Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- hcl: Amúgy mi a terv?
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MartinIsti
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még a Visual Basicban, és most még csak az Office-ba épített változatával ismerkedem. Két kérdésem volna:
1) Tud valaki tanácsot adni, hogy miként kezdjem el elsajátítani a VB-t (a próbálgatáson kívül, mert most még csak a makró rögzítése alapján ügyeskedem az Excellel)? Esetleg létezik valami jó könyv erről? (A Visual Basic és Excel programozás címűt néztem, az nem az igazi.)
2) Egy egyszerű függvényt akarok létrehozni, amely egy Excel tábla második oszlopában azt figyeli, hogy hányadik sortól kezdve üresek a cellák, ezt az értéket megjegyzi, és az oszlop elemeit az elejétől eddig a sorig másolja át egy eltérő munkalapra.
Ciklusokkal még régen, C64 Basicjénél találkoztam, és bár valamennyire emlékszem rájuk, most valahogy nem sikerül összehoznom a dolgot. A logikája már megvan a fejemben, de nem tudom utasításokba önteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Esik a hóóó!!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Villanyszerelés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Torrent meghívó kunyeráló
- További aktív témák...
- Dell Precision 3591 FHD Touch / Ultra 7 155H 16C / 16-32G / 512G G4 / RTX Ada / AI IR FPR
- EVGA RTX 3070 FTW3 Ultra 8GB / Csavarmatricás! / Beszámítás OK!
- Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi / Beszámítás OK!