Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6851) speki1982 válasza Laris2 (#6843) üzenetére


speki1982
tag

Igen erdekes olvasmány, bárcsak a kezdeskor olvastam volna, sok bosszúságtol mentett volna meg. :))

(#6852) Laris2 válasza speki1982 (#6851) üzenetére


Laris2
aktív tag

Azért egy kicsit bele kellett merülni ebbe a játékba, hogy megértsd és tudd hová tenni a játékról írt dolgokat.
Jól tetted, hogy kiirtottad a templomnál a zombikat, mert bementek volna a Tiszta ég bázisra, és ott nagy zűrzavart okoznának, sőt a játék vége felé, az aktiválási labor után, feltétlenül ellenőrizned kell a bázist. Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy "Kiemelten fontos feladat"

(#6853) speki1982 válasza Laris2 (#6852) üzenetére


speki1982
tag

Szerintem azok újra és újra bespawnolnak, de majd sűrűn nézek el arra :)

Limanszknál, a híd elfoglalását követően, a monolittal történő "barátkozás" után ellenség marad minden stalker, a Szolgálat és a Szabadság is?

[ Szerkesztve ]

(#6854) Laris2 válasza speki1982 (#6853) üzenetére


Laris2
aktív tag

Mielőtt kilépsz Limanszkból, vedd le az O-exót, csak akkor leszel ismét zsoldos.

(#6855) speki1982


speki1982
tag

Köszi. A hasonmásokat üldözöm, de gyakorlatilag egymás után merülnek ki a pályaátmenetek... Ez is egy büntetés a készítő részéről, vagy ez a játék része? Az elfeledett erdőből már csak egyetlen út van kifelé...

(#6856) Laris2 válasza speki1982 (#6855) üzenetére


Laris2
aktív tag

A játék része, majd később a katonai raktárakból a bárba sem lehet eljutni, és több helyen is eltűnnek, de nyílnak új átjárók is. Azért ilyen instabil a zóna, mert az aktiváló teremben az egyik műtárgy kiszabadult. Majd megtudsz mindent erről a játékról, sőt.............. :F :) :)) :)

(#6857) speki1982 válasza Laris2 (#6856) üzenetére


speki1982
tag

Nem semmi a történet... Most volt a gyülekező a Radar2-n, mondjuk Lukát nem ertettem, Limanszkba kellett visszamenni az eredetijéért, mi volt az ertelme? Merthogy az ál-Lukára, meg a megmentett, a Radarra kisert Lukára is egyforman ugyanazt a szoveget írta ki az autoszkenner, hogy Luka a kovetkezo hurokban van? Szamit valamit? Mindket modon megcsinaltam a feladatot, az al-Lukaval es a Limanszkbol megmentett Lukaval is, es nem volt kulonbseg, tovabbengedett a kovi, felhoben levo palyara.

(#6858) speki1982 válasza Laris2 (#6806) üzenetére


speki1982
tag

Igen, ezek az sms-ekjottek meg nekem is, vegre jol mukodnek a menteseim. Ezután jön a ferde fenyő?

(#6859) Laris2 válasza speki1982 (#6857) üzenetére


Laris2
aktív tag

Még találkozol Lukával, ott fog kolbászolni az aktiváló teremben. Viszont egy kérdés. Limanszkban kaptál egy üzenetet, amiben több ajtó kód is szerepelt. Pl a 777. Elvileg most kellet kapnod egy üzenetet, hogy Limanszkban megnyílt az aluljáró, ami elvezet egy terembe, ahol több kódolt ajtó is van. Nem fontos része a játéknak, de már az elején kapsz róla infót, "Szürke mezők" ne lépj be. Később Draftsman is megemlíti, hogy ez a a terület még nincs felfedezve. Ha a Generátorokon Katherinát (rádiós) ekíséred a teleporthoz, ő is emlegeti a Szürke mezőket, hogy hívja őt. Utána nézhetsz ha érdekel. :)

(#6860) speki1982 válasza Laris2 (#6859) üzenetére


speki1982
tag

Megnezem, bar uzenetet nem kaptam (nem remlik), a 777-es kodolt ajton tulmentem es valamilyen ukran dokumentumot talaltam a vezerlobrn. Volt ott mas ajto is, de amikor eloszor voltam Limanszknan, meg nem nyilt ki. Megnezem, de tuti, hogy valami disznosag lesz.... :))

(#6861) speki1982


speki1982
tag

Lent vagyok a labirintusban. A dolgom csak annyi, hogy találjam meg Draftsman-nek a két kijáratot meg jussak vissza Limanszkba? Vagy más is van lent?

[ Szerkesztve ]

(#6862) Laris2 válasza speki1982 (#6860) üzenetére


Laris2
aktív tag


Akkor kapsz üzenetet, a mikor Lukát Kivezeted Limanskból, és beszélsz azzal a zsoldossal, akivel együtt voltatok O tudatosok. Akkor nyílik meg az átjáró.
Eljuthatsz az építkezések alatt a radarhoz. A többi irány csak labirintusok, amik elvezetnek a Holt kordonra, Agronomba. De szerintem teljesen nem derítettem fel az egészet.

(#6863) speki1982 válasza Laris2 (#6862) üzenetére


speki1982
tag

Igen, megkaptam én is ezt az üzenetet. A két kijárat egyike visszavisz a limanszki kódos ajtókhoz a laborba, a másik pedig a Vörös-erdőbe vezet a bányába. Egyelőre ezt a két irányt találtam meg és jelöltem meg a GPs-jeladóval. A radaros átjárót nem találtam még meg.

(#6864) Laris2 válasza speki1982 (#6863) üzenetére


Laris2
aktív tag

A radaros van legközelebb, de eljuthatsz a ferde fenyőhöz is, hasznosak lehetnek ezek az átjárók a bezárások miatt, ha nem találsz más útvonalat.

(#6865) sinick


sinick
senior tag

Sziasztok!

Ez a Reborn Istok-ot én is kipróbálnám, de az itt megadott linkek nem működnek (magyarítások, javítások, alapjátékot vagy modot nem is láttam). Valamelyikőtök összeszedné és felrakná újra őket valahova?

Köszi, sinick

Szerk.: Bocs, az alap mod megvan a moddb-n

[ Szerkesztve ]

(#6866) Laris2 válasza sinick (#6865) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nézz át a SoC topikba most raktam fel pár magyarítást.

(#6867) sinick válasza Laris2 (#6866) üzenetére


sinick
senior tag

Tééényleg, pedig láttam is, de valahogy az Istok felett átsiklottam. Nagyon köszi!

Hogy működik? A moddb-s REBORN_ISTOK.7z-t kibontom és csak rádobom a magyarítást? Vagy vannak még fixek?

(#6868) speki1982


speki1982
tag

Elég jól haladok: a tudományos állomásnál vagyok, elkísértem Draftsmant a kért helyre, odaadtam neki az anomáliadetektort, megkaptam szövegesen az átmeneteket radaron a Wehrmachthoz. Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva.
???

A tud.állomáson kell még valami féreglyukat megkeresni?

(#6869) Laris2 válasza speki1982 (#6868) üzenetére


Laris2
aktív tag

Amikor kijutsz a kórházból, az erőműben, kapsz egy többsoros piros SMS-t erre válaszolnod kell. (előveszed a telefont, és rákattintasz. legyenek nálad a mészáros PDA-i, + az O tudatos PDA-ja, amit a zárt ajtó mögül szereztél meg. A graviit zapát add el Draftsmannak) A szarkofágban felveszed a doksit, ezt a vezérlőterem melletti kis alagsorban találod. majd kijövet ismét telefonálnod kell. A monolitosokat ne hagyd életben az erőműnél. Ezután odaadhatod Fakenek a három PDA-t, ezzel nyitsz egy keveset az aktiváló termen, aminek ajtaja az első PDA megtalálási helyén van. Szerintem ennyi kell a feladat teljesítéséhez. Gondolom, az erőmű után a rejtett úton kerested először Draftsmsnt.
. "Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva." Ezzel ne foglalkozz! Nem hiba :)

[ Szerkesztve ]

(#6870) speki1982 válasza Laris2 (#6869) üzenetére


speki1982
tag

A rohadt életbe már... a telefonálás kimaradt, a szarkofág is... nem néztem meg azt a két perces videót...
De a srác sem ment be a szarkofágba, csak kiirtotta a monolitosokat és ment továbbPripjatyba.
Basszus... komolyan.
Már a Wehrmachtos pályákon vagyok. Innen vissza lehet menni az erőműbe és a szarkofágba? Okoz valami galibát?

Valszeg ezért írta ki az üzenetben a terület regisztrációjának a hiányát.

[ Szerkesztve ]

(#6871) Laris2 válasza speki1982 (#6870) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ha a radaron átjutottál az időtörésen akkor nincs gond. Szerintem ez úgy is még csak ismerkedés a játékkal, részedről. A srác meg nem mutat meg mindent, ő 5 doksival végigvitte, én felszedtem hetet a nyolcból,, de volt hogy néggyel is végigvittem. Az x5, x6-ban is van egy doksi, egy létrán kell fölmenni egy kis helyiségbe, közel a kijárathoz, ami a metró végén a törmelékeknél van. Sőt még egy, legalul a ciszternákban Scar hullájánál is, ha jól emlékszem. Jelzi a térkép, ha a közelébe érsz. A wermacht szép része a játéknak, :) de a Lokátor egy psziho dráma, a rossz fegyverek, és a rendkívül kevés lőszer miatt. :D Vigyázz a megszerzett halál ereklyére, ne hord magaddal, csak amikor biztonságos helyre, pl a bárba viszed. Nekem először lemerült. amikor már bent voltam az aktiváló teremben. Nagy szopás volt, :D Dettó, amikor Olgát is megmentettem. :D

(#6872) speki1982 válasza Laris2 (#6871) üzenetére


speki1982
tag

Köszi az infókat. Az eddigi leghangulatosabb pályaszakasz a Wehrmachtos, jók a dumák a banditákkal, a RTCW-utalás a faluban a fogoly ügynökkel pedig tök jó poén volt, tetszett.
Lassan már én is bevégzem a játékot, nem bánom, mert elég sokat bosszankodtam az "egy dolgot háromszor kell megcsinálni" történeteken, legutóbb Draftsman nem volt hajlandó oda menni, ahová kell neki a a tudományos állomáson. Két pályával korábbi mentésemtől kezdtem újra, így adta be a feladatot.

(#6873) Laris2 válasza speki1982 (#6872) üzenetére


Laris2
aktív tag

Tuti, hogy kétszer ugyanúgy nem lehet végigvinni a játékot. Valamik biztosan máshol találhatók meg, némely zsoldos csoportok is hol itt, hol ott tűnnek fel. A mutánsok zombik tömege, helye is változatos. Pl amikor másodszor vittem végig a játékot, a Sötét völgy olyan volt mint a méhkas. Egy zsoldos sem maradt életben, én is csak a bontással tudtam meglépni onnan a fekete husi bioanyagával. Viszont cserébe a katonai raktárakban alig volt tennivaló, és megmaradtak a szabadságosok, akik adták a feladatokat. De figyelni kellett azért a kimérákra, akik a radarról jöttek, és nagyon szívósak.

(#6874) ' Tzs , válasza speki1982 (#6872) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Milyen RTCW-s utalás? Mesélj már! :D Én egy ideje már pihentetem a stalkert, szal nyugodtan leírhatod.
Jut eszembe, ha valakinek van DoppelgangER-es mentése segítsen ki please. A kordonon vagyok hónapok óta és a kapunál ezt mondja a játék: "itt lesz a történet következő részének bemenete". Belenéznék ebbe a következő részbe, szal a kapun átmenés utánról nincs valakinek mentése?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#6875) speki1982 válasza ' Tzs , (#6874) üzenetére


speki1982
tag

A Return to Castle Wolfenstein hőse, Blazkowitz ügynök épült be a németek közé és feladattal kúldték Csernobil környékére, ahol rejtélyes módon tűntek el a német egységek. Őt es csapatát csapdába csalták a szemetdombi banditák, aki időhurok keresztül jöttek a háboruba.
Őt elfogták a "cheki-breki" banditák, fura volt nemet egyenruhában látni... :N

(#6876) Dhampir válasza ' Tzs , (#6874) üzenetére


Dhampir
félisten

Én egy ideje már pihentetem a stalkert... A kordonon vagyok hónapok óta

Áh, csak időhurokba kerültél. :D

(#6877) ' Tzs , válasza speki1982 (#6875) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ha van erről kép vagy videó linkeld már be! :O Vagy egy mentés innen jól jönne! A közösségnek meg akarom mutani :)

Dhampir: könnyen lehet! :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#6878) speki1982 válasza ' Tzs , (#6877) üzenetére


speki1982
tag

Itt van, parancsolj. Olvasd el a beszélgetést.

[link]

(#6879) speki1982 válasza Laris2 (#6873) üzenetére


speki1982
tag

Nekem a raktárak és a Sötétvölgy is tele van masszívan mutánsokkal, ott van még az a fekete fazon is, akit nem lehet megölni...egyelőre.

(#6880) Laris2 válasza speki1982 (#6879) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ha bontással mész először a raktárakba, mint a srác, akkor tele van a pálya durván. Viszont a bár felől, útközben három helyen pár fegyveres zombi, persze azért van két irányító, egyik a faluban, a másik a faház környékén. A sugárzó lekapcsolása után, pár órával később, a radarról veszélyes kimérák , és monolithosok jönnek. Őket is el kell intézni, különben végeznek a Szabadságosokkal. Az a fekete fazon, halhatatlan.

[ Szerkesztve ]

(#6881) ' Tzs , válasza speki1982 (#6878) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Haha köszi! Ezt most meg is osztom a többiekkel :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#6882) speki1982


speki1982
tag

Megőrjít ez a játék... valami miatt nincs meg a 3 mészáros pda közül az egyik, nem adja Fake az aktiváló laborba szükséges utsó artit. Laris, van egy mentésed fake pda-k leadása után, vagy az aktiváló laborba való belépés előtt? (inkább az utóbbi jobb lenne, akkor egytt van minden a hátizsákban, ami kell)
Nem megyek vissza megkeresni, hol veszett el az egyik mészáros pda.

[ Szerkesztve ]

(#6883) Laris2 válasza speki1982 (#6882) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Ez a legutolsó mentésem, a régebbiekben lett volna közelebbi, de letöröltem már.
Itt a radaron keresztül a Lokátor felé kell menned, Fake is megkapta már a PDA-kat. :) Nem tudom jártál-e a nyolc teremben, ezt az erőműből a kórházba kell menned, és ott alul lesz a bejárat.
A két halál műtágy a bárban Arni mellett a ládában van.

[ Szerkesztve ]

(#6884) speki1982 válasza Laris2 (#6883) üzenetére


speki1982
tag

Köszi szépen.
Azt nem értem, hogy most mi jön a mentésednél, merre kell menni. A Lokátorok? Ez a Generátorokat jelenti? Vagy a kórházon keresztül a termekbe, Ott már voltam a saját mentésemben.

(#6885) Laris2 válasza speki1982 (#6884) üzenetére


Laris2
aktív tag

A mentésemben a radaron lévő időtörés teleporthoz menj. A nyolc terembe be a Lokátoros feladat után mehetsz.
Így meglesz a négy műtárgyad, és jöhet az aktiváló terem, onnan a tudományos állomás. Ezután ha ki akarsz békülni a szolgálattal, van egy tiszt az Agronom mocsarában, beszélhetsz vele. :)

[ Szerkesztve ]

(#6886) speki1982 válasza Laris2 (#6885) üzenetére


speki1982
tag

Ja, itt jönnek a Wehrmachtos pályák

(#6887) speki1982


speki1982
tag

Naa, gondoltam, a játék (kényszerű) végén leírom, miként vélekedek a Reborn Istokról. Régóta gyűjtöttem a tapasztalatokat, néztem a végigjátszást, sokszor káromkodtam, sokszor a fejem törtem (általában egyszerre a kettőt) Laristól folyamatosan kérdeztem, akiknek ezúton is nagyon köszönöm a fordításba tett idejét és energiáját, a pluszinfók megszerzését és a játék lényegi értelmezését és elhelyezését ebben a nagy stalker-univerzumban. Én nem lettem volna képes lefordítani és még külön is foglalkozni ezzel a játékkal, és most, hogy majdnem végigvittem, ebben ezerszeresen biztos vagyok.

A játék nehéz. Mondom én, aki rengetegszer végigvitte a trilógiát és sok moddal is játszottam. Nehézsége nem a játék nehézségét értem, mert a más időhurokból teleportáló, háromszor, különböző szörnyekben újraéledő zombikat némi tapasztalattal már a játék közepén is hatékonyan lehet irtani, ahogy erre Laris is utalt korábban. Nagy mennyiségű loot van mindenhol, utánpótlással nincsen gond, mindenhol van ellátmány, jók és érdekesek az új fegyverek, a keresgetés, a loot és a harc tehát átlagon felül működik ebben a játékban, a végén már egyenesen élveztem a küzdelmeket a szörnyekkel.

A küldetések és a sztori érdekes, nagyon jól kitalálta az alapkoncepciót a készítő, de egyértelműen túltolta a végére. Végigjátszás nézése nélkül bonyolult, hogy mi jön mi után, nem fogsz magadtól rájönni még a segítségek ellenére sem, mert a linearitás ellenére bárhol megakadhat a játék, elég, ha nem jelenik meg egy fontos karakter, tárgy, szkript nem indul el, és lőttek a továbbhaladásnak és ott állsz megfőve, hogymostakkormivan???. Én kétszer jártam így, mindkétszer Laris saját mentésével tudtam folytatni; mi volt a baj és miért, máig sem tudom. Pedig a problémás szakasz előtt lévő számos korábbi (és még korábbi) mentést visszatöltöttem, próbáltam máshogy, másfelé, másként menni, törtem a fejem, de nem és nem... valami, valahol elromlott és nem volt folytatás. Nagyon, nagyon, nagyon sok órát töltöttem ezeknek a problémáknak a megoldásával, (lassan többet, mind az előrehaladással) mert szerettem volna végigjátszani a játékot a saját mentéseimmel... de nem. És ez lefárasztott... persze, miért vagyok hülye, hogy ezzel foglalkozom, de idegesített és meg akartam valahogy oldani.

A végére belefáradtam a videó nézésébe, abba, hogy emlékezzek, hogyan kell átmenni egy különleges pályára, miért merült ki a sztori szempontjából fontos műtárgy a ládámban, holott a laborból jövet egyből odatettem bele. Hová tűnt az egyik bontás, ja, ez a játék része, visszaszereztem, aztán megint eltűnt, immár örökre, a végigjátszásban pedig ott van a srácnál, a ruhák teherbírása nincs viszonyban a terhelhetőséggel, a random kidobálásokról meg már nem is beszélek. A relikviák kimerülése, a laborokban a tudósruha viselése, a zseblámpa elvétele, a sötétben botorkálás, a sok pályátlépés és a nagy térkép miatt bonyolult volt az utazás a következő küldetéshez. A teleportokat nem mindenhol jelöli, és el is tűnnek, egyeseket magadnak kell felfedezni, de egy idő után ez már fárasztó.

Szóval, rohadt fárasztó volt a végére az, hogy helyesen és sztori szerint haladjak a videót nézve. Emiatt nálam az egyszer játszható kategóriába került, holott nagyon sok potenciál van a játékban és nagyon sok jó, eredeti ötletet megvalósított a készítő. De - ez megint az én véleményem - nem ajánlom, csak a fanatikusoknak. Vannak jobb, egyszerűbb modok. Én biztos, hogy még egyszer nem veszem elő.

(#6888) Laris2 válasza speki1982 (#6887) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szia speki a tapasztalataid alapján, amit én is végig követtem, nagyon korrektül megírtad a véleményedet erről a teljesen új írányítású, és nem hétköznapi játékról. És a kitartásodért még ha csak egy játékról is van szó szerintem nagyon oda tetted magadat. :) Véleményem szerint nekem sem ment volna ennyire még az ilyen segítség mellett sem, ha nem én fordítom. Fordításkor tiszta káosz volt az egész, a hibás angol fordítás, (itt nem spavnolódtak be tárgyak karakterek) valamint a javítás előtti végigjátszás követése, és mivel nem tudunk oroszul, az alternatív megoldásokat mi is végig vittük vesztünkre. :D Még bonyolította a dolgot a sok kis beszúrt mellék küldi is, és a sok felszedhető fölösleges doksi, PDA is, amit a végigjátszásban láthatunk. Bár itt megjegyzem, több fontos dolgot nem is mutatott, pl hogyan jutott el egyik helyről a másikra, az állandóan megszűnő átjárók miatt. Kell ehhez a játékhoz egy adag képzelő erő, kreativitás, és főleg jó memória. :)

(#6889) Laris2


Laris2
aktív tag

speki, ha úgy döntenél hogy nem játszod végig és jelzed, leírhatom a történet végét. A videó hibás, és abból nem értenéd meg a lényegét akkor sem ha tudsz oroszul.
Elöljáróban annyit írnék róla, hogy az aktiváló teremig minden a terv szerint halad, ott viszont lesz egy nagy csavar a játékban, és a végén nem marad el a slusszpoén.
Ezt azért írom, mert szerintem nemigen fogják ezt végig játszani.

[ Szerkesztve ]

(#6890) speki1982 válasza Laris2 (#6889) üzenetére


speki1982
tag

Persze, írd csak le, mivel az aktiváló teremhez szükséges négyből csak két relikvia volt meg, nem foglalkoztam a végével, nem volt kedvem mindent előröl kezdeni ismét.
Kíváncsi vagyok a végére, mintha két alternatív megoldást mutatott volna be a srác... de nem biztos, hogy jól értelmeztem.

(#6891) Laris2 válasza speki1982 (#6890) üzenetére


Laris2
aktív tag

Oké, tehát az aktiváló teremben a segítségünkel megjelenik Zarka, Liza, Strelok és Redrick Shuart, aki egyből át is veszi az irányítást, Követve az utasításait, a műtárgy cserék után Redrick egy párbeszédet kezdeményez, melyben közli hogy ő az idő őröknek dolgozik, (talán őket is kihasználja a saját céljai érdekében) és ez ellen nem tehetek semmit. Majd végigrohan a termen, de valami védőpajzs védi, és így sebezhetetlen. Az időgép elterepoltál minket egy kapcsoló terembe, ahol csak rövid időnk van lekapcsolni a zónára ható erős sugárzást. Egyébként végleg ott maradunk abban a hatalmas kupola teremben. Megoldottuk a feladatot, (bár arra hogy visszaváltozott-e a zóna, arra már nem fogunk emlékezni, mivel valószínűleg a gondolataink is megváltoznak) tehát irány a tudományos állomás ahol Draftsmannal kell találkoznunk. De ő ismét halott, viszont lent a laborban az agy fölött már működik a teleport, ami el is visz a mocsárba a valódi Draftsmannhoz, Ősem halhatatlan, meg kel védeni pár mutánstól, és nácitól. Beszélünk vele, majd a beszéd befejeztével elterepoltálódunk a bázisra, ahol fekszünk az ágyon, és Lebedevvel beszélünk. És most ne haragudj meg, de legyen ez a játék titka, ki is ott akkor az a Lebedev, miről beszélünk, és a záró videóban amikor a zóna fölött repül a kamera milyen kiírás is jelenik meg. Megérdemli ez a játék, hogy a titkait federítsék, vagy tűnjön el a feledésbe. :)

(#6892) Laris2 válasza speki1982 (#6882) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Aktiváló terem mentése. Itt az időgép elvisz egy terembe, ahol le kell húzni a kapcsolót. Megfordulsz. és a tőled balra lévő ajtón kiszaladsz. Elterepoltálódsz a mocsárba, egyből Draftsman-hoz, de ne foglalkozz vele menj a tudományos állomásra és használd az agy fölötti teleportot. Kikötsz újból Draftsmannál, de mielőtt beszélsz vele érdemes szétnézni a bázison. Ne húzd sokáig az időt, mert megölhetik, vagy belesétál egy anomáliába. A videóval ne foglal kozz, mert az elég zavaros. Útközben elviheted a szolgálatosnak a fegyverét, ami az emeletes épület felső emeletén van. DE ez már nem oszt- szoroz.

(#6893) speki1982 válasza Laris2 (#6892) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, hogy feltetted a mentést, kipróbálom majd a végét, mi lesz. Volt bennem egy kis hiányérzet, hogy nem jutottam el a végéig, de a leírásodból már teljese a kép. Illetve majdnem... de még csak meg fogom nézni azt az aktiválótermet...

Csak bökdösi a fantáziámat

[ Szerkesztve ]

(#6894) Laris2 válasza speki1982 (#6893) üzenetére


Laris2
aktív tag

Én úgy gondolom, hogy a fő problémák abból adódtak mivel nézzük a videó és azt látjuk, hogy a srác folyamatosan elakadás nélkül halad a játékban, mi viszont több esetben semmilyen infót nem kapunk arról, hogy ezt miért teszi, ráadásul be nem áll a szája, hogy miről beszél? tudni kellene oroszul. És mi is vakon megtesszük, mert azt gondoljuk, ezt kell tenni. Pedig csak azt kell tennünk amit a játék ajánl, ellenkező esetben összeomolhat a játék. És ez a problémák fő forrása. Egy példa, a videó alapján szorgalmasan meglátogatjuk a templomokat, pedig nem is kaptunk rá utasítást. Ezt a feladatsort Angyal pendrive-ja indítja el, a leírás szerint, ha már jól felszerelkeztünk egy stalker fog várni a Bárban. Ezt a feladatsort mivel a ferde fenyőt nyitja, egy másik szálról is megkapjuk, szinte egy időben. Arnie próbálja nagy részegen elmagyarázni, hogy egy stalker vár minket a bárban. A neve Maximilián tőle kapjuk ezt a feladatot.
A legelején figyelnünk kell, mert minden fontos infót megkapunk Streloktól, pl. időnként beszéljünk Arnieval a Bárban, az összekötőjével. Közli hogy ismerkedjünk fontos emberekkel, tehát nézzünk szét a pályákon, és kérjünk munkát ezekért cserébe megfelelő felszerelést kapunk, amivel belevághatun a fő feladatunkba. Minden utunkat figyeli az autoszkenner, és minden fontos dologról az aktuális helyeken feladatot ad, vagy figyelmeztet.
Valamint nagyon fontos infókat tartalmaznak a holt kordonon a fakunyhóban, és az alagútban a banditánál talált PDA-k. Bár ezt nem könnyű megtalálni a koordináták alapján főleg ott a kanyargós völgyekben. Ezért is írtam hozzá segítséget. Ha ezeket figyelmesen elolvassuk, (értelmezzük), a problémák nagy részét elkerülhetjük. Természetesen a videóba ha nagyon elakadtunk bele kell nézni. Többször is végigjátszottam, de spawnolási hibákkal ami döntően befolyásolta volna a játék kimenetelét, nem találkoztam.

(#6895) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Olvaslak titeket és csak lesek :) Királyok vagytok! A fordítással és a játszással is. Én a reborn-nál a második részhez sem jutottam el, pedig én se ma kezdtem a stalkerezést :D Azért kértem mentést tőletek...Imádom ezt a modot a sztorija miatt, de ha reborn-t sem sikerült végigvinni az istoknak neki se állok. A másik meg ahogy olvasom nettó sz*patás, hogy a spawn menüt kivették belőle, vissza kéne hackelni valahogy! Valszeg bennem van a hiba, (a kitartásommal nincs gond, főleg amikkel mostanában foglalkozom stalkerezés helyett) de az ilyen bonyolult szivatós modoknak már nem is szívesen állok neki. Kell az élmény amit egy Stalker és a Zóna ad, de nem így hogy közben 3 billentyűzetet és 2 egeret összetörne az ember, vagy kivágná a monitort az ablakon, olvasván speki szenvedéseit, nekem is fájtak! :D Gratulálok a kitartásodhoz! :D A rebornban pedig már csak trollkodok, direkt összeugrasztok csapatokat, szörnyeket, amig nem jutok át a második részhez. Talán majd nekiállok egyszer újra előröl, de az nem hiszem, hogy mostanában lesz.
Azért azt sajnálom hogy SaGa nem tudott részt venni a Reborn és az Istok munkákataiban, hatalmas segítség lett volna... :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#6896) Laris2 válasza ' Tzs , (#6895) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nincs hozzá spawn menü, pont ez a lényege a játéknak, erre utalt a szerzője is. Azt nyilatkozta, nem azért készült a játék hogy csak végig rohanjanak rajta, hanem élvezzék ki a játék adta élményt az elejétől a végéig. :) :)) :)

Mivel az idén nemigen stalkereztem, (kivéve az Istokot, amit végigvittem, az esetleges hibák korrigálása miatt. A végigjátszható magyarítás be is került az összefoglalóba) gondoltam a Doppelganger magyarításán is csiszolok valami hasonlót. Lehet itt is valami scripts hiba bujkál, ami a problémákat okozza. :F

(#6897) ' Tzs , válasza Laris2 (#6896) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Doppelganger magyarítás: Ez jó ötlet, várom a fejleményeket! :R

Istok: Igen tudom, azért mondtam, hogy hekkelni kéne egyet hozzá, mivel elég nehéz :D Persze ez nem azt jelenti hogy csalni akarok a játékban, hanem azt hogy az ilyen idegesítő itt-ott ez + az hiányzik azt be lehetne tenni, több órányi keresgélés helyett amikor már reménytelen a helyzet.

Én se nagyon stalkereztem, csak a Snipernek álltam neki, amit korábban linkeltél.

Volt ez Zsoldosokkal kapcsolatos egész jó történettel rendelkező COP mod. Esetleg várható, hogy ránézel majd fordítás szempontjából? Korábban dobtam be ide az ajánlóját.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#6898) Laris2 válasza ' Tzs , (#6897) üzenetére


Laris2
aktív tag

Majd jelentkezem, ha elkészül. Egyértelműbbé átírom az olyan feladatokat is, amelyek szerepelnek eleinte a feladat listában, de a játék egy adott pontján SMS-ben jelzi, hogy a feladat törölve. Találkozhatunk ilyenekkel, de itt a titkosítás miatt csak az adatbázisból az illetéktelenek elől lett törölve. Természetesen a feladatot meg kell oldani. (de ezek elfelejthetők, érdemes feljegyezni)
Nem tudom milyen COP modról beszélsz, de nem tervezek fordítást mostanában. Ha mégis, csak olyant ami engem érdekel :) :D :)

(#6899) Laris2


Laris2
aktív tag

Még a Doppelganger elején tartok, és feltűnt pár apróság, ami nagyon is fontos dolog a játék beindulásával kapcsolatban.

Szakáll ikertestvérét mindenképp el kell kísérnünk a yantari átjáróig, mert akkor kapjuk ezt az üzenetet.

El kell vállalnunk ezt a feladatot. (Szinte minden fontos személy ezt ajánlja)
Annál a monolitosnál kötünk ki, aki vezette a hatfős csoportot a doksikkal, amik kellenek az O-tudatosnak a monolith vezérlő terembe. (speki, remélem nem okoz problémát, hogy idéztem az egyik kommentedből)

Még az Agronomi pincék előtt elmentem a bárba, megnézi ott van-e Strelok.
Ott volt Voronin mögött a rácsos helyiségben.

Beszéltem vele, majd amikor elfordultam, el is tűnt onnan. A végén a bárban, már nem ezzel a Strelokkal találkozunk.
Lényeg: mindegyikük nagyon fontos infót adott, a játék beindulásával, és folytatásával kapcsolatban. Ha ezt tavaly tudtuk volna, (bár már akkor is le volt fordítva) baromi egyszerű lett volna a végigjátszás :) főleg hogy egyszerű a sztorija. Csak meg kellett keresni a hat doksit feléleszteni a három jómadarat, és találkozni a bár déli előőrsén Strelokkal. A második része szabad játék, vagyis a pályák átjárók megismerése.

(#6900) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Örömmel látom, hogy nekiálltál. Van pár párbeszéd, ahol nyelvileg nem minden esetben helyes szövegek vannak azokat is javítod? Most elmentem a Borongósra a hídnál álló 6-7 fontos személynek megjelölt karakter félig angolul félig magyarul beszél. Nem csináltam képet, ha akarod készítek.
A második részről ha van valakinek mentése küldje át please. Majd tudósíts, hogy haladsz, mert megjött a kedvem az újrakezdéshez :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.