Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- GoodSpeed: Alza+ Megéri?
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
freeland0806
#36654
üzenetére
Nálam volt 2 alaplap meg egy komplett tv csere igaz az Philips más a szervize de a gyakorlat szerintem ugyan az.
Beviszik beszélnek a gyártóval/Mo.-i forgalmazóval mi legyen, szoftvert hirtelen nem tudnak kalapálni rá hisz nincs ők meg nem fejlesztők így az az utasítás cseréljétek ezt-azt Tv esetén ugye 3 komponens van alaplap ezen van minden a képernyő maga és a burkolat.
Cserélnek egy alaplapot jelzik a hibát, esetleg vissza is küldik az alaplapot a gyárnak, hogy nem-e valami gyártási hiba van rajta ki tudja ő is vizsgálni. Aztán 1x csak lesz egy jó FW és onnantól nem fog folyamatosan panaszkodni az ügyfél. Mint én sem csak ez több volt mint fél év.
Ja és én nem is a szerviznél kezdtem anno a hiba jelzést hanem a supportnál. Akik válaszoltak leírták rakjak vissza egy alap FW-t amit ők küldtek leírással hogyan kel downgreadelni. Az se volt jó frissítgettünk stb majd jött a szerviz. -
vargalex
félisten
válasz
freeland0806
#36654
üzenetére
Az én 43C655-öm esetén is írtam a szervíznek (és mondtam az itt járt embernek is), hogy szerintem a problémáim software-os eredetűek. De mindkét válasz az volt, hogy ők valószínűleg alaplapot fognak cserélni...
-
Celtis
veterán
válasz
freeland0806
#36654
üzenetére
Nekem cserélték kétszer. Ugyanezt a kérdést feszegettem. A TCL ügyfélszolgálati droidokon sajnos nem sikerült túljutnom. Az ő univerzumokban a szoftverhiba fogalma úgy tűnik nem értelmezett.
A szerviz azt csinálja, amit boborján is írt. -
Till@
aktív tag
válasz
freeland0806
#36654
üzenetére
Lehet nem jól írtam, egyszer cserélték. Az eredetivel együtt volt 2 alaplap a tévémben.
-
boborján2
senior tag
válasz
freeland0806
#36654
üzenetére
Bár nem értek hozzá, de a szervíz szerintem a gyártó útmutatója szerint dolgozik.
Ha az van kiadva ,hogy a, d , c , d hibákra alaplap csere , akkor alaplap csere. A gyártónak egy alaplap az pedig nem egy nagy összeg a tömeggyártás miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 65QNED86T3A / QNED / 65" - 164 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- SAMSUNG (QE65LS03B) 165CM Q-LED FRAME PRÉMIUM MODELL! AKCIÓ!
- ÚJ, BONTATLAN Samsung Neo QLED 4K Smart TV-k 2025 - GYÁRTÓI garanciával, AJÁNDÉKKAL
- SAMSUNG (QE50LS03D FRAME) 127CM Q-LED SMART PRÉMIUM ART TV ! uj modell AKCIÓ
- LG 55" 4K UHD AI Smart tv GARANCIÁVAL
- Eladó Samsung Galaxy S23 8/256GB / 12 hó jótállás
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Patriot Viper Steel 4400MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- 2db x Green Cell UPS 2000VA 1200W teljesítményálló tartalék tápegység 2000VA 1200W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Vhiktor
