Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25851) Alienhun79 válasza Alienhun79 (#25850) üzenetére


Alienhun79
tag

Bocsi, látom igen van magyarítás :C , na megyek gyürni, nagyon régen gömbültem a CS-al.

tesztoszteronstalkerista

(#25852) hubai1979 válasza Alienhun79 (#25850) üzenetére


hubai1979
őstag

Dől belőled a baromság,de tetszik nagyon :C :C :C :C :C

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#25853) Telda


Telda
addikt

Hali!
Rég jártam erre.
Van most valami friss mod ami valamennyire stabil, létezik angol/magyar fordítás és érdemes vele játszani? :)

(#25854) rétisün válasza Telda (#25853) üzenetére


rétisün
veterán

a szövetség ideje 3.0 ( ha jól rémlik a magyar cím) illetve ennek a 'korábbi verziója' gladiator néven. saga aláírásában találsz letöltéshez és a magyarításhoz is linket.
illetve saga csinált magyarítást a változás ideje című clear sky modhoz is, az is jó, nem csak az alapjáték területeivel, küldetéseivel.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25855) Dhampir válasza hubai1979 (#25847) üzenetére


Dhampir
félisten

Mester, a megadott honlapról hogyan lehet letölteni?

Közben sikerült megtalálni.

[ Szerkesztve ]

(#25856) Telda


Telda
addikt

Spectrum project-nek várható folytatás? Mert az qrvajóvolt szerintem.
Dolina Sorohov milyen?

(#25857) xFreex válasza Telda (#25856) üzenetére


xFreex
aktív tag

Osztom véleményed. Szerintem is az eddigi legjobb. Csak rövidke szegényem. Mintha SaGa59 említett volna valamit, hogy még folytatják. Vagy csak a fordításból következtetett erre? Nem tudom már. :F

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#25858) SaGa59 válasza xFreex (#25857) üzenetére


SaGa59
őstag

A weboldalukon voltak olyan szövegek, amik a folytatás lehetőségére utaltak, de nem kizárt, hogy a sztori nagyjából ez marad, csak közbeékelnek még újabb küldetéseket.
Meg az sem, hogy így marad.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25859) Dhampir válasza Telda (#25856) üzenetére


Dhampir
félisten

Nekem nagyon tetszett a Dolina Sorohov is.

(#25860) rétisün válasza Dhampir (#25859) üzenetére


rétisün
veterán

az melyik? játszottam vele? :DDD :F

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25861) Dhampir válasza rétisün (#25860) üzenetére


Dhampir
félisten

Suttogások (vagy Sóhajok) völgye. :)

(#25862) rétisün válasza Dhampir (#25861) üzenetére


rétisün
veterán

asszem ez (eddig) kimaradt. de ha végzek a clea sky-al, akár ez is sorra kerülhet, magyarítása van?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25863) xFreex válasza SaGa59 (#25858) üzenetére


xFreex
aktív tag

:R

Tehát a remény még él. :))

:R

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#25864) Telda


Telda
addikt

Remélem még nem volt.
Jó nézelődést! :R

(#25865) Dhampir válasza rétisün (#25862) üzenetére


Dhampir
félisten

(#25866) rétisün válasza Dhampir (#25865) üzenetére


rétisün
veterán

köszi! :R

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25867) Telda


Telda
addikt

Tegnap felraktam a CS változás ideje modot, de én ezzel már játszottam, csak oroszul. Úgy hogy nagyon jó, köszi a fordítást :).
A torrentet raktam fel, ebbe benne van már a két patch, amit utólag kellene felrakni?
Annyi, hogy az orosz nevű fájlt törölni kellett, de simán indult.

(#25868) SaGa59 válasza Telda (#25867) üzenetére


SaGa59
őstag

A SeregA-Lus torrentben benne vannnak a patchek...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25869) Telda válasza SaGa59 (#25868) üzenetére


Telda
addikt

Szuper, köszi!

(#25870) #90933760


#90933760
törölt tag

Durva azért, hogy az 1920-hoz képest az 1440 mennyivel kevesebb gpu-t igényel. Régen a 6870-et kihajtotta az E8400 is egy maggal, persze húzva. Mindkettő 100%-on pörgött. Most meg az E8500 húzva nem képes kihajtani az alap 6850-et. Ugye vga terhelés nagyságrendekkel kevesebb, a prociterhelés viszont változatlan lényegében, úgyhogy a proci fogja vissza. Aztán 60-70% fölé nem megy a vidi, de sokszor 50%. Úgyhogy a procinak kell nagyon alákenni, bár nem mintha így kevés lenne a képkockám.

(#25871) Dhampir válasza #90933760 (#25870) üzenetére


Dhampir
félisten

Nekem még az 1366X768 is elég lenne, de sajnos 1600x900 felbontással kell megküzdenie a laptopnak. :D

(#25872) Telda


Telda
addikt

Változás ideje.
Még rögtön a legelején, mikor az erőműből át akarok menni Pripyatba kifagy az a játék, vagy nem erre kellene mennem? Elvileg a bárba kellene eljutnom, de az 3 területtel odébb van.

(#25873) SaGa59 válasza Telda (#25872) üzenetére


SaGa59
őstag

De arra kell menni, nincs más út. Memória, videokártya, processzor elég?
A ködös környezet miatt meglehetősen gépigényes a mod. Lehet, hogy érdemes visszább venni a részletességből.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25874) SaGa59


SaGa59
őstag

Mint tudjátok a A Halál Ellen - A gonoszság központjában modot fordítgatom. Az már tisztán látszik, hogy a karácsonyi kiadás túl optimista becslés volt.

A segédfájlokkal (fegyverek, relikviák, tárgyak, mentések leírásai, a CoP alapfájljainak módosításai) túlnyomórészt kész vagyok, a feladatok fájlját most fejeztem be. Ebből látszik hogy nagyjából 500 részfeladat van ami a történethez kötődik és ez nagyjából 100-120 komplex feladatot jelenthet. Nem egészen tiszta, de úgy tűnik, hogy lehetünk monolitosok is az egyik ágon. Az sem, hogy ezekből tényleg mindegyik meg is jelenik a modban, vagy csak úgy ott vannak, mert az SGM fájlokban benne van. Ezek nem a boltosok "hozz egy sznorklábat" jellegű dolgai, hanem rendes feladatok.

Elvileg feltűnik Sebhelyes a Clear Sky-ból, Róka (Fox) és Farkas (Wolf) a ShoC-ból, és talán Sztrelok maga is. Az előző kettő más szerepben, csak menet közben derül ki, hogy kik voltak korábban. Farkas most épp bandita...

A nagy falat a beszélgetések fájlja, ez részben egyezik az SGM hasonló fájljával, de gyakorlatilag soronként össze kell hasonlítani, mert sok helyen tényleg csak hasonlít, és kétszer akkora, durván 6000 lefordítandó bekezdés van, aminek jórésze 5-10 soros...

Szóval türelmet kérek...
Ha valaki esetleg be akarna segíteni, szívesen látom...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25875) Telda válasza SaGa59 (#25873) üzenetére


Telda
addikt

Eddig még nem volt gond egyik moddal sem teljesítmény terén.
Mikor át akarom menni a kapun, fekete kép és megjelenik az egérmutató.

(#25876) xFreex válasza Telda (#25875) üzenetére


xFreex
aktív tag

Nem hozott létre autosave -t? Nekem azt be szokta tölteni és minden pályaváltáskor csinál.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#25877) SaGa59 válasza Telda (#25875) üzenetére


SaGa59
őstag

A fekete kép stimmel, az egérmutatónak nem kéne ott lennie. Ebben a modban sok pályaváltó vagy szintváltó úgy működik, hogy nem kérdez semmit, hanem átdob a másik területre. Lehet, hogy várni kellene 1-2 percet, mert néha elég lassan tölt be...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25878) Telda válasza SaGa59 (#25877) üzenetére


Telda
addikt

xrengine leáll :). De autosave-ből sikerült visszatöltenem és már pripyatban is vagyok.

(#25879) Carasc0


Carasc0
őstag

Sziasztok!

Gondoltam végigtolom az SGM 2.0 GEONEZIS All in One-t. Olyan kérdésem lenne hogy szeretném ha több NPC-t generálna a pályákra. Melyik fájlba tudom ezt túrkálni? Múltkor alighanem valaki megmutatta hogy pl. több Alpha Squad legyen... Ebbe kellene segítség. Az elmentett cuccom is már a buherált, mert Zaton-ban nekem 2 alpha squad volt a látómezőben a hajóról lesve... Asszem 1 szokott lenni, tehát valahol átírtam valamit...

Egyébként korábban azt is olvastam hogy az SGM 2.2 ENOT módban sokkal jobban gondolkodnak az NPC-k+ fegyverek is joban bevannak lőve. Gondolom ennek ténye nem illeszkedik rá a SGM 2.0 +GEO-ra.

Előre is köszönöm a segítséget. :R

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#25880) borovi válasza Carasc0 (#25879) üzenetére


borovi
aktív tag

Nem feltétlenül van 1 Alpha osztag. Nálam rendszeresen előfordult, hogy 2 sőt 3 osztagot is generált egyszerre. Főleg a szennyvíztisztító környékén, de máshol is volt ilyen. Pedig nem buheráltam. Szerintem a játék hibája lehet.

(#25881) rétisün válasza Carasc0 (#25879) üzenetére


rétisün
veterán

itt volt róla szó.

(#25880) borovi: valószínűleg attól is függ, milyen rangod van, milyen nehézségen játszol.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25882) Carasc0 válasza rétisün (#25881) üzenetére


Carasc0
őstag

Szia!

Az általad küldött link alatti leírást végigolvastam. Egy dolog nem világos. A leírás elején azt írja hogy 1 helyen max 2 csapat generálódhat. Viszont ez azt jelenti hogy hiába állítom be a may population értéket mondjuk 5-re, akkor is csak max 2 lehet. Viszont ez nem világos mivel amikor ismerteti hogy mire jó a pop érték átállítása, akkor nem írja hogy az nem lehet nagyobb min 2. Átírtam 5-re. Tesztelem...

De erősíts meg lécci.

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#25883) rétisün válasza Carasc0 (#25882) üzenetére


rétisün
veterán

passz...én egyszer piszkáltam bele valamelyik fájlba, akkor is inkább kevesebb alphást akartam, még a játék elején a nagyon alap cuccaim miatt :B

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25884) Telda válasza Dhampir (#25865) üzenetére


Telda
addikt

Dolina Sorohov 191MB lenne?

(#25885) SaGa59 válasza Telda (#25884) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen. Kell hozzá a CoP is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25886) Aarpok válasza Carasc0 (#25882) üzenetére


Aarpok
őstag

gamedata/configs/mod_parameters mappában van a mod_params.ltx fájl.Abban is van beállítás az alfa csapatokkal kapcsolatban.Ott alapból úgy van beállítva,hogy zatonban 5,jupiteren 4 és pripyatban 2 csapat spawnol.

Аарпок

(#25887) Telda válasza SaGa59 (#25885) üzenetére


Telda
addikt

Az ok :).
Ennek a játékmenete mennyiben tér el az eredetitől?

(#25888) Aarpok válasza SaGa59 (#25885) üzenetére


Aarpok
őstag

Szerintem a Geo is megérdemelne egy fordítást.Nem tudom lenne e kedved/időd rá.Van ami közös az SGM2.2 - vel,de vannak új feladatok is és persze sok-sok szövegelés.

Аарпок

(#25889) SaGa59 válasza Telda (#25887) üzenetére


SaGa59
őstag

Semmi köze az alapjátékhoz. Más terep, más szereplők, más feladatok. Viszont nem túl hosszú, de érdekes.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25890) Telda válasza SaGa59 (#25889) üzenetére


Telda
addikt

Lépten-nyomon crashsel :(.
Pedig a CoP eredeti, lehet mondjuk pont ez a baja.

(#25891) Carasc0 válasza Aarpok (#25886) üzenetére


Carasc0
őstag

OK köszönöm ezt is megnézem.

Bár engem az is érdekelne, hogy ne csak Aplhásokat tudjak még berakni, hanem más katonákat is. Furcsálom hogy aki a LEGENDARY-vel tolta, annak nem furcsa mondjuk egy SGM mod. Mármint abban az értelemben hogy az SGM-vel játszva a LEGENDARY után, nagyon kihaltnak tűnik! Szeretem a csihi puhit.... szóval legyenek katonai akadályok is menet közben, ne csak a célfeladat körüli csihi puhik legyenek csak.

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#25892) Musicking válasza Carasc0 (#25891) üzenetére


Musicking
aktív tag

Tűzharcok terén ez a mod áll a legközelebb a legendary-hez. Kezdésnek már a Cordon falujában tartózkodó banditák ellen olyan harcot kell folytatni mint az enot alfásai ellen.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#25893) borovi válasza rétisün (#25881) üzenetére


borovi
aktív tag

Lehet, bár én sztalker nehézségen szoktam játszani, az erősebb fokozat már túl stresszes... :DDD
Még ha masterként, élő gyilkológépként döngetnék a Zónában! De nem,ezért így kicsit sok, mikor 2-3 osztagnyi Alphás kezd rám durrogtatni.

(#25894) Aarpok válasza Carasc0 (#25891) üzenetére


Aarpok
őstag

Én jobban szeretem a harc után van egy kis nyugi és ha kihaltabb a zóna.Az sgm beállítások alatt (menüben) van olyan opció,hogy a kihalt területeket újra benépesítse bár nem tudom ez mennyire működik.

Аарпок

(#25895) Carasc0 válasza Musicking (#25892) üzenetére


Carasc0
őstag

Ezt a modot végig játszottad? Tud annyit mint mondjuk az ENOT? Küldetések száma szerint, AI, fegyverek, rejtekhelyek stb... terén...

Ez a mod fenn van a tárhelyeden?

[ Szerkesztve ]

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#25896) Musicking válasza Carasc0 (#25895) üzenetére


Musicking
aktív tag

A tárhelyemen egy korábbi verzió van talán 3-4 órát öltem bele, néhol crashelt ezért hanyagoltam. Azóta kijött 2 újabb javítás ami elvileg pont ezt a hibát javítja, de azóta nem pakoltam fel, most időm sincs a Stalkerrel csapatni, mert 1-1,5 óra játékért el se indítom. Mivel sgm 2.2 alapra épül a küldetések szerintem ugyanazok csak nehezebb mint ez enot (nagyobb fokú felszerelés amortizáció, a fegyveranimációk miatt nem lehet gyors fegyverváltást, újratöltést véghezvinni stb). Fegyverarzenál.
SGM 2.2 + Сборка + STCoP WP + ПАТЧ 0.5 (ОБНОВЛЕНО 16.05.2014)

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#25897) Telda


Telda
addikt

Tegnap jól beszippantott ez a gladiator II mod. Kicsit óckodtam tőle, de amúgy egész jó és stablinak is tűnik.
Alig várom hogy újra tolhassam :).
Amúgy a fekete npckre van valami megoldás, vagy ilyen és kész?

(#25898) sklopp válasza Telda (#25897) üzenetére


sklopp
őstag

Ha ez tetszett, akkor A Szövetség Ideje még inkább fog. Tulajdonképp ugyanez, némileg felturbózva, plusz további pályák, mintha egy második része lenne. Elvileg folytatódik majd egy harmadik résszel.
Az npc kérdés nekem nem világos.

(#25899) Telda válasza sklopp (#25898) üzenetére


Telda
addikt

Amúgy lehet a szövetség idejével játszom, elég régóta fent van készre installálva.
Ez most melyik?

Ilyen feketék a karakterek.

(#25900) sklopp válasza Telda (#25899) üzenetére


sklopp
őstag

Ez A Szöv. Ideje. Nálam ennyire nem sötétek ezek a fazonok, de lehet csak amiatt, a gamma beállítást egy osztással magasabbra állítottam a menűben.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.