Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz myckey #32733 üzenetére
Egyelőre nem igazán. Túl alacsony a sebzése ahhoz képest, hogy egyfajta félautomata sniper ami valójában egy assault rifle (nincs headshot bonus dmg, csak armor) és e mellé még a visszarúgása is elég jelentős. 1.6-ban majd kap egy jelentős buffot.
Ha van hozzáférésed a PTS-hez akkor menj be és nyiss ki egy halom exotic cache-t (jelenleg ingyen árulja lent a terminálban a vendor őket) amiből szerezhetsz és kipróbálhatod. Nekem pl. a PTS-en alig 3800 firearms-szal az egyik példány alapsebzése több mint 39k míg az éles szerveren ugyan ez 29k picivel több mint 5100 firearms-szal, ráadásul a visszarúgása is sokkal kisebbnek tűnik, de mivel csak fél-automata ezért biztosan nem fogod elsődlegesként használni különben ínhüvely-gyulladást kapsz pár óra játék után.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #32834 üzenetére
Hát a második meccsen amit pénteken játszottunk össze is futottunk max.rpm barátunkkal Valószínűleg nem tudta kihasználni a cheat-jét nagyon mivel tele volt a csapatuk és nálunk talán 6 ember volt összesen ezért csak annyi pontot gyűjtött (valamivel 41k felett végzett ha jól emlékszem, mondjuk legalább 2 másik ruszki pajtása is összeszedett fejenként 26k pontot a meccs alatt...) mint a mi csapatunk összesen
Viszont ha úgy nézzük akkor a last stand-ben a csalók előbb vagy utóbb egymást fogják szívatni mivel a játék a játékosok teljesítménye alapján állítja össze a 2 csapatot (már amennyiben nem szúrják el túlságosan).[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Anfänger #32900 üzenetére
Hát a legszebb, hogy a last standben én is találkoztam ilyenekkel és nem tűnt úgy, hogy nagyon kevés lenne az életerejük. Kicsit elektronikásabb (244k skill power) reclaimerrel mentem be, az újraélesztős first aid nálam alig 1 szegmenst hozott (ami azért vicces mert olyan 187k HP-m volt és kint 101k volt a self heal a képességen) és viszonylag gyorsan haltam, de azok akiket lőttem nem haltak látszólag gyorsabban mint én, de szinte 0 életről teljes overheal-be tolták magukat
-
aktív tag
válasz sixpak #32906 üzenetére
Hát ahogy Anonymus is írta, ha loot nélkül érkezel kimentésre akkor bizony le leszel lőve mert aki loot nélkül érkezik az nem segíteni akar hanem balhézni (ezt mutatja ugyanis a statisztika), de azok is gyanúsak akik cuccal érkeznek (álca) így jó eséllyel ők is le lesznek lőve.
A chat-ben meg hiába irogatsz azt az esetek 99%-ban senki nem látja mert szinte ahhoz, hogy folyamatosan látni lehessen ahhoz maximalizálni kéne az ablakát ami viszont így útban van. -
aktív tag
válasz sixpak #32921 üzenetére
Igen, én is ezért vagyok úgy vele mostanában, hogy előbb lövök (ha nem néz ki nagyon neccesnek a szitu ) aztán kérdezek. Mondjuk magányos játékosra nem szokásom lőni ha csak nem rogue vagyok és ő jön oda (mondjuk legutóbb elküldtünk egy srácot mert rendes volt csapattárssal korábban és felhúzta) vagy éppenséggel büntetés van (pl. szedtük a supply dropot, odaállt egy 2 fős csapat csapattárs mögé aki lőtte az npc-ket majd közvetlen közelről lelőtték majd elfutottak).
Csak egy példa az ilyen bátor játékosokról a múlt hétről: volt egy négyes csapat akikkel oda-vissza lőttük egymást (mondjuk ők többször buktak mint mi) és a végén már 3 flame turrettel jöttek a hősök, de még így is meglettek csapva 1x vagy 2x Szóval annyira bátrak voltak, hogy később amikor összefutottam velük (épp mentem a többiek után a checkpointba mivel kicsit szétszóródtunk egy elhalálozás után) akkor megvárták míg beérek a folyosó közepére, kidobták az egyik flame turretet majd elkezdtek hátba-lőni, de még így is kiértem és csak akkor estem össze amikor mind a hárman körbevettek és lőttek.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz myckey #33021 üzenetére
Ha ledobálja (Delta, Mike és társai jellegű hibaüzenetek) akkor ott hiába állít dx11-et vagy dx12-t mert annak semmi köze hozzá. Amennyiben az éles szerveren csinálja akkor egyrészt lehet nyomogatni a "find a better server" gombot a group managementnél és reménykedni másrészt meg körül kellene nézni a hálózatában (egy normálisabb routerben szokott lenni, hogy nincs-e egyéb extra forgalom ami sávszélességet eszik (pl. valaki úgy döntött, hogy leszedi az anyátok közt összes részét torrenten ami a csövön kifér jelleggel vagy éppenséggel letölti mind a 300 steames játékát). Persze ez semmit nem ér, ha olyan helyen lakik ahol a csúcstechnológiát továbbra is a 2/0,5 Mbit/s-es ADSL jelenti (ami max jobb napokon tudja ezt, de akkor is csak fél óráig).
PTS esetében meg csak reménykedhettek, hogy egyszer felkerül az a fix amit tegnapra ígértek és valóban megoldja a gondot mert az mindenkit sűrűn ledobál.p.s.: No offense, de a valós segítséghez ennél kicsit több infó kell mint, hogy "ő már megpróbált mindent, de továbbra is ledobálja mint pl. van-e más játékoknak is hasonló problémája (mint pl. BF4-ben fix 100-as pingje van), nem tapasztal-e egyéb problémákat a szolgáltatójánál (gyakori szakadás, vagy csak szimplán lassú és közelébe se ér a szerződéses sebességnek) illetve nem mellesleg ki a szolgáltatója (hátha más is él azon a területen és belefutott már hasonlóba), milyen routert használ (jellemző, hogy a szolgáltató nem éppen az aktuális csúcsmodellt adja neked hanem a legolcsóbb kínai vackot), stb.
-
aktív tag
válasz myckey #33082 üzenetére
Egy pici fogalmi zavart érzek nálad. A heti/napi HVT az nem egyelő a küldetéssel (azok alatt mindenki a fix helyen lévőket érti amik bármikor és bármennyiszer látogathatóak) és amennyiben már megcsináltad korábban és becsatlakozol akkor a HVT-nél tényleg nem kapsz lootot a boss(ok)tól max a köztes mobok dobhatnak valamit meg csak az XP-t kapod ami a lelövésükért jár.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz myckey #33085 üzenetére
Attól, hogy te simán csak heti küldetésnek hívod még nem lesz valóban heti küldetés, ráadásul csak csak magaddal szúrsz ki mert csak összezavarod azt aki neked próbál segíteni (nekem is csak akkor esett le amikor elértem a 3 fő bossról szóló részig). A legjobb esetben is tedd oda, hogy HVT (ahogy minden kicsit régebb óta játszó játékos is teszi), mert ha meg napi küldetésről beszélsz akkor pláne összezavarod az embereket mivel napi küldetés viszont van.
Csak pár indok, hogy miért nem nevezhető küldetésnek (legjobb esetben is max csak mellékküldetésnek lehetne nevezni őket) ugyanis a divisionös küldetéseknek van pár közös jellemzője ami a HVT-re (napi/heti) nem igaz:
-Választható a nehézségi fokozat (normal, hard és néhánynál challenge)
-Fix helyszínen játszódnak és több szakaszból állnak
-Az ellenfelek skálázódnak (darabszám illetve hp/armor tekintetében) a játékosok számától függően
-Bármikor és bármennyiszer elindítható és mindig kapsz jutalmat a végénLegközelebb ehhez az UG küldetések állnak, de még azokat is külön kezeli a játék azaz pl. nem számítanak bele a heti feladatba.
-
aktív tag
Ha kiosztok valaki mert hülyeséget kérdez, mert magasról tesz mondjuk az összefoglalóra akkor az a bajod, ha meg szépen elmagyarázom mert segíteni próbálok, hogy miért ne használjon saját -de facto- elnevezéseket a játék saját zsargonja helyett, hogy a jövőben ő és mások is hatékonyabban kérdezhessenek akkor meg az a baj, hogy túlpörgöm... really?
A lényegen nem én siklom át hanem te, ugyanis ha észrevetted volna -ahelyett, hogy engem osztasz-, hogy korábban már leírtam neki azt, hogy miért nem kapott.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz akoska07 #33142 üzenetére
A gond inkább a kapkodás. Látszik, hogy szinte azonnal, ész nélkül implementálnak ötleteket anélkül, hogy végiggondolnák, hogy milyen hatása lehet a játék minden aspektusára, majd amikor nagy nehezen leesik nekik a tantusz akkor fejvesztve túlkorrigálnak azaz nerfelnek lásd korábbi meta buildek (sentry, deadeye, most az alpha) és más seteket tolnak túl.
Az 1.6-ot gyakorlatilag kidobhatják a fenébe ebben a formában mert egyáltalán nem erősíti a build diversity-t (vagy elektronikás karakterrel játszol vagy vagy csapatban különben lőttek a solo játéknak), megakarták szüntetni, hogy az armor legyen a best-in-slot roll, erre beraktál a health-et ami a HP nerf miatt must have lesz azaz nem szüntették meg csak "átnevezték". A jelenlegi übertankos, über DPS-es alpha metát akarták megszüntetni, ebből lett egy messze über tankosabb elektronika fókuszú build amiből bugoltatás nélkül kihozható több millió toughness amihez nem kell 2-3 talentet triggerelni gyors egymásutánban és nem csak 10 mp-ig tart és cheat nélkül garantálja, hogy a másik 20 játékos együtt sem lövi le a squadot miközben ők olyan sticky-ket és seeker mine-okat dobálnak amik letarolnak egy tömböt miközben te még egy pisztolylövést sem tudsz meggyógyítani magadon az új SP rendszer -vagy a korábbi medkit nerf- miatt ha DPS vagy akár csak balanced build-et akarsz használni. -
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33156 üzenetére
Az első héten volt pár órám rá (persze fél óránál többet egyhuzamban sosem sikerül mert kivágott deltával), ha már a meglátásomat akarod kikezdeni.
Enemy armor dmg? Minek, alig van armor így sokat nem nyersz azzal ha arra gyúrsz. A HP meg igenis must have mert egy bizonyos tier felett sokkal többet nyersz a felszerelésre rollolható HP-val mintha staminát kalibrálnál rá (lásd Marco 1.6-os videóját) nincs értelme staminára vagy firearmsra fókuszálni különösebben mert elektronika nélkül legfeljebb glass cannon leszel és egy elektronikás játékos kiröhög miközben agyonlő mobile/smart coverből miközben pár mp-enként 0-ról teljes overhealbe tolja magát miközben te majd szétdurransz az erőlködéstől, hogy szétlődd (lásd Marco videóját megint). CHC/CHD mint build diversity, mióta?
Majd most esetleg a PTS3-tól már lehet lesz build diversity amennyiben végre átgondolták a dolgokat, de a PTS1/2 nyomokban sem utalt arra, hogy lenne. -
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33167 üzenetére
Konkrétan a PTS2-n 1 legendary-val és 2 kör Last Stand-del indítottunk (igazán remek volt, hogy ilyen 4/6v8-at is sikerült tolni a remekül megtervezett rendszer miatt), előtte egyedül teszteltem a PTS1-et (már amikor hagyta mert az első fél óra játék után órákig nem tudtam visszajutni) illetve randomokkal próbáltam egy legendary-t. Másrészt nem 20%-ot negál hanem a damage mitigation 20%-át, azaz 32%-ból csinál 25,6%-ot azaz akárhogy számolom is csak 6,4% sebzés növekedés (amennyiben 60% armor dmg-ed van) márpedig ez lényegesen kevesebb mint amit most érhetsz el 1.5-ben. Persze mondhatnám, hogy valójában 2x ennyit játszottam, hiszen az idő másik felét azzal töltöttem, hogy szentségeltem a delta miatt amik után rendszeresen azért nem engedett vissza mert, hogy "tele a szerver".
Elárulod, hogy hány óta PTS játék szükséges ahhoz, hogy véleményt legyen szabad formálnom a tapasztalt problémákról, csak mert akkor ahhoz tartanám magam? Komolyan![ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz micafighter #33211 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem az utóbbi 2-3 hétben megint belenyúlhattak az rng-be, mert talán összesen 1 vagy 2 savage kesztyű esett, ráadásul ami kesztyű esik (akár gear set akár HE) szinte kivétel nélkül olyan, hogy nincs rajta se CHC se CHD.
-
aktív tag
válasz akoska07 #33288 üzenetére
Ha decisive van a kesztyűn akkor az még véletlenül sem növeli az m44 fejlövés sebzését mivel a decisive kizárólag a sidearm azaz pisztoly fejlövés sebzését növeli. Más részt szerintem a sebzésével nincs probléma, 3 lövéssel leteríti a játékosok igen nagy százalékát és ugye a négyes bónusz miatt minden fejlövés sebzés bónuszod elveszted.
-
aktív tag
válasz akoska07 #33291 üzenetére
Igen, de akkor meg nem sok értelme van a setnek
Amúgy az a gond, hogy nem lehet a mobokra kiosztott sebzést egyszerűen átszámolni ugyanis ott pl az armor dmg az mint extra sebzés jelenik meg (azaz 40% EAD 40%-kal magasabb sebzést jelent), de játékosnál ugye harmadolja és annyi %-al csökkenti és ugye ezen felül van egy pvp damage módosítód ami most talán 0,48 (tehát minden golyó egy hajszállal de kevesebb mint a felét fogja sebezni mint azt tenné egy mobon és ugye arányaiban ez sokkal kevésbé látványos criteket fog eredményezni).
Amúgy nekem is az az m700 carbon ami 4-500k körül critel mobra az játékosra legutóbb csak 44-et critelt.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz #35434496 #33356 üzenetére
Mi tegnap Demmerékkel egy sokkal trükkösebbe futottunk bele. DZ2-ben vártuk, hogy lejárjon a rogue státusz a sikátorban lévő kis tetőn. A srác egyedül jön fel, elnyomja a létrán! mászva a survivor linkjét mielőtt felért, elkezdtük lőni négyen ahogy kell, esett is szépen az élete, aztán ez egyszer csak megállt mielőtt egy métert is megtudott volna tenni azután elkezdett rohangálni közöttünk (nem volt speedhackje, pusztán csak nem vagy alig sebződött) majd amikor lejárt az ultija akkor nyomott még egyszer és jellemzően sikerült 1 vagy két embert is földre küldenie közölünk mire sikerült lelőnünk. Csak, hogy még még véletlenül se legyen kétségünk afelől, hogy nem tiszta, ezt úgy 1 max 2 percenként eljátszotta több alkalommal is.
-
aktív tag
Azért a mozgás nem feltétlen tiszta skill, ugyanis van egy jópofa bug a division mozgásrendszerében (javaslom Marco videóját ebben az ügyben a demonstráció miatt). Ha oldalazol miközben futsz előre akkor úgy fog tűnni, mintha korcsolyáznál, de kissé darabosan, és sokkal nehezebb lesz eltalálni téged. tegnap is találkoztunk egy játékossal akit alig tudtam eltalálni miközben jobbra-balra oldalazgatott futás közben hiába tartottam rajta a célkeresztet mert valamiért mozgó játékosra elég gyatra a hit registration.
Szóval nagyon sokszor az a skill inkább arra irányul, hogy ki tudja ügyesebben exploitálni a játékban lévő hibákat. -
aktív tag
AI ellen teljesen fölösleges mivel azoknak 100% körüli az accuracy-je (a division-ös AI-t úgy kezeld mint ami aimbotot és wallhacket is használ) szóval ilyen trükkökkel nem tudod átverni. Ha azt akarod elérni, hogy ne találjanak el/lőjenek rád az npc-k akkor max azt tudod tenni, hogy flash-es sticky-t, könnygáz vagy shock gránátot vágsz alájuk.
Konzolon meg szerintem amúgy sem kell ez a mozgás bug hiszen ott már a sima, egyszerű és gyors irányváltás (azaz oldalazás) bőven elég ahhoz, hogy az aim assist teljesen használhatatlan legyen. -
aktív tag
válasz Harambee #33605 üzenetére
Azért változik mert tier-től függ, hogy mennyi a max damage mitigation és, hogy mennyi armor kell az elméleti maximum eléréséhez (az előbbi csökken míg az utóbbi nő). Tier 5-ben már csak 60% a maximum damage mitigation elméletileg, gyakorlatilag már az 57%-ot sem tudod elérni, még akkor sem ha minden felszerelésen és módosítón max armor-t sikerülne pörgetned mivel 13571 armor a lehetséges maximum és talán 15000 körüli mennyiségre lenne szükséged a 60%-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33754 üzenetére
Látom már megint szakértesz... Gondolom rengetegszer üldöztél már játékost/játékosokat ugye? Csak mert ha igen akkor tudnád, hogy így is elég nehéz valakibe 10 lövést beletolni amikor csak 50-70m előnye van (csak mert a counter abban a pillanatban nullázódik, hogy eltalálsz mást is) és te csak egyre jobban lemaradsz ha megállsz lövöldözni, ráadásul ezután már csak 20%-al lassul le aki vérzik, de ennek tetejébe már egy medkittel is megszabadulhat a debufftól.
-
aktív tag
A válasz: Shortbow Championship pads. Ezzel 0.2 mp után robban a gránát, csak piszok nagy mázlira van szükséged ahhoz, hogy essen egy ilyen és ne legyen totális hulladék. Semmilyen más mód nincs arra, hogy csökkentsd robbanásig hátralévő időt.
Szerintem vannak sokkal jobb nevesített cuccok nála amit betudsz rakni egy 4-es set mellé, mivel gránátból csak véges számú van és az utánpótlás megbízhatatlan (a fragen kívül minden másik fajta random drop).[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Úgy látom van egy kis zavar a fejedben arról, hogy mit jelent a DZ szint vagy, hogy milyen "szintjei" vannak a tárgyaknak. A DZ szint nem jelent semmit, az csak egy mérőszám és abszolút nem jelent semmit és messzemenő következtetést sem lehet levonni. Jelentheti azt is, hogy valóban friss a DZ-ben de jelentheti azt is, hogy valakinek az x. karaktere amivel nem DZ-zett még sokat (az utóbbit támasztja alá a leírásod is). Amennyiben a 30. szinttől elérhető DZ-ben voltál (ilyenkor ugye már nem szint alapján sorol be hanem gear score alapján) úgy simán lehetett nála egy ilyen mert semmi nem gátolja meg, hogy legyen nála egy sokkal magasabb gs-ral rendelkező item alacsonyabb tier-ben amíg az adott gs sávban marad az átlaga.
Másrészt a felszereléseknek nincsen szintje, gear score-ja van a kiegészítőknek (fegyver és felszerelés módosítók) van szintje és power levelje (az előbbi max 30 az utóbbi a max 34).@Anonymus23: ezt már nem lehet eljátszani (1.4-el bezárták ezt a bugot végre)
@vaakuum: ilyet nem lehet eljátszani, az itemek gear score-ját már a world tier határozza meg és nem a játékos szintje.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Akkor viszont csak 1 dolog marad: a jó öreg lag. Máshogy nem lehetséges, hogy szinte azonnal robbanjon alattad a gránát ha az adott karakter nincs 30-as szintű és nincs nála egy Shortbow.
Nem volt a bal alsó sarokban "poor connection to host server" üzenet véletlenül? Bár ha nincs ilyen üzenet az sem garantálja, hogy problémamentes a kapcsolat. -
aktív tag
Nem kell feltétlen a te oldalon valaminek lennie, elég ha csak valami isten háta mögötti szerverre dob be. Ilyenkor a group managementnél elméletileg aktív lesz a "find a better server" opció amivel jobb szervert tudsz esetleg magadnak találni.
De ha biztosra akarsz menni akkor nézz körül a te oldaladon is, hogy nem-e kezdett letölteni valaki valamit a hálózatban ami miatt a router nem bírja rendesen managelni a forgalmat. Én pl. nemrég vettem észre, hogy ha az asus rt-n56u routeremen valaki akár csak a sávszélesség harmadát használja akkor a division-nél lag van és megjelenhet a gyenge kapcsolatra vonatkozó üzenet pedig ez se volt olcsó anno de eljárt felette az idő és a QoS eléggé fapados benne annak ellenére, hogy a mai napig kap frissítéseket és bőven képes lenne lekezelni a 100/100 Mb/s-es kapcsolatot, elméletileg.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz akoska07 #33961 üzenetére
Azért, hogy mindenki egyenlő eséllyel induljon Szépen is nézne ki, hogy a 2-3. de legkésőbb 4. alkalomra mindenki teljes HE felszerelésben menne, te meg aki először megy be meg ott kínlódik a vacak zöld cuccaiban és küzd az életben maradásért. Úgy semmi kihívás nem lenne benne mert max 15 perc alatt eljutnál a kimentésig.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #34258 üzenetére
Mi is belefutottunk pár gyanús játékosba tegnap és akkor még ő állt neki pofázni, hogy mi nem tudunk játszani amikor hipfire-rel volt lézer pontos és egy másodperc töredéke alatt tüntette el a pajzsom 80%-át (gyorsabban mint egy AB szetes), egy másik 2 fős csapatnál az egyiket nem tudtunk négyen kinyírni...
Demmer úton a hírnév felé
Mondjuk azt a részt nagy taktikusan kihagyta amikor a goodfellaz haverja feljött miközben vagy hárman-négyen voltunk fent, lelőtte az egyikünket miközben mindannyian lőttük majd simán lement a másik oldalon, mindezt survivor link nélkül -
aktív tag
válasz bombibmw #34262 üzenetére
Egy picit félreérted. Azért raktam fel, hogy ti is nevessetek rajta egy sort (nem mellesleg én vagyok az a pajzsos idióta aki az elején rálő) és nem azért mert bizonygatni akarnám, hogy csal
p.s.: Aznap este többször is összefutottunk velük (ez sem éppen az első alkalom volt) és folyamatosan nyomta a szöveget, hogy Demmer csal és, hogy reportolja (szinte minden nap van ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz micafighter #35114 üzenetére
Igazából az utolsó része a legkönnyebb. A boss-nál az a lényeg, hogy el kell takarítani a mobokat mellőle mert különben megy a a "kék ulti" és alig sebzed. Mi 2 DPS 2 elektronikás karakterrel csináltuk meg (egyedül csak azért kellett többször nekifutni mert sikerült a minigunnal ellőnie a pajzsunk mellett és kinyírnia a túszt). Egy protip a végére: ha historiannal lövitek akkor ugyan a golyó minimálisat sebez viszont amikor triggerelődik a historian talentje az maximumot fog sebezni rajta mivel arra nem hat.
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #35790 üzenetére
Bizony. A kill XP az a DZ-ben is működik.
-
aktív tag
válasz micafighter #35879 üzenetére
Barrett még csak nem is kell hozzá (inkább vigorous, hogy kihasználhasd az über healt amit egy ilyen karakterrel eltudsz lőni), 4 taktikus, inventive backpack és minden felszerelést elektronikára kell pörgetni és ha feltöltődik akkor lehet ilyen értékeket összehozni könnyűszerrel.
-
aktív tag
Úgy tűnik picit akkor tisztába kell rakni nálad a main stat (firearms/stamina/electronics) értékeket. A main statok mindig úgy fognak kinézni a 256-os gearscore-ral rendelkező itemeknél, hogy lesz kettő ami fixen 205 és 1 ami 1114 és 1272 között lesz. Nincs olyan item ahol a main stat egyike 1270 a második 400 és a 3. meg 205.
Ilyet csak akkor tudsz elérni ha az adott felszerelési tárgyba raksz gear modot (firearms/stamina/electronics) ami erre ad bónuszt. Ha képen láttál ilyesmit akkor az adott itemben már volt 1 vagy több ilyen módosító (ha nincs nagyon vágva a kép akkor az item bal alsó sarkában látszódik a berakott mod "minősége" (zöld/kék/lila/sárga téglalap) illetve mennyisége. A jobb alsó sarokban meg a performance modokat láthatod, de azok nem módosítják a main statokat hanem pl. skillekkel kapcsolatos bónuszokat adnak.@#35948Hát az eddig nyújtott teljesítményük alapján több esélyem van az eurojackpotot és az ötöslottót elvinni ugyan azon a héten mint, hogy ez megvalósuljon.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Mármint a táskára gondolsz? Csak mert az egyetlen ahol a jobb alsó sarokban 3 üres téglalap van. Ott a 3. hely az skineknek van fenntartva amiket a valódi pénzért vásárolt prémium creditekből (egy keveset kaptál most az anniversary event keretén belül is, igaz az sok mindenre nem elég) tudsz megvásárolni az erre szakosodott vendornál (terminál, hátul baloldalt).
Nevesített felszerelést (azaz mostani összefoglalú nevükön exotic) bármelyik exotic cache-ból kaphatsz, azt pedig dobnak a legendary küldetések vagy a heroicon teljesített incursion-ök, de ugyan így dobhat exotic-ot boss is. Fontos megjegyezni, hogy exotic cache-t csak hetente 1x kaphatsz az adott küldetésből szóval csak limitált mennyiséget tudsz beszerezni. -
aktív tag
Pedig megválaszolta a kérdésedet csak te nem érted. Minden loot ami mobokból esik az személyes és randomizált, azaz csak neked szól és te látod, hogy mi az. Kivétel ez alól a survival mivel ott minden mob drop az egész szervernek szól azaz bárki felszedheti és mindenki ugyan azt látja. A csapatból mindenki mást fog kapni azaz lehet neked exotic-ot dob egy boss vagy gear setet míg mások a csapatodban csak high end-et kapnak például míg egy sima mobból meg lehet csak te kapsz lootot és a többiek nem, vagy fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Talán azért írtam mert valóban ez a helyzet.
Idézek:
Az a loot ami PvE területen esik, az személyes, csak te veheted fel, legfeljebb utána megoszthatod azokkal akik a loot esésénél jelen voltak a csapatodban (ez a lehetőség csak egy órán át él a droptól számítva)Azt, hiszem az, hogy "személyes" meg a "csak te veheted fel" az eléggé khm.. sejteti, hogy az csak neked szól és mindenki kap sajátot (amennyiben boss-ról van szó ugye)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Portász #36030 üzenetére
Mondjuk mert a magyar fordítás minősége a játékban finoman szólva is borzalmas, ráadásul van ahol totál mást ír a magyar verzió mint ahogy működik és ami az angol verzióban van (az egyik ilyen pl. az alpha 4-es bónuszának leírása).
Persze ebben benne van még a jó kis magyaros virtus, hogy hát én nem vagyok hajlandó angolul vagy bármilyen más idegennyelven beszélni (még akkor se ha éppen tud is az illető), csak hát ha kell valami ami magyarul nincs leírva akkor bizony fohászkodhatsz, hogy sikerült-e jó visszaferdítened magyarról angolra, hogy legyen esélyed megtalálni. -
aktív tag
válasz #18193920 #36034 üzenetére
Aha, tehát szerinted az teljesen rendben van, hogy a játék egyes helyeken nagyon durván félre van fordítva és teljesen mást mond mint ahogy működik? Az valóban segít abban, hogy könnyen és önfeledten szórakozz amikor mást csinál a program mint amit mond
Nem feltétlenül a "magyaros virtus"-ról szól ez, sokan nem "matekozni" szeretnének, hanem "csak" egy jót játszani.
Erre csak annyi lenne a válaszom, hogy mi van? Ha megerőltető idegennyelven olvasni akkor elég egyértelmű, hogy nem beszéled a nyelvet (nem mellesleg ez az egyik legócskább kifogások egyike, olyan jó kis mélymagyaros)... -
aktív tag
válasz arnikusz #36480 üzenetére
A specialized táskát elfelejtheted taktikusnál, egy inventive sokkal többet ér. Ennyi firearms/stamina értéknél kevesebb mint 12k skill powert, egy inventive több mint 3x annyit jelent.
@#36479
Amúgy meg gondolom minden gear modon skill power van a full electronics builden, barrett mellény (1 skill se legyen cd-n), inventive backpack (aktív a bónusz), a fegyveren triggerelve van a talented és a karakteren meg a death by proxy és mind e-mellé teljesen fel van töltve a tactician's, magyarul "csak" 4 feltételnek kell teljesülnie azaz az idő 95-98%-ban nem fogsz ilyet látni. A legszebb az egészben, hogy ennyi SP maximum e-peen méregetésre jó mivel ez hajszál híján 200k-val van a soft cap felett azaz nagyon keveset nyersz vele.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz s4hu|SyD^ #36483 üzenetére
A tactician's buildeknél nem fontos, hogy mennyi aktív fegyver talented van mert úgysem fogsz sokat sebezni fegyverrel mert a skilljeiden van a hangsúly, hogy azokkal mennyit tudsz gyógyítani vagy sebezni.
@arnikusz: tactician's-nél határozottan vigorous-re szavazok mivel az overheal miatt tovább tudod az inventive bónuszát fenntartani.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A megjelenés óta vadászok rá, erre ma a 4. kilőtt roaming boss kidobja:
A legszebb benne, hogy alapból rajta volt a talented így tökéletes lesz a tactician healeremhez[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Az nem "tár" hanem a pakhan exotic talentje, minden pakhannal való ölés után kapsz +20% tárméretet (ez stackelődik). A csavar annyi benne, hogyha tárazol akkor elhasználod a stacket tehát többször kell a stacket felépíteni, hogy eljuss ide és csak az alap tárméretet növeli azaz független attól, hogy milyen tár módosítót használsz.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Az a supply drop a season pass része, havonta 2x (1-15. és 16-31. között), minden karakternek külön esik az accounton. Sokat nem jelent mivel fixen kapsz 3 itemet (ami HE vagy gear set, exotic-ot nem dobhat) és szinte ~100% az esélye, hogy szemetet kapsz.
A postán meg max havonta kapsz 1x crafting alapanyagot/div techet esetleg festést (de mostanában nem láttam már, mert lehet csak néhány "exkluzív" festés van) aminek a haszna erősen konvergál a 0-hoz mivel mindkettőből esik bőséggel. -
aktív tag
Nem erőltetem már én sem egy ideje (nagyon rég mentem már végig mind a 15 boss-on 1 menetben). Ez pusztán csak annak bizonyítására szolgált, hogy RNG van, ami miatt szinte semmi jelentősége az ilyen +1 extra lootos event-nek mert a loot 99,99%-a használhatatlan szemét (kb. mint az 1.4 előtti időkben, csak még több zöld szemét esik).
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest