Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Szólánc.
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: MárkaLánc
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
senior tag
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
Az enyémet is összekarcolták. Kicsi karcok, nem feltűnőek, de azért észrevehetőek voltak. A szerviz persze nem látta, meg azt is magyarázta az ember, hogy ami nem zavar be a tévézésbe, az nem is számít. Csupa maszat is volt a képernyő, második alkalommal mondtam nekik, hogy töröljék meg tisztára, mert 1 órán keresztül töröltem a maszatokat, erre ugyanúgy dzsuvásan adták vissza.
Na mindegy. Akinek nincs gondja a tévével, az örüljön. Ha egyszer szervizbe kell küldenie, semmi jóra ne számítson. -
Celtis
veterán
válasz
MrDrake
#28466
üzenetére
A fogyasztóvédelem egyedi fogyasztói ügyekkel nem foglalkozik!
A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért:
a fogyasztóvédelmi hatóság fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el,
a békéltető testület egyéni ügye megoldásában segít,
az Európai Fogyasztói Központ határon átnyúló fogyasztói jogvitája megoldásában segít. -
HF77
őstag
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
az egyik...
az hogy Ő mit lát vagy inkább nem, háát az baromira nem mérvadó
a másik...
azt meg nem szervizes mondja meg és dönti el hogy x hiba esetén mi fér bele és mi nem..max a tulajdonos, azaz TE!nálam alap a Fogyasztóvédelem megkeresése!! (és ezt kommunikáld a szervíznek is)
-
Celtis
veterán
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
Van egy olyan benyomásom, hogy a TCL nem enged csereutalványt kiállítani a szerviznek.
Legalábbis nekem a szervizvezető szavaiból ez jött le. Több mint 2 hónapja jelenettem be a hibát, azóta harmadik körös szervizelést indítják el és egyre rosszabb a készülék.Az már biztos, hogy panaszt emelek nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és ha nem adják ki a csereigazolást, akkor megyünk a Békéltetőhöz is.
Neked azt javaslom, hogy ne vedd át a készüléket és ha 30 napon belül nem kapsz egy megfelelőt és csereutalványt sem, akkor fordulj a panaszoddal a helyi Békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 47LM660S Full HD 3D LED SMART televízió 47" (119cm) Magic Remote
- SAMSUNG (QE65QN800b) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- ÚJ, BONTATLAN Samsung Neo QLED 4K Smart TV-k 2025 - GYÁRTÓI garanciával, AJÁNDÉKKAL
- SAMSUNG (QE75LS03FW) 190CM NEO QLED FRAME SMART UJ MODELL! AKCIŐ
- LG 43NANO763QA 108 cm / 43 4K UHD NanoCell Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388, 100% Akksi
- HP ProBook 650 G8 Intel i5-1145G7 15GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Vhiktor
