Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  remington2 senior tag Yantarban járva, a prof küldetésének végrehajtása után újra megcsodáltam a pálya ezen részének kidolgozatlanságát. Már a kapuban állva (ahol a csapat hullája van a pda-val) is szembeszökik, hogy gyakorlatilag pár lépés után a pálya "mögött" találja magát az ember, legelső alkalomtól kezdve furcsálltam is. Ha már nem volt idő megcsinálni, miért nem lehetett egy kerítéssel + fákkal kitakarni? Az a pici sugárzás, amit odaraktak, semmit sem akadályoz meg. Szinte minden pályahatár tömve van hasonló megoldású kulisszaelemekkel, itt miért nem? Továbbhaladva a a helyzet fokozódik. Egészen kellemes nosztalgia vett erőt rajtam, Rostokra emlékezve, amikor kiugráltam a pályáról, és úgy általában ungot-berket bejártam. Apró feature, hogy itt még a pályán vagyok . . . Mivel még nem jártam ennyire hátul, gondoltam a dolgok mögé nézek, hátha találok valami apróságot. Jobb oldalon bementem az épület mögé, végig az úton, majd ehhez érkeztem, elvileg körbe lehet járni, ha átugranám a kerítést, nagyjából oda jutnék, ahová a zombik szoktak spawnolni yantarba menet, fenn a dombon. Persze nem lehet átmenni, mert ott a láthatatlan fal  Akkor minek átjáró? Vagy multi miatt lenne? Akkor minek átjáró? Vagy multi miatt lenne?
 Vannak még érdekességek. Itt látható a térkép, itt pedig a valóság. A pda mapen látszik, a térkép itt éles, tehát nem csak egy egyszerű díszről van szó (a térképeken vannak ilyenek, lásd dead city, köze sincs a befejezett játékhoz), hanem elvileg itt épületeknek kellene állni. A túlsó oldaluk már elmosódásba hajlik, ergo ez egy zsákutca lenne itt, új épületekkel, meg nyílván valami céllal.
 A gyár területe nem teljesen hasonlít az SoC-ben látott yantarhoz, van rajta némi plusz. A régi yantarban nincs északon a kitakart kiegészítés, CS-ben azonban jelen van. Ha nem akartak oda valamit, nyílván nem teszik rá a térképre, homályos pacának semmiképpen. De ez már tényleg fikció, más értelmét viszont nem látom. És a méretéből fakadóan nem is akármekkora területről van szó.
 Még két dolog: az egyik Lefty csapata, amely a gyár bejáratától északra, a csöveknél gyülekezik, aztán nem csinálnak semmit, ami a sztorival kapcsolatos lenne. Mivel elvileg ott van a sosemvolt Rostokba vezető átjáró, nem hagy nyugodni a gondolat, hogy ők eredetileg oda mennének tovább, ez pedig elvarrná a történetüket, ahogy a mocsárban lévő, segítséget kérő stalker-csapat is továbbhalad Yantarba. Csak itt ugye nincs hová menni.
 A másik, hogy nem tudja valaki, a mocsaraknál lévő vasúti alagút felirata mit jelent?
Új hozzászólás Aktív témák

- OLED monitor topic
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- Suzuki topik
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Honor Magic 7 Pro 512 Gb - AI Pro kamera, 6,8 120 Hz LTPO OLED, Snapdragon 8 Elite,3 hó gari!
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
								 Akkor minek átjáró? Vagy multi miatt lenne?
 Akkor minek átjáró? Vagy multi miatt lenne?
