Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    Ehh, ez az SGM 2.2 Enot nem az igazi:

    - minden állásvisszatöltéshez a játékot is újra kell indítanom, annyira instabil
    - a Kordon, egy idő után, túlságosan is megtelik élettel -> rendszeresen a poszt MÖGÖTT :Y lép a pályára egy falka és így a technikus is hamar el fog halálozni, mert őkelmé(ke)t nem kötötték helyhez és tették halhatatlanná a készítők, mint a kereskedőket
    - a Kordonban túl sok az anomália (olvastam egy fórumon, hogy csináltak az alap SGM 2.2-höz egy 1000+ anomáliát megszüntető javítást is, mert a Kordon nélküle sűrűbb, mint a zóna magja)
    - a kereskedő artiját nem találtam ott, ahol a fórumon jelölte a srác (gondolom, majd az utolsónak megnézett anomáliához rakja be - de inkább visszamondtam ezt a lehetetlen küldetést)
    - a vadak simán átgázolnak fél-egy tucat, gépfegyveresen is, szörnyű, hogy a "mieink" mennyire nem tudnak vigyázni az életükre
    - még jó hogy van aknamentesítő gomb, mert enélkül kissé sok időt vesz el a területek biztonságossá tétele a Mocsárban (sokkal hülyébben már nem oldhatták volna meg ezt - mint az anomáliák: közel 1000 db akna került lerakásra...)
    - a detektor alkatrészt sem lehetett volna megközelíthetetlenebb helyre biggyeszteni... :(

    Ehh, és megint csak: ehh! :W

Új hozzászólás Aktív témák