Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6151) SaGa59 válasza jsk (#6150) üzenetére


SaGa59
őstag

Szerintem simán mehet A változás ideje a CS után rögtön. Így folyamatában játszod le a történetet. Ez némileg keveredik a ShoC történetével, csak ebben te segíted Sztrelkot abban, hogy meg tudja csinálni s ShoC sztoriját. Unalmas nem lesz és annyit nem tudsz meg a ShoC történetéből, hogy abba belekavarjon, ha egyébként ne ismernéd.

A változás idejével két gond van: az egyik, hogy némelyik pályaváltónál nincs kérdés, hogy akarsz-e tovább menni vagy sem, hanem simán továbblök, de sokáig nem történik semmi, olyan, mintha kifagyott volna. De nem, csak türelem kell hozzá. A CS-ből megismert pályaváltóknál nincs ilyen gond.
A másik, hogy egy pont után tulajdonképpen nincs igazán dolgod, de ha akarsz tovább játszani, sorban felkeresheted a különböző frakciókat és vállalható tőlük melókat. Gyakorlatilag mindegyiknél 2-3 van, ebből egy azért, hogy beléphess, 1-2 meg a belépés után.
Ha igaz, bárhonnan bárhova átléphetsz, de a szöveg szerint a zsoldosok nem csípik a dezertőröket, így tőlük nem lehet büntetlenül lelépni, viszont ténylegesen nem találkoztam ilyen problémával, igaz, túl sokat nem vacakoltam utána.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6152) sklopp válasza Musicking (#6149) üzenetére


sklopp
őstag

Fejlemény: úgy néz ki, DX9-ben fut, eddig nem volt crash. Csak el ne kiabáljam.

(#6153) jsk válasza SaGa59 (#6151) üzenetére


jsk
senior tag

Köszönöm szépen az infót. Anno végigjátszottam mind a három játékot. Imádtam a hangulatát. Most nekiálltam a könyveknek (még A Duplikátor gyermekei van hátra), és kedvem lett újra játszani velük. Örömmel tapasztaltam, hogy rengeteg új történetet is tartalmazó mod jelent meg. Kb. ez a terv:

S.T.A.L.K.E.R
Alapjaták + Oblivion Lost
Lost Alpha
Priboy story
Stalkersoup (ezt hagyom a végére:)
Lost World Requital
Call of Zone
Alternativa
Return of Scar

S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat
Alapjáték
The way in Pripyat
A halál ellen 1
A halál ellen 2
A Szolgálat katonája
A Szövetség ideje
A sóhajok völgye
Rossz társaság
Spectrum Project - Út a homályba
STALKER SLEEP OF REASON - ZULUS STORY
Újságíró története
The project Medeiros

Ezeket gyűjtöttem ki, aztán meglátom, hogy meddig jutok.

[ Szerkesztve ]

(#6154) sklopp válasza jsk (#6153) üzenetére


sklopp
őstag

Én még hozzátenném:
SGM 2.2
AMK 2.0 Devolution

(#6155) jsk válasza sklopp (#6154) üzenetére


jsk
senior tag

Meglesem ezeket is. Pár évre megvan a program.

(#6156) SaGa59 válasza jsk (#6153) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha minden igaz, két héten belül boltokban lesz az Agyar című könyv is, tegnap láttam a borítóját, már nyomdában van. Jobb, mint a két Vasziljev. Sokkal.

A halál ellen 2-nek nincs kész a fordítása és lehet, hogy nem is lesz. Magyarul csak az első néhány perc játszható... Bocs...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6157) jsk válasza SaGa59 (#6156) üzenetére


jsk
senior tag

Akkor még egy kis olvasnivaló:) A könyvkiadók sem hagynak pihenni március végén.

Elsőként úgy is a magyarított modokat nyomom végig, aztán jöhetnek az angolok. Orosszal nem fogok boldogulni.

(#6158) rétisün válasza SaGa59 (#6156) üzenetére


rétisün
veterán

vasziljev (szerintem) az őrség sorozatba se írt túl jó könyveket :(

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6159) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

A Clear Sky feltelepítése után a CS SGM-modot bele kell telepíteni az alapjáték fő mappájába, vagy hogyan kell helyesen rátenni? :F

Most mellé települt, de ez így biztosan nem lesz jó:

(#6160) rétisün válasza Dhampir (#6159) üzenetére


rétisün
veterán

ha van a cirill(?) betűs mappában gamedata mappa, azt másold át az alap clear sky mappájába, mint általában a modoknál szoktuk.

amúgy a két mappa fájljai, szerkezete megegyezik? vagy a cirill betűsben milyen mappák vannak?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6161) Dhampir válasza rétisün (#6160) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi a segítséget! :R

Tehát lényegében mindegy, hova telepíti, a lényeg, hogy csak át kell másolni az állományokat?

A következőket tartalmazza:

[ Szerkesztve ]

(#6162) rétisün válasza Dhampir (#6161) üzenetére


rétisün
veterán

igazából egy modban leginkább a gamedata mappa a lényeg (elvégre hány olyan mod van, ami csak egy gamedata mappa) szóval ha átmásolod, akkor elvileg működnie kell.
amúgy úgy emlékszem, én is végigjátszottam a clear sky sgm-et, de már nem emlékszem, volt-e ilyen gondom, meg persze az is lehet, hogy én másik verziót töltöttem le. viszont más modoknál nálam már volt ez megoldás, hogy a teljes feltelepített modból csak a gamedata mappát átmásolva működött.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6163) Dhampir válasza rétisün (#6162) üzenetére


Dhampir
félisten

Főleg az zavart meg, hogy ha beletelepítettem, akkor is külön mappát képezett az SGM mod.

A Lost Alpha után nagyobb szünetet tartottam, de azóta ismét kiéheztem egy kis barangolásra a Zóna sajátos világában. :)

(#6164) SaGa59 válasza Dhampir (#6163) üzenetére


SaGa59
őstag

Csak jelezném, a google drive-omon fent van a CS SGM 3.1 telepítő és a magyarítása is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6165) Dhampir válasza SaGa59 (#6164) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm, tőled töltöttem le. :R

Egyébként más Stalker modokhoz képest eddig atom stabil ez a kis mod.

Egyébként a mocsári Novikov fejlesztőnek még nem sikerült megtalálni az összes kért fejlesztést, talán elrontottam valamit?

Már Kordonban járok.

[ Szerkesztve ]

(#6166) xFreex válasza Dhampir (#6165) üzenetére


xFreex
aktív tag

Ha nem piszkáltak bele az alap leosztásba akkor Novikov első fejlesztését tartalmazó pendrive-ot akkor kapod jutalmul, ha az elején az őrtoronynál, aminél másodszor kap el a kitörés, leölöd a vadkanokat.

A 2. fejlesztést a mocsár megtisztítása közben kapod, talán akkor amikor a géptelepet sikerül elfoglalni.

A 3. fejlesztést pedig egy hátizsákban találod egy rejtekhelyen aminek adatát úgy kell megvenned Fürgétől vagy Ridegtől a bázison. Melyik adja az infot az már nem teljesen tiszta, de 800 Ru volt az ára az tuti.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#6167) Aarpok válasza xFreex (#6166) üzenetére


Aarpok
őstag

Itt kevertek a 3.-al ugyanis Fürgétől is megvehető illetve egy küldetésből is megkapható (nem cs alapküldetés)

Аарпок

(#6168) Dhampir válasza xFreex (#6166) üzenetére


Dhampir
félisten

Fürge ürge Kordonban van?

Na ez érdekes, mert a mocsárban már minden infót megvettem, és a küldetéseket is teljesítettem.
Egyedül a Halászfaluból induló táborfoglalás feladatokat nem csináltam meg, mert nem láttam kötelezőnek, és nem is lelkesedek az efféle elkísérgetős küldiktől, ha nem muszáj megcsinálni.

Egy kék színű pendrive a nyakamon maradt, azt nem kérte Novikov.

[ Szerkesztve ]

(#6169) Dhampir válasza xFreex (#6166) üzenetére


Dhampir
félisten

Kitörés nem volt, pedig nem piszkáltam bele az SGM-be.

(#6170) Aarpok válasza Dhampir (#6169) üzenetére


Aarpok
őstag

Az alapban is csak a sötétvölgyből való vissaztérés után indul a kitörési hullám addig nincs így ez nem az SGM hozadéka.

Аарпок

(#6171) xFreex válasza Aarpok (#6170) üzenetére


xFreex
aktív tag

Alapban van egy a mocsárban. Amikor ébredés után Lebedev kiküld a toronyhoz egy riasztás miatt. Ott kap el másodszor a kitörés nyílt terepen és túléled.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#6172) Dhampir válasza Aarpok (#6170) üzenetére


Dhampir
félisten

Végül a Szeméttelepre átérve abbahagytam, elég unalmas modocska volt. :B

Ami nem tetszett, például az, hogy némi túlzással minden 200 méter után már enni kért a koma.

(#6171) xFreex

Igazad van, és ez a modban is benne volt.

[ Szerkesztve ]

(#6173) Aarpok válasza xFreex (#6171) üzenetére


Aarpok
őstag

Elég rövid lenne ha már ott kiterülne a főhős,de ezt leszámítva tényleg csak a sötétvölgy után van kitörés és ez az alapban is így van nem a mód miatt nincsen.

(#6172) Dhampir Nekem tetszett ki is vittem párszor.Ami számomra meglepő volt,hogy itt tényleg ki lehet nullázni egy frakciót nem úgy mint az alapban.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#6174) Dhampir válasza Aarpok (#6173) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, a mocsár teljesen megtisztult, de a Hadsereg hamar visszaállt Kordon határán.

(#6175) sklopp


sklopp
őstag

Üdv stalkerek! Meg kell mondjam, nem nagyon nyerte el a tetszésemet az SGM 3.1 mod. A kezdeti kalandok során épp a Gépállomást kell elfoglalnunk, a saját embereink állandóan engem dobálnak gránátokkal, méghozzá igencsak sikeresen. Vajon láthatatlan vagyok, vagy a hülyék intézetébe kerültem? Ez így nem túl élvezetes játék, fél percenként kinyírnak a sajátok. Ez itt normál üzemmenet?

[ Szerkesztve ]

(#6176) Aarpok válasza Dhampir (#6174) üzenetére


Aarpok
őstag

Csak addig amíg be nem lépsz a sztalkerekhez ott adják hogy el kell foglalni az ellenőrzőpontot és utána be is költöznek oda páran.

(#6175) sklopp Ezért szoktam magam elfoglalni mire odaérnek már nem sok dolguk van ettől függetlenül néha elfordult velem is,hogy a társaim segítettek a túlvilágra.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#6177) Dhampir válasza Aarpok (#6176) üzenetére


Dhampir
félisten

Akkor itt lesz a bibi, én még sosem léptem be egyik kasztba sem, az alapjátékban is mindig független maradtam.

Egyébként mi történne akkor, ha az út alatti kis alagútnál ücsörgő katonával a sztalkerek ellen indulnánk, vagy a fogoly pisztolyt kapna és kijutna, ez esetben miben módosulna a játék?

(#6178) Aarpok válasza Dhampir (#6177) üzenetére


Aarpok
őstag

Ez jó kérdés,de szerintem elvették ezt a lehetőséget a fejlesztők ugyan is Scar meg is jegyzi nem adok neked fegyvert mert még hátba lőnél vagy valami hasonlót mond.Azért mindenképpen érdekes szituáció lenne.Itt is maradhatsz független így is kivihető bár én is csak a sztalkeres részt csináltam.A banditákkal viszont ellenséges viszony mindjárt az első küldetés után mivel megváltoztatták a sötétvölgybe való bejutást.

Аарпок

(#6179) kekeeci válasza Dhampir (#6177) üzenetére


kekeeci
senior tag

Az áteresznél ücsörgő katonának ha fegyvert adsz egyből támad.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#6180) Dhampir


Dhampir
félisten

Hehe, akkor még jó, hogy nem álltam át a setét oldalra.

Egyébként érdekes, hogy az SGM modban a Szeméttelepnél csak akkor váltottak ellenségesre a banditák, ha egész közel mentem hozzájuk, aztán szitává is lőttek. :D

(#6181) sklopp válasza Dhampir (#6180) üzenetére


sklopp
őstag

Én meg megszereztem a bandita technikusnak két pendrive-ot de átadni már nem sikerült, mentem volna hozzá a hangárba, de pillanat alatt kinyírtak. Kénytelen voltam rendet vágni közöttük. Így aztán rajtam is maradtak a pen-ek.

(#6182) max56


max56
csendes tag

sziasztok lenne egy kérdésem van ugye a stalker cs-be olyan mellékküldetés hogy tárgy vissza juttatása és én most vagyok agropromba elkértem a mellékküldetést ugye a duty bázisról és beszél az ürge hogy ott hagyta a stalker bázison a fegyverét, oké megyek oda és látom a pda-án hogy az épületben van, megyek be az épületbe és ott nincs láda se táska megnézem a pda-án semmi sem ír hogy pontosan hol van csak :F jelöli akkor biztos fent van megyek fel és semmi :W akkor hol van ? :((( biztos valami pince vagy bunker van lent és ott van vagy bug ? vagy valami titkos helyen van ? :O hol van help me :(

(#6183) xFreex válasza max56 (#6182) üzenetére


xFreex
aktív tag

De van. Csak ne a szokásos ládára gondolj ami a tábortüzek mellett is található, hanem egy nagyobb zöldre.
A stalker bázis épületébe ne a lépcsőn át menj be, hanem a hangárajtón. Ahogy beérsz 4-5 lépés után fordulj jobbra, majd megint 3-4 lépés után fordulhatsz balra. Veled szemben a fal mellett lesz egy nagy zöld láda. Abban van a csúzli.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#6184) max56 válasza xFreex (#6183) üzenetére


max56
csendes tag

:R köszönöm szépen ! :R

(#6185) Habugi


Habugi
addikt

Hali,

Kérdés a következő.., hátha esetleg valaki már próbálta mind2 lehetőséget, szóval CS-hez Graf updateként melyik a pofásabb/hangulatosabb:

CS Complete 1.1.3

vagy..

Absolute Nature 2
Absolute Structures
AtmosFear v1.3

..trio..?!

Az utóbbi hármashoz volt szerencsém COP esetében, nagyon tetszett, végig is játszottam velük.

:R

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#6186) Balathruin válasza Habugi (#6185) üzenetére


Balathruin
veterán

Complete szerintem felejtős, túlságosan belenyúl a harcrendszerbe. Ha olyan mod kellene akkor inkább Yoctosfera.

(#6187) Habugi válasza Balathruin (#6186) üzenetére


Habugi
addikt

Kösz szépen Pabu, ismét! :R

Ennek fényében marad a trio, ha pedig belenyúlósabbra vágyom majd akkor Yoctosfera, ahogy olvastam napok kérdése és ki is adja belőle a véglegest a készítő.

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#6188) borovi válasza Balathruin (#6186) üzenetére


borovi
aktív tag

A Yoctosfera a sztoriba is belenyúl? Új küldetések, módosított alapsztori, esetleg új szörnyek, ilyesmik?

[ Szerkesztve ]

(#6189) Habugi


Habugi
addikt

Artifact respawnal miújság?!

Googlet ráeresztettem tegnap előtt, több teória is létezik, az utolsó és egyben az elfogadottnak tűnő úgy szól, hogy IRL 4óra játékidő után van respawn, egy-két blowoutot követően.

Na ez nálam már megbukott mint Rottenbiller. :(((

Találtam rá pár MOD-ot ami helyre rakja a spawntimert de fogalmam sincs melyiket érdemes használni és/vagy melyikhez nem kell új játékot kezdeni?!

Ötlet/tipp?

:R

Absolute Nature 2
Absolute Structures
AtmosFear v1.3

..nevezett trió egyébként tökéletesen működik együtt és szépen teszik a dolgukat!

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#6190) M0ng00se


M0ng00se
őstag

Üdv sztalker fejűek :DDD
Tegnap végigtoltam a call of pripyatot, ma elkezdeném a clear sky-t ami a kedvenc részem. Nos, mivel elég bugos ez a rész kérdezném hogy létezik-e olyan patch ami kijavítja a frakcióháború hibát.pl hogy hiába ölök meg mindenkit az adott részen, nem jön a segítség, vagy a főbázist kitakarítom és nem történik semmi.

V6

(#6191) Balathruin válasza M0ng00se (#6190) üzenetére


Balathruin
veterán

Csak hibajavítós mod az a Sky Reclamation Project.

(#6192) Habugi válasza Balathruin (#6191) üzenetére


Habugi
addikt

Ezek szerint ezt nekem is érdemes lenne használnom?

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#6193) Balathruin válasza Habugi (#6192) üzenetére


Balathruin
veterán

Szerintem igen, de csinálj biztonsági mentést.

(#6194) Aarpok válasza M0ng00se (#6190) üzenetére


Aarpok
őstag

Esetleg SGM mód abban kinulláztam mind a renegát és bandita frakciókat.

Аарпок

(#6195) Habugi válasza Balathruin (#6193) üzenetére


Habugi
addikt

Nincs jelentősége mert ahogy látom új játékot kell kezdeni ha azt szeretném hogy rendesen működjön.., franc aki megeszi.. legyen.. :U

Btw.., találtam egy ilyet az SRP historyban:

"4. Artifact Respawn fix - pavlov"

:D :))

Magyarítás mellé egyébként lazán mehetne be az első postba, a végeláthatatlan fix listát olvasgatva 100x hasznosabb is.

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#6196) Rony949


Rony949
őstag

Üdv.
Pár napja elkezdtem a SoC-t és meg szeretném érdeklődni hogy a CS-hez milyen modokat ajánlotok ami egyáltalán NEM nyúl bele az alapjáték sztorijába és küldetéseibe, viszont a grafikán javít/szépít, javítja a legtöbb bugot?

A Complete modról azt hallottam hogy túlságosan is könnyít a programon, emiatt pedig nem szívesen használnám ezt. A SoC-hoz most az Autumn Aurora modot használom és valami hasonló kéne CS-hez is.

Ilyesmit tudtok-e véletlenül?

(#6197) Balathruin válasza Rony949 (#6196) üzenetére


Balathruin
veterán

Szerintem bőven elég a pár hozzászólással korábban említett Sky Reclamation Project, grafikailag elég jó a CS (szvsz legjobb a 3 közül), nem hinném hogy első végigjátszásra több mod kellene neki.

(#6198) Rony949 válasza Balathruin (#6197) üzenetére


Rony949
őstag

Köszönöm szépen! :)

(#6199) Balathruin


Balathruin
veterán

Most először eljutottam odáig hogy végigvigyem a játékot. Egészen Red forestig nem volt semmi gáz, de utána borzalmas lett... Limansk volt a legnagyobb csalódás, kb. végigfutottam a pályán, mert nem volt kiket lelőni, na meg az egész agyon scriptelt mocsadék, nem a szabad STALKER gameplay, hanem a CoD féle erremennyé. A CNPP meg egy vicc, ha nem sikerül az első részen a küldetés akkor a teleportoknál spameli a játék az ellenfeleket köréd, a felét mögötted rakja le. Undorító. Meglesem még az egyik korai alpha/béta buildet aztán szerintem mélyre eltemetem a CS-t.

(#6200) core i7 válasza Balathruin (#6199) üzenetére


core i7
addikt

Igen Vörös Erdő után eléggé össze lett csapva :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.