Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6801) Laris2 válasza speki1982 (#6800) üzenetére


Laris2
aktív tag

Lehet hogy én csesztem el ezt a scripts fájlt, amikor feltettem a magyarítást. El volt ez mentve nekem tízféleképpen is vagy húsz helyre. Egyszer még a jót is letöröltem. amikor rendet akartam tenni az egyre terjedelmesebb káoszban, ami az Istokhoz tartozott.

(ha meg akarod tudni, hogy az időjárőrök milyen tűzerővel támadnak, csak le kell lőnöd a radar2-őn a hologramos helikopterüket. Kb, mint ahogy az oroszok támadták a németeket 42 telén Moszkva alatt)

[ Szerkesztve ]

(#6802) speki1982 válasza Laris2 (#6801) üzenetére


speki1982
tag

Ugyanezek a hibák jöttek elő anno a Rebornnál nekem, akkor is a te mentéseiddel tudtam haladni tovább, a sajatokkal megállt a sztori a hiányzó tárgyak és a meg nem jelenő karakterek miatt. Mindegy, a fangos mentésedtől viszem tovább addig, amíg megint el nem akad valahol.

Nem könnyű fordítani ezt a jatékot az biztos, de nekem még a játszassal is meggyűlik a bajom rendesen...

A mocsaras pályán lőttem le egy, a pálya síkja alatt elbújt horogkeresztes helikoptert... furcsa látvány volt. A titka, hogy a farokrotort kell lőni csak, szinte azonnal leesik.

(#6803) Laris2 válasza speki1982 (#6802) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nézd meg mindkét textures mappában benne van-e a trees fájlmappa. Ha igen, töröld ki.
Ez egy rosszul sikerült textúra csomag, és spavnolási hibákat is okozhat orosz kommentek szerint.

(#6804) speki1982 válasza Laris2 (#6803) üzenetére


speki1982
tag

Valami a mentésekkel volt, meg a magyaritas se volt tokéletesen telepítve: Fang kísérése utáni üzenet (ne kövess) nekem full angol volt, a tiedben mar teljesen magyar. És ez sok más esetben is előfordult, mintha az angol sms-ek nagy részét nem írta volna felül a magyaritás nálam. Pedig bemasoltam a magyaritast oda, ahová kell.

Mindegy is, a te mentésed szerint folytatom Fang kísérésétől. A magyaritas meg megint bemásolom a biztonsag kedvéert.

[ Szerkesztve ]

(#6805) Laris2 válasza speki1982 (#6804) üzenetére


Laris2
aktív tag

Tényleg, ez nem jutott eszembe, ha hiba kerül a játékba, és mentesz, az a mentésekben benne marad, és viszi tovább a játék. Én ezzel a fordítással simán végigvittem hiba nélkül, és most is játszogatok vele. Elértem a megnyílt ferde fenyőt. Ez egy forduló pontja a játéknak. Ezután egy jó darabig olyan Fotográfos lesz a játék. Fel kell derítened a zónát alul felül minden dimenzióban. jó kis móka lesz.
Emlékszel még az elején a Bárban emlegették az ördögöt, három is van belőlük, de lehet hogy csak egy az időeltolódás miatt. Érdekes volt a Kordonon is amikor a Kalauzzal beszéltél, és mondta milyen furcsa lett a zóna, itt beszélgetünk a hullám mellett. Össze fog állni ez az érdekes sztori a végére. :)

(#6806) Laris2


Laris2
aktív tag

Szia speki1982 Ilyen szövegű SMS-eket kapsz a Radar-2-őn, ha mindent jól csinálsz. Eddig a Tomb Raideres rész. Persze később, amikor már élesben megy a játék, akkor is kapsz hasonlókat, és el tudod dönteni helyesen végezted-e a kapott feladatokat, de akkor már azonnal, és tudsz is korrigálni.
[kép] [kép]

(#6807) speki1982 válasza Laris2 (#6806) üzenetére


speki1982
tag

Vaú, ez durva, bár mondjuk a lehetséges hibák miatt talán jó lett volna, ha a feladatok elvégzése után értesít a játék annak sikerességéről vagy kudarcáról. Így meg ömlesztve kapod... hát na, akkor legyen így, nekem egy kicsit ez fura, deha a fejlesztő így gondolta...

Nekem egyelőre nem nagyon áll össze a sztori, valszeg a félig magyar, félig angol, meg néha a kiolvashatatlan cirill karakterek miatt, de visz előre a lendület.

(#6808) Laris2 válasza speki1982 (#6807) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Magyar szöveg az Istokhoz.
Ha a magyarítás után dobtál rá frissítést. akkor az felülírt pár szöveg fájlt a text, és scripts fájlokban. Én nem igazán találkoztam angol szöveggel, a ciril betűket meg sehol sem találtam. Olvastam angol kommenteket, ők sem találták, hol rejtették el az oroszok. Pl táblaképek, pár orosz név, stb.

(#6809) speki1982 válasza Laris2 (#6808) üzenetére


speki1982
tag

Nem tudom, miért volt több angol szöveg a játékban, mint magyar, pedig a frissítés után dobtam rá a magyar szöveget. Cirill betűkkel, vagyis a karakterkodolas miatti olvashatatlan szöveggel egyes pályák elején találkoztam egy nagy ablakban, egy pillanatra megáll a játék es kiirja, hogy " A való világ megállt", és- gondolom - a fontos infokat es a teendőket irja le a játék. Nekem az teljesen olvashatatlan, fogalmam nincs, mi van odaírva.

[ Szerkesztve ]

(#6810) Laris2 válasza speki1982 (#6809) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Ezek a táblaképek, amelyek megjelennek az új pályaátlépéskor. Képmentés alapján konvertáltam, hogy fordítható legyen magyarra. Olyan amilyen, de azért érthető. Ha végigvitted, és javítottuk a hibákat újra felteszem az egész javított cuccot hozzá. Talán valaki kedvet kap hozzá. :) :D :)

[ Szerkesztve ]

(#6811) speki1982 válasza Laris2 (#6810) üzenetére


speki1982
tag

Jó, hogy átdobtad, olvayhatatlan volt az egész, fogalmam sem volt, mi van benne leírva. Ma folytatom a te mentéseddel Fang elirányitásatól a Radar2-re, látom, Angyal megvtolt, lehet menni a kövek völgyébe Lukehoz meg Zatonra Fake-et menteni.
A Zarkás-rejtekhelyes-Pripjatyos kitérőt és a leszállást a X18-ba most csináljam meg, vagy kesőbb is ráér? Nehogy emiatt megint hiba legyen a mentésben, mert falra mászok.

Amugy berakom majd ezt a játekot a jobbak közé, kezdrk vele megbarátkozni.

(#6812) Laris2 válasza speki1982 (#6811) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] ajánlott végigjátszás.
A sorrendet a zsoldos feladatok szabják meg, de az odairányított területeken az ott található feladatokat is meg kell oldani. Pl a Külvárosban a horror bio anyag mellett van az egyik templom, ott beszélned kell a hullával, majd szemben a szolgálatos bázis. Ők, és Fake küldenek el a Sötét völgyi labirintusba, ahonnan el lehet jutni az aktiváló terembe is, de jóval később, mert feladatsorok nyitják az ajtaját. Exóban nem járható az az út. Egyébként, mindenhol van valaki, aki elmondja mit csinálj, hiszen mindenki neked segít, csak éppen nem minden feladat kerül be a feladatok listába. Egy példa pl Faket megmented a tűz polgeszteritáktól, ezért ő hatalmas mese közepette elmondja, hogy keress meg neki három PDA-t a (mészáros) az-az x5-x6 laborban. Ez szinte fel sem tűnhet, de ha ott jársz, azonnal jelez az info szkenner, hogy azt is keresd meg. Összetett játék ez, nemcsak a feladatok jönnek sűrűn, a pályák is telítve vannak. Én sokszor még a térképet sem tudom megnézni, merre menjek mert minjárt rajtam va, vagy vannak a mutánsok zombik. Viszont ha találsz egy nyugis helyet 10-15mp múlva jönnek a pszi fantomok. :D

(#6813) speki1982 válasza Laris2 (#6812) üzenetére


speki1982
tag

Akkor megyek a végigjátszás szerint. Mennyi minden, amiről még fogalmam sincs a leírásod alapján.

(#6814) kekeeci válasza Laris2 (#6810) üzenetére


kekeeci
senior tag

Ez a linked már nem él.
Te törölted, vagy a mega?

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#6815) Laris2 válasza kekeeci (#6814) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szia. én töröltem, gondoltam majd egyszerre fölteszek mindent ha már nem lesznek javítani valók a játékban.
[link] Táblaképek.

(#6816) kekeeci válasza Laris2 (#6815) üzenetére


kekeeci
senior tag

Akkor várok, kösz.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#6817) Laris2 válasza kekeeci (#6816) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem kell várnod, itt a magyarítás [link] A működő játékomból szedtem ki, ez tuti jó, kétszer is végigvittem. A lényeg a feltelepített játékra felteszed a javítást, és utána a magyarítást. Az eredeti javításban szereplő olyan fájlok amiket fordítani kellet, azok már a magyarításban szerepelnek. Jó játékot :)

(#6818) speki1982


speki1982
tag

Úgy látom, ez a játék szereti, ha valamilyen küldetésfolyamatot legalább háromszor csinálunk meg újra és újra az elejéről. Átkísértem azt a marhát Yantarba, beszéltem Barabanovval, lementem az X16-ba a virágért, át Zatonba a puska dolgaiért, aluljáró megvan, puska nálam, vissza Yantarba Kruglovhoz... (mindent szigorúan a végigjátszás szerint)
....éééss a zatoni dolgokért cserébe nem adja meg az összes átjárót az erőműben Kruglov, a piros kérdőjelekből tizedannyi van, mint a végigjátszásban, Baranabov beakad a bunkerben, nem mozdul, nem tudok vele kereskedni és pluszban az itt elmentett állást sem tölti vissza, kifagy azonnal.
Újra kell kezdnem, mert ha ezzel a mentéssel megyek tovább, tuti, hogy megint elakad a játék a mentésben lévő hibák miatt.

És ez jó nekem?

Mondom én. Nem. Nem az. Folyamatosan ilyen szarságok vannak, mióta ezzel játszom.

Ugyanezek voltak a rebornban is. Pedig a Laris mentésével tolom, az enyémek taccsra mentek a bennük maradt hibák miatt. Tisztelet neki, mert időt és energiát áldozott a fordításra, de nem ért ennyit az egész...

(#6819) Laris2 válasza speki1982 (#6818) üzenetére


Laris2
aktív tag

Kruglov adja az átjárókat, de a térképen akkor jelenik meg, ha csinálsz egy mentés visszatöltést. Ezt írja is a játék, de nem úgy mintha fontos lenne. Ebből gyakorlatilag csak az erőmű kórház átjáró a fontos. Nekem az a fórom, hogy a fordítás miatt ismerem a játékot, és tudom mi a fontos feladat benne. Pl Kruglov sem fontos, Semonov is megveszi átjárókért cserébe a zatonos doksikat. Gyakorlatilag Strelok mindent elmond a játék elején, vagyis szerelkezz fel, beszélj fontos karakterekkel, akik fontos infókat, feladatokat adnak. Sajna ebben a játékban minden karakter meghalhat, tehát meg kell védeni őket. A zsoldos feladatokról, én a harminc feladatból tizennégyet oldottam meg, megkaptam a gravi puskát, és ennyi elég is volt hogy létrejöjjön a radar-2 ben az összejövetel.
Hogy mit ér ez a játék? csak annyit, amennyit a ráfordított energia arányban van a játékélménnyel, és szórakozással. De a határok mindenkinél mások.

(#6820) speki1982 válasza Laris2 (#6819) üzenetére


speki1982
tag

Nem a forditassal van baj, sőt, nagyon tisztesseges munka, látszik, hogy a szíved beletetted. De maga a koncepció, aminek mentén haladunk: fél szemmel a vegigjatszást nézem, fél szemmel meg azt, mit nem ad be a játèk... mert hajlamos rá az első resz non-linearitása miatt.
Arra is a a sajat káromon jöttem rá, hogy a vegigjátszás is tévedhet: az Agroprom alatti hulla, amelyiknél a fegyver meg a pda van nem volt ott nekem, ahol az orosz srácnál.
Azt hittem, a mentes romlott el megint, emiatt ketszer (!) gyűrtem le azt a szörnyhalmazt, ami ott volt... és az volt a jatek legköcsögebb szörnycsatája beakadásokkal, lepcsőbe beszoruló szörnyekkel. Brrrr... aztan a hulla arreb, kijebb, a kijáratnál feküdt... valszeg az első alkalommal is ott volt, csak jött a pánik, hogy a szkript nem tette be (mint már annyiszor), a végigjátszásban viszont ott volt.

Idegileg ez a legmegtethelőbb rész számomra. Talán majd a masodik vegigjátszásnal élvezni is fogom 🕶 :) De most már azért is kijátszom :Y

(#6821) Laris2 válasza speki1982 (#6820) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ez egy marhára random játék. Ki kell ismerni ezt a játékot. Nekem is a kijáratnál volt a hulla, csak nekem nem voltak harcok. Talán az a kulcsa, hogy gyorsan kel végigrohanni a pályán,amíg meg nem jelennek azok a halál karmok. A lángszórót nem szeretik, Évekig is el lehetne játszani vele, mire mindent megoldanál. A végigjátszást bemutató orosz srác a játék készítője, és amikor készítette a videót, még nem volt hozzá javítás. Ezért is van benne néhány félrevezetés. De mivel nincs más, követni kell a végigjátszást. :) Egyébként jól haladsz, és ha eljutsz a ferde fenyőig, meg is van a játék kétharmada. Onnantól már az eltévedés szinte lenullázódik. Bár eljutni a nyolc szobáig, az sem semmi. Adok egy tippet, ha a sötét völgyi labirintusba lemész, (ott exót nem viselhetsz) a teleportot arra találod, ahol sok burer és tűzpolgeszterita van.

(#6822) Laris2


Laris2
aktív tag

Szerintem jót tenne ennek a játéknak, ha beszállnának többen is, akik jól Stalkereztek, mint pl Sensut, vagy bárki. Ha többen tolják a szekeret könnyebben halad. :) Még annyit teszek hozzá, hogy a legnehezebb részek, az eddig is ismert pályán történnek.

[ Szerkesztve ]

(#6823) speki1982 válasza Laris2 (#6821) üzenetére


speki1982
tag

Szép kilátások...burer, tüzes szörnyek. :)) :)
Kínlódás ez a játék, de leköt, nem hagyja valami, hogy letöröljem.
Köszi a segítségedet, n yomom tovább, már a Radaron vagyok a helinél.

[ Szerkesztve ]

(#6824) speki1982


speki1982
tag

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: d:\_reborn_istok\gamedata\scripts\xr_effects.script:2880: attempt to index global 'er_q' (a nil value)

Nem enged tovább, az új pálya betöltésénél fagyás.(ez az a köldi, amikor a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát.

(#6825) speki1982


speki1982
tag

Ha van esetleg egy ilyen, "egészséges" fájlod Laris, átdobhatnád. Köszönöm!

(#6826) Laris2 válasza speki1982 (#6825) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Keresd a burereket, ők a teleport közelében vannak lent délen. Ha kidob a játék, lehet Fake-vel nem beszéltél a 3 PDA-val kapcsolatban. Írd felül a scripts fájlt, pár dolgot finomítottam benne.

(#6827) speki1982 válasza Laris2 (#6826) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, megpróbálom.

Nem volt még Fake-kel erről szó: a gravigunt lehetett volna elkérni tőle, de mivel volt a te mentésedben ilyen fegyver, nem foglalkoztam vele.

Ugyanez a hiba volt akkor is, amikor a Radarról átmentem abba a pincébe, ahol a menő detektor volt a falnál lévő táskába. A másik végén mentem volna ki innen, de crash, így ahonnan jöttem, a Radar felől hagytam el ezt a pincét.

[ Szerkesztve ]

(#6828) Laris2 válasza speki1982 (#6827) üzenetére


Laris2
aktív tag

" a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát."
Ők csak ellenőrizni küldtek oda, hogy működik-e az ajtó. Be sem kell menned, mert kapod az SMS-t. Fake küldije miatt kell oda bemenned. Aszem akkor adja, amikor megmented a polgeszteritáktól. Feljebb írtam is róla, A radaros pince az igazi x18-ba vezet, de most ott nagyon durva a helyzet, (néhol előfordult nekem is, hogy pályaátlépéskor kidobott, de újra betöltéskor már beadta a pályát)

(#6829) speki1982 válasza Laris2 (#6828) üzenetére


speki1982
tag

Igen, kiírta hogy jelentsem le az eredményt, de beengedett, mert Fake adta a küldit, és most ott kóborlok a laborokba. Nem egy felemelő érzés... pláne, hogy nem vittem tömegnövelő artikat magammal, úgy hogy minimál felszereléssel tolom a Seva egyébként nevetséges súlyhatára miatt.
Amúgy a most átküldött fájloddal lett teljesen magyar nyelvű az összes üzenet... hiába a magyarítás, eddig nem volt magyar egyik autoszkenner üzi sem.

[ Szerkesztve ]

(#6830) Laris2 válasza speki1982 (#6829) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ha angolul jöttek az üzenetek, akkor érthető a sok hiba, és nem is lehetett volna végigjátszani. Ugyanis a csalás szankciók a scripts fájlokban is jelen vannak, amiket sem fordítani, sem átkódolni nem szabad. A szankció leggyengébb fokozata, amikor random nem adja be a teleportokat, karaktereket, vagy tárgyakat. Vagy tönkre teszi az összes mentést, sőt átírja a játék kódját, és csak a Windows újratelepítésével rakhatod fel újra a játékot. :D Egyből büntet a játék, ha más játékból teszel át fegyvert spavn menüt, vagy bármit.
Kb olyan felszereléssel menj a labirintushoz, mint az én mentésemben van :) .

[ Szerkesztve ]

(#6831) speki1982 válasza Laris2 (#6830) üzenetére


speki1982
tag

Azta, komoly védelem van benne... bár én nem csaltam, de valszeg annak vette, mert a Pilóta nem jelent meg ott ahol kellett. A játék kezdete óta angol volt minden, hiába tettem fel a magyarítást, többször is, de nem javult meg. Most, hogy azt a scripts fájlt átdobtad, hopp, már magyar minden...

A laborokban kellenek amúgy a bontások? Mert azokat leraktam a Sötétvölgyben a ladaba a súlylimit miatt.

(#6832) Laris2 válasza speki1982 (#6831) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem kellenek, sőt amint átkeveredsz a labirintuson, nagyon jó súlynövelő artit is felvehetsz sok fontos, és hasznos cuccal együtt. ez a Metróból ismert D6-osban lesz egyből az elején.
Nézted a mentésemet róla? Ha az O tudatos fószer a zárt ajtó mögött lesz és nem éred el, az egész pályát újra kell kezdeni. Ez kb két perc. A nála lévő PDA-nak szerepe van a felderítésben, és nálad kell lenni, amikor Draftsmannak telefonálsz. A két telefon legyen mindig nálad, amit a radaron vettél fel. Draftsmant ördögként ismerik, ő egy műszaki ember, de tervező is.
A scripts fájlokban van minden SMS. Ez lehet Autoszkenner információ, új elsőbbséget élvező feladat, kiemelten fontos feladat, vagy Gondolatok itt Scar eldönti az eddigi információi alapján mi legyen a következő lépése.

[ Szerkesztve ]

(#6833) speki1982 válasza Laris2 (#6832) üzenetére


speki1982
tag

Nem, még nem néztem, most ott járok, hogy a pókoktól mentsem meg a labor elején a tudósokat, meg hogy visszamenjek az általad említett cuccokat felvenni a földön lévő dobozokból.
Nem ismerős a pálya valahogy, még azt sem tudom, hoggyan menjek tovább.
Akkor azért volt minden angol, mert a scripts fájlt valahogy nem írtam felül a magyarítással :W Mennyi bajom van ezzel a játékkal, te jó ég...

[ Szerkesztve ]

(#6834) speki1982 válasza Laris2 (#6832) üzenetére


speki1982
tag

Persze, hogy a zárt ajtó mögött van a lépcsőn a hulla...

:W :W :W :W :W :W :W

Ezt nem hiszem el

(#6835) Laris2 válasza speki1982 (#6834) üzenetére


Laris2
aktív tag

A random a szívatás irányába van eltekerve :D

(#6836) speki1982 válasza Laris2 (#6835) üzenetére


speki1982
tag

:C :C :C :C

(#6837) speki1982


speki1982
tag

Laris, a fehér zombi a mocsarakban, a templomnál fontos küldi, vagy csak a hentelés miatt van benne? Én nem kaptam semmilyen autoszkenner üzit, amikor itt voltam.
A másik, a 19 mocsári Doki kimenekítése: elég, ha csak egy éri el a teleportot, vagy az összesnek át kell jutnia? Mert ezek azelőtt elindulnak a toronyból, mielőtt kitisztítom az útvonalukat, illetve sokszor szétszóródnak a területen és egyszerűen megállnak?

[ Szerkesztve ]

(#6838) Laris2 válasza speki1982 (#6837) üzenetére


Laris2
aktív tag

Fontos! amikor kinyírtad a fehér zombit, kellet hogy kapj egy üzenetet a ferde fenyőn lévő teleport 25%-al töltődött. De amikor beléptél a templomba, egy sms jelez, hogy itt valami történni fog. Ha már itt tartasz, menj el a tiszta ég bázisra, és az emeleten nézd meg működik-e a monitor. Egy csajszi riszálja magát, ha nem működik, akkor egy káosz lesz a vége. Jelezd, és küldöm a javítást (a végigjátszás 29, és 30-as részét ne is vedd figyelembe)
A 19 mocsári doki közül az egyik igazi. Beszélhetsz is vele. Ha szétszaladtak, menj a pálya dél keleti részére, jön egy kitörés, persze onnan a pálya legmesszebb pontján lesz a menedékhely. Innentől nem kell foglalkozni a 19 Dokival.

(#6839) speki1982 válasza Laris2 (#6838) üzenetére


speki1982
tag

Akkor visszatöltöm és megnézem. Nekem nem jött se sms a templomnál, se a fehér zombit nem láttam, de jöttek bőven az élőhalottak. Illetve olyan sms jött, ami szerint meghaltak valami zsoldosok és visszaállt a erőtér normálisra, vagy mi.
Megnézem és szólok.

(#6840) speki1982 válasza speki1982 (#6839) üzenetére


speki1982
tag

Nem jött össze, nem jön sms és a monitor is sötét....megint a mentések mentek tönkre szerintem. Vagy a mocsaras dokis rész volt a rossz...nem tudom. Ott pedig kaptam az üzeneteket.
A zsoldosküldetéseknél épp a Kordonon talált lángszórót találtam meg, onnan megyek a Mocsárba

[ Szerkesztve ]

(#6841) speki1982


speki1982
tag

Nem a dokis rész volt a rossz... már az azelőtti mentés sem működött... azt nem nagyon értem, miért romlik el a mentés állandóan. Nem tetszik a játéknak, hogy általában a kerítésen kívül, a pálya szélén közlekedek, nem harcolva a zombikkal? :DD

(#6842) Laris2 válasza speki1982 (#6841) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Ezzel írd felül a gamedatát.
Még a télen feltettem ezt A Reborn_build_20_05_FINAL_ISTOK javító mappát amit gondoltam feltelepítettél. Most a gamedatában ez is, meg minden benne van ami kell a játékhoz. Az hogy most teszed rá, elvileg nem fog problémát okozni, mert még nem tartasz ott, ahol a játék kiírja a nem megoldott feladtokat. A sorrend sem számít, utólag is megoldható, ha kimaradt belőle valami fontos küldi. A mentésekben ez nem generál hibákat. Most néztem, hogy már szinte a vége felé voltam a fordításnak, amikor ráakadtam erre a javításra. és ennek a hiánya nem okozott nálam problémát. Ez a javítás csak a a játék legvégét érinti. :)
Az anomáliák, meg a fölösleges harcok elkerülése miatt én is gyakran mentem a kerítés túloldalán, probléma nélkül.

(#6843) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] speki, infók az Istokról. Érdemes elolvasni. Google fordítás, de érthető.

(#6844) speki1982 válasza Laris2 (#6843) üzenetére


speki1982
tag

Nézem is. Közben csináltam egy tiszta telepítést egy másik meghajtóra, de a templomos mentésem azzal sem működik, nem adja be az autoszkenner üziket és a monitoron sem riszálja a s.ggét a csaj.
Jön lefelé a javításod, megnézem azzal, ha nem megy (szerintem nem fog) át tudsz dobni egy mentést a mocsári templom környékéről, ahol a fehér zombis hentelés van van? Nagyjából ott tartok, ezután kell menni Limanszkba elvileg.

(#6845) Laris2 válasza speki1982 (#6844) üzenetére


Laris2
aktív tag

Hát ez a mentés nem lenne jó neked, mertén ezt a fehér zombis feladatot még az elején a kő agyaros feladattal együtt oldottam meg. Igaz sokkal szerényebb felszereléssel, de védett helyről, a templom oldalsó bejárata tetejéről. Azért megnézném ezt a feladatodat, ha átdobsz róla egy mentést.

(#6846) speki1982 válasza Laris2 (#6845) üzenetére


speki1982
tag

Megpróbálom feltölteni, de a mega rosszalkodik egy ideje. Ha az elején csináltad meg ezt a feladatot, akkor buktam. (amúgy én is megtaláltam ezt a jó helyet a templom tetején).
:))
Ja, de megvan a megoldás: ha te ezt a feladatot te már a játék elején megcsináltad, ahogyan írtad, és én Fangos mentéseddel (amikor a Kordonban kell kísérni a teleportjáig) jöttem el eddig, akkor ez a feladat már teljesítve van. Mondjuk akkor azt nem értem, mit keres ott a zombihorda... és a monitor miért nem riszálós?

(#6847) speki1982 válasza Laris2 (#6845) üzenetére


speki1982
tag

[link]
Itt a templomba belépés előtti mentésem. eddig jutottam a te mentéseddel Közben jöttem rá, hogy kimaradt a Szeméttelepen Wolf kísérése, számít-e, nem tudom.

(#6848) Laris2 válasza speki1982 (#6847) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem mondanám hogy nem számít, de nem emlékszem a fontosságára. De úgy rémlik, kiemelten fontos feladat.
Ha ráteszed a javítást, megjelenik a csaj, de ő nem az a riszálós fajta. :)
Küldök egy Wolfos mentést, ez még úgyis csak a játék keresős részre, az igazi a ferde fenyő után következik. Elkíséred Wolfot leadod a psi-psi mintát, és kéred a többi feladatot a "zsoldosoktól"

(#6849) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Wolftól mehetsz, és kb közel itt tarthatsz a játékban.
A templomos feladat el van végezve, mert még szól a harang. Mit keres ott az a sok mutáns?

(#6850) speki1982 válasza Laris2 (#6849) üzenetére


speki1982
tag

Nem tudom, de jó moka volt dobálni a felrobbanó műtárgyakat rajuk a templomtorony tetejéről, nagyon durván robbantak szét :) .
Ha ez már kesz a templomos, akkor mégiscsak jó a mentésem. Mas sorrrendben adja be a zsoldosfeladatokat, mint a végigjatszásban, ez zavarhatott meg. Közben vittem tovább a sajátommal és megis beadta a Wolfos küldit a psi psi kutyával, rózsaszinű volt a szöveg, tehat tényleg fontos volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.