- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
torobumburi
csendes tag
hhh
-
llaszlo
veterán
feltettem. tetszik.
Mi alapján dől el, hogy a közlegényekből képződő katonák típusa milyen lesz?
Mert már van ha jól emlékszem 4 mesterlövészem 2 nehéz 2 támogató de csak 1 támadó egységem.
Ez így elég rossz arány. -
Nem kellett volna kijatszani, mert egy bazis utan is lerohanhatnak az urhajot, de aki molyolni szeret az szepen kiirthatta volna a bazisokat, meg kicsit kutatgatott volna...
Ugyanezt szepen megoldottak a Far Cry 3-ban. Az alap tortenet szerintem 3 nap alatt ledaralhato, bar en meg csak az elejen tartok tobb het utan is, mert vadaszok, halaszok, rosszfiukat teszek el lab alol. Szoval kismillio + kuldtese van benne, amikkel el lehet szoszolni.
-
Muton
addikt
válasz
torobumburi #80 üzenetére
akkor már csak a két csapat dupla kiképzése, minden kikutatása, hangárok felszerelése maradt, hogy szép legyen a mentés
Tényleg jó volt, csak lehetett volna hosszabb is kicsit. Majd még a multit kellene kipróbálni, az is biztos nagy élmény
-
torobumburi
csendes tag
Hello!
Vége lesz utána.
Egyébként én is úgy jártam az Alien Base-nél. Na mondjuk ott mérgelődtem nem keveset.
A Bázis nekem is kb félméret volt.
A véleményeddel is egyetértek, hogy UFO1 gyakorlattal az ember háta mögött, ez gyenge volt taktikai-stratégiai szempontból (Normál-on, bár felette szerintem mazochizmus lenne és értelmetlen is valamilyen szintig). Viszont összességében nálam, akkor is *-os 5-ös.
Köszi:
-
Muton
addikt
Heló!
A végső küldetés a nagy lila hajó, vagy lesz még utána valami?
Mert így elég rövidke, meg a bázis is csak fele, a kihasználható területnek, de amúgy nagyon hangulatos.
A legjobb részem az volt, hogy chrysalidok majdnem nullázták a csapatomat az idegen bázis küldetésen, és egy sniperrel toltam végig a felétől, kis pisztollyal. hát volt benne pár kör menekülés -
torobumburi
csendes tag
Hello!
Köszi mindenkinek, a PSI-armour-ral sikerült. Végig is daráltam őket kb 10 perc alatt normálon.
Még egyszer köszi:
-
válasz
torobumburi #75 üzenetére
A legnehezebben mar csak el kell gollopoznom az utolso palyara, most a psy-re gyurom meg az egysegeimet, de mar igy is siman lenyomnam. A gollophoz kell egy Psy kepzett egyseg, aki kap meg egy specialis teruletre hato tamadast az utolso palyara.
-
gyiku
nagyúr
válasz
torobumburi #75 üzenetére
kell egy psy kepessegekkel rendelkezo katona, es rakj ra psy armort. utana mar tud goloppozni.
-
torobumburi
csendes tag
Hello!
Mi történt mindenki abbahagyta/végigcsinálta?
Ja és szeretném itt megkérdezni mindenkitől, hogy a Gollop Chamber-be csak én nem tudok beküldeni senkit, vagy más is járt már hasonlóan?
Minden blogban találhatót kipróbáltam. Van VALAKI akinek sikerült, mert leírhatná a pontos eljárást-előfeltételeket, nagy segítség lenne.Mellesleg nem lepődnék meg, ha csak én lennék ilyen különleges, mert engem már az UFO1 is utált: Pl: a testvéremnek és még sokan másoknak, egy base defense sikeres teljesítése után az elirium115 gyakorlatilag korlátlanul a rendelkezésére állt (több ezer tonna), na ez nálam minden esetben 0 volt.
A válaszokat/segítséget előre is köszi:
-
PeeterssoN
őstag
Szerintem két shotgunossal király csapatni! /mindegy hogy mi, plazma vagy lézer esetleg alap/
Csikicsukizni velük irtó izgi!
Persze a megfelelő perkekkel.
Ja és nem árt a sok-sok füst hogy ne lássanak rendesen.
-
fogtunder
nagyúr
nekem eddig az a taktika vált be etheralok ellen, hogy szétszedem kétfelé a csapatot, marad egy heavy és egy sniper a control room oldalában, vagy hátánál, ahol jobbnak néz ki a dolog, a maradék pedig feláll a rendes bejárathoz, mindenkin cloak. kinyitom az ajtót, felmérem a terepet (ekkor még nem látnak), átváltok a heavy-re, aki a sniperrel maradt és nyitok egy bejáratot az etheral háta mögé rakétával, innentől fogva egyszerű a játék, a második heavy belő egy shredder rocketet a másik ajtón, a két assault cloakolva bemegy és szarrá lő mindenkit, akit esetleg mégsem, azt a sniper befejezi, de a végén még mindig ott egy support, ő vagy kegyelemdöfést visz be, vagy füstgránáttal fedezi a két assault seggét.
ez elég jól működik ha az egyik heavy-t supportra cseréljük, csak legyen alien granade valamelyiknél, amelyik a második heavy funkcióját veszi át. az egyetlen gond akkor van, ha nagyon kemény az ellenállás, és elfogyasztod a robbanószereket (pl. ha két sectopodot kell lenyomni előtte), de ha egy gránátod van, akkor is érdemes megpróbálni, a meglepetés aranyat ér ezek ellen a köcsögök ellen
(#68) torobumburi: én mondjuk a heavy-ket és a snipereket kivéve ghost armort adok mindenkire, leginkább a +20 defence miatt, ha a mezőn állnak, már olyan, mintha félmagas fedezékben lennének, többet tudnak mozogni, ha cloakból lősz, az automatikus critical (shotgun assaultnak kötelező) és grapling hook is van rajta, ami néha tud jól jönni.
a snipereket meg próbáld meg úgy, hogy archangel armort adsz rájuk, plusz fejlesztett scope (meg ugye squadsight, anélkül csak a helyet foglalják a sniperek). ufo crash/landing küldetéseken ott, ahol áll, fel kell küldeni a magasba, mivel a lebegés nem fogyaszt üzemanyagot, ott maradhat az idők végezetéig, a pálya 90%-át belátja és egy colonel sniper scope-pal el is talál mindent, amit lát, és double-tappel körönként 1-2 ellent ki is végez.
-
válasz
PeeterssoN #70 üzenetére
Szovel te a thin manakre gondoltal. Azt hittem a zombiva alakitott lakossagot akarod kabitani.
-
gyiku
nagyúr
válasz
torobumburi #68 üzenetére
en ezzel a felallassal nyomom: 2 support plasma rifle + 3as medikit + scope/arc thrower, 2 heavy plasma cannon + scope, es 2 sniper plasma sniper + repulos pancel + scope.
sniperek fel kepernyot lemaradva, 2-3 magasan szetszednek mindent, 99%-ban talalnak is.
most epp az elso etherealos hajo szopat, a muton elitekkel, meg a 2 sectopoddal, de ujrakezdem a palyat, mert hamar ellottem a 4 raksit. -
PeeterssoN
őstag
Lehet kábítani az öltönyös alieneket!
És tévedtem a moddal kapcsolatban!
Igaz ritkábban találnak el, de ha eltalálnak akkor vagy halál vagy egy-két ép. marad! / mondjuk volt olyan est, hogy zárótűz alatt lévő egységet két enemy nem bírta eltalálni kb 10 méterről, pedig kiugrottam vele a fedezékből!/
Ezzel a gyógyítom szükségessége felértékelődik.
Az már zavaró, hogy hiába gyógyul maxig a delikvens akkor is mennie kell a kórházba. -
válasz
torobumburi #68 üzenetére
probald meg nehezebb fokozaton es megvaltozik a velemenyed. En a legkemenyebben nyomom iron man mellett...
-
torobumburi
csendes tag
Szerintem nem kell semmi féle bonyolítás a támadásban. Na mondjuk nem árt titán páncéllal nyomulni, de Overwatch után az assaultosok run and gun-ja odafut rapid fire-el testköelből Alloy Cannonnal megkínál és még a legböhöncebb durungok is fél képernyőn keresztül repülnek át ívesen. Mire touchdownt szereznek, az már csak a túlvilágon ér csak pontot (igaz mindenféle mechanikus transformer rokonokkal rendelkező kernelt futtató ócskavasra is).
Engem mostanában a kezdetben kedvel Sniperek egyre inkább csak idegesítenek. Ritkán lőnek legfelsőbb szinten is valami értékelhetőt, nem úgy mint a Heavy; Assault; sőt még a támogató emerkék.
Javaslom mindenkinek a játékot. Tényleg olyan jó vagy jobb lett mint a régi (én normálon próbálkozom).
Köszi:
-
PeeterssoN
őstag
válasz
CriticalHit #59 üzenetére
Letöltöttem a modokat, nagyon jó, csak most classicon egyáltalán nem találnak el, ez még könnyebb mint easyn!
-
Hát mákom is volt, az kétségtelen
De kellett oda a heavy puhítani az ellent.
Amit rosszul csináltam, hogy, ha egy emberem észrevett egy idegen csoportot, akkor én hülye odavittem az összes többit is a tűzvonalba, ahelyett, hogy azzal az eggyel visszavonultam volna, a többi meg overwatch. Így már nem okoz gondot a legtöbb pálya, főleg, hogy már psi-m meg ghost armor-om is van
Egyszer próbáltam zombit kábítani, de 3 visszatöltésből 3 failed lett, úgyhogy szerintem nem lehet.
-
válasz
PeeterssoN #63 üzenetére
Az bug lesz. nem feature. De ha a robot az ajto elott all, akkor azert nem tudsz bemenni.
Azert, mert kell hozza Squadsight ability. ha nem azt valasztottad, akkor bukta.
Venni nem lehet, csak eladni.
Nem, azokat nem lehet kabitani, ahogy a robot egyseget sem. Bar a zombikat sosem probaltam... [link]
Taktikai tipp: Nem izombol kell tolni, hanem megfontolva es akkor nem nehez. Nezd meg Dark Archon videojat. Nem beront az idegenek koze, hanem aprankent bedaralja oket.
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
Van egy két problémám hátha tudtok segíteni.
A megtalált bázis bejutása után nem tudnak bemenni az ajtón az embereim csak a másikon, ez valami bug?
Ja és a robot be tudott menni../update le van töltve./
Ha eldobom a sniperrel a felderítő gránátot mi a lópikuláért nem tudok közéjük lőni ha már látom őket?
Úgy érzem semmi értelme, mert csak akkor tudok lőni ha már észrevettek, kész agyrém.Úgy érzem a kereskedésnek sincs sok értelme mert csak eladni lehet venni nem, vagy kell még hozzá valami épület?
Észrevételem hogy nem olyan könnyű azért "ízin" sem! Főleg amikor korán ugrottam neki az idegen bázisnak,
sitty -sutty szétkaptak azok a zombicsinálók!És utolsó: "Zombicsináló pókot" és a köpködő manust lehet egyáltalán kábítani?
Bocs hogy nem név szerint említem meg az idegeneket de remélem tudjátok melyikekről beszélek!
-
válasz
Dark Archon #61 üzenetére
Szepen bedaraltad az ellent.
Egy kis szerencse sem artott, mert a heavy eppen csak tulelte, de nekem ott komaba is kerult.
-
-
PeeterssoN
őstag
Köszi a cikket vártam már egy ilyen írásra!
-
Köszönöm, megpróbálom
Igaz, hogy azóta már visszavonultam és játszottam tovább, de úgy állok, hogy pénzem van dögivel, alloy meg semmi, úgyhogy inkább megpróbálom, mert a pénz jön magától
A gránát és rakéta célzás kicsit tényleg el lett cseszve, ami furcsa, mert a demóban emlékeim szerint szépen működött. De mintha ki lehetne kapcsolni, hogy az egérrel mozgassa a pályát, nem? Mert az megoldás lenne, én amúgy is a WASD-t használom.
-
válasz
Dark Archon #49 üzenetére
Nem nagy ugy. Atrendezed a snipereket, hogy be tudjanak loni az ajton. Egy embert jobb oldalon felkuldesz a galeriaba fedezekbe, kinyitod az ajtot es mindenki atmegy overwatchba. Amikor feltunik a drabalis ficko, akkor a felkuldott emberrel spuri vissza a tobbiekhez, ot fogja kovetni es bemegy celtablanak. Innen egyesevel szepen besetalnak a fegyvered ele.
Ha ez megvan, akkor sniperek mennek az ajto melle es a jobb oldalon szepen a karzaton vegigaraszolva az emberekkel tudsz takaritani. Arra figyelj, hogy engem megprobalt ket mutonnal oldalba kapni, azokert utolag mentem vissza. Az utolso ajto mogott pedig ket nagyfeju vart. Az utolsot az odarohano sniper lotte le pisztollyal
Az egyes csoportok kozott a legrozogabb embereimet feltapoltam es ujratoltottem a fegyvereket. Azzal is lehet csalni, hogy megvarod amiga hedshot ujra tolt.
Ja es a menet utan lesz boven elerium es alloy a raktarban, mar csak penz kell.
bbrain: De idegesit. Az elobb leort megoldasnal pl. raketat lottem a tomegbe es az is idegesitoen ugral. Raadasul az utvonaltervezes is erdekes nehol, amikor a visszavonulo emberem elfutott a tank mellett, akkor orultem, hogy nem valami mas, amit az AI overwatchra allitott
-
fogtunder
nagyúr
válasz
Dark Archon #51 üzenetére
az sajna bukó, én xboxon tolom, mert az intel HD3000 nem tud megbírkózni vele...
-
Muton
addikt
válasz
Dark Archon #53 üzenetére
oké, thx, megpróbálom majd abban valahogy
-
-
Muton
addikt
Na arra az elhatározásra jutottam, hogy először kijátszom a régit újra, h jobban érezzem a változást.
w7x64 alatt tolja valaki? kell hozzá valami, mert úgy emlékszem, hogy amikor legutúbb próbáltam xp alatt, akkor nagyon gyors volt minden lövés, és nem láttam, hogy honnan jött
-
-
fogtunder
nagyúr
válasz
Dark Archon #44 üzenetére
érdekes, nekem a mutonok normalon sem jelentettek különösebb problémát soha, két assault meg egy colonel sniper (squadsighttal) simán kicsinál 3-at egy körben. a muton berserkerrel meg nagyon szépen lehet játszani, ha van rá tér, és nem egy nagy pakkban vannak az embereid, mert ha különböző irányokból lősz rá, csak rohangál össze-vissza a csatatéren. ha mégse megy, akkor egy shredder rocket, vagy alien granade csodákat tud tenni.
nekem amúgy cyberdiscek szoktak megjelenni néha nagyon mókás helyeken, egy terror mission alatt például egyszer csak odateleportált egy a csapat kellős közepére, miközben éppen 3 floaterrel és 2 thin mannel fogócskáztam, na az meleg volt, de mindenki túlélte ezt is.
amúgy hogyhogy nincs psi-d? az rögtön az alien base után már van, ha megcsinálod a boncolást. a stealth armor meg must have, nincs is szebb annál, mikor odalopakodsz egy 3as csoporthoz, közéjük lősz egy rakétát, aztán meg flankből ledarálod a maradékot. enélkül a shotgun assaultok nekem folyton kórházban voltak.
-
válasz
Dark Archon #44 üzenetére
Kuldd at, megprobalom
-
válasz
Dark Archon #46 üzenetére
Felbontastol fugg. Szerintem nem lassabb ea HD2000-nel.
-
válasz
Blindmouse #43 üzenetére
"Amúgy érdemes Mobility 3470-el nekivágni szerintetek?"
Demo letölt. Megnéz, hogy fut. Eldönt.
-
Muton
addikt
válasz
Blindmouse #43 üzenetére
micsoda emlékeket kotortál elő. tényleg, mekkora volt már
-
Nekem még semmi psi-m nincs, lopakodós páncél meg pláne. Titán páncélt gyárthatnék, ha lenne elég idegen ötvözetem. Szerintem attól szoktam el, hogy a fejlettségi szintem feletti összecsapásban is simán ott találhatom magam, ez az abduction-ös ufó túl nagy falat volt úgy, hogy nem lelőttem, csak leszállt.
-
Blindmouse
senior tag
6 fő a csapatban? Hol maradnak a régi asztalborogatós esetek, amikor a csapatszállítóból kilépve kapáslövéssel, rakétavetővel 8-10 embert kinyír a gép az első körben?
Amúgy érdemes Mobility 3470-el nekivágni szerintetek?
-
#15680768
törölt tag
Összességében nem rossz a játék.
De valóban, a terror from the deep után jól esett volna valami hasonlóan tartalmas, hosszú játék.
Pl.: mikor a saját bázisomat támadták az idegenek, stb.
Ettől függetlenül egyáltalán nem rossz játék, és örülök, hogy megjelent. -
válasz
Dark Archon #39 üzenetére
Tul gyorsan probaltal eloranyomulni. Altalaban 3 fos csoportokban mozognak az idegenek. Ha egyet felversz, akkor mar ne mozogj elore, hogy ne huzz magadra egy masikat is.
Nekem mar elitek jonnek, na azok eleg roadekok, de szepen megdelejezem oket Psi-vel es maris javul az arany. Robotot nem hasznalok, de a lopakodos pancelt annal inkabb.
-
Muton
addikt
válasz
Dark Archon #39 üzenetére
Ez egy óriási tévedés kérem! Én nem szoktam senkire se rárontani, főleg nem 6-an, egy még nagyobb valami $z@r társaságában, akinek az életereje ~30, és a bekapott lövések után is mozog.
A hitelrontás, vádaskodás ám a kicseszés! Tiltakozom! -
Taktikázhatok, ahogy akarok, ha rám ront 6 muton, meg még valami nagyobb sz*r ~30 életerővel, ami ráadásul a bekapott lövések után még mozog is! Ez ám a kicseszés. Aztán leszedek 3 muton-t, örülök, mint majom a farkának, erre jön még 2 valahonnan... az egészen nagyon nem érezni, hogy easy lenne, szerintem attól függ, mikor támadja meg az ember az elején a talált idegen bázist. Szerintem túl korán tettem vagy nem tudom. Az említett küldetéstől meg inkább visszavonultam, valami új űrhajó volt egyébként. Vagy tudod mit? Elküldöm a mentésemet, megoldod?
Nem hinném, hogy én vagyok ennyire béna.
Gyártottam robotot, majd persze az fog előre menni. Nagy kár, hogy ember helyett kell betenni.
-
válasz
Dark Archon #37 üzenetére
Nem csak egyszer, mert vegig bosszanto, hogy tarazas utan nem tudok meg egyet loni.
Nehez fokozaton "szegyen a futas de hasznos" modon jatszom. Egy ember eloremegy, mesterloveszek megkinajak az ellent, majd gyors visszavonulas kovetkezik. Kovetkezo korben pedig mindenki sasolja a beerkezo ellentamadast. Ugyanez pepitaban, amikor az egyik sniper eloredob egy erzekelot.
Easy-n visszatolteni? Inkabb csak elszoktal a taktikazastol.
-
Úgy néz ki, hogy az vagy, ja
A logikátlan dolgokat legfeljebb 1-2x szívja meg az ember, aztán legközelebb már úgy csinálja, hogy jó legyen. A nehézség szintezését annyira nem sikerült viszont belőniük, mert easy-n játszom és ahhoz képest, hogy az elején viszonylag könnyen mentek a dolgok, most 6-8x is vissza kell töltenem egy küldetést. Vagy csak lehet, hogy már elszoktam ettől a mentős / töltős játékmenettől, mert jó ideje már nem kell ilyesmikkel foglalkozni egy játéknál
-
Az atdolgozas, egyszerusites nem baj, de sajnos a harcrendszerbe sok illogikus dolgot epitettek be. Csak egy pelda: ha csak egy idoegyseget hasznalok fel, kakor tudok tarat cserelni, de ha tarat cserelek, akkor mar nem tudok lepni. Ugyanez igaz a lepes-loves parosra is. Ha ezek nem lennenk, akkor gyakorlatilag azt mondhatnank, hogy 2 TU-bol kell gazdalkodni es minden TU egy akcio lehet (loves, lepes, tarcsere, psi, kapasloves ...) A fejlodesnel a katona javul, tehat messzeb futhat, jobban lo, esetleg adott skillek hasznalataval ki tovabbi akciora kepes (pl run&gun)
Dark Archon #31: Akkor ezek szerint en mazohista vagyok?
-
Muton
addikt
válasz
Dark Archon #32 üzenetére
szerintem bevállalom. a képek és a tesz alapján lesz olyan jó, hogy megérje az árát
ha meg nem is, akkor legalább egy kis biztatás a fejlesztőknek a tftd remake összehegesztéséghez -
kicsitrash
aktív tag
válasz
Dark Archon #31 üzenetére
Na igen, kétféle játék van... amelyik felszabadit, és ami leköt. Máshogy élvezetes egy nfs vagy egy serious sam ( mert csak mész, nem törődsz semmivel...) és egy komoly játék (ma az összes multiplayert igy szokás reklámozni, mert csapatmunka kell hozzá). A komoly játék a szürkeállományt megdolgoztatja, de el is fáradsz benne. Mikor melyikre van szükség. Megtalálni a középutat... nem piskóta.
-
torobumburi
csendes tag
Hello!
Szerintem összességében jobb lett a réginél (mármint A réginél). Talán meg tudom ítélni, hiszen 1992 és 1995 között jártam főiskolára, ahol is ha megláttak és még két társamat a gépteremben, akkor lekapcsolták a főkapcsolót. Az UFO1 hónapokat vett el a szabad és tanulmányi időnkből, de voltak idegesítő dolgai. A legnagyobb hiba ott a túl sok terepgyakorlat volt (a hosszúságuk miatt is). Amikor az ember feljött a megfelelő szintre úgyis csak Blaster Launcher-t és Hoover Tank/Fusion launchert-t használt és letisztított mindent, a minél gyorsabb teljesítés érdekében. Ezt ez az "új UFO1 " kiküszöbölte, igaz az egységekkel való mozgás érthetetlen összefüggések szerint történik, na ezt a részét a régiből kellett volna átvenni. Nagyon jó dolog a "karakterfejlődés" új szisztémája és itt nem fog túlcsordulni az Action Point (és állsz 0-án várva az elkerülhetetlent). Szerintem a Satellites is sokkal jobb ötlet mint a sok Base volt és nem utolsó sorban logikusabb. Nagyon jó, hogy jobban lehet fejleszteni a repülőket, mint az 1-ben (ezt szerintem a 3-ból vették át, ami még játszható volt). Tetszik, hogy tudóst, mérnököt, pénzt a bónuszrendszer ad, így jobban meg kell gondolni a jövőt.
Szerintem nagyon jó, és mondhatom, hogy a kb 30 éves gamer múltra visszatekintve, utoljára hasonló érzés a Fallout 2-nél merült fel bennem (kb 1998) (többször is újat ad-mindentől elvonja a figyelmed és már megint reggel lett közben...). Persze voltak azóta is jó játékok, de a király kategóriába nálam egyik sem lépett be.
-
-
"...az irányításban történt változások ésszerűek és logikusak. 94-ben még hajlandó voltam assemblyben bohóckodni, ma a scriptnyelvek korában már eszembe sem jutna. Kábé ugyanez a különbség a túlbonyolított időegységek számítgatása és az egyszerűsített duplakörök között is. A játék hangulatát, játszhatóságát nem rontotta, ugyanúgy szalad, ugyanúgy lő, ugyanúgy repül a karakter, viszont a számolgatások helyett több idő jut a valós játékra."
Nagyon egyetértek. Emellett sokat dobnak a hangulaton a TPS bevágások, lassítások, az is jó ötlet volt.
Muton: miért ne lenne komoly? Van, akinek egy mezei Serious Sam is összetett. Márpedig el kell adni a játékot és nem csak néhány embernek. Szerintem pont jó lett az egyensúly az élvezetesség és az összetettség mérlegén. Aki meg mazo, ott az impossible + iron man fokozat. Ma már én sem szeretem magamat szívatni, inkább a sztori / élvezetesség. De az eredeti UFO-t is hamar feladtam, aztán jött a hexaeditor
-
Muton
addikt
válasz
Dark Archon #27 üzenetére
Most ez komoly? Van akinek ez összetett? Akkor amit fog csinálni
felsőbb analíziskhm... akarom mondani színes gyurma vizsgán?
Mi volt abban a nagy kaland, hogy a másodlagos bázisokban 2 hangár, raktár, szállás, meg psi képző, meg radar? Ja, a fő bázisból ár kellett küldeni a legyártott cuccot. Tényleg, micsoda szellemi kihívás volt! Én is mindig manuallal az egyik kezemben toltam.Az Aftermath-et azért bírtam, mert volt benne csuklós Ikarus, meg Kelet-Európában ide való házak voltak
Na, már előre látom a tftd remake óriási problémáját: bizonyos fegyverek csak vízben működnek
írom is hozzá a tutorialt, alapszintű földrajzi ismeretek: kedves amerikai gyerekek! a kék terület a földgömbön... igen, a vízschawo: a mostani hetem húzós, utána tut, h megveszem, h kiderüljön, h mit sejt. Én is évekig toltam, emlékszem, a tftd-et csak azért kellett többször kijátszani, mert volt amikor nem adta be az Atlantis-os pályát, anélkül meg nem volt teljes. Meg x db tápos katona kellett, szóval húztam a dolgot, hogy lövöldözhessen, fejlődjön...
-
Most is van másik köre alatt lövés lehetőség, csak máshogy van kiszámítva. Nem vagyok fiatal, és az eredetit 94-ben le sem bírtam tenni évekig, mégis azt mondom, hogy az irányításban történt változások ésszerűek és logikusak. 94-ben még hajlandó voltam assemblyben bohóckodni, ma a scriptnyelvek korában már eszembe sem jutna. Kábé ugyanez a különbség a túlbonyolított időegységek számítgatása és az egyszerűsített duplakörök között is. A játék hangulatát, játszhatóságát nem rontotta, ugyanúgy szalad, ugyanúgy lő, ugyanúgy repül a karakter, viszont a számolgatások helyett több idő jut a valós játékra.
(#30) Muton
Olvasni, olvasni, olvasni. Azt mondta összetett, nem azt, hogy számára érthetetlenül összetett, amit most próbálsz a szájába adni. -
fogtunder
nagyúr
válasz
Dark Archon #27 üzenetére
a terror from the deep remake szerintem borítékolva van...
-
Tényleg elég összetett volt, sokkal részletesebb volt a menedzselés és több bázist is irányítani kellett, meg több katonát. Az UFO-k leszedésére is több taktika volt és szuper akció zene volt alatta, amit igazán beletehettek volna az újba is
Ja, és Budapest is rajta volt a térképen
Ez a térkép a főbb városokkal most sem ártana ( főleg az amerikaiaknak
) az alapszintű földrajz ismeretek elsajátításához.
Viszont remélem, hogy ennek nyomán megcsinálják a Terror From The Deep-et is.
-
Muton
addikt
Mi volt amúgy abban az összetett? Hogy egy-két kutatás egymásra épült? Vagy, hogy a sarok mögött lehetett valami? Vagy a másik köre alatt a lövés, ha volt még egysége?
Komolyan nem vágom, hogy mi a baja a mai fiataloknak. Állítólag minden újabb generációnak magasabb az átlagos IQ-ja, ennek ellenére minden egyszerűsödik, hogy ne csipogjanak...
Lassan aláírást kellene gyűjteni, hogy legyen egy komolyabb verzió is az idősebbeknek
-
gyiku
nagyúr
azert, amikor az avengerbol kiszallat 14 mokus, meg 2 tank, akkor ott sok kecmec nem volt.
johetett a battleship, mikor ott volt a 2 konzervnyitom, flying suitban a repulo tetejen blaster launcherrelutobbi modszert most is hasznalom az ethereal ellen, 1-2 rocket es mar lohetik is a sniperek
seeeeemi cicóóó
-
Jó cikk lett, épp nemrég kezdtem el a játékot, jól jöttek a tippek, de azért van benne 1-2 morgásra ingerlő spoiler is - főleg a képek közt, de sebaj.
Neked bizonyára az Iron Man miatt nem jött elő a mentési bug, ami szerintem a legnagyobb fail a játékban. Ugyanis ~100 mentés után nem látod az újakat. Én azt hittem, hogy tökön szúrom magam, mikor 1,5 órás töltögetés / mentés után végre lenyomtam az első idegen bázist, mentettem, majd később ismét csak a bázis eleji mentést láttam csak, miközben a játék kiírta, hogy mentett. A megoldás, hogy törölni kell a régieket, akár a játékon belül, akár manuálban "kívülről" (ez utóbbi persze jóval gyorsabb).
Szerintem egyébként jó játék lett, méltó az elődhöz, még, ha itt-ott egyszerűsítettek is. Fő hibáinak az előbb említett mentést és azt tartom, hogy gyártás előtt nem írja ki a fegyverek / páncélok / stb. tulajdonságait.
BaLee: a tutorial kikapcsolható. Mindazonáltal egyszer mindenképp érdemes megnézni.
-
BaLee
addikt
Sajnos mai játékosoknak ez kell. Egy olyan összetett játéknak, mint anno az UFO volt nem lenne sikere, max egy nagyon szűk rétegben.
Engem is frusztrált az elején, hogy nem engedett oda kattintani ahova én akartam, hanem végig kellett menni egy ilyen tutorial szerű kezdésen mire minden képernyő hozzáférhető a bázison...
Én mondjuk már most pénz szűkében vagyok az elején, ennyiben hasonlít a régi UFO-ra.
-
BaLee
addikt
válasz
CriticalHit #20 üzenetére
Nem, hol találok modokat vagy leírást róluk?
-
BaLee
addikt
Nagyon jó kis ismertető. Ennek hatására álltam neki tegnap a játéknak és nagyon tetszik.
Nem értek egyet azzal amit írsz, régi nagy UFO rajongóként Classic szinten kezdtem és nagyon sokat lőnek mellé a Sectoidok akár 6-8 kocka távolságból is azaz viszonylag közelről...
Viszont gyorsabbnak, pörgősebbnek tűnik a játék mint a régi UFO. Meglepő volt hogy 3-4 küldetés után már kutathatnám a plazma pisztolyt és már élve el kell fogni egy idegent.
-
martonx
veterán
i7-es Sandy-ben HD4000-van.
A10-es Trinity-n full hd-ben high beállításokkal medium anti-aliasing-gal szaggatás nélkül fut.
A játékról: nem olyan jó, mint a régiek, de a mai gyér RTS, FPS programok között egy üdítő színfolt.
-
fogtunder
nagyúr
a psi labhez nem kell élő sectoid commander, elég a hulla is.
az irányítással kapcsolatban én szentségtörő módon a kontrollert ajánlom, nekem az sokkal jobban kezelhető volt.
aki meg a hangulatról fanyalog, az mutasson bármit az elmúlt 10 évben, ami csak a közelében járt a régieknek. na ugye.
-
Konfigos
őstag
Jó cikk! Pár napja én is játszom vele,elsőre igen nehéz volt kezelni,megszokni,de utána alig tudtam abbahagyni.Én is azok közé tartozom akik rengeteget játszottak a régivel,és bár ahhoz sok köze nincs,a hangulatát nekem sokszor tudja hozni.
Nekem is maxon van minden 1680x1050 felbontáson egy Llano a8-3870k+1gb 6670 ddr3 reccenés mentesen viszi szerencsére.
-
kicsitrash
aktív tag
nekem is új volt... de leszedem, egy próbát megér
-
toeki
senior tag
Örülök hogy nem dicsérted agyon a játékot és a hibáira is kitértél.
Lelkes rajongója voltam a régi UFO 1-2 nek és ezért örültem h valaki normális formában nemkevés pénzt beleölve megpróbálja elénk tálalni felújitott/javitott formában.
Ám
Számomra nagyon nagy csalódás volt, főleg az emlitett AI ami gyakorlatilag csak és kizárólag a csalásból él.
Alapból rühellem azokat a játékokat ahol a nehézségi szinteket azzal oldják meg hogy kezdő fokozaton a randomgenerátor csak 0-kat dob az AI-nak nehéz fokozaton meg csak 6-ost.Ezért kezdő szinten a kihivás hiánya miatt élvezhetetlen, nehezebb fokozaton meg csak folyamatos save visszatöltögetéssel lehet haladni, bármilyen taktika vagy csel kivitelezhetetlen amikor az égből a nyakadba ugrik 4 idegen és 100%-os találati pontossággal headshootol.
sokkal többet ki lehetett volna hozni egy ekkora névből
csalódás :S
-
patrik2991
csendes tag
Már amúgy teljes magyarítás is van hozzá, de az eredeti sajnos még mindig jobb.
-
king.mp
aktív tag
...Ez alapján nyugodtan állítom, hogy egy 5770 vagy GTS450 is elég 1080p-hez.
Garantáltan megy gts450-el 1080p-ben. (Jelenleg is így nyúzom otthon)
-
Zsopro
csendes tag
Én is gratulálok a cikkhez, kompakt, lényegretörő és hasznos dolgok vannak benne.
Egy dolgot jegyeznék csak meg: nem kell legyártani a fegyvert ill. páncélt ahhoz, hogy megtudd a tulajdonságait, mert a "Build/Buy item" menüpontnál ha kiválasztasz pl. egy fegyvert és a bal alsó sarokban lévő kérdőjelre kattintasz, akkor megadja a leírást (konkrét értékek + spéci tulajdonságok).
-
Koszonom mindenkinek a dicseretet. A cikket nem befejeztem, hanem abahagytam. Sok aprosag kimaradt, ami meg erdekes lenne.
-
nagyon korrekt, összeszedett cikk lett, gratulálok!
különösen tetszik a rövid, de annál velősebb teljesítmény-elemzéskb. egy hónapja játszottam a demoval, sajnos nekem a navigáció (a cikkben is leírt) problémái, valamint az action camek betették a kaput. de ha ezen túl tud lépni valaki, akkor tényleg jópofának tűnik.
-
Muton
addikt
Már megjelent egy hónapja? WTF? Miért csak most kell megtudnom?
Köszi a tesztet, már olvasom is.
-
NomadND1
senior tag
Korrekt nem elfogult írás.
A cím elolvasásakor kicsit tartottam, hogy túl egyoldalú lesz, de pozitívan csalódtam.Sajnos én is meg tudom erősíteni, hogy bár újrafeldolgozást ígértek, valami teljesen mást kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Chieftec SMART SERIES GPS-500A8
- Apple iPhone 14 128GB Akku: 87%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple Watch Ultra 2 49mm LTE Megkímélt, Karcmentes, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Újszerű Lenovo Thinkpad T450 laptop (14HD+/I5-G5/8GB/128SSD/Magyar) - 1 év garancia, ÁFA számla
- Garis! Csere Beszámítás! Acer Predator Helios 16! I9 13900HX / RTX 4080 / 32GB DDR5 / 4,5TB SSD!
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Fotó állvány eladó
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest