsenni egy közeli cc-be aztán meglássuk, hogy mennyire tettszik
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
TaaT
veterán
"van mar 300lo a motor amugy azota?"
van, 331loj
"a hangyasz projektnek amugy mi a celja..."
Anno amikor belefogott ő sem gondolta hogy ekkora szopóroller lesz a projekt, de ez nem ez ő hibája elsősorban, hanem az első szerelőbandáé akik csak akkor nyúltak hozzá az autóhoz amikor ő ott volt mellettük, és akkor is elbasztak ezt-azt. Powered Áki azért gatyába rázta a projektet, de csodát ő sem tudott művelni. Mondta is az elején hogy ő szíve szerint újra kezdené az egészet.
Give them hell Ukraine!
neduddki
nagyúr
HI!
nezd csak meg jobban hogy mijjen stiftek vanna abba a keresesben:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Typhoon47
őstag
Szerintem meg Powered Áki végig tudta, hogy ez igazán sose lesz jó, csak ezt baszta elmondani, mert a della jobban vonzotta. Az lett volna a tisztességes, ha megmondja a frankót már az elején. És akkor talán nem kellett volna lemondani a nevetséges összegbe vett Porschéról sem..stb.
"Education is important but big biceps are importanter"
jerry311
nagyúr
Egy 1.6-os 206-osról tudok nyilatkozni. Haver családjánál van újkorától. "Ezer" éves. Motorikus hibája még nem volt. Pár futómű alkatrészt kellett csak cserélni, ugye a jó magyar utak meg a 100k+ km.
zsolt19900
őstag
1.5 motor a lényeg? vagy mi?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
TaaT
veterán
"Powered Áki azért gatyába rázta a projektet, de csodát ő sem tudott művelni. Powered Áki mondta is az elején hogy ő szíve szerint újra kezdené az egészet."
Átszerkesztettem a mondandómat mert úgy látszik félreérthető volt.
Give them hell Ukraine!
hobizoli
nagyúr
331 lo az nem vmi fuha. mert ez a motor 280 gyarilag, es rohogve fel lehet tolni 320-ra
nem lenne ez rossz projekt, ha nem szivo lenne a motor annyiert, amiert turbos is lehetne, mert kb minden adott hozza
kovicucc ugyanannyi lett volna ahhoz is, nincs diffi arban egy filler sem, a hajtokar kopp ugyanaz, csak a dugoteto kialakitasa lenne mas a csokkentett CR miatt, az ECU meg tudja a turbos temat is kezelni
az ITB-k aran meg rohogve kijon egy turbo
es az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar
ez kb olyan, mint a GT86-s Toyota is, erolkodve beteszi a segget a kanyarba az is, de nem az igazi, vagy legalabbis nem az a szint, amit ennyiert kene tudnia
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
zsolt19900
őstag
cc ben ez a jelenlegi szívszerelmem ebben is az az 1.6os motor van akkor?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-v-
addikt
De ő nem azért épít szívót, mert elbaszta a lépést, vagy mert az olcsóbb lenne etc., hanem mert azt akar
És hogy más emberek ezt jónak vagy rossznak gondolják, illetve hogy más milyen szempontok szerint építene magának autót, az gondolom nem nagyon izgatja Azért épít magának, hogy olyan legyen amilyennek ő akarja.
"es az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar"
Nem drift autót épít, ezt mondta már.
hobizoli
nagyúr
a szivo tuning az egy halal, egy zsakutca
ez vilagos, de gyorsan menni is kell az ero a kanyarokbol kigyorsitasokhoz
neha meg nem baj ha kicsit kilinccsel elore megy bele egy karajabb kanyarba, nezd csak meg a rallysok is hogyan csinaljak a hajtu vagy az kozeli ivu forditokat
azert akarhogy nezzuk ez a motor csak magas rpm-n megy jol, a turbos meg ott is menne, ahol ez hulla
pl egy kanyarbol kigyorsitaskor pl ~4000-rol 80-100loero diffi is lehet, ami eleg latvanyos kigyorsitasra ad lehetoseget
több drón kell ;P
!Overdose!
őstag
Úgy emlékszek azért akart szívót, mert az korhűbb. Ő tudja, ő dolga. Abban viszont igazad van, hogy ha már szívó, akkor akár maradhatott volna gyári is. Ezen a szinten pár 10 le miatt nem bontottam volna meg a motor és költöttem volna rá több százezret.
Mod: Az ITB meg nagyon-nagyon kevés embernek működik kielégítően Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
hobizoli
nagyúr
de most erted, benzin helyett E85-l uzemelve batrabb gyujtassal kb ugyanitt lenne egy gyari motorral is.
több drón kell ;P
-v-
addikt
A rally az más, mint a pályaautózás, mind emberileg mind vasilag más technika kell kicsit.
Persze, költséges tuningolni a szívót, és nem hoz olyan sok lovat, meg nyilván egy határig lehet elmenni aztán szevasz. De egy szívómotornak is vannak előnyei, a karaktere, gázreakciója... nincs turbo lag.
Mennyi súlyra amúgy a hangyász, 1-1.1 tonna? Nem tűnik ahhoz annyira kevésnek a 331 ló, még ha az csak magas fordulaton jön is, de hát mondjuk ezt ő tudja, elég-e neki vagy nem. Szerintem azért vezetett már annyiféle autót, hogy tudja előre mivel lesz elégedett meg mivel nem ...
Ha semmi előnye sem lenne egy szívómotornak, akkor nem lenne GT3-mas 911-es sem.. és nem arról mondaná Walter Röhrl, hogy az a "legjobb" Porsche Nem a turbó, nem a GT2, nem is a GT2 RS ...
Értem, hogy turbó párti vagy, de mindig úgy írod ezt, mintha egy szívónak ne lennének meg a maga előnyei. Az erő nem minden. Nem véletlen, hogy a Ferrarik túlnyomó többsége is szívó a mai napig (igen tudom, hogy ők is csináltak már turbót, meg valószínűleg fognak mostantól többet).
Persze, hát halál tuningolni, de ha valakinek az éri meg, csinálja ..
Azt amúgy én se értem, a sokkal magasabb kompresszióval, rev limittel, ITB-vel minden faszommal még miért csak ennyi lónál jár, akkor tényleg nem értem miért nyúlt hozzá a gyári motorhoz.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
a turbolag egy regi begyoposodott dolog a '70-80-s evekbol, de ha nem raksz ra Zil turbot, akkor megy az auto 2500-3000 felett egybol, odalepsz, es azonnal van turbonyomas lag nelkul
ha pl 400lo a cel, akkor nem olyan turbot kell feltenni, ami 600+ loerot is tud, meg akkorat, ami kitartja a 2bar toltonyomast 10000-nel is, mert az csak felesleges overkill
a gyorsitasi dusitas jo beallitasa is javit a turbolag teman, sokszor nem is a turbo kesik, hanem nincs hozza meg az extra dusitas, amikor a pillango kinyit es egy pillanatra tul sok lesz a levego, akkor siman lehet turbolag erzesed, hogy mar raleptel, de csak 1-1.5sec mulva indul meg a gep, es nem a turbo kesik ennyit, mert a levego az ott van, hanem csak szegeny az AFR
ezt programozgattam en is a sajatomban, hogy x gazpedal allasszog valtozasra (100-200-400-800%) mennyi extra dusitas legyen
es semmi nem valtozik az autoban ekozben, csak a beallitas, megis a menjek/ne_menjek allapotbol azonnal harap, mint egy szivo motor
ezt akkor lehetne jol latni, ha mernenk a pillango elott is a nyomast
a pillangoszelep ad egy kereszmetszet korlatozast, es mogotte a motor fogyasztja a levegot
amikor a pillangoszelep elott mar nagyobb a nyomas, mint utana, akkor a turbo mar biztos fuj, es ha akkor telibenyitod a pillangot, akkor a pillango elotti tobblet levegomennyiseg elfoglalja a teljes teret (turbo-hengerfej kozott) a rendszerben
es egy jol kivalaszott turbo az mar 1500-1800 korul kiegyenliti a szivosor nyomasat vakuumbol 0-ra
pl nekem volt a regi motoron egy K04-023-s 1.8 20vT TT turbom, az mar 1600-1700rpm-nel csinalt 0.1-0.2bar nyomast kruzolva
több drón kell ;P
blt.62
őstag
Elmondom habár már egyszer kicsúfoltak itt. Van egy 2002-es 2,0 HDI picassom 168 ezer km van benne,végig vezetett szervizkönyv, újkorától nálunk van. 2 éve nagy szerviz megcsinálva, 170 ezer ft volt. Jó kocsi.
Viszont nagyon fáj a bal lábam és jócskán túlsúlyos vagyok. Automata váltós kocsit szeretnék, de csak a picassom tudom adni, ami olyan 900 ezer- 1 milcsi között érhet. Évente 5-6 ezer km-t megyek, ezért a diesel se fontos. Viszont alacsony vagyok,nagy a hasam és nehéz benyomnom a kuplungot mert hogy elférjek a kormánytól és ezért volna jó valami automata váltós nagyobb kocsi amiben elférek, és mivel abban nem kell a kuplungot nyomogatni állítólag hátrébb lehet engedni az ülést mert csak a jobb lábam használom. Na ez a gondom. Viszont nem szeretném elkótyavetyélni a picassom se,mert tökéletes kocsi, egy deka olajat se eszik és a legnagyobb hidegben is indul.
Mielőtt megint elkezdene valaki csúfolódni a túlsúlyomon, egy betegség miatt híztam meg, és már fogyasztanak is orvosi segítséggel. De ha lefogyok is a bal lábam már nem fog,így kellene az automata váltó.
124-es merci is jó lenne,mert azoknak állítólag legendásan jó-megbízható a motorja és automata váltója.
[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
A Picasso-t nem tudod eladni? Semennyi időre nem tudnád nélkülözni? Egyből több lehetőség nyílna meg, ott lenne a kp a kezedben és lehetne menni nézegetni a kocsikat.
Kereskedésekben voltál már bent csere ügyben?
blt.62
őstag
Kereskedésben még nem voltam,de gondolom az én kocsimat lehúzná árban,hogy minél többet fizessek. Sajnos mindennapos használatú a kocsim, nem tudom nélkülözni.
MegtorloXp
Kornel
veterán
akkor elég nehéz lesz a csere, kezdd el hirdetni, közbe nézelődj, hogy mi legyen helyette.
kereskedésben simán lehúznak 200k-val a beszámításnál, nekik is kell valamiből élni
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Kornel
veterán
nem szégyenlősök
MunezXBK
nagyúr
Ezt tudom, írtad már.
Kérdésem a választottjaidra vonatkozott. A létező legrosszabb autókat választod.
Ha nagy hely kell, automatával, Omega felé is kacsintgatnék a helyedben.
hdman
őstag
Megane, vagy dizel ollród.
Sopron city :)
MunezXBK
nagyúr
Allroad 1 gurigából?
Motor + váltó nélkül esetleg.
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, talán csak annyit hogy a sorrend rossz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
A 10 literes városi fogyasztás kb. egy pannonhalma méretű városban lehet igaz.
blt.62
őstag
Az Opel Omegák csak benzinesben jók? Főleg az idősebbek, mert a picassoért fiatal automatát úgy se kapnék. Melyik évjáratot javasolnád? Van itt szerinted olyan fórumtárs akinek Omegája van automata váltóval?
MegtorloXp
MunezXBK
nagyúr
Nem tudom, szerintem a diesel Omega-k is jók. Dany007 fórumtársnak van Omega-ja, de nem tudom, hogy automata-e?
Egyik cimborámnak 2.0 benyás, automata Omega-ja van. Annál jobban elhanyagolt autót nem sokat láttam, de az mindig megy, hibátlanul!
Laraxior
titán
Nyáron le lehet vinni 11-re, de lejjebb nemigen. De hát a fogyasztás relatív. Úgyis hazudnak... meg mindenkinek a saját autója eszik a legkevesebbet
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
blt.62
őstag
A 2,0 benzines mennyit ehet automata váltóval városban,és vegyesben? A picassomban az is tetszik,hogy pillanatok alatt befűt és lehűt. Valami nagyon jól működik benne.
MegtorloXp
!Overdose!
őstag
Szplötty is Omegázik, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Tankblock
aktív tag
ehh dugó
Release the Beast....
MunezXBK
nagyúr
Cimbi azt mondja 10...vagy 12. Nem emlékszem pontosan. Viszont mindig annyi.
blt.62
őstag
Köszi! Gondolom az Omegában legalább akkora hely van mint a picassóban.
MegtorloXp
MunezXBK
nagyúr
Szvsz nagyobb is.
DeFranco
nagyúr
Én is nézem már régóta, hogy becsnep "tanácsai" gyakorlatilag semmire nem valóak már. Nem mondja meg a frankót (pl. ebben az esetben, hogy vegyél bazmeg ebayről egy dummy BMW kulcsot meg egy "obey" sapkát, nyárra meg egy oakley-t, ha felvágni akarsz, mert se pénzed se hozzáállásod autót fenntartani te gyökér ), hanem kb. a "barátomnak vagy egy és szereti" és a "jól meg kell nézni" tengelyen ír valami marhaságot.
Ennyi erővel horoszkópot is írhatna.
Kornel
veterán
autoshoroszkopot?
blt.62
őstag
A Ford Skorpiók felejtősek?
MegtorloXp
MunezXBK
nagyúr
Bitporkot kérdezd.
DeFranco
nagyúr
kertészhoroszkópot
"a január hónap megfelelő a mezei splashek ültetésére, csak arra kell vigyáznunk, hogy a kapaszkodónyúlványokat legalább 16-os alumíniumtámasztékokkal segítsük meg. tavaszra a növendéket megerősíthetjük egy plüss kormányvédővel is"
Kornel
veterán
rohogni fogsz, de gondolkoztam a swift3 gyari 16-os kereken, csak magyarorszagon talan tul peres lenne a 195/45 r16
DeFranco
nagyúr
akkor marad a plüss... szerintem megvan még a fehér birkagyapjú utánzat üléshuzat a trabantból (komplett készlet, elős-hátsó ülések + kormányvédő), ha gondolod előtúrom neked...
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
persze, keresd csak
DeFranco
nagyúr
de felrakod, és ott is hagyod...
!Overdose!
őstag
Nekünk, akit sokat járunk valóban túl peres (volt).
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Kornel
veterán
ez a baj, pedig milyet mutatna
185/55 nem tul peres?
bar neha mar a 175/65-ot is annak erzem, amilyen utak itt vannak...
!Overdose!
őstag
Nekem a 195/50R15-tel soha semmilyen gondom nem volt. Sem a gumi, sem a felni nem sérült. Amikor váltottam 195/45R16-ra, akkor pár hét alatt 2 kátyút fogtam ami 3 gumiba és két felnibe fájt. Szerencsére fizetett a közút biztosítója. Ha keveset járnék városon kívül vagy nem kelet felé közlekednék, akkor ma is 16-ossal járnék, mert imádtam közvetlen kormányreakciót.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro Max / Bontott doboz / 0 perces / Black Titanium / 256 GB / Kártyafüggetlen