Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • (V) ó k u s

    tag

    válasz Chamea2 #3 üzenetére

    Abban az esetbe, ha nincs mit behajtani, akkor jön az, hogy szívás. :)
    Az üzletszabályzatomat épp azért alakítottam olyanra amilyen lett, mert nem óhajtok rohangálni a dolgok után.
    Lehet sokak szemében egy egoista, önző felfogású ember lehetek, de ez nem zavar! Ha nekik van jobb tippjük a piac jelenlegi állapotára, akkor meghallgatom örömmel és kész vagyok átgondolni valamint átírni a dolgokat. :)

    Konkrétan, akinek nincs munkája, és nem hatalmas csalást követett el, az szépen kint marad. Maximum kap felszólításokat, majd a végén behajthatatlan követelésként elévül az egész ügy.
    Egyik ismerősöm is így úszta meg a Pannon tartozását. :D

    A kiskorúaknál szívás az egész. A szülő majd non-stop fújja, hogy neki tudomása sem volt az egészről, stb.! A végén, ha a bírónak kegyelmesebb napja van, akkor egy csekély összeg megtérítésére szólítja fel a szülőket. Hurrá!
    Csak ezzel az a bajom, hogy NE a szülőt tegyék már felelőssé!
    Volt olyan esetem, hogy polgári per útján kellett érvényesítenem a jogos követelésemet. Viszont, amikor a bíró mondta, hogy a szülőket kötelezi a megfizetésre, akkor elálltam az egésztől. Annyit kértem, hogy a szülő tegyen azért, hogy a jövőben a gyermeke ne tudjon ilyen és ehhez hasonló dolgokat megtenni.

    Sokkal nagyobb öröm volt azt hallani a szülőktől, akik síró szemmel öleltek át, hogy milyen rendes vagyok.
    Korrekten álltam az ügyhöz, elvégre nem a szülőkkel van problémám. Ellentétben sok emberrel, nem is Őket fogom rugdosni. :)

    "Az üzletelést kell körültekintően lebonyolítani. Hiába haragszom a csalókra, mert ez állami szinten van elrontva. Ülhetnék itt reggeltől-estig, minden oldalon írhatnám, hogy "Csaló!!! Ne vegyetek tőle semmit!!!", de ez is tüneti kezelés, a munkahelyek létesítése illetve a szakmai felzárkóztatás lenne itt a reális megoldás."

    Ezzel maximálisan egyetértek. A jelenlegi társadalmi helyzet csak egyre rosszabb lesz. Ha most lebukik XY fő csalást elkövető személy, akkor majd jönnek újabbak, akik sokkal dörzsöltebben kivitelezik a dolgokat, látván az elődjeik hibáit.
    Szóval, úgymond a fekete pontos topicot csodálatosan tudják olvasni az okos csalók, és máris tudják, hogy mire milyen szankció vonatkozik az oldal részéről. Ingyen képzés, oh yeah! :C

    "A bizonyítás arról, ami a "Akikkel jó vigyázni..." topikba megy, igencsak kétséges. Mi van akkor, ha valaki megrágalmazza a másikat?"

    Nincs lefolytatva reális bizonyítási eljárás! Csupán megrovás van, ha a vezetőség úgy ítéli meg.
    Az oldalnak ugye így baromira kényelmes, mert nem kell neki külön jogi dolgokkal foglalkoznia. Segédkezik annyiban, hogy fekete pontot ad az illetőnek és/vagy kizárja az oldalról. Mekkora büntetések, azt a mindenit... :D Olyan visszatartó ereje van, mint annak a rendje! :D

    A kifogásokra Én már sajnos vagy sem, de semennyire nem adok. Ha jelzi, hogy jön, akkor türelmesen várok. Természetesen van realitásérzékem, és feltudom mérni, hogy mennyi idő alatt ér ide az illető, ha bárminemű közlekedési gond közbeszól.
    Egy óra múlva azért viszont megteszek annyit, hogy rácsörgök. Amennyiben három sikertelen hívásom van (45 percenként telefonálok), akkor felejtős az egész.
    Egyrészt azért, mert, ha valami baleset érte, akkor elég hosszan kisebb gondja is nagyobb lesz, mint az üzletkötés.
    Másrészt azért, mert, ha azért lépett le, mert máshol olcsóbban megkapta, vagy elitta, stb. a pénzt, akkor megint csak sikertelen lesz az üzlet.

    Abba pedig külön belemenni, hogy az üzlet sikertelensége valós vagy fiktív okból történt, abból Én nem kérek. Elég felesleges kört futottam már életem során amiből okultam. :)

    Korrekt vevőim nekem is vannak. Sokszor vannak olyan dolgok amiket eladok, hogy álmomban sem gondolnám, hogy arra valaki igényt tart. Erre elmegy akár tíz termék is egy hét alatt. :)
    Mondjuk ehhez egyrészt szerencse, másrészt kölcsönös tisztelet és becsület kell. Hiteles (nem egy banknál) emberekből pedig hiány van!

    A héten volt pár vevőm, aki külön kihangsúlyozta személyesen, hogy a termék amit megvett tőlem az jó, hibátlan, és küldi a pirosat. Napok óta semmi...
    Nem fogok reklamálni, és szóvá sem teszem az illetőnél. Ennek oka az, hogy nem Én ígértem pirosat, hanem Ő! Viszont megjegyeztem, és mostantól nem osztogatok pirosat akkor sem, ha fizetnek érte!

    A lakásomba beengedem az illetőt, időt adok, hogy végigpróbáljon mindent, segédkezem ahol tudok, és akkor egy piti dolognál van bukta. Akkor ne mondja legalább!

    Mondjuk Én a magam részéről becsületesen megadtam nekik. De, ez is másképp lesz a jövőben! :)

    Persze, azt meg kell jegyeznem, hogy vannak olyan üzletfelek, akik a megbeszélt ártól többet adnak. Ezt Ők azzal indokolják, hogy a korrekt félnek jár. Beengedtem a lakásomban, közösen végignéztünk mindent, elbeszélgettünk, stb.! Ebbe nem halok bele, és még lehet, hogy egy beszélgetés során egy másik üzlet is meg lesz kötve.
    Tehát a mérleg elv alapon mindegyik oldalra igyekszem adni. Talán ez (is) az oka annak, hogy eddig maximum csak privát üzenetbe hozott össze a sors infantilis egyénekkel. :)

    Tény, van olyan illető, aki élőben egy fél idegösszeomláshoz el tud juttatni a kérdéseivel. Viszont ez benne van a pakliban, és ugye a vevőnek alanyi joga érdeklődni. :)

Új hozzászólás Aktív témák