Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11705) Physicist03 válasza Aarpok (#11703) üzenetére


Physicist03
senior tag

Na szóval meg is van. Kicsit bonyolultnak tűnhet, de nem az, csak figyelmesen kell olvasni.
Vágjunk bele :C
Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet :Y (ez elég durva).
A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
Ezeket látjuk rögtön az elején:
[smart_terrain];zat_sim_9
...
max_population = 2
...
max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.

Tovább nézzük ezeket a sorokat:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0

[zat_alfa_force_regular]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0

[zat_alfa_force_experienced]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0

[zat_alfa_force_veteran]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0

[zat_alfa_force_master]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0

Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat :DDD Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan :) Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.