Új hozzászólás Aktív témák

  • lapa

    veterán

    válasz V.Stryker #30 üzenetére

    ez pontosan mit jelent? bocs, ha le lett írva konkrétabban, de melyik menet? monoblokk vagy ilyen klasszik középcsapágy ellenanyával?

    @_hoffman: a nipli tetején a vágás mindig ugyanúgy áll a négyszöghöz képest. mikor becsavarod a küllőbe, pont a menet végéig csavarod. látni fogod a vágás állásából, hogy hol van jól. ugye fél fordulat + vagy - már látható, mert vagy eltűnik a menet, vagy nagyon kilátszik. utána csak arra figyelsz, hogy sose engedd el egy körön belül a küllőket, meg hogy mindig egész vagy fél fordulatokat csinálj (megint vágásfigyelés). az, hogy berontod-e utána egyengetésnél már más kérdés, de ott is csak annyi, hogy megtalálod a pukli (jobbra vagy balra) csúcsát, és az adott 4 küllőt +1/4 és -1/4 fordulattal eltekered nyilvánvaló irányba. ezt se könnyű elrontani.

    én régen alacsony guminyomás + ugrabugra kapcsán leginkább a felniket lapítottam, azokat már utána esélytelen volt javítani a 20 centis sík részekkel. nomeg volt, hogy 1,8-1,5-1,8 küllőkkel csapattam, azokat meg egy erősebb szél is meghúzza, főleg hátul kazetta oldalon.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés