Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#51656) King Unique válasza #81556480 (#51655) üzenetére


King Unique
titán

Ha megjelenik a fájlkezelőben, de nem tallózható a kötet tartalma, mert az alábbi hibaüzenet van, akkor annak oka az szokott lenni, hogy az NTFS fájlrendszerű partíció RAW lett. De akkor értelemszerűen a lemezkezelőben is meg kellene jelennie, vagy ha ott sem, akkor a tárolóhelyeknél.

Ha tartósan - nem csak átmenetileg tápellátási/érintkezési hiba miatt - RAW lett az NTFS fájlrendszerű kötet, akkor Windowson általános megoldásként marad az adatmentés, majd utána a törlés és újraparticionálás grafikus felületen / parancssorban, végül pedig a fájlok visszamásolása. Vagy esetleg és saját felelősségre a közvetlen visszaállítás, vagy a HDD kivétele a külső házból és kipróbálása SATA-n (ha megoldható, meg nem jár garanciavesztéssel), ami az előbb linkelt esetnél le van írva.
Az okostévéken meg ugye általában Linux-alapú / Unix-szerű OS fut, ami jó esetben hozzáférhet, fel tudja csatolni a Windoson RAW-nak jelzett partíciót is, az előbbinél azért működik. Illetve ilyen alapon PC-n akár egy pendrive-ról bootolt Live Linuxnál is működhet ez.

Az USB 3.0 port általában a kép színű betétról ismerhetők fel, de ez sincs kőve vésve, lehet az szürke és fekete színű is. Ha az utóbbi, akkor viszont rendszerint az SS (= SuperSpeed) jelölés egyértelműsíti, hogy USB 3.0 portról van szó.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.