Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MartinIsti
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még a Visual Basicban, és most még csak az Office-ba épített változatával ismerkedem. Két kérdésem volna:
1) Tud valaki tanácsot adni, hogy miként kezdjem el elsajátítani a VB-t (a próbálgatáson kívül, mert most még csak a makró rögzítése alapján ügyeskedem az Excellel)? Esetleg létezik valami jó könyv erről? (A Visual Basic és Excel programozás címűt néztem, az nem az igazi.)
2) Egy egyszerű függvényt akarok létrehozni, amely egy Excel tábla második oszlopában azt figyeli, hogy hányadik sortól kezdve üresek a cellák, ezt az értéket megjegyzi, és az oszlop elemeit az elejétől eddig a sorig másolja át egy eltérő munkalapra.
Ciklusokkal még régen, C64 Basicjénél találkoztam, és bár valamennyire emlékszem rájuk, most valahogy nem sikerül összehoznom a dolgot. A logikája már megvan a fejemben, de nem tudom utasításokba önteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung kuponkunyeráló
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- Bestbuy játékok
- Az Enermax nagyon belehúzott a "tápozásba"
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, 1 év garancia - Eladó!
- SAMSUNG S22 ROSE PINK 8G/128GB FÜGGETLEN, GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, GARANCIÁVAL, ÜZLETBŐL