Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
TP-Link WR1043ND - N450 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Malachi #8159 üzenetére
semmi javulás és kezdem elveszteni a fonalat.
az a baj, hogy nagyon amatőr vagyok ehhez, eddig általában csak bekapcsoltam és ment.
szóval egyik percről a másikra meghülyült a wifi és egyszerűen bármit csinálok - reset, új fw, új beállítások, újratelepítés - nem kapcsolódik, vagy csak percekre.
a jelerősség kiváló, a titkosítás stimmel, a router néha látja is a gépet, pedig az azt írja nincs kapcsolat, meg találtam egy szabad wifit, arra simán csatlakozik. csak az itthonira nem. a laptop látja a hálózatot, felismeri, de nem kapcsolódik, vagy ha mégis, le is dobja hamarosan.
olvastam itt ezt az inSSider programot, feltettem és a közelben van vagy 15 más hálózat, de viszonylag gyenge jelerősséggel. a legerősebb -80 dB. a channel és a width AUTO-ra van állítva és azt látom, hogy 1 és 3, 1 és 7 között váltakozik, az erőssége -27 dB.
miközben ezt írtam, automatikusan csatlakozott és 10 perce megy, de nagyon lassú. nem értem.
és le is dobta megint. garancia lesz? vagy én rontok el valamit? ja igen, kábelen repeszt, hibátlan, tökéletesen működik. csak a wifi nem megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B85M-G B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3711, 100% AKKUMULÁTOR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok