Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu

Xiaomi Redmi 4A/Pro

Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1701) Frod


Frod
addikt

Teljesen ebay-amatőr vagyok, feldob jópár találatot tokra, meg üvegre/fóliára is, de nem akarok bedőlni a hangzatos képeknek, stb. Amiket én linkeltem azok jók, vagy van olyan márka ami javasolt, bestbuy, stb? Esetleg egy olyan eladó akitől már valaki vett és fixen jót ad, vagy valami más hely ahonnan érdemes?

[ Szerkesztve ]

Do you see the white shadow?

(#1702) trialboj válasza rsay (#1699) üzenetére


trialboj
őstag

Abszolút nem értem mire írtad ezt. A 2 gb memóriából szerintem sokat zabál a telefon,ezért kérdeztem hogy alap dolog, vagy nálam nem ok valami.

Mellesleg értékeltem volna ha legalább 1 kérdésemre válaszolsz. Pl hogy ajánlott-e a factory reset, vagy lehet használni a már előre felpattintott chrome drive stb appokat ?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#1703) joci86 válasza trialboj (#1702) üzenetére


joci86
senior tag

Van egy felesleges ilyenem, ha valakit érdekel.
Nem árulom, nagyon jól érzi magát a fiókban, szóval nem hirdetés. :)
De hátha valakinek segítek vele.

(#1704) ollie válasza Lui04 (#1697) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Minden Nillkin tokhoz jár fólia. Ha nincs benne, vagy kiszedték, vagy nem eredeti Nillkint kaptál.

***

(#1705) kiskakas válasza joci86 (#1703) üzenetére


kiskakas
senior tag

joci86, engem erdekelne, hogy tudnam megvenni+atvenni? :)

(#1706) joci86 válasza joci86 (#1703) üzenetére


joci86
senior tag

Juj bakker, az előző nem válasz akart lenni, sorry.

@ Kiskakas
Ne offoljuk szét a topikot, írok privátot. :)

[ Szerkesztve ]

(#1707) Lui04 válasza ollie (#1704) üzenetére


Lui04
aktív tag