Hirdetés
- balojazz: Szódakészítés üzembiztosan és olcsón! Figyelem, csak hardcore szódázóknak!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr.Csizmás: Bestbuy travel, utazós, kirándulós topic - szállások, jegyek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Doky586: SecureBoot kulcsok frissítése (2026 nyara)
- potyautas: Olyan valóságosnak tűnt
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése kontra MS/Zintel korlátozásai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Móci
addikt
Mach 3 itt is. Nem rossz cucc, mondjuk a frissen kibontott pengével brutálisan jól viszi az arcszőrt, mindig jó érzés új pengét használni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
A MACH 3 sensitive mennyire jó? -
válasz
Kezdő vagyok
üzenetére
NEM. A Mach3 nyélre csak a Mach3 pengéi mennek rá, ebben emlékeim szerint anno kétfajta penge készült, de már csak a simát lehet kapni (valamikor volt ebből is rezgő, de én csak TV reklámban találkoztam vele). Esetleg a régi Venus modellek pengéi mennek rá, de az nem arcra van.
A Fusion nyélre mennek rá a fent említett pengék, ott van többféle, és még többféle nyél (Pl,: Sima, Cool White, Stealth, Progilde, és ezek Power (rezgő) verziói).
A Mach3 és a Fusion betétjei teljesen mások, rögzítés szempontjából is.
-
Kezdő vagyok
őstag
Köszi a válaszokat!
A Mach 3 nyélre rámennek akkor a fentebb említett pengék? -