Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
escie
őstag
hát kábé én is ilyet mondtam, mikor láttam ezt a felvételt.
voltam egy pár repnapon, és el bírom képzelni, milyen hülyén állnék ott, egy ilyen után. lássuk be, van esélye egy ilyennek ott is. megy minden szépen, rendben, aztán egyszercsak kiborul a bili...
szerintem megdöbbentő a dolog. legalábbis én mindig úgy sajnálom az ilyeneket. ha karambolt látok, akkor is úgy sajnálom szegény kocsikat... (persze az emberek után csak...)
mindenestre megnyugató ez a higgadt kezelése a vészhelyzetnek...
semmi pánik, hanem hideg fejjel végrehajtotta, amit tanítanak nekik...I'm back, baby!
-
jasszer
senior tag
Hja, még csak az érkezést néztem...
A Malév már egy ideje ezt az időpontot nyomatja ha jól emlékszem, a Delta baromsága h uekkor indít. Még azt tartom elképzelhetőnek h a kintiek sűrűbben és szívesebben repülnek a Delta-val, talán ezeket az utasokat akarják elszipkázni a Malév-tól...Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Úgy emlékszem, DHLes vagy TNTs 747-est (vagy Cargoluxos volt? hmm, előásom a fényképeket) láttam egyszer Ferihegyen közvetlen közelről, mert a gépem pont mellőle indult. Brutálisan nagy volt olyan közelről, na meg hogy teherszállító lévén nem voltak oldalt ablakai...
Nagyon jól lehet ''planespottingolni'' a brüsszeli reptéren, van egy külön önkiszolgáló étterem, végig ablakokkal padlótól plafonig, ami a ''parkolóhelyekre'' néz, meg a leszállásokat is lehet látni. Aztán ha hamar becsekkol az ember, onnan meg kényelmesen lehet nézni a felszálló gépeket, látszik végig, ahogy hosszú kanyargó sorban taxiznak kicsitől a nagyig mindenfélék. Tudom ajánlani, ha valaki arrafelé jár.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jasszer
senior tag
Nem fognak engedni, persze... Mondjuk a kettesen a betonra ki tudok menni, csak elég hamar elhessegetnének egy combosabb pénzbüntetés kíséretében...
Az utaslétszámot viszont (amennyiben feltöltik) a legtöbb reptéri szgépen meg lehet kukkantani. Remélem nem felejtem el holnap...Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Persze, tényleg fentről az igazi. De én lentről is szeretem őket, olyan szépek, ahogy le-fel szállnak, meg érdekes nézni, ahogy tankolják, ki- meg bepakolják őket.
Uhhh, a légörvényeket nem szeretem. Viszonylag sűrűn repülök, de eddig csak egyszer voltam olyan igazán ''rázós'' légörvényben, ráadásul pont akkor nem Boeing vagy Airbus, hanem egy számomra ismeretlen Avro típusú gép fedélzetén. Ennek olyan furcsán fent vannak a szárnyai, és épp elég kellemetlen érzés volt, hogy az ablakon kinézve nem lent, hanem olyan magasan van a szárny, aztán még jött ez a kávélötyögtető rögös út... Jáááj. De félni sosem félek, és mindig nézem a repcsikatasztrófás sorozatot a NatGeon."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jasszer
senior tag
Unatkoztam kicsit, nekiálltam gyűjtögetni az ominózus MA/DL kérdéskörrel kapcsolatban:
Mai utasok száma:
ARR
MA091 89 (6 Bus., 83 Eco.)
DL098 0
DEP
MA090 85 (7 Bus., 78 Eco.)
DL099 120 (? Bus., ? Eco.)
Meglestem én is h az emlegetett Nu York-Budapest mit kóstál egy májusi napon...
JFK-BUD, május 20. (csak odaút) reptéri illetékkel és adókkal:
Malév: 545.6 USD
Delta: 1,451.5 USD
Háát... Ezt komolyan nem értem.
[Szerkesztve]Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
A kis utasszállító (nem utasszállítóban még nem ültem, de remélem eljön egyszer az is) meg a nagy közötti különbség tényleg nagyon érződik, egy Fokkernél simán érezni lehet, ahogy a pilóta manőverezik, a 737-700as nagy bálna viszont unalmasan simán repül, ráadásul rengeteg idő kijutni, annyian vannak rajta. Egyszer volt szerencsém a legkisebb Malévossal menni, a zöldcsíkos hasúval, tisztára magángép feelingje van - bár szegény sztyuvi srácnak annyira nem lehet jó, a feje majdnem a plafont érte. Mégis sokkal hangulatosabb, mint a tömegszállító nagy gépek.
Meg persze mindig kigúvadt szemekkel tapadok az ablakra, és nézem, ahogy felcsapódnak a féklapok (ha jól mondom) leszállás után fékezéskor, vagy a levegőben kanyarodáskor a szárny vége felé lévő lapok mozgását (oldalkormány?), vagy megpróbálom kiszúrni a follow me-s autót...
Hát, nRu3, biztos te vagy az, aki akkor is vigyorog magában, mikor már mindenki nagyon kapaszkodik a karfába...
Jut eszembe, Dubrovnik repterét bírom, ahol kvázi zuhanórepülésbe kezd a gép a tenger felett (apró sikolyok a közönség soraiból), majd leszállás után észleli az egyszeri utas, hogy a futópálya végét egy kecses sziklafal díszíti. Addig jó, amíg minden jó...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jasszer
senior tag
Nem mind1 persze, de ugyanúgy JFK-BUD viszonylatot néztem mindkét légikompániánál, és a JFK-s start elméletileg a Delta-nak kellene h ''kedvezzen'' szvsz.
Sokáig nem volt fent az utaslétszáma a mai Delta-nak, aztán felrakták ezt a 120-at, osztályonkénti bontás nélkül. Sanszosabb h a FIDS hivatalos infooldalai pontosabbak, de manual megszámolni már késő lenne...Apokalipszis? Ezeknek?!
-
jasszer
senior tag
Azé' ez a heti 5 Delta JFK sem kevés.
Mondjuk valszeg lenne is rá igény a sok tranzitutas miatt, ha beépül a köztudatba... Régebben szó volt arról is h a Malév befagyasztja a New York-ot előbb-utóbb, (talán épp ezért repül a Delta uebben az időpontban) lehet h helyette lesz Bangkok egész évben, az úgyis sikeres volt a téli időszakban...
[Szerkesztve]Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Hát, nekem nem ez a tapasztalatom. Évente 8-10 alkalommal megyek főleg Malévval, és az elmúlt másfél évben egyszer volt jelentős késés, egy-két óra, de ennyi. Fapadossal viszont egyszer utaztam csak, Skyeurope-pal, na az sok órát késett - igaz ez még az indulásukat követő második héten volt, Párizsból pozsonyi kitérővel (nem volt leszállási engedélyük még közvetlenül).
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Persze, de velem eddig egyszer fordult csak elő ilyen, szerencsére akkor pont nem átszállással mentem. Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik. Mivel kevesebb időt töltenek a földön, ebből szvsz következik, hogy sokkal nagyobb a késés esélye. Na meg akik még a buszokon is ennyire spórolnak, azoktól mit várjon az ember. Csak remélhetjük, hogy a kerozinnal meg a karbantartással nem spórolnak (na jó, tudom, azzal nem is lehet).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tildy
nagyúr
Mondjuk amennyi kaját a malév/lufthansa, alitali gépeken adnak... Nem is cosdálom, hogy inkább a házi kosztot választották..
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Én Oslóba mentem Londoni átszállással. Reggel 7kor indultam, 8.30ra ott voltam, 13kor meg mentünk tovább Osloba. Tökéletes volt.
Tanárom Malév géppel jött Osloba, Amszterdami átszállással (merthogy csak iylen van) , Persze amszterdamban elkevertéka csomagját.. Képzelheted, ruha, minden benne...
Szóval ott meg ez is benne van a pakliban...
Mint mondtam én eddig csak fapadossal utaztam, és szerintem nem is nagyon fogok mással, kivéve ha a tengerentúlt veszem célba. Annyival többet nem ér. Akkro inkább többet várok, de annyi pénzt nem ér meg ...
Nru3: Mondom , milánói járatnál rendszeresen volt 1 órás késés. Szóval ez alapján is azt mondom, jobb hogy van fapados.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Nem fapadossal is van ilyen baj. Ha össze is töröm magam, 2004 nyarán egy olyan Budapest-Oslo járat sem volt fapadoson kívűl, amely ne szállt volna le útközben valahol...Azaz csak átszállásosak voltak.... A Malév konkrétan Amszterdamban.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Ariadne
őstag
Hm, a szöveg szerint cargo, csak van pár ablaka, írják is, hogy ez ritka. De legalább megvan a megoldás. A linkeden van egy jó kép egy ''pucér'' gépről, új festésre várva, azon látszik, hogy a turistaosztály ablakait lefedték az első tucat ablak után. Érdekes.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Lehet, hogy kézzel hordják be a cuccokat...
Olyan kétfelé nyíló nagy ajtó kellene hogy legyen?
Megint ''szerencsém'' volt egy Avro-hoz az utazáskor, szerintem a legkisebb, 85-ös lehetett, összesen 17 sor üléssel max 5 ember szélességben. Olyan kis csúnya hegyes orrú gépek, kifejezetten rosszul áll nekik a magasan lévő szárny is. Nem tetszenek... Viszont legalább jó meredeken szálltunk le.
Előtte meg tényleg szerencsém volt egy focilabdára festett orrú Lufthansával menni, mókásan nézett ki. Sajnos szurkolók is voltak...
mod: Ezt vajon hogy csinálják meg utólag? Nem hinném, hogy egyszerűen vágnak egy nagyobb ajtót az utasszállítóba...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
''de egyébként biztonsági szempontbol senkit nem engedenk be müködö gépbe''
Ettől tartottam. Bezzeg régen biztos másként mentek a dolgok, csak ma annyira félnek - persze részben okkal. De azért az olyan túlzások, mint pl. Párizs Orly Sud-ön a géppuskás katonák kettesével, azért kicsit elgondolkoztatóak..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Igen, ezeket a gépeket kiszúrtam már a reptér felé menet (meg fentről is látszik). A lap alján lévő kifejezetten reptér látogatás viszont új nekem, de nagyon örülök, hogy van ilyen. Bár gondolom nem visznek be igazán hangárba meg ilyenek, csak buszból lehet kandikálni kifelé. A magamfajta szárazföldi patkánynak az is valami.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Én nem szoktam tapsolni, és eddig még mást sem hallottam... Charterrel sosem utaztam, főleg a ''királyi'' légitársasággal szoktam menni Európán belül, de sehol semmi... Szerintem nem ''bunkó szokás'', csak rajtam kívül mások is lehetnek, akik nem hallottak erről a szokásról.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dredd bíró
tag
nRu3 Ez kimeríti a diszkrimináció fogalmát
Amúgy sztem a török termékek sokkal roszabbak.
Másrészt meg eny nagy márkanév nem engedheti meg magának szerintem hogy gagyi termékei jöjjenek kinából.
Harmadrészt én úgy tudom csak ázsiai keresletet akarják kielégíteni.
A saját fejlesztésű kinai terepjáró sztem más mintha oda mennek pölö az Airbus mérnökei és azt mondják nekik hogy ezt+ezt úgy építitek össze ahogy mi és kész.
[Szerkesztve]''Én vagyok a Rend!''
-
#65675776
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Programozás topic
- Nintendo Switch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen