Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Homer
tag
válasz
martonx
#2145
üzenetére
Nyilván bele lehet kötni abba is, hogy egyáltalán miért éppen visual basic... Azért, mert ez van, és kész!
Nem akarok sem windóz 9-et írni, sem quake 5-öt visual basic-ben. Én csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet egy egyszerű alakot egy formon villódzásmentesen frissíteni 25 fps-el, mert ugye ez kell, hogy folyamatos legyen a mozgás. Ha ehhez dx kell, akkor gondoltam nézegetm azt is, de ha xna akkor azt. Egyelőre egyikhez sem konyítok. Amit olvastam eddig róla, angol fórumokon, hogy közvetlenül kell programozni a videokártya gpu-t melyhez különféle windóz api-k vannak (OpenGL,DX, XNA...stb). OpenGL és DX kilőve a VB2010-ben, mert csak VC++ lib-et lehet hozzáadni a Visual Studio-hoz, azt is csak körülményesen. Az XNA meg, (amennyire látom), windows phone-hoz van gyárilag, tehát ez is buhera megoldás. (Persze megint lehet, hogy tévedek. Javíts ki ha gondolod!)
Na mindegy! Azért természetesen köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 12/128GB Fekete / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521, 100% Akksi
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A5000 64GB 1TB SSD FHD (ELKELTEK)
- Bomba ár! Dell Vostro 3550 - i3-2310M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
- HP ZBook Power 15 G8 Mobile Workstation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


