Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- balojazz: Szódakészítés üzembiztosan és olcsón! Figyelem, csak hardcore szódázóknak!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Candy: AOOSTAR WTR PRO – NAS, alkoss, gyarapíts
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bobalazs: i5 4690 + RX 460 HTPC
Új hozzászólás Aktív témák
-
MartinIsti
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még a Visual Basicban, és most még csak az Office-ba épített változatával ismerkedem. Két kérdésem volna:
1) Tud valaki tanácsot adni, hogy miként kezdjem el elsajátítani a VB-t (a próbálgatáson kívül, mert most még csak a makró rögzítése alapján ügyeskedem az Excellel)? Esetleg létezik valami jó könyv erről? (A Visual Basic és Excel programozás címűt néztem, az nem az igazi.)
2) Egy egyszerű függvényt akarok létrehozni, amely egy Excel tábla második oszlopában azt figyeli, hogy hányadik sortól kezdve üresek a cellák, ezt az értéket megjegyzi, és az oszlop elemeit az elejétől eddig a sorig másolja át egy eltérő munkalapra.
Ciklusokkal még régen, C64 Basicjénél találkoztam, és bár valamennyire emlékszem rájuk, most valahogy nem sikerül összehoznom a dolgot. A logikája már megvan a fejemben, de nem tudom utasításokba önteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Márkaleépítés árnyékában dönt üzemidőrekordot a OnePlus 15T
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Építő/felújító topik
- Apple MacBook
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 360 fokban kihajtható, tablet mód is! (2:1) Core i7 1185G7 32Gb ram 512GB