A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Nekem a 2,5 hibrid a rav4-ben kb 6 litert eszik. Városban azért mert elég izgága vagyok, nem szeretek tötymörögni. Pályán viszont kifejezetten nem szeretek gyorsan menni (valamiért soha nem szerettem), 115-ös tempomattal én elvagyok (bár sűrűbb forgalomban én minden csodát kikapcsolok távolságtartós tempomattól a sávtartóig, de hosszú nyugis, unalmas úton ezek jó plusz biztosítások).Volt most sűrűn egymás után vagy 4 db 170 kilométeres utam Bp-Balaton M7. Minél nagyobb a dugó annál kevesebb a fogyi (5,4 pénteken). Közepes forgalomban volt 6,5 a legtöbb de azt éreztem is hogy valahogy belenyúltam a forgalomba mindig hegynek felfelé kellett megelőzni a nálam is lassabb klubot (90-100...) 130-140-el hogy ne tartsak fel senkit penetránsan.
Erőben kevesebb érzésre mint az 1.4 allgrip scross automata (még 140 lovas), mondjuk gyorsabb a reakcióideje.