Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#203581) hobizoli válasza tboldi (#203573) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en most vettem meg egy 147-t :DDD

annyira jo aron adtak, hogy ennyiert ezt meg kellett venni :DDD

2005-s facelift 2.0 16v TS 150lo, manual valtos, nem a felautoma robotizalt SeleSpeed
vilagoskékgyöngyház fény, Distinctive, nagy BC, Bose Hifi+mély+CDtar, kormanyrol vezerelheto radio, kék bőrbelső, dupla digitklima (mukodik), 4x e.ablak, LPG uzem (2018-ban raktak bele), tempomat, ASR,... futomu nem kopog, hibakod nuku

negativumok: valotkarnak nagy a holtjateka, vmi muanyag megvezeto persely kopott/repedt, akksi halott, gumik (nyári) kopasjelzon = cseresek, bal elso lengescsillapito szerintem puha... bar a dizelemben meg allithato futomu van, ahhoz kepest kb minden IS puha, szoval lehet csak en erzem annak ebben :DD

6-sal kezdodott az ara :DDD

es akkor felmesz a hahu-ra es vki sima 1.6 Eco 105 paripasat adna manualis klimaval, kis BC-vel, tempomat nelkul, szovetbelsovel 800k-ert, meg 1misi-ert... koporsoszallito feketeben, amit naponta moshatsz, mert a por is vilagit rajta
lattam meg a facelift elotti 1.6TS-t is ennel tobbert arulni, az komolyan nem tudom mit gondolhat...

ezt meg egy kereskedesbol vettem ennyiert
nevre irva + eves KGFB stb volt 800k
akksit ma kicsereltem egy Bosch 70Ah-sra benne

ja es poen, de a JTDm 16v-mhez kepest 1244-l ujabb az alvazszama, azaz par het kulonbseggel gyartodtak le anno

-----------
multkor majdnem vettem egyebkent egy facelift elotti 3 ajtos grafitszurke 2.0 TS-t, GTA elso-hatso lokikkel, GT kagylo borulesekkel, csak abban SS valto volt, es uzemmelegen nem vette a fokozatokat... az 320k lett volna csak...
az valojaban egy sima manualis valto, rajta egy elektrohirdualikus robottal
sokan nem tudjak egyebkent, de a kuplungot evente min 1x illik kalibralni a MES-l
megcsinalja sajat maga, csak ra kell dugni OBD2-n es elinditani a folyamatot a menuben, ~2-3 perc es bekalibralja a kopashoz magat a fogaspont miatt

meg par evente illene robot hidraulika folyadekat is cserelni, meg tizenparevesen a hidraulikus robotban a tomiteseket sem art, mert eloregszenek, berepedeznek
na aki ezeket magas ivben lesz.rja, annal meg elojonnek az ilyesmi hibak :U
a szivattyuja is azert szokott behanyni, mert meg a gyari olaj van benne sok-sok evesen is

mondjuk en nem nyuglodtem volna vele, hanem vettem volna bele egy facelift 166 2.0TS-rol egy 6 sebesseges manual valtot, mert azokkal azzal szereltek mar, hogy azt a nagy tepsi bodet vhogy jobban mozgassa az a legkisebb motor is a diffije miatt kicsit rovidebb fokozatokkal + van egy 6.-a
akkor egy ahhoz kepest pillekonnyu 147-t tuti jobban vinne, hiszen ugyanaz a hatas erheto el vele a kerekre eso nyomatekban, mintha kicsit tunnerolva lenne a motor, meg van autopalyara egy plusz fokozat, amikor nem forog annyit motor, mint az 5-sel

ezt valszeg ebbe is meg fogjuk ejteni, akkor nagy holtjatekos valtokulissza is egyuttal kicserelodik a 6-sra :DDD :K

ja meg a SS-hez letezett egy opcio, fix valtofulek a kormany moge, es akkor a CANbus-n keresztul megvezerli az ECU-t, hogy valtson, mintha a padlon levo normal valtokart pocogtetned, a + - iranyokba

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.