Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26451) SaGa59 válasza RAZOR/BALI (#26450) üzenetére


SaGa59
őstag

3-4 napja jött csak ki és szép nagynak tűnik, így túl hamar ne várj hozzá fordítást...

Ráadásul a készítők ugyanazok, mint az Újságíró és Zulu történeteié (SoR-Team), így a szövegek gyanítom nem a megszokott fájl struktúrában vannak (ugyan már letöltöttem, de belenézni még nem volt időm). Újságíró sztorijánál is előbb meg kellett találni, hogy mit hova dugtak. A szövegek egy része scriptekben és ltx-ekben van, nem a megszokott xml fájlokban.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26452) SaGa59


SaGa59
őstag

Néhány tanács a mod szerzőitől:

Figyelj jól, az intróban mindenféle tippeket találsz.
Amikor a Vaserdőhöz mész valami jelet követve, állj meg a benzinkútnál és vedd fel a feladatot az ottani sztalkertől, miután Asottól kaptál egy üzenetet (vagy ez után kapsz egy üzenetet Asottól? ez nem egészen tiszta a szövegből). Ezzel némi extra pénzt lehet keresni,
Miután eltakarítottad az összes banditát az Alállomásról, ne késlekedj leszállítani Asotnak a szolgálatos ládát (dobozt?), ezt a leégett tanyán át tudod megtenni.
Az Asotnál tett látogatás után már biztonsággal a jelzés forrása után nézhetsz.
A Zónában bármit eladhatsz, a feladathoz kötődő tárgyak kivételével, azokat nem is tudod eladni.
A HELIKOPTEREKET NEM KELL MEGLÁTOGATNI. A feladat elakadhat...
A lőszer nagyon ritka és drága, a mutáns testrészekért viszont jól fizetnek.
A fegyvereket olcsóbb javíttatni, mint megvenni.
Az alállomásom valamelyik bandita hullánál van Veles detektor, de gyorsan össze kell szedni, mert a sztalkerek nagyon fürgék a begyűjtésben.
A detektorokat eladhatod, de azért egy példányt tarts meg, később még kellhet.
A játék elején Noé shotija igen hatásos fegyver, a sznorkok pl egy lövéstől fekszenek, a törpék (karlikok) ellen azért kicsit mókolni kell.
A banditák nagyon pontosan lőnek, igyekez folyamatosan mozogni.
A Zónában járkálva a detektor a legjobb barátod (mint a lányoknak a gyémánt), segít ritka és értékes cuccokat találni.
Jó tudni, az Alállomáson a játékos karakter nem tud elrejtőzni a kitörés elől, csak az NPC-ket védi meg, neked más helyet kell találnod.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26453) SaGa59


SaGa59
őstag

Más: Enot mod. A Hermantól felvettem egy küldetést, valami anomáliát kellene megnézni, de kell hozzá egy Svarog detektor. Hol találok ilyet?

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26454) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26453) üzenetére


Antonius1978
addikt

Eloszor vegig kell csinald a tudosoknak nagyjabol az osszes kuldetest - csak akkor tudsz Hermann-tol Svarogot venni, a masik megoldas, hogy Bagolytol elvallalod a 3 Veles leszallitasat a tudomanyos bunkerbe, majd visszamesz Zatonba, kimesz a hajorol es jon az uzenet Bagolytol hogy valami gubanc van a detektorokkal, es a vegen Szakalltol fogsz kapni egyet.
Azert hogy Velesre szert tegyel, az sem egyszeru.Egyet talalsz Kopacsiban a markologepen, masikat Hermann ad a kuldetesek folyaman, nos, ha egyik vagy masik, vagy mindketto megvan, menj vissza Zatonba, es lehet hogy Bagoly arul.Ez lehetseges hogy csak akkor mukodik, ha mar csinaltal egy rakas kuldetest, amivel nagyra nosz a sztalkerek szemeben, nem biztos, de en valoszinunek velem, hogy csak akkor jelenik meg Bagolynal a Veles, ha a sztalkerek szine veled szemben nem sarga, hanem zold.
Persze ez az alapjatekban van igy, az Enotot kb kereken 2 eve vittem vegig, igy ott hogy hogy van nem emlekszem.Esetleg meg egy annyira, hogy Velest, vagy lehet hogy epp Svarogot is talalsz a mocsaras palyan balra fent a leomlott hid alatti uregben egy matrac alatt.

(#26455) SaGa59 válasza Antonius1978 (#26454) üzenetére


SaGa59
őstag

Zatonon már csak a banditák nem zöldek. Gyakorlatilag mindent végig csináltam, bár a bárka megvédése valahol elhalt, mert a szövegek szerint 3 irányítót kéne kilőni, de nekem csak kettő volt. A mutánsok elfogytak, a feladat is eltűnt, de nem kaptam érte semmit. Lehet, hogy az volt a baj, a második hullámnál David is elesett...

A tudósoknak leraktam a detektorokat, szereztem kutató csapatot, elkisértem egy brigádot valami bányához, ahol vérszívók meg zombik disznólkodtak, már csak ez az "instabil" anomália bemérés van. Mindegy, megyek feltúrom a Jupiter műveket, aztán majd meglássuk...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26456) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26455) üzenetére


Antonius1978
addikt

Mint mondtam nem emlekszem mar hogy hogy volt az Enotban, de ha mar annyi kuldetest megcsinaltal, lam nezd meg Hermannal, lehet hogy tole tudsz venni, a 3 veles kuldetest megcsinaltad, vagy nem is ugy van az Enotban ? Sajna elfeledtem :W

(#26457) rétisün válasza Antonius1978 (#26456) üzenetére


rétisün
veterán

a 3 veles-küldetés az alapjátékban is, meg az sgm modokban is benne van, bagolytól lehet felvenni. a 3 veles leszállítása után kapsz egy svarogot, a hűtőtoronynál az anomáliát csak azzal lehet átvizsgálni, ha jól emlékszem még az annál fejlettebb omega detektor sem jó, csak svarog.

1 veles van kopacsiban a kotrógépben a rejtekhelyen, talán a mocsárban, a leszakadt híd alatt az alagútban (ahová a kerítés résén kersesztül lehet eljutni), és rejtekhelyeken, npc-knél is akad.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26458) Antonius1978 válasza rétisün (#26457) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ugyanezt irtam le 2-vel feljebb is :P

(#26459) Alienhun79 válasza SaGa59 (#26455) üzenetére


Alienhun79
tag

Ha David meghalt a harmadik hullám előtt, akkor Noétől sem kapsz motyót ( hélium arti, és egyéb csecsebecsék ) ergo nem sikerült a küldetés, mindig mester fokon játszok és sokszor fűbe harap szegény. Viszont szerintem valakitől kapsz egy pendrivot, akinek a személyes zsákjában van egy ilyen detektor, csak már nem tudom, hogy hol s kitől kapod, tuti kettő van belőle.

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#26460) rétisün válasza Antonius1978 (#26458) üzenetére


rétisün
veterán

részben, mert azt nem írtad, hogy az alapjátékban is így van benne a 3 velestleszállítósküldi :P

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26461) Antonius1978 válasza rétisün (#26460) üzenetére


Antonius1978
addikt

De igen emlitettem egy szereny mondat erejeig : Persze ez az alapjatekban van igy.
De most hagyjuk ezt, mind1.

Azt akarom mondani, hogy aki ismer valami jo magyar szamokat, lehet az katonanota, konnyuzene, nepzene, metal, hip hopp, rap stb, azaz barmi, de magyar legyen, az ne habozzon nekem a szamok cimet es az eloadot privat uzenetben elkuldeni :C

(#26462) Aarpok válasza SaGa59 (#26455) üzenetére


Aarpok
őstag

Nem emlékszem az enotban spawnolnak e zsoldosok a kör-antenna,alállomás,fűrészmalom,szennyvíztisztító területekre mert náluk is szokott lenni veles legtöbbször az exos tagoknál.Persze ez sem 100% de nekem sikerült jó pár detektort szerezni tőlük csak abban nem vagyok biztos,hogy az enotban. :U

Аарпок

(#26463) SaGa59 válasza SaGa59 (#26451) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha valaki neki akarna fogni a fordításnak, néhány tanács.

Ha kell, azokat a fájlokat, amelyek közösek az alap CoP-pal már összefésültem, aki kéri átadom.
A modder brigád kissé lusta, a fegyver fájlt egyben átemelték az említett fegyvermodból, így az teljes egészében angol.

A párbeszédek a gamedata\configs\gameplay könyvtár dialogs_xxx.xml-ekben vannak, a karakterek nevei ugyanitt a character_desc_zaton.xml-ben.
A dialogs fájlokban a <text> </text> közötti szövegeket, a character fájlban a <name> </name> közöttieket, amennyiben oroszul vannak. Érdemes ezzel kezdeni, mert a párbeszédekben az itt megadott névvel kell az egyes NPC-kre hivatkozni. Ha valakinek kell, már a nevek megvannak. Szerepel benne egy Pszih nevű tag, aki a magyarul is megjelent sztalker könyv egyik szereplője (gyanítom csak névazonosság), az Agymenők szereplői, és még számtalan áthallás a filmvilágból.

Egy halom tárgy leírása és megnevezése a misc\*items?.xml és outfit.xml fájlokban van. Ezeket is le kell fordítani.
Konkrétan a description, inv_name és inv_name_short kezdetű sorokat, pontosabban az itt található = utáni macskakörmök közötti szövegeket.

A lefordítandó szövegek hossza nem annyi, mint elsőre látszik, mert a párbeszéd fájloknak nagyjából csak a negyede fordítandó, a többi a script, ami vezérli a szövegelést. Viszont ebben is trehány dögök voltak, mint a zsurnalisztában, mert sokszor kihagynak 10-50 sor üresen, majd ott folytatódik, így aki fordít mindenképp tekerjen le a fájl végére, ne hagyja abba, ha azt látja, hogy egy üres oldalnyi rész következik. A Firkász sztorijában belefutottam ebbe a hibába, azt hittem kész és a próbajátéknál jöttem rá, hogy egy frászt még a negyedénél se tartok...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26464) SaGa59


SaGa59
őstag

Belekukkantottam ebbe a Medeiros Project-be és szerintem grafikailag nagyon csúnya. A fegyverek, a környezet, minden...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26465) rétisün válasza SaGa59 (#26464) üzenetére


rétisün
veterán

majd a játékélmény miatt észre se veszed :D

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26466) xFreex válasza shield (#26410) üzenetére


xFreex
aktív tag

Nem lehet? (#26434) :F

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#26467) RAZOR/BALI válasza SaGa59 (#26451) üzenetére


RAZOR/BALI
csendes tag

köszi

(#26468) Erdő


Erdő
tag

Sziasztok!
Eddig is sok hasznosat olvastam itt, most egy konkrét kérdés az SGM 2.2 (sima) -vel kapcsolatban: hajnalos küldetés, megkapom az 5 testpáncélt, elviszem Novikovhoz javítani, aki azt mondja, hogy egy napot kell várni. Letelt az egy nap (azóta már több is), de mindig azt mondja, hogy "Még nincs kész.", így nem tudom feltölteni a hajnalos lerakatokat. Mi lehet a gond?
És ha már...: Jar bácsi vitustáncot jár Kopacsiban, az épület 2. szintjén, és nem tudok vele mit kezdeni. A jutalom nem érdekes, de nem tudom, adna-e más feladatot.
És ha már (2)...: Agropromban kipucoltam a két tábort, megnéztem a helikoptereket, de a délen lévő lejáró kidob, nem enged lemenni a föld alá. Miért?
Előre is köszönöm, ha valaki ír valami hasznosat ezekkel kapcsolatban!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#26469) sklopp válasza Erdő (#26468) üzenetére


sklopp
őstag

Mindhárom esetre javasolt korábbi mentés visszatöltése, sajnos jellemző hogy a modok időnként megmakkanhatnak. A korábbi mentés segíthet.
Érdemes megpróbálni, a játékmenet hiányos lesz ezek nélkül, Jar bácsi később még szerepet kap, illetve Agroprom is fontos.

(#26470) Erdő válasza sklopp (#26469) üzenetére


Erdő
tag

Kösz a választ!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#26471) Antonius1978 válasza xFreex (#26434) üzenetére


Antonius1978
addikt

A kedvedert regisztralni akartam, de egy rakas dolgot ki kell tolteni, es van egy ellenorzo kod a vegen, ahol ruszki karaktereket kell beirni...elobb megtanulnam a klingont mint az oroszt az tuti :K (amugy is ruhellem a szlav nyelveket).

(#26472) shield válasza Antonius1978 (#26471) üzenetére


shield
Topikgazda

Látom több igény is van a beregisztrálásra.

Akkor elárulom az egyszerű titkot, nem kell mindenféle furmányt bevetni, én sem tudtam beregizni, dee...
Van lehetőség több oldalnak a loginjával belépni, legegyszerűbb yandex-essel. Itt több emberkének van már yandex disc-je, ami előny a mod lementésnél, simán átdobod oda és ráérsz majd letölteni. Innét legalább le is lehet tölteni, ellentétben más letöltési lehetőséggel.
Na meg pár oldalra is betudsz lépni vele.
Remélem azért elég érthető amit írtam.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26473) shield válasza xFreex (#26466) üzenetére


shield
Topikgazda

Remélem jót töltöttem le. animated_detectors.zip

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26474) xFreex válasza shield (#26473) üzenetére


xFreex
aktív tag

Köszönöm szépen. :R :R :R

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#26475) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Sziasztok.A Sztalker mod guberalok es rajnogok figyelmebe ajanlom ezt az oldalt :C [link]

[ Szerkesztve ]

(#26476) shield válasza Antonius1978 (#26475) üzenetére


shield
Topikgazda

Van rajta néhány cucc. :)

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26477) Antonius1978 válasza shield (#26476) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen, talaltam egy olyant, hogy a Svarog detektorba kereszt jeloli a kepzodmenyt, ami azert jo, mert alig lehet kiszurni azokat az apro pottyoket, de sajnos es sem hasznalhato igazan, pedig jo lett volna.
Akinek van kedve es ideje, nezze vegig az oldalt, lam rabukkan-e valami izgalmas dologra :)

(#26478) Aarpok


Aarpok
őstag

[link] Frissült az alapjáték magyarítása és azt írják,hogy a Complete móddal is jól működik.

Аарпок

(#26479) shield válasza Aarpok (#26478) üzenetére


shield
Topikgazda

Kb. csak 1 évig tartott a kis javítás.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26480) PeL válasza shield (#26479) üzenetére


PeL
addikt

Az a lényeg hogy még mindig foglalkoztak vele :)

(#26481) Carline válasza shield (#26298) üzenetére


Carline
őstag

Kíváncsiságból feltettem az angol 1.6.02-re az újracsomagolt Diverzáns modot.
Csak oroszul kommunikál? Ha nem, hol lehet átállítani?
Ha a Szkadrovszk-on elvállalok Bagolytól feladatot, akkor a stalkerek ellenségek lesznek.
Eddig ez nem így volt.

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#26482) SaGa59


SaGa59
őstag

SGM 2.2 Enot.
Hol a bánatban van a Cementgyárban a nevesített Vintar? Lent egy monolitos van csak, volt nála kötszer meg kaja, oszt slussz. A tetőre is felmásztam, hátha, de semmi...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26483) Antonius1978 válasza SaGa59 (#26482) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ha jol emlekszem ott, ahol egy taktikai sisak es egy beretta van.Azaz ahol van a tetorol a lejarat az epuletbe, azon a teton meg van egy torony, annak massz fel a tetejere, mintha ott lett volna...

(#26484) Aarpok válasza SaGa59 (#26482) üzenetére


Aarpok
őstag

Legalább 4 helyen lehet + ha valamelyik NPC elvitte.Az első amit Antonius írt.A legmagasabb épület tetején (lépcsőn kell felmenni majd a kisépület teteje).Ennek az épületnek az alagsorában valamelyik lejáratnál.Lépcsős épülettől jobbra lévő épület lépcsőjén (emeleten) vagy ugyanezen épület másik oldalán van egy L alakú vas abban.A lényeg,hogy a cementgyárnál van és mindegyik épületénél érdemes jól körülnézni.A monolithos halottal nem kell foglakozni csak megtévesztésként van jelölve.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#26485) SaGa59 válasza Aarpok (#26484) üzenetére


SaGa59
őstag

A magas vasszerkezet tetjén lévő épület tetején (ahol a vérszívókkal kellett pofozkodni) nincs semmi, a másik magas épület (amiben a doksik voltak) tetején lévő tartályon gyógyszerek meg egy AK-ra való éjszakai céltávcső volt, a monolitos fölötti épület tetején semmi, a lépcsőket is végigtúrtam. Az L vasat még megnézem.

Úgy vettem észre, az NPC-k csak a halottakat kutatják át, a földön lévő cuccokat (elejtett fegyverek, rejtekhelyek) nem szedik össze...

Köszi mindkettőtöknek..

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26486) rétisün válasza SaGa59 (#26485) üzenetére


rétisün
veterán

én már találtam meg azt a vintart egy npc-nél, miután lerendeztük a vitás dolgainkat :DDD persze lehet, hogy az másik mod volt, nem emlékszem már :B

jobb híján tölts vissza többször (nem sokkal) korábbi mentést, hátha egyszer olyan helyre spawnolja a játék, ahol meglesz....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#26487) shield válasza SaGa59 (#26485) üzenetére


shield
Topikgazda

Nekem utoljára az L alakú vasban volt. Itt mondta valaki, hogy ott is nézzem meg, addigra lejártam a lábam.
Addig mindig a tetőn találtam meg vagy lent.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26488) PeL válasza SaGa59 (#26485) üzenetére


PeL
addikt

Ahogy írták előttem is, ha nincs sehol akkor valószínűleg elvitte valamelyik NPC. Egyébként az ilyen küldiket amikben fegyvert kell megkeresni célszerű azonnal végre is hajtani pont emiatt, amíg vki más fel nem kapja előlünk.

(#26489) shield válasza PeL (#26488) üzenetére


shield
Topikgazda

Ez érdekes, pedig sokszor csak a hulláktól veszik el a cuccot és a leejtett fegyver ott marad. Amit persze én begyűjtök.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26490) PeL válasza shield (#26489) üzenetére


PeL
addikt

Az a gond hogy az a Vintar nem quest item, tehát ugyanolyan fegyvernek tekinti az AI mint a többit amit valaki elejtett, ezért ha valamelyik épp arra portyázó NPC a közelébe megy akkor fel is fogja venni. Én is találtam már meg valamelyik szabadságos hullájának átkutatásánál mikor nem volt meg a fegyver.

(#26491) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Valaki jatszik valami erdekes moddal ?

(#26492) shield válasza Carline (#26481) üzenetére


shield
Topikgazda

Azt nem tudom miért csinálja. Szerintem egy korábbi mentéssel próbálkozz. Amúgy oroszul kommunikál.
Van hozzá angol fordítás is.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#26493) Aarpok válasza shield (#26489) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen általában így van ahogy írod viszont nálam volt olyan,hogy ledobtam eléje és mire lenéztem már nála is volt. :D

Аарпок

(#26494) op.erik


op.erik
aktív tag

Nem tudom ki az, aki nyomon követi a Shoker csapat munkáját, de én olvadok tőlük... :))
Bemutató a Shoker 3.0-ról (4. rész)

(#26495) SaGa59 válasza PeL (#26490) üzenetére


SaGa59
őstag

Megvan. ott volt az L alakú légcsatornában.
Most tervrajzokat keresek a Volhov rakétabázison. Eddig csak Szokolov üzenetét találtam, a föld alatti ajtó belülről van zárva, kódom meg nincs hozzá.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26496) xFreex válasza SaGa59 (#26495) üzenetére


xFreex
aktív tag

Az ajtó kódja azon a papíron van amit a pilóta hagyott ot az asztalon. Ha az nálad van akkor autómatán nyílik.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#26497) hubai1979


hubai1979
őstag

A napokban kellene megjeleni az sgm lehújabb részének is.

AZ ÍRJÁK MINDEN TERÜLETEN 20 ÚJ KÜLDI LESZ.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#26498) TSL16b válasza shield (#26479) üzenetére


TSL16b
csendes tag

Volt az 3 is, de ki számolja...? ;)

Nálam a CoP Complete fő történetén végigszaladva nem jelentkezett semmilyen probléma, itt volt az ideje, hogy aki esetleg erre várt, az végre kipróbálhassa.

(#26499) SaGa59 válasza xFreex (#26496) üzenetére


SaGa59
őstag

Aha... Előbb voltam az ajtónál, csak aztán találtam meg a papírt...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#26500) SaGa59 válasza hubai1979 (#26497) üzenetére


SaGa59
őstag

SIGEROUS MOD 3.0 КРАСНЫЙ ОКТЯБРЬ, azaz Vörös október...

Egyelőre még a В РАЗРАБОТКЕ, azaz fejlesztés alatt a státusza a stalkermod.ru-n.

A 20 feleadatról azt írják, hogy 4 féle feladattípust raktak össze, amelyeket a területen vándorló sztalkerektől lehet felvenni, és helyszínenként lesz nagyjából 20.
A feladattípusok:
Keress meg valamit (ezek lehetnek véletlenszerűen ledobott tárolókban, més sztalkereknél, stb...
Intézz el valakit
Intézz el egy csapatnyi sztalkert
Tisztíts meg egy területetet a mutánsoktól.

Az egyik kép alapján a Szeméttelep biztosan benne lesz mint helyszín.

Aszondja, hogy nagyon oda kell figyelni benne a karakter PDA-jában a pontszámokra. Ennek alapján fognak megjelenni a különböző szintű, fegyverzetű ellenfelek, jobb vagy rosszabb rejtekhelyek. A kezdő pálya kivételével mndenütt lesz valami értélkelés, ami az adott helyszínen mutatott eredményesség alapján. Ettől függhet a fegyverek fejlsztési lehetőségeinek megjelenése is. Illetve ha egy pályán olyanokat is elintézel, akit nem kéne, elveszíted a lehetőséget a helyzetük javítására az adott terepen és ez hatással lehet például a megszerezhető fegyvertípusokra is. Bizonyos karakterek a játék indítások legenerálódnak, de nem csak a neveik, hanem a felszerelésük is más lesz, mint egy másik játék kezdés után. Azaz némileg újrajátszható lesz a mod.

A mutánsokból kinyerhetőek bizonyos testrészek, és csirkéket lecserélték sárgarépára, ami erős stimuláns...

Ha jól értelmezem, egyfajta "karakterfejlődést" is beépítettek, ami az RPG-kben megszokott tapasztalati pontokon alapul és egyfajta "skill fa" jellege van, ha jól értem 47 ággal. Ennek egy része azonnal megnyílik, aztán a 15. majd a 30. "szint" elérésekor a többiek is.
Ezt a személyi PDA-ban a "Perszonazs" felületen lehet kezelni, vagy leolvasni. Az nem teljesen tiszta a gyorsfordításból, hogy ez a játékos által kezelhető, vagy a játékstílus alapján automatikusan beálló dolog lesz-e.

A kereskedőknél a velük folytatott beszélgetésekben használatos stílusodtól függően vagy megjelennek plusz lehetőségek vagy nem, illetve ez kihatással lesz a tőlük megrendelhető, megvehető tárgyak típusaira is.
Egyedi tárgyak megvételére nem csak a kereskedőknél lesz mód, az ide-oda vándorló sztalkercsoportoktól is be lehet ilyesmit szerezni, de ez is a stílusodtól a szintedtől és az aktuális pénzmennyiségedtől függően fog megjelenni.

A fegyverek egyes típusaiból akár 10 féle verzió is lehet, amelyek többek között a sebzésükben térnek el egymástól. Pl az AK-74 40-50 közötti sebzésű változatokban létezik. Ezeket a halott sztalkerektől lehet felvenni.

Ezekből szerintem tiszta sor, hogy ezt oroszul nem fogja játszani senki, hacsak nem nagyon perfekt belőle. Nekem valószínűleg komoly gondjaim lennének szótár nélkül, szótárral meg eléggé szakadozott lesz a játék. Azaz, ezt mindenképp fordítani kell, ha játszani akarunk vele.

Talán lesz átemelhető rész a 2.2 szövegeiből.

A megjenés várható ideje 2014 4 negyedév, vagy 2015 első negyedév. Azaz talán tavaszra meglesz.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.