Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hash99
senior tag
Nos azóta írtak hogy válaszolt a beszállító és berendelték a csereterméket.
A felvetéseiddel nem értek egyet. A kisker vagy a beszállító külsős szervíz akárki feladata két dolog ilyen esetben. Megvizsgálni hogy tényleg hibás e a termék illetve hogy nincs külső beavatkozásra utaló jel. Amit te is írtál nincs meghajolva kupaktalanítva megégve stb. Az hogy egy processzoron belül mi okozta a hibát már nem a garanciális cseréhez tartozó kérdés. Ezt a gyártó kivizsgálhatja magának hogy az esetleges gyártási hibákat javítsa a jövőben.
Onnantól hogy megállapították hogy a termék hibás és külsérelmi nyom idegen kezűség nem látható jogosult vagy a garanciális cserére.
Hogy ők vagy a beszállító mit matekozik utána a gyártóval az már nem az én dolgom. A garanciát nekem jelen esegben az ipon vállalja nem a gyártó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen