Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    válasz BusinessGuy #908 üzenetére

    “Ezt azzal igazolgatni hogy de XY négyzetkilóméter és micsoda kidolgozottság mert benne van kidolgozva pár valós épület nettó marhaság”
    Itt azért eléggé “nomen est omen” a nickneved :) Naná, hogy van egy memória target amiben el kell férni és fejlesztés szempontból baromira ez számít. Az önmagában elég szép teljesítmény ha a 8x8, azaz 64 km2 megvan egyedi épületekkel, stb…. Ez nem No Man’s Sky szintű generált pálya. Ezt így folyamatában stream-élni nagyon is nagy mérnöki munka.

    Nekem az aggasztó inkább, hogy valamilyen saját forkot használnak az UE 5-ből és így nem biztos, hogy könnyen frissithető a motor alatta. Lehet egy 5.4 alatt már pl. simán lehetne Nanite a növényzet is és akkor nem lenne pop-in. Most csak mondtam valamit, éppen itt tartok a Foundry videóban.

    Én a következő Otherside videót várom Phelan-tól (Grőb Attila). Lehet lesz külön videó szentelve a játéknak, de biztos vagyok benne említeni fogják. Ő szokta boncolgatni, hogy mennyivel nehezebb UE-ből kihozni a maximumot, mint Unity-ből.

Új hozzászólás Aktív témák