Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14251) Balathruin válasza awacs (#14250) üzenetére


Balathruin
veterán

Oldal tetején van az összefoglalóban.

(#14252) awacs válasza Balathruin (#14251) üzenetére


awacs
tag

Így már okés.Meg is van.Nagyon köszönöm!! :R :R

(#14253) awacs


awacs
tag

Felraktam a magyarítást,és most "Crash has been detected by BugTrap "hibával kidobál.Mi lehet a gond?

(#14254) kekeeci válasza awacs (#14253) üzenetére


kekeeci
senior tag

Már nagyon sokszor kértük, hogy LOG-ot küldj, mert az ilyen hibaleírásokkal nem tudunk mit kezdeni. (legfeljebb annyit, hogy dobd ki a számítógépedet)

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14255) awacs válasza kekeeci (#14254) üzenetére


awacs
tag

Dobjam ki?Oké. :D Egyébként hol van pontosan az a Log fájl?Vagy mi..

Csak mert angolul teljesen jó volt.

[ Szerkesztve ]

(#14256) kekeeci válasza awacs (#14255) üzenetére


kekeeci
senior tag

ITT már egyszer leírtam, akkor meg is találtad.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14257) awacs válasza kekeeci (#14256) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm hogy kínlódsz velem.Örök hálám.Ez a teljes fsgame ltx:$app_data_root$=true|false|C:\|Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
$game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\
$game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\
$game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\
$game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\
$game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\
$game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\
$game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\
$game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\
$game_config$ = true| false| $game_data$| config\
$level$ = false| false| $game_levels$
$game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\
$logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\
$screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\
$downloads$ = false| false| $app_data_root$| downloads\
$mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\

(#14258) awacs válasza kekeeci (#14256) üzenetére


awacs
tag

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 172
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments : tab_sound:check_playigm

stack trace:

Vagy ez?

(#14259) kekeeci válasza awacs (#14258) üzenetére


kekeeci
senior tag

Úgy látszik előjött a szokásos mod hibád (ez már a sokadik log ugyanazzal a hibával).

- 1

- 2

- 3

- 4

Már párszor felajánlottam a távsegítséget.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14260) awacs válasza kekeeci (#14259) üzenetére


awacs
tag

Elfogadnám a távsegítséget,de csak ha nem gond Neked.Hogyan kell,mit csináljak?

(#14261) kekeeci válasza awacs (#14260) üzenetére


kekeeci
senior tag

Telepíts egy TeamViewer-t és egy Skype-ot.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14262) awacs válasza kekeeci (#14261) üzenetére


awacs
tag

Megvan mindkettő.Mit tegyek?

(#14263) kekeeci válasza awacs (#14262) üzenetére


kekeeci
senior tag

A mail címemmel megkeresel a skype-on, és ott megbeszéljük.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14264) awacs válasza kekeeci (#14263) üzenetére


awacs
tag

Nem találom a mailedet.Segítenél?

(#14265) kekeeci válasza awacs (#14264) üzenetére


kekeeci
senior tag

Katt a nevemre, ott a felső részen egy beviteli mezőbe beírod a fölötte látható két szót és OK.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14266) awacs válasza kekeeci (#14265) üzenetére


awacs
tag

Nekem erre ezt adja ki,nem tudom miért.
Felhasználó

kekeeci
kekeeci

Teljes név

-

Város

-

Publikus e-mail

-

Extra adatok

telefonszám

-

Skype nick

-

honlap

-

Facebook

-

twitter

-

LOGOUT.hu bemutatkozás

54 éves isten háta mögötti lakos vagyok. Nem vagyok egy grafomán típus, ritkán ragadok billentyűzetet. Az angol nyelvtudásom minimális, hála a 40 évvel ezelőtti idegennyelv oktatásnak (illetve a lakóhelyemnek - na-meg a lustaságomnak). A nevemben a dupla e az távirati é (a fiatalabbak kedvéért).

Cuccok

-

Aláírás

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

Hozzászólások

szakmai

1048

közösség

14

piaci

-

blogok, lokál

30

Regisztrált

2009-06-06 03:31, azaz 3000 napja - senior tag

Aktivitás

utoljára bejelentkezve

2017-08-23 13:15

utolsó feltűnés

2017-08-23 13:15

Privát üzenet küldése

(#14267) kekeeci válasza awacs (#14266) üzenetére


kekeeci
senior tag

Bocs , nem jelent meg a mailom, javítva.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14268) awacs válasza kekeeci (#14267) üzenetére


awacs
tag

Semmi gond,de most meg az a kiét szó nem jelenik meg.

(#14269) awacs válasza kekeeci (#14267) üzenetére


awacs
tag

Megvagy,írtam. :D :D

(#14270) nem_tom


nem_tom
őstag

Üdv Sztalkerek! Rég jártam erre. Arra gondoltam ismét fejest ugranék a zónába. Az Oblivion Lost 2.2 módra gondoltam kis extra gyanánt mert tapasztalatból tudom, hogy a magyarítással rendelkező OL módok közül nekem ez jött be a legjobban. Vagyis ha jól tudom a 1.2, 2.2 és 2010 -hez van ilyen igaz? Igazából a kérdésem az lenne, hogy emellett a mód mellett szeretném a grafikai élményt a lehetőségekhez mérten maximumra emelni. Nem emlékszem, hogy mennyi grafikai tuningot foglal a 2.2 magában, mivel régen elég gyengus géppel nyüstöltem. Jó az natúrban, vagy lehet mellé extra módot csapatni? Extra fegyverekkel is ki tudnék békülni, de nem feltétel. :R

Szerk.: Most nézem az összefoglalót. Ez a Realistic Demage és Hullócsillag módok micsodafélék? Anno nem találkoztam velük.

[ Szerkesztve ]

(#14271) shield válasza nem_tom (#14270) üzenetére


shield
Topikgazda

A Hullócsillag igen jó mod, profi fordítás van hozzá.
Az OL2.2-őt mivel lehet tuningolni, most nem ugrik be semmi.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#14272) nem_tom válasza shield (#14271) üzenetére


nem_tom
őstag

Ebben a videóban még két móddal van megspékelve az OL 2.2, azért kérdezem.

Jól veszem ki, hogy a Realistic Demage az a realisztikus sebzést foglalja magában? Complete móddal lehet társítani? Jó lenne, minél élethűbbek a fegyveres harcok, annál jobb.

(#14273) agojozsef


agojozsef
csendes tag

Sziasztok. Egy Fotográf-os kérdésem lenne.Ez a Zapadlós szál mikor, és hogyan indul be a játékban? Párszor végigjátszottam, de ez a rész mindig kimaradt, lehet, hogy a gyár padlásán lévő 3 irányítót el kell intézni? Négy helyszínen is találtam erre utaló leveleket, de semmi. Játék közben figyelem az SMS-eket is, de Zapadló még várat magára.Nem nagy jelentőségű, a főtszálat nem érinti, de valahogy beépült a játékba, kicsit rejtélyes, és érdekelne a története.

(#14274) Sensut válasza agojozsef (#14273) üzenetére


Sensut
őstag

Először az elhagyott gyárnál tudsz vele találkozni, miután beszéltél a kínai újságíróval. Akkor megjelenik a PDA-don egy pont a közelben, de tegyél néhány kört az udvaron amíg az eltűnik, különben fent a padláson csapda lesz az irányítókkal. Ez után a padlásról ugorj át a kéményhez és ott megtalálod Zapadlo első üzenetét.
Zapadlo apó tolvaj és folyton kirabol, de csak ha jó sok minden van a rejtekhelyen. Csapdát kell állítani neki. Tegyél le egy zsákot valahol a katonai bázis környékén Peacekeeping Corps-on és pakold meg jól fölösleges kacatokkal. Hagyjál ott több mint 150 tárgyat. Nemsokára az öreg kirabol, aztán állítanod kell még egy ilyen csapdát s akkor üzenetet hagy, hogy beszéljetek. Fel fog kérni, hogy mentsd ki a lányát a Zónából.

(#14275) Dhampir válasza Sensut (#14274) üzenetére


Dhampir
félisten

Mi ebben a csapda, hogy következmények nélkül kirabol? :DDD

(#14276) Sensut válasza Dhampir (#14275) üzenetére


Sensut
őstag

A csapda az, hogy magadhoz csalogatod, aztán ügyesen elolvasod az üzeneteket, amiket hagy. Lényegében ez egy alku, akire ő vevőt keres. Ez a csapda lényege, de nevezzük inkább csalinak ;)

(#14277) Dhampir válasza Sensut (#14276) üzenetére


Dhampir
félisten

Érdekes megoldás, köszi. :)

(#14278) agojozsef válasza Sensut (#14274) üzenetére


agojozsef
csendes tag

Köszönöm szépen az információt. Hát én azt gondoltam ez a Zapadló egy jóságos nagyapó.

(#14279) Sensut válasza agojozsef (#14278) üzenetére


Sensut
őstag

Jóságos, csak meg kell győzni őt arról, hogy te vagy az akit keres. Ő egy profit keres :K

(#14280) nem_tom


nem_tom
őstag

Valaki mondana pár szót a Hullócsillagról, hogy mire lehet számítani tőle? Mert neten semmit sem találtam róla. Új sztori, új pályák? Vagy egyéb változás? Előre is köszi! :)

(#14281) Timstrike válasza nem_tom (#14280) üzenetére


Timstrike
tag

Hullócsillag
Itt mindent megtalálsz : [link]
Itt meg (orosz végigjátszás) :[link]
Nekem sokat segített mindkét oldal,remélem másnak is.

[ Szerkesztve ]

(#14282) nem_tom válasza Timstrike (#14281) üzenetére


nem_tom
őstag

Egy szót nem beszélek oroszul, szóval az első linkkel nem mentem sokra. :DDD Viszont belenéztem a videóba. Annyi legalább lejött, hogy új pályák és új sztori, szóval ez is valami. Köszi! :D

(#14283) Timstrike válasza nem_tom (#14282) üzenetére


Timstrike
tag

Az elsö linkez tartozó oldalon van fordítás (ott ahol a kettő kis zászlót látod fent a Headerben) szinte minden nyelvre.
Nagyon sok területen kell majd küldetést teljesíteni és van egy pár új vidék is a Zónában.
Nekem nagyon tetszett a mód,ezért is ajánlom.Egy próbát megér! :K

[ Szerkesztve ]

(#14284) shield


shield
Topikgazda

Tark
Faj kihalt. Nincs több adat

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#14285) nem_tom


nem_tom
őstag

A Hullócsillaggal akadt egy kis problémám. A hétvége folyamán nekiestem, az összefoglalóban lévő linkről letöltöttem, mindent a megfelelő sorrendben tettem fel ahogy az írva vagyon. Beleöltem jó pár órát, eljutottam mindenféle helyekre. Gond nélkül, gyönyörűen működött. Aztán kihagytam most több mint 1 napot, gondoltam ideje visszatérni a zónába... csak nem tudok. Mikor elindítom, bejön az a bejátszás a szponzorról/gyártóról vagy ki a bánatról és ha végigmegy utána lefagy. Ha lenyomom, lefagy. Tehát elindul, de a menübe nem tudok bejutni. Pedig úgy hagytam abba, hogy semmi baja nem volt. Mit lehet vele kezdeni? Kezdtem már belemerülni, jó lenne ha nem kéne félbehagyni.

(#14286) nem_tom válasza nem_tom (#14285) üzenetére


nem_tom
őstag

Az egészet újrahúztam, most működik egyelőre. Viszont észre vettem, hogy az egyik mentés fájlommal valami baja volt a windows-nak. Hibásnak észlelte, ezért másolni sem tudta. Még szerencse, hogy 4 mentést használok minden játékban. :D Utólag az jutott eszembe, hogy lehet csak ő volt a baja és megoldotta volna ha azt kitörlöm és csókolom. Majd ha megint megcsinálja akkor kipróbálom. :)

(#14287) Dhampir válasza nem_tom (#14286) üzenetére


Dhampir
félisten

Half Life 2 ? :F

(#14284) shield

Nem szeretnék összefutni vele egy sötét sikátorban.

[ Szerkesztve ]

(#14288) nem_tom


nem_tom
őstag

Illetve még is csak el akadtam egy kicsit, de most a játékmenetben. Ott tartok, hogy át kéne jutnom Ó-Jantarba, pont ott vagyok, mint ezen a videón a csávó, de engem Jantar különböző pontjaira teleportál akkor is ha a fejem tetejére állok. Hogy kell továbbjutni? :F

(#14287) Mirr Murr: Ezt én sem igazán értettem. :D

[ Szerkesztve ]

(#14289) SaGa59 válasza nem_tom (#14288) üzenetére


SaGa59
őstag

Azért nem teleportál át, mert nem találtam meg a szükséges xenoformot. Ott, ahol leestél a laborba a liftaknából, volt egy halott. Nála van, a hátizskájában. Azt kerested mostanáig és azzal tudsz csak átjutni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14290) nem_tom válasza SaGa59 (#14289) üzenetére


nem_tom
őstag

Igen, most hogy kicsit jobban visszanéztem a videót is látom mire gondolsz. Az nem az inverter vagy minek nevezik a játékban? A cucc amivel rést találhatok a térgörbületben ha jól fogalmazok. :D Köszi! :R

(#14291) SaGa59 válasza nem_tom (#14290) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen, az inverterről van szó, de a történet szerint kicsit bonyolult, hogy mi is az inverter tulajdonképpen és hogy működik. Inkább nem lövöm le a poént, érdemes folyamatosan figyelni a beszélgetéseknél és olvasgatni a PDA-ban a naplóbejegyzéseket.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14292) nem_tom válasza SaGa59 (#14291) üzenetére


nem_tom
őstag

Folyamatosan figyelem, mert mindig reménykedem benne, hogy lejegyzi a dolgokat... bár elég ritkán csinálja és akkor is szűk szavúan. Sok mindent kell megjegyezni. :D

(#14293) Dhampir válasza SaGa59 (#14291) üzenetére


Dhampir
félisten

Egyébként a játék végéig az alatt a fura kupola alatt maradunk, vagy csak egy darabig? :F
Ám, ha ez is a poén része, akkor inkább ne lődd le. :)

(#14294) SaGa59 válasza Dhampir (#14293) üzenetére


SaGa59
őstag

A feladat, hogy megtaláld a kiutat a kupola alól. Ez után nyomozol gyakorlatilag végig. És hogy mellesleg legyőzd az a pofát, akit a legelején láttál. Csak ehhez előbb ki kell deríteni, ki is ő, hogy került ide, mit akar elérni. Meg azt, hogy valójában ki kicsoda a kupola alatt és nekik mik a céljaik, hogyan tudsz nekik segíteni. Akarsz-e és képes vagy-e egyáltalán segíteni nekik.

A külső pályákra már nem fogsz visszajutni, erről korábban is volt szó. Pl emiatt se érdemes a Dominóelv feladatsorba belevágni (bár mellékes haszna van, sok kaját és lőszert lehet zsákmányolni közben), mert hajlamos külső célpontokat beadni azután is, hogy már a kupola alatt vagy. A Dominóelvnek nincs különösebb jelentősége, bár a teljes sztori megértéséhez kell az a pár mondat, ami ezzel kapcsolatban a játék vége felé elhangzik, de akár sikerül, akár nem, a kimenetre nincs semmi hatása (bár némi izgalmat csempész a játékba, hogy néha nem tudod, honnan lőnek rád és miért, ugyanis a feladatsorban levadászandó célpontok elég agresszívek és simán hátba támadnak, miközben te békésen lövöldözöl valami fontos csapatra fedezékből). Csak van, akit zavar, ha beragad egy nem teljesített feladat a végén.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14295) Dhampir válasza SaGa59 (#14294) üzenetére


Dhampir
félisten

Mégiscsak érdekes ez a sztori. :K
Nem ismerem a történetet, direkt nem is kutattam utána, de bennem valami olyasféle gondolatot ébreszt a Kupola, hogy az emberi fejtetőre hasonlít és minden történés az agyban játszódik le. Persze lehet, hogy ez hülyeség, csupán felötlött bennem. :)

(#14296) shield válasza nem_tom (#14286) üzenetére


shield
Topikgazda

"Még szerencse, hogy 4 mentést használok minden játékban."
Ezt hogy kell érteni?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#14297) nem_tom válasza shield (#14296) üzenetére


nem_tom
őstag

Akkor vázolom konkrétan a saját példámat. 4 mentést használok felváltva folyamatosan.

Zserak01
Zserak02
Zserak03
Zserak04

Minden alkalommal arra mentek, amelyik a legalul van. Tehát váltják egymást. Ez azért lényeges, mert ha úgy hozza a szükség, hogy visszább kell töltenem a játékban, esetleg rossz pillanatban mentek vagy ne adj isten a mentés file valamiért sérül akkor nem kell a legelejéről kezdenem a játékot. Mindig így csinálom és ez már sokszor jól jött. Ezen felül még szoktam további biztonsági mentéseket alkalmazni egy-egy nagyobb, de bizonytalan végkimenetelű kaland előtt. :)

(#14298) nem_tom


nem_tom
őstag

Amúgy azt valaki megtudná mondani, hogy a Hullócsillagban a kupola alatt hol a gyászban lehet dobókést találni? Mikor bejöttem már egy darab se volt, aztán elvállaltam azt a küldetést ahol a banditavezért azzal kéne elintézni. Már Kelet-Pripyaton kívül (azt hiszem) mindenhol jártam, de nem találtam sehol semmit. :D

(#14299) SaGa59 válasza nem_tom (#14298) üzenetére


SaGa59
őstag

Sehol. Kapsz a feladathoz párat, annyival kell beérni. Nagy mennyiséget a Sötét-völgyben, a laborban lévő ládádban találhattál, máshol nem nagyon van. De minden dobókéses feladathoz adnak annyit amennyi kell. Ha jól gazdálkodsz vele.
Ez gyanítom az a feladat, amit a Vadvidéken kell megcsinálni. Trükkös, vannak mindenféle feltételei, hogy elfogadja befejezettnek. Pl ha abba hal bele a tag, hogy felrobbantod a hordókat a kis udvarban, akkor csak félig stimmel a dolog. Vele mindenképp dobókéssel kell végezni, ha teljes elfogadást akarsz. Ráadásul az egyik embere hajlamos elkóborolni a Jantar felé vezető alagút irányába és beakadni. Ilyenkor sincs kész a feladat, mindenkivel végezni kell hozzá a bandából.

Még egy szívatós, dobókéses buli lesz a Szarkofágban. Ha nem akarsz nagyot szopni, ott jobb választás a dobtáras gépkarabély. Késsel is megoldható, az első két áldozattól normális fegyvert is lehet zsákmányolni, de marhára kell sietni, mert kinyír a sugárzás. A dobtárassal, ha ügyesen gazdálkodsz a kapott lőszerrel, azt a szintet ki tudod takarítani viszonylag gyorsan, ezzel nyerhetsz annyi időt, hogy ne patkolj el a sugárzás miatt, ha lejjebb nem bénázol el valamit. Ráadásul ennél a feladatnál, dacára a szorító időnek, érdemes körülnézni a szarkofág helyiségeiben, kivéve a Monolit termét, mert több olyan cucc is van ládákban, ami segíthet.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14300) nem_tom válasza SaGa59 (#14299) üzenetére


nem_tom
őstag

Igen az stimmel. Le is számoltam a főnökön kívül mindenkivel fegyverrel. Azt elfogadta, csak a górét kell késsel megölnöm. Viszont egy darabot sem kaptam a szolgálatostól. Ami volt meg a mocsárban lévő küldetéshez használtam el. Akkor ez a küldetés off. Kár. :)

Szerk.: Köszi a figyelmeztetést! :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.