Új hozzászólás Aktív témák

  • Swenk

    aktív tag

    válasz Celtis #25804 üzenetére

    "A szoftverezés pedig sz@rt se fog segíteni."
    Lehet, hogy így van, lehet, hogy a másik szervízes technikusnak van igaza, mert Ő mondta a lehetséges szoftver hibát.

    "Azt nem várhatod el, hogy legyen egy gyorsreagálású egység"
    Természetesen nem várom el, nem is írtam ilyet, hogy azonnal jöjjenek . Jó, ha a cégnek jobban megéri, elszállítani a a tv-t bármi hibája is van, mint egy helyszíni hiba felmérés, ok. Nincs egy hiba szűrés, mielőtt szállítanak? Persze ez a szervíz dolga, Ők tudják.

    "Lehetőleg 15 napon belül, de mindenképpen 30 napon belül kell kijavítaniuk."
    Azt már megtanultam, hogy ha 1 hónap lehet a max javítási idő, akkor min annyi lesz, ha szerencsém van.

    "Szerintem pl. kifejezetten igénytelen a kanapén szervizelni."
    Ez így nagyon hatásosan hangzik, de túlmisztifikálod ezt a dolgot.
    Konkrétan alaplap cseréről volt szó és igen, ehhez nem kellenek laboratóriumi körülmények, egy 50 colos tv esetében.Jól meg is csinálták :)
    Végül, ami nagyon dühít, az a fotózgatás. Mit kell nekem igazolni, kell nekem tudni, hogy mi az az adatlap, és, ha rosszat fotózok le, ugrik a gari, vagy vegyem le még 1x? Mi a fene közöm van nekem a tv adatlapjához?
    Ok, küldöm az emailt, a számlát és a garit beszkennelem mellékletben. Ha ez kevés, akkor megkérdezek tanult jogászokat, hogy ilyenkor mi van.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés