Ezt a hit ratio dolgot szerintem tök felesleges nézni, sose értettem miért veritek a nyálatok rá (bocs a kivételtől)
Nekem konkrétan 2dolog miatt alacsony:
1) mert fűre-fára rálövök*, ha látok dőlni fákat Illetve ha "eltűnik" az ellenfél, akkor is lövök párat oda még. (Blindshotolok ezerrel, nyilván ésszerű keretek közt)
2) Néha elég sokat játszom alacsony tierben, ahol bizony igen pontatlanak a lőfegyverek. Főleg a sószoró-félék ("meggymagköpő")
Sokan alábecsülik a blindshot értelmét : egyrészt ha nem is találod el az ellenfelet, attól még zavarod szegényként + legtöbb tanknak annyi lövedéke van, hogy nagyon-nagyon ritkán ürül ki az ammorack, tehát legrosszabb esetben is csak kevesebb töltényed marad.
Szóval a blindshot miatt (feltéve, hogy be is talál pár véletlenszerűen, mert sejted hol az ellenfeled) logikailag az alacsonyabb hit ratio lenne az ideális, mert azt jelenti, hogy próbálkozol (és fejben nyilvántartod ellenfeleid pozícióit)
Blindshot hátránya: több kreditbe kerül a csata + hit ratio romlik. De a teljesítménymérő statok (eff.rating és társai) nem veszik figyelembe ezt az értéket.
* = nyílván akkor, ha a lövés miatt nem várható, hogy felfedeznek engem
[ Szerkesztve ]