Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25101) Medvelászló


Medvelászló
senior tag

Sziasztok Sztókerek!
Szeretnék ismét nyomulni az Sgm 2.2-vel,Atm3,Merge pakk new weapon addon etc...,valaki tudna dobni egy linket ahonnét letölthetném?

Még egy kérdés...4magos procimban van integrált videjó vezérlő 512Mb-vel, amit szeretnék bővíteni egy jobb videókarival és egy bazi nagy monitorral de nem tom hogy kell leállítani a prociban lévő videóvezérlőt.

(#25102) szabog4


szabog4
aktív tag

Üdv mindenkinek!

Tudtok ajánlani nekem már, ha van S.T.A.L.K.E.R. akármelyik részéhez CO-OP módot?

Hálás lennék! :) :C

Segítséget előre is köszönöm!

HUN_Thorpedo

(#25103) borovi válasza Antonius1978 (#25100) üzenetére


borovi
aktív tag

Hali mindenkinek!

Antonius1978
Én se vittem végig. Valami doksit nem találtam meg az egyik boltban, így a második adag összeszedendő dokumentumot már nem jelölte meg a térképen, ezért abbahagytam.
Pont azt nem találtam meg én se, amit Te írtál, a vegyesboltban. (#25097) Mutatta, de nem volt sehol. Se pincében, se "padláson".

[ Szerkesztve ]

(#25104) borovi válasza szabog4 (#25102) üzenetére


borovi
aktív tag

COOP? :Y

(#25105) rétisün válasza Medvelászló (#25101) üzenetére


rétisün
veterán

nem kell leállítani, ha a videokártya kimenetére van kötve a monitor, akkor automatikusan arra fogja küldeni a képet a windows.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25106) szabog4 válasza borovi (#25104) üzenetére


szabog4
aktív tag

Igen, coop! Láttam már videót, de azok oroszoktól volt! Hát annak meg aztán akarhatok utána nézni, ha nem értem a nyelvüket! ;]

HUN_Thorpedo

(#25107) SaGa59 válasza szabog4 (#25106) üzenetére


SaGa59
őstag

Egyet láttam, de az még nincs kész, csak készül. Most nem ugrik be, melyik volt. Meg hát az is orosz.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25108) szabog4 válasza SaGa59 (#25107) üzenetére


szabog4
aktív tag

Akkor lehet ugyanarról beszélünk! :D Azt hittem a SHADOW CHERNOBYL-hoz már kijött! :D Sajna ezek szerint ezzel várni kell! :(

HUN_Thorpedo

(#25109) pvtneo


pvtneo
csendes tag

Sziasztok!
A Halál leple alatt modban ezt kaptam a katonai raktárakhoz való érkezéskor:
FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...all of pripyat\gamedata\scripts\smart_terrain.script:584: attempt to index local 'job_data' (a nil value)

stack trace:
Tud ezzel valaki valamit kezdeni? :/

(#25110) Antonius1978 válasza borovi (#25103) üzenetére


Antonius1978
addikt

Valami beallitasokban nem lehet megnezni, hogy hova van lehelyezve ?
Amugy nagyjabol rajottem a jatek logikajara, hogy hogyan kell (lehet) kigyujteni az 1 millat.
Idaig mar 730 ezernel tartok, ha eladom a cuccokat. 4ik generacios fiola 5darab, darabja 100 ezerert, aztan van 5 amulettem ami kb 200 ezret er, es egy Gauss puska 25 ezerert.
Bizonyara meg talalhato 1 amulett,es lehet meg lesznek kuldetesek, ami meg fizetne, szoval nem lenne nagy gond az 1 milla.
Es akkor gondolom azzal vege a modnak.

(#25111) borovi válasza Antonius1978 (#25110) üzenetére


borovi
aktív tag

A küldetéseket abbahagytam ugyan, de azért (igaz, némi csalással - trainer :B ) meglett a milla, mert kíváncsi voltam, mire fut ki a sztori. Igen, akkor megkapod a ballont és azzal vége.
SPOILER!
Ne várj sokat a befejezéstől.

[ Szerkesztve ]

(#25112) Antonius1978 válasza borovi (#25111) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na, akkor tovabb nem is vacakolok vele, mert en is ugy gondoltam, hogy megvan a milla, csaj megy vissza az idoben, oszt annyi, mi is mehetunk a fenebe :)
Mondjuk ezt-azt meg megkereshetnek, korbejarhatnam ujbol Pripjatyot, de minek ?

Legalabb folytatni tudom a Gladiatort, mar nem is emlekszem hol hagytam abba...

[ Szerkesztve ]

(#25113) shield válasza Antonius1978 (#25112) üzenetére


shield
Topikgazda

Ez az újságírós mod volt?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25114) Antonius1978 válasza shield (#25113) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen, a Zsurnaliszt.
Most folytatom majd a Gladiatort, utanna mit ajanlotok ? Mar annyi modrol volt szo, hogy elkeveredtem, pedig Hubai is ajanlott valamit, igaz, nem tudtam leszedni...

(#25115) shield válasza Antonius1978 (#25114) üzenetére


shield
Topikgazda

Attól függ hogy sok időt akarsz-e elütni.
A Gladiator kb. egy fél mod, eljutsz benne egy darabig. A "A Szövetség ideje" nagyjából ugyanaz, csak másképp kell megoldani a feladatokat, de ahol abba maradt a Gladiator onnét folytatódik tovább a cselekmény.
A Gladiator nekem végül is egy tréning volt, mert vannak dolgok amiket másképp fogok csinálni a "A Szövetség ideje"-ben. Szerintem érdemes végig tolni.
De itt van a Clear Sky - Változások ideje, SaGa már dobott kifordítást, nagyon ígéretesnek látszik. Most kezdtem el én is.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25116) borovi válasza Antonius1978 (#25112) üzenetére


borovi
aktív tag

Pontosan így van vége. Csak nem az egyik fejlesztő vagy? :DD

(#25117) shield


shield
Topikgazda

Tud valaki megoldást arra, hogy elinduljon a CS és ne írja ki , hogy nem találja a 'fsgame.ltx'-et?
Ezt csinálja a magyar és az orosz verziónál is amikor rárakom a Változások ideje 3.0-át. A magyar verzió már akkor is kidobja ha csak a mentés helyét írom át. Ez kicsit szívás amikor az ember több modot is használ.
Az fsgame.ltx-ben átírtam a mod engedélyezését is.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25118) borovi válasza shield (#25117) üzenetére


borovi
aktív tag

shield
Készíts egy indítási parancsikont az asztalra, majd a tulajdonságokban az indítás helyénél töröld ki a bin szót.
Remélem így jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#25119) Antonius1978 válasza shield (#25115) üzenetére


Antonius1978
addikt

Most az a kerdes, hogy nekem melyik Gladiator van fenn ? :F :D
Gondolom a sima, es utanna jon a Szovetseg ideje.
A Clear Sky-ost is meg fogom nezni, amugy most jutott eszembe, hogy nem fejeztem be a SOC modot, az is valami ujsagiros, mar el is felejtettem, nem hopp, eszembe jutott, a Fotografrol van szo.

Borovi : nem vagyok fejleszto, csak figyelmesen elolvastam a szoveget, azt a sodert, amit a csaj nyomott.
Namarmost ha 1 millaba kerul az a bizbasz, akkor tuti hogy ott kell legyen a vege.A csaj megkapja azt a kek ballon uzemanyagot vagy mit, betolti a helikopogoba, es elorerepul az idoben, es kesz :DD

(#25120) SaGa59 válasza Antonius1978 (#25119) üzenetére


SaGa59
őstag

Együtt repültök a Zóna széléig, ott téged kirak, majd hazamegy. Az epilógus szövegei szerint...

Ez a mod egy komolyabb mod elkészültéig csak afféle időkitöltő, hogy addig se unja magát a jónép. A szereplők abban is benne vannak, ez egy mellékszál.
A "fő" mod címe: Zulu's story. Azaz Zulu barátunk (aki jó ott hagy a háztetőn, ha szóba állsz vele) lesz a történet főalakja, Újságíró egy tag a csapatában.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25121) SaGa59 válasza shield (#25115) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem egészen.

A Gladiator valóban egy fél (háromnegyed) mod, de a történet nem úgy és nem ott folytatódik, hanem kezdődik elölről, csak kicsit másképp..

Egyrészt a Szövetség Idejében elég sok olyan feladat van (területvédelmek, elfoglalások), amikor a társakra is vigyázni kell, mert ha elfogynak, legközelebb egyedül maradsz a bajban. Tipikusan a Gladiátor elején lévő két mutánsroham esete ilyen. A Gladiátorban kis gynge céllövölde, majd még a mutánsok visszaverése előtt elszólítanak, hogy sürgősebb feladat van. A SzI-ben három hullámot kell visszavernetek, mielőtt leléphetsz onnan, bőszen figyelve a támogatók "életvonalának" hosszát, mert ha elfogynak, az alfa-biókat magadnak kell lenyomni később.

Másrészt a Könyv részei és a Monolitszilánkok keresése közben jóval több feladatot kell megoldani, nagyobb területet bejárni, el kell foglalni a Katonai raktárakat, stb... Van pár feladat, amit többféleképp (pl. levadászol valakit, vagy fizetsz, odaérsz időben valahova, vagy a romokat fogod eltakarítani később, stb...) meg lehet oldani.

Jóval hosszabb történet, sok feladat azonos, de sok egész más megoldást igényel, illetve vannak újabbak (kb annyi a plusz, mint amennyi a Gladiátorban összesen van). Viszont ebben sincs még vége a sztorinak. Mechanikus replikánsának elfogása a 3. részre marad, ha majd elkészül valamikor.

Látható, hogy van egy történet, amit moddá konvertálnak, de egyszerre túl soká tartana, így apránként építik fel a terepet és ami megvan, oda csinálnak egy küldetéssort. Aztán ahogy bővül a terület, úgy szaporodnak és módosulnak a feladatok.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25122) shield válasza SaGa59 (#25121) üzenetére


shield
Topikgazda

Úgy értettem, hogy halad tovább az esemény.
Pontosabbat nem tudtam írni, mert még csak a Gladiátort toltam ki.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25123) hubai1979


hubai1979
őstag

[link]

Meg érkezett.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#25124) shield válasza hubai1979 (#25123) üzenetére


shield
Topikgazda

Résen vagy ám. :C
Két napja még nem volt kiadva.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25125) hubai1979 válasza shield (#25124) üzenetére


hubai1979
őstag

Igen résen, ha kell a munka helyen belopózok az irodában és széjjel nézek az interneten az adott oldalakon.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#25126) borovi válasza shield (#25124) üzenetére


borovi
aktív tag

De akkor Te is résen vagy ám, ha ennyire naprakész vagy a kiadásokból! :DD

(#25127) SaGa59 válasza shield (#25124) üzenetére


SaGa59
őstag

Mostanára meg már patchet is kiadtak hozzá.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25128) SaGa59 válasza SaGa59 (#25127) üzenetére


SaGa59
őstag

Belekukkantottan Zulu történetébe. Két terület van benne, Jupiter, illetve a "Békefenntartók bázisa", amit a FOTOGRAF vagy a Secret Trails modokból ismerhet, aki játszott valamelyikkel. Itt "Előszoba" néven szerepel.

Rögtön az elején érdekesen indul. Egy szál csavarral kezdünk, majd az őrposzt parancsnoka levesz 15 rugóra, hogy felszerelést ad érte, de igazából egy kis térképet, hogy merre turkálj fegyver és ruha után. Meg kapsz egy kis kaját, meg gyógyszert...
Meg rögtön felvehetsz egy feladatsort, amiben meg kell találni 6 db pendrive-ot, de egyesével kell leadni és akkor mondják meg, hogy hol a következő...

Meglátjuk.

Grafikailag kissé fura, hogy az inventoryban az épp használt cuccok (fegyverek ruha) kis ablakénak átlátszó a háttere. Szokni kell.
Na megyek vissza az SGM-hez...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25129) #90933760


#90933760
törölt tag

5 hónap kihagyás után végre összeraktam egy gépet és nekiállok folytatom az AMK modot. Fingom sincs hol voltam utoljára meg mit csináltam, majd a mentésből kiderül. Úgy is bóklásznom kell kicsit visszaszoktatni az ujjaimat rá.
Elég hulladék egy gép, de DX9 1440 menni fog ennek is csuton talán. Sajnos a régi bika gépeimnek annyi, de ezen is lehet játszani. Jól odapörkölök majd neki, had szóljon.

(#25130) rétisün


rétisün
veterán

gladiator-mod, quest_dialogs.xml:

"A teszteléshez kiválaszottak egy tudóscsoportot"

"csináltam egy hasonló spéci hangompítót egy havernak"

"menj el hozzá és mond meg neki"

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25131) borovi válasza SaGa59 (#25128) üzenetére


borovi
aktív tag

Játszottam kicsit a Sleep of reason - Zulus Story moddal. Hááát... Elég kidolgozatlannak találtam. Időnként olyan textúrákba futottam bele, mintha valamelyik 90-es évek elején készült játékból lenne átemelve.
A feladatok "gyűjtsd össze, keresd meg" típusúak voltak. A zóna a néhány militaristól, pár sztalkertól, kevés dutystól eltekintve gyakorlatilag üres, mutánsoknak nyoma sincs. Anomáliák azonban vannak, és a sugárzás is állandóan bejelez. (Ez utóbbi hozott némi felélénkülést az egyébként ásítóan unalmas játékmenetbe.) Sugárzás elleni drogot viszont nem sikerült vásárolni. Néha egy-egy feladat jutalmaként lehetett hozzájutni 1-2 adaghoz. Így aztán kénytelen voltam szinte folyamatosan vodkázni, mint valami kozák atamán - volt is szédelgés. Több kereskedővel találkoztam, de az árukészletük elég szegényes. Technikus, amíg játszottam, nem volt. Helyszínváltáskor többször lefagyott, kirakott az asztalra. Nem élveztem a moddal való játékot, s amit láttam, tapasztaltam, béta verziónak is csak erős jóindulattal nevezném.

[ Szerkesztve ]

(#25132) Dhampir válasza #90933760 (#25129) üzenetére


Dhampir
félisten

:C

Hadd szóljon!

Ha szirsz@r laptopokon elfutkos, akkor feltehetően az asztali konfigon is elfog.

(#25133) #90933760 válasza Dhampir (#25132) üzenetére


#90933760
törölt tag

Persze fut ez nagyon szépen, csak hát régen fHD DX11 volt minden csúszka maxon és ment 50 képkockával, most meg 1440 DX9-en megy közepesen, 30 képkocka körül. De még tuning nincs a gépen majd utána lehet elviszi majd a magas beállításokat is. De amúgy simán játszható és alig venni észre hogy romlott volna a grafika. Viszont a 2 Giga ram kurva kevés neki úgyhogy még nem tudom hogyan játszok majd vele, mert ramot majd csak 2-3 hét múlva tudok venni. És ugye az AMK mod nem arról híres hogy kihalt zónában mászkálgathatok. Az állandó beakadozás miatt egyik pillanatban semmi, mire az akadásnak vége csak annyit látok hogy 3 izlom nyúlkál felém.
XP-n elég alá a 2 Giga, de 64 bites W7-en nem. Na majd meglátom, mert bent a hajón cuccokat elcserélgetni ott nem probléma mikor megáll néha.

(#25134) SaGa59 válasza rétisün (#25130) üzenetére


SaGa59
őstag

Köszi...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25135) rétisün


rétisün
veterán

borongósba mennék, viszont a teleport limanszkba visz, annak ellenére, hogy állítólag a hozzáértők átállították.

szóval alighanem másik kód kell, nem a 30-30-30 ....mi lenne a másik kód?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25136) borovi válasza rétisün (#25135) üzenetére


borovi
aktív tag

nézd meg a kis teleport könyvecskében, amit az elején kaptál. abban mindig benne vannak az új helyszínek kódjai. (megmondanám, de már nem emlékszem a kódra.)

(#25137) rétisün válasza borovi (#25136) üzenetére


rétisün
veterán

kösz, ez eszembe se jutott :B

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#25138) shield válasza borovi (#25131) üzenetére


shield
Topikgazda

Akkor egyenlőre parkolóra kell tenni, talán félév múlva lesz belőle valami vagy nem.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25139) borovi válasza shield (#25138) üzenetére


borovi
aktív tag

Most kicsit izgalmasabb menetet toltam a Zulu storyval. Beszéltem egy dutys csókával, és ez a beszélgetés elteleportált a földalatti laborba, ami az alapjátékban a Közösségi ház alatt van Pripjatyban (x valahány, a számára nem emlékszem). Itt egy PKM géppuskát, meg iratokat kell összeszednem. Kaptam egy spéci ecolog outfitet is (a zöld kutatói ruha), végre nincs gondom a sugárzással. Sőt, még néhány sugárzás elleni gyógyszert is találtam. És végre ZOMBIK is voltak, igaz nem sok, nem túl veszélyes, de azért mégis egy kis izgalom. Bár se mutáns patkányok csapatai, se burerek, ahogy ez ebben a laborban lenni szokott...
Most viszont az a gondom, hogy az ajtó bezáródott, nem tudok kimenni a laborból. Visszatöltök egy korábbi mentést, talán a feladat valahogy időlimites, bár visszaszámolás nincsen. De mikor legutóbb az ajtónál jártam, akkor még nyitva volt. Utána kószáltam még a laborban, lehet, nem kellett volna.

(#25140) borovi válasza #90933760 (#25133) üzenetére


borovi
aktív tag

"XP-n elég alá a 2 Giga, de 64 bites W7-en nem"
Na ez az, amit én sem értek, viszont tapasztaltam! Pedig azt mondják, az XP pocsékolja a memóriát, a Win7 meg remekül és gazdaságosan kezeli. Ennek ellenére én is ugyanezt láttam, ha az egyik vagy a másik op. rendszer alatt futtattam a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#25141) SaGa59 válasza borovi (#25139) üzenetére


SaGa59
őstag

X-8...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25142) #90933760 válasza borovi (#25140) üzenetére


#90933760
törölt tag

A 32 bit vs 64 bit miatt is pazarlódik el memória, de az XP-nek kevesebb memória kell a futáshoz, a W7-nek meg több. Nem pazarolja el, csak sokkal több háttéralkalmazása meg folyamata van ami szükséges neki. Jobb a W7, de az előnye csak is 2 Giga felett jön ki, alatta az XP a jobb.
Persze le lehet butítani a W7-et is kevesebb ramra, csak eszembe sincs. Ma már alap a 4 Giga ha nem csak netezni akar az ember.

(#25143) borovi


borovi
aktív tag

Toltam még kicsit Zulu sztoriját. Összeakadtam Kalauzzal, aki egy beszélgetést követően (fogalmam se volt, miről csevegtünk :) ) elvitt Janovba. Ha tudtam volna, hogy ez lesz, nem jövök, mert így 3 küldetésem is függőben maradt az előző helyszínen, és most meg nem visz vissza. Valamit magyaráz, hogy miért nem, de nem értem. Így most Janovban bóklászok. A küldik eddig nagyjából azok, amiket Digtyarjev is megcsinált a CoP-ban: alkatrészek, szerszámok Nitronak (végre tudtam fejleszteni!), vérszívók, burerek megölése Vadásznak. Jar apó helyén Szultán ül más néven, de a zsoldosölő feladat Kopachiban megvan vele. Elmentem a Jupiterhez is, ha már a közelben jártam a burerek miatt. Ott egy érdekes bugba botlottam. A gyárudvaron 3 helyen is zombik álltak 25-ös - 30-as csoportokban exo páncélban PKM-mekkel, RPK-kal, shotgunokkal, de ahogy az egyikre rálőttem, a körülötte állók is kifeküdtek. :Y A tudósok bunkerében még nem voltam. Voltam viszont Zulu tornyában, és tudtam aludni azon az asztalon, ahol a CoP-ban Zulu üldögél és iszik. :)

(#25144) #90933760 válasza #90933760 (#25133) üzenetére


#90933760
törölt tag

Akkor most várok egy kicsit, mert ez az alaplap nem visz több ramot úgyhogy nem csak ramot kell vennem hanem alaplapot is. Még egy darabig nem fogok játszani....

(#25145) #90933760


#90933760
törölt tag

AMK modba a konzolt ha lenyitom akkor folyamatosan pörög a cannot find saved game hibaüzenet és pár perc alatt felnő százezres mértékűre. Ezzel kell foglalkozni vagy hagyjam a fenébe? Nem vesz ez el erőforrást a játéktól?
Csak mert a GPU terhelésem nem megy 70% fölé, márpedig a procinak ki kéne hajtania. Nem értem.
Vagy az a baja hogy kevés a ram vagy az hogy kevés az 512-es kártya is? Mert a vram is csurig van. De nem tudok vele mit csinálni, mert az AMK tele van grafikai tuninggal és nem lehet kiszedni, az zabálja le feleslegesen a vramot.

(#25146) shield válasza borovi (#25143) üzenetére


shield
Topikgazda

"....de ahogy az egyikre rálőttem, a körülötte állók is kifeküdtek."
Biztos valami brutális fegyvert használtál, szegények szívinfarktust kaptak. :DD

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#25147) borovi válasza shield (#25146) üzenetére


borovi
aktív tag

:D
Nem annyira rossz játék ez, mint az első benyomásaim alapján mondtam, de jobb is lehetne. Nagyon sok küldetés ugyanaz, mint a CoP-ban, és grafikailag is jóval szegényesebb annál, illetve a modokban megszokott látványvilágnál. A fegyverek is valahogy furcsák benne. Lehet, hogy a valódi fegyverekhez próbálták közelíteni a tulajdonságokat, de szerintem rosszul, mert némelyik alaposan széthord. Én már lőtem AK-val, tudom, hogy ekkora szórása azért nem volt.

Egyelőre jegelem Zulu történetét, mert SaGa elkészült az SGM magyarítással, így most inkább arra repülök rá!

[ Szerkesztve ]

(#25148) SaGa59 válasza borovi (#25147) üzenetére


SaGa59
őstag

He neked se tetszik, mikor elcseszik a fegyverek szórását, akkor az SGM-re tedd rá a "hangolt fegyverek" csomagot is. Az eredeti iszonyatosan el van rontva. Bár lehet, hogy azért, mert vannak mindenféle tankönyvek, amiket elolvasva egy adott fegyvertípushoz jobban értesz, de akkor is.

A Kordonon adnak egy SVU-t és egy feladatot, miszerint ki kell lőni az ellenőrzőpont parancsnokát vele. Na ez az SVU alapban annyira szór, hogy 80-90 m-ről fejre célozva a tag előtt két méterrel csapódott be a lövedék.
Ekkor vettem elő a régi jó ShoC-hoz, több napos munkával összepakolt fegyvercsomagot ismét és a szórást is beállítottam annak alapján. Addig csak a lőtávot, lövedék sebességet és becsapódási erőt tettem rendbe.
Mert az még rendben van, hogy fejre célozva 10-20 centivel mellé megy, de egy mesterlövész puska ilyen távról ne szórjon már több métert... Ennyi egy géppisztolytól is sok.

Szóval a magyarításban az eredeti SGM fegyverek vannak, de mellette ott a behangolt készlet is, a megfelelően módosított leírásokkal.
De ezzel menjünk a CS topikba.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25149) SaGa59


SaGa59
őstag

Vissza a CoP-hoz.

A CS topikban már jeleztem, hogy belefogtam a СМЕРТИ ВОПРЕКИ ЧАСТЬ 1 В ЦЕНТРЕ ЧЕРТОВЩИНЫ. mod fordításába.
A címe valami olyat jelent, hogy A halál ellen 1, Az gonoszság központjában (majd kitalálok valami frappánsat).

A modnak vannak folytatásai is, eddig kettő kész, a harmadikat erre az évre igérik. Ha igaz, nem úgy folytatás, mint a gladiátor és a szövetség ideje, hanem önálló történetek. Ha mind akkora, mint ez, legalább fél év kell, hogy kész legyen mindnek a magyarítása, hacsak valaki be nem száll a dologba.

Belenéztem az 1. részbe. A SeregA-Lus verzióba bele tettek (választható a telepítésénél) egy Winter modot is. Ez gyakorlatilag a texturákat cseréli téliesre, semmi több (vagy legalábbis nem vettem észre olyat, hogy a hideg bármit is jelentene) és eléggé idegesítő, hogy a havas télben nyári vihar kapja el az embert. Szóval ezt inkább leszedtem.

A történet új a terület ugyanaz, amit megszoktunk a CoP alapjátékban. A szereplők egy része lecserélődött, ha jól értettem, Gyigtyarjov működése után vagyunk (még nem biztos, mert mintha az első beszélgetésnél Gyigtyarjovot keresnék amikor odamegy a csapatához), egy szabadúszó sztalkerrel - a neve Narszul -, aki az SBU ügynököket keresi fel szép sorban és segít nekik. Ez persze később változhat, mert csak addig mentem el, hogy eljutottam a Szkadovszkra a Cseh nevű főbanditához (ő van Szultán helyett). Kardán ott van a hajón, még mindig az öreg piás, ahogy Szakáll is a helyén van. A régiek közül talán 10 karakter lett lecserélve, meg rengeteg új jött be a képbe. A zsoldosok helyből semlegesek.
Van egy 4-5 oldalas kézikönyv is a modhoz, benne egy titkosírás kódjával, amit a játékban használni kell. Na ezzel gond lesz, mert a cirill bekűkhöz igazodik, valahogy át kell majd ültetni ha nem is amgyarra, de leaglább angolra.

A mod gyakorlatilag egy Enot-os SGM-mel felturbózott CoP teljesen új sztorival, feladatokkal, bár sok régi is fel fog bukkanni, csak a beszélgetések módosulásából úgy nézem, kissé megváltoztatva.
Nem tudom milyen hosszú, de gyanítom nagyon. Az eredeti CoP beszélgetésekbe is bele kell nyúlni itt-ott, mert változtattak rajta, de az sgm_xml_dialogs mérete az SGM 2.2-höz képest (amiről többen is írtátok, hogy nagyon hosszú) négyszer akkora. Az 330kb körüli, ez 1,2 megás, 17800+ soros. A feladatokat felsoroló szövegfájl 3200 sornyi, azaz 800 lefordítandó sor van. Ez a dolog szerkezetéből adódóan kb 200 új feladatot jelent. A leírásban mindig egy sor a leírás neve, egy maga a feladat, egy a feladat lezáró neve és egy a lezáró tevékenység. Néha, ha összetett, akkor 2-2 sornyi a módosítás, de az újabb mászkálást jelent általában, így akár újabb feladat is lehet.

Szóval nagyon sok szöveg. Fordítani is nagyon sok lesz, saccra talán karácsonyra meglesz. Még úgy is, hogy át fogom emelni a már korábban magyarított SGM-ből ami egyezik (tárgyak, fegyverek, ruhák leírásai). Ebben is benne van az a fegyverenciklopédia, amit a Spectrumban félbehagytam, mert nem voltak meg az abban lévő fegyverek. Itt megvannak, ezért azt is meg kell csinálni. Aztán majd átmegy a Spectrumba is, így ott is készen lesz végre.

Addig játszatok azokkal, amikhez van jó angol fordítás, vagy a már elkészült magyarításokkal.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#25150) rétisün válasza SaGa59 (#25149) üzenetére


rétisün
veterán

"Addig játszatok azokkal, amikhez van jó angol fordítás, vagy a már elkészült magyarításokkal."

gyorsabban fordítod őket, mint ahogy végig tudnánk játszani :Y én legalábbis biztos nem végzek addigra a szövetség idejével, meg a hirtelen meg nem mondom melyik CS moddal, amihez szintén van mgyarítás, mire te elkészülsz ennek a fordításával.
de ez ne tartson vissza :N köszönjük az eddig elkészült, és a folyamatban lévő fordításokat is :R :C

mod: ja, és a lost alpha is ott van még....

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.