Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#863) Nyúltáp válasza RefeeZ (#842) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

RefeeZ, találtál már megoldást self-illuminationre?
Azé leírom, hátha nem:
Egyszerűen álíccsad egy standard material self illuminationjét a kívánt színre, majd nyomd be vray-nél GI-t(csak így számolja le a tárgyadból kibocsátott fényt), oszt ereszd neki rendernek.
Ha nem lenne elég erős a fénye, a self illumination map slotjába pakolj be egy output-ot.
Output map slotjába pakolj be egy checker-t mondjuk és állítsd mindkét színt olyanra, amilyen színnel akarod, hogy világítson.
Aztán pipáld be output map-nál az enable color map-et, és húzd jól fel a görbe jobb végét(mondjuk 10ig), így tod állítani a kibocsátott fény intenzitását.
De vigyázz, mer ha nagyon magasra állítod, be fog égni a képed.
na, ennyi, röviden.

Amúgy az újabb vray-ben (1.4) van már asszem olyan anyag, amivel fényforrássá tod alakítani a tárgyad.
(lehet van az 1.09-esben is....nekem legalábbis nagyon úgy rémlett, hogy van, de nem találtam...lehet csak én vagyok béna..)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.