Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Warships

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu

A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.

0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99) KaLeun


KaLeun
senior tag

Nekem semmi bajom a dinamizmussal, így is eléggé fel van gyorsítva. A Battlestations szerű egyből látjuk az ellenfelet itt csak azt eredményezné, hogy kapásból jönne millió lövedék és a vízben lenne egy másik millió torpedó és 1-2 szerencsést kivéve mindenki instant mehetne a garázsba. Egy kisebb mapon javaslom rohanjon be valaki középre és akkor megtudja miről beszélek...

Az Assasins Creed féle úgy megy egy 18. század eleji brig, mint egy speedboat és a légvédelmi gépágyúkat megszégyenítő gyorsasággal lő az meg szerintem...

A víz(b)en játszódó játékok mindig is lassúak voltak (viszonylag kis sebesség és baromi nagy tér), ott volt pl. a Fighting Steel, vagy mostanában Ironclads széria,vagy vitorlások korából az Age of Sail II és a tengeralattjárós játékok sem kapkodtak.

Joerginak igaza van, hiszen már egy mezei hajón is éppen elég a lövegek mellett a torpedókra figyelni, de akkor van még az érkező torpedók elkerülése, lehetőleg ne legyél több hajó lőtávjában és elkerüld az ütközéseket a saját csapatoddal és lehetőleg a bázist/kontroll pontokat se foglalják el.

[ Szerkesztve ]

Cila

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Warships
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.