- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Palpatine - A Terv
- weiss: Pant* rant
- N€T0X|N: SSD cserék
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MartinIsti
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még a Visual Basicban, és most még csak az Office-ba épített változatával ismerkedem. Két kérdésem volna:
1) Tud valaki tanácsot adni, hogy miként kezdjem el elsajátítani a VB-t (a próbálgatáson kívül, mert most még csak a makró rögzítése alapján ügyeskedem az Excellel)? Esetleg létezik valami jó könyv erről? (A Visual Basic és Excel programozás címűt néztem, az nem az igazi.)
2) Egy egyszerű függvényt akarok létrehozni, amely egy Excel tábla második oszlopában azt figyeli, hogy hányadik sortól kezdve üresek a cellák, ezt az értéket megjegyzi, és az oszlop elemeit az elejétől eddig a sorig másolja át egy eltérő munkalapra.
Ciklusokkal még régen, C64 Basicjénél találkoztam, és bár valamennyire emlékszem rájuk, most valahogy nem sikerül összehoznom a dolgot. A logikája már megvan a fejemben, de nem tudom utasításokba önteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!