Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) fnatic


fnatic
tag

Sziasztok!

Van arra lehetőség, hogy a smartbox-ot ne utp kábellel, hanem wifin keresztül csatlakoztassam a routerhez?

(#352) alaves válasza fnatic (#351) üzenetére


alaves
addikt

Próbáld meg: általános beállítások ---> android TV beállítások ---> Hálózat és internet ---> csatlakozás a saját Telekomos router/modem-re
Utána kihúzod az UTP-t, majd kihúzod az áramból 2 percre a smartboxot és a modemet is. Végül először a modemet, majd ha teljesen bebootolt, utána a smartboxot visszadugod.
Nem próbáltam, de hátha működik.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#353) alaves válasza alaves (#352) üzenetére


alaves
addikt

Kipróbáltam. 5 GHz wi-fi-n 5 másodperc után lefagyott a csatorna, átkapcsoltam másik csatornára megint 5 másodperc után fagyás. 2,4 GHz-en pedig kiírta, hogy nincs internet kapcsolat, TV adás nem jelent meg.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#354) fnatic válasza alaves (#353) üzenetére


fnatic
tag

:((
Köszi! Nagy kár, pedig bíztam benne, hogy megoldható wifivel.

(#355) zolokas válasza fnatic (#354) üzenetére


zolokas
aktív tag

nem lehet mert direkt úgy van beállítva a bitstream a boxban, de nem tudom miért lehet, hogy ne tudjuk össze vissza hurcolászni a boxot ha épp akarok telekom tv-t nézni, de érdekes telefonon meg mindenhol megy

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#356) zolee1988


zolee1988
tag

Nálunk a második box wifin lóg a gyerek szobájában, és működik.

(#357) Donki Hóte válasza fnatic (#354) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Szerintem a boxot bemutató cikkben egyértelműen benne van, hogy működik wifivel is :K

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#358) zolokas válasza Donki Hóte (#357) üzenetére


zolokas
aktív tag

nekem akad vele ha wifire állítom a HD-k

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#359) alaves válasza zolokas (#358) üzenetére


alaves
addikt

Vedd le 1080p/50Hz-re, esetleg még a színteret is 4:2:0-ra.
Nálam UTP-n 2160p/50Hz/RGB, de a gyári cat5 kábelt lecseréltem cat5e-re (eredeti kábellel 1080p/50Hz jó volt, most már 2160p-n sincs ~10-20 másodpercenkénti 'beremegés'.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#360) zolokas válasza alaves (#359) üzenetére


zolokas
aktív tag

ugyanúgy akad a wifin pedig a netem is 1000-es és 5ghz-en megy a wifi

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#361) alaves válasza zolokas (#360) üzenetére


alaves
addikt

Én örülök hogy UTP-n rendben van, zolee1988 kollégától kérdezd, hogy nála hogy lehet jó (modem beállítás), de az is lehet hogy saját routerrel létrehozott egy másik hálózatot és azon jó.

[ Szerkesztve ]

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#362) zolee1988 válasza zolokas (#360) üzenetére


zolee1988
tag

a kapott telekomos router van 2,4ghz (az 5ghz nem megy a routerben, hiába engedélyezem)
minden full gyári. esetleg ami érdekes lehet, hogy a 60 centis vályogfal választja el a két eszközt és a tévé is sima HD, 32 colos régi Samsung.

(#363) fnatic válasza fnatic (#351) üzenetére


fnatic
tag

Simán működik wifi-ről, mindenféle extra beállítás nélkül. Eddig egy hangyányi akadás sem volt.

(#364) zolokas


zolokas
aktív tag

nekem a wifi 1 méterre van a boxtol még is akad a adás a hd pedig a gyári telekomos router van F@st 5655v2 AC + wifi reparterel is akad, nem tudom hgy oldtta meg wifin akadás nélkül

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#365) lionhearted válasza zolee1988 (#362) üzenetére


lionhearted
őstag

Az a vályogfal, az borzasztóan rossz a wifinek.

Tegnap még működött...

(#366) Rotor82 válasza zolokas (#364) üzenetére


Rotor82
aktív tag

Nekem ugyanaz a helyzet sajnos. Kb 10 mp-et megy, utána kifagy a kép teljesen... :W
Sőt, a router által megosztott wifi olyannyira összeomlik, hogy semmilyen eszközzel (teló/stb) nem lehet rá kapcsolódni, csak router restart és a box-on való wifi kikapcsolása után. :(
(A router és a box 1 szobában van)

(#367) alaves válasza Rotor82 (#366) üzenetére


alaves
addikt

+1 ... f@st 5670 + DV8519b: áramtalanítás, reboot: 5 GHz-en ~ 10 másodperc múlva 'nincs wi-fi internet kapcsolat' üzenet és lefagy a kép/hang.
Ellenőrizve: f@st 5670: netes settings-nél ott van a box, hibajelzés nincs. A box beállításoknál wi-fi kapcsolatok 5 GHz 'kapcsolódva'. 70 cm-re a két eszköz egymástól.
Egyéb beállítás, akinél működik :F

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#368) adamhun94 válasza KubanitoS (#331) üzenetére


adamhun94
tag

Most telepítettem fel ezt a verziót, engem is átvert elsőre. Valójában nem fagyott le, csak a távirányítóval nem működik, hanem egérrel vezérelhető az app.
Ami furcsa, hogy casting nem működik mobilról, végtelenül próbál csatlakozni. Mondjuk nekem a beépített chromecast sem megy, telefonok sajnos nem látják az eszközt :(

Netflixhez visszatérve: apk-t rendszeralkalmazásként telepítette, viszont a launcherbe nem tette ki az ikonját. Másnál nem volt ilyen esetleg?

(#369) KubanitoS válasza adamhun94 (#368) üzenetére


KubanitoS
veterán

Azóta én is rájöttem. Detto ugyanez van nálam is, mint nálad a tükrözést leszámítva, mert az működik (Netflixben nem), az eszközeim látják a boxot. Ez a Netflix ebben a formában nagyon nyűgös, de őszintén szólva úgy vagyok vele, hogy inkább örülök, hogy van, mintha nem lenne. Aztán egyszer talán megjön a hivatalos program rá.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#370) fnatic


fnatic
tag

Lehetséges a smartbox-ot okostelefonról, wifin keresztül irányítani? Appot nem találtam, ill ha minden igaz, akkor a Műsorújsággal csak a régebbi box-ot lehet párosítani?

(#371) adamhun94 válasza fnatic (#370) üzenetére


adamhun94
tag

Google Tv alkalmazásban (régen Play Movies volt) van beépített távirányító, aminek az ikonja kirakható felülre a gyors elérés menübe is.

(#372) Robiusz


Robiusz
kezdő

Csak nálam van hang- kép csúszás az M1-en?

(#373) alaves válasza Robiusz (#372) üzenetére


alaves
addikt

Az M1-en előfordul 'lip sync' probléma, de nem a box miatt, más szolgáltatóval is. Ha a többi csatornán is van, akkor húzd ki a boxot 2 percre.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#374) Robiusz válasza alaves (#373) üzenetére


Robiusz
kezdő

A többinél nem tapasztaltam. Köszi!

(#375) fnatic


fnatic
tag

Wifi hangszórót lehetséges a box-hoz csatlakoztatni?

(#376) miskanaruska


miskanaruska
csendes tag

Elég fos, mivel nem lehet beállítani a kedvencekre, kilépés ill. bekapcsolás után visszaál a minden csatornára. Nem lehet rendszerezni a kedven csatornákat. Igazán idegesítő. A régi beltérin a piros gombbal lehetett váltani kedvenc ill. minden csatornára. :(( :(( :((

Naposcsibe vagyok még az internet hatalmas baromfiudvarában!

(#377) zolokas válasza miskanaruska (#376) üzenetére


zolokas
aktív tag

Az új fejlesztéssel lehet majd csatorna sorrendet állítani, remélem június július körül meg lesz

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#378) KerryVTR válasza zolokas (#377) üzenetére


KerryVTR
tag

Ezt ígérgetik minimum fél éve! Nem lesz belőle lósz@r sem szerintem! :U Ne legyen igazam!!!
Pedig szerintem ez az egyik legalapvetőbb funkció kellene, hogy legyen. És ezzel csak akkor szembesül az ember, amikor már elkezdni használni. A felvételért is már külön kell fizetni, és bármit nem is vehetsz fel.
Én eddig sem néztem sokat tv-t, de amióta ez van, azóta egyáltalán. Nem vagyok hajlandó sem fejből megjegyezni, melyik csatornának mi a száma, sem átlépdelni 100 csatornát, mire oda jutok, ami esetleg érdekelne.

Ha előbb olvastam volna utána a fórumon én hülye, akkor tuti nem cserélek Digiről. Nem azért, mert az annyira király, hanem azért, mert ez a smartbox egy vicc.
Ráadásul még hazudtak is az ügyfélszolgálaton, amikor tisztáztuk, hogy mi mennyibe kerül, és mi hogyan működik.
Azt mondta a fickó (3-an hallottuk!!!), hogy ki kell próbálni, és ha nem tetszik, akkor lehet kérni a régi boxot simán. Aztán amikor felhívtam őket ezzel a szándékkal, akkor meg mondták, hogy ilyen lehetőség nem is volt, és nem értik miért mondta ezt a kollégájuk. Hirtelen olyan mérges lettem, hogy bort tudtam volna fejteni. :W
Ugyan sokat nem segített, és le is sz@rta az ügyfélszolgálatos, de higgadtan elmondtam nekik a véleményemet az egészről, hogy mennyire tartom gusztustalannak az egész eljárást.

Beszereléskor megkérdeztem a szerelőt, hogy működik-e wifiről a beltéri, mert akkor nem kéne furkálni, kábelezgetni, stb... Azt mondta nem, csak kábellel.
Majd miután elment, átállítottam wifire, és gyönyörűen működik azóta is.
Nyilván utána járhattam volna ennek is, mielőtt megrendelem, de nem vagyok biztos benne, hogy akkor más választ kapok.

Elnézést a litániáért, de hátha olvassa olyan is a fórumot, aki még váltás előtt van, és innen próbál tájékozódni... :)

(#379) victorhun7


victorhun7
tag

Sziasztok
Vettem egy 4k tv-t és ha az android tv box felbontásást át állítom 2160p 30hz fölé akkor a tv adás közbe szétesik a kép 5-10 másodpercenként. De csak a tvgo alkalmazáson belül youtube, és a android menüben nem.
Vettem új Hdmi 2.0-s kábelt is hátha az a hiba de nem :(.
Esetleg valaki tapasztalt ilyet ?

(#380) zolokas válasza victorhun7 (#379) üzenetére


zolokas
aktív tag

Wifin megy vagy lanon? Mert pl nálam is szétesik a kép ha nem rakom lanra!

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#381) victorhun7 válasza zolokas (#380) üzenetére


victorhun7
tag

Lanon megy csak a felbontás beállítás lett változtatva.
eddig minden “működött”

(#382) victorhun7 válasza victorhun7 (#381) üzenetére


victorhun7
tag

Elvileg szoftveres hiba…
[link]

[ Szerkesztve ]

(#383) -Solt- válasza victorhun7 (#381) üzenetére


-Solt-
veterán

Az "Automatikus legjobb minőség" nálam jól belő mindent... azt nem próbáltad?

www.smart-bus.hu

(#384) flashouse


flashouse
csendes tag

Nekem ma jöttek meg ezek a csodás ai boxok :D Amelyiket másodiknak kötöttem be az hibátlanul ment egy órát HD-ben 5G-s wifiről közepes jelerővel, aztán eldobta magát. Azóta csak az SD adás jön wifin. Ami még érdekes hogy postára akartam indulni a régi STB-vel és egyből hívott a Vanda hogy küldjön e GLS-t. Utána panaszkodtam itthon a wifi miatt hogy nem megy vele ez a sz@r aztán megint csörög a telefon és a Vanda volt az egy időpont egyeztetéssel hogy mikor jöjjön a szerelő bekötni ;]

(#385) alaves válasza victorhun7 (#379) üzenetére


alaves
addikt

Ha a TV eARC-os HDMI csatlakozóját használod véletlenül, az is okozhat ilyen problémát. Nálam jó minőségű HDMI 2.0-ás kábellel (TV: HDMI 3) 2160p/60Hz/RGB-n sem tapasztalom jelenleg a kép alsó felének időnkénti 'beremegését' (cat5e-s ethernet a box és a digitális egység között). Az eARC-os HDMI-re kötve viszont ismét látható a képhiba.

[ Szerkesztve ]

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#386) gorgocska


gorgocska
tag

szerintetek lesz disney+ app a smart boxba?nem ugy mint a Netflix

Tcl 55c835, xbox 360,xbox SS 512gb,,Ps5

(#387) jatszo81


jatszo81
csendes tag

Sziasztok! A mai napon az eddigi villámgyors csatornaváltás szépen átállt komotósra. Mi okozza ezt? Köszi

(#388) alaves válasza jatszo81 (#387) üzenetére


alaves
addikt

Valószínűleg megoldja a problémát a box áramtalanítása 2 percre.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#389) Robiusz


Robiusz
kezdő

Azért ez nagyon gáz. Állandó újraindítás áramtalanítás...

(#390) zolee1988 válasza Robiusz (#389) üzenetére


zolee1988
tag

mi megszoktuk, naponta egyszer kell restart, mert lefagy az egész, utána jó. mivel gyerek nézi fürdés után kicsit, így nem zavaró. a saját box kérdéses, standby-ban állandóan, havonta egyszer kapcsolom be pár percre 🙂

(#391) jatszo81 válasza alaves (#388) üzenetére


jatszo81
csendes tag

Nem oldotta meg sajna. :(

(#392) jatszo81


jatszo81
csendes tag

Sziasztok! Mikor volt utoljára a boxon szoftverfrissítés? Egy pozitívum volt eddig nálam a gyors csatornaváltás na az is eltűnt. Nem tudom hogy szoftveres vagy milyen hiba? :W

(#393) Robiusz


Robiusz
kezdő

Megjött a frissítés vagy mi?

(#394) bobby45


bobby45
tag

Megint mivan ezzel a rakás xarral most már tényleg?? :F

Szombat este no tv ..

[ Szerkesztve ]

(#395) victorhun7 válasza alaves (#385) üzenetére


victorhun7
tag

Megnéztem nem az eARC-sbe van kötve.
Szóval marad a 1080p/60Hz :))

(#396) alaves válasza victorhun7 (#395) üzenetére


alaves
addikt

Nálam a box-hoz csomagolt (a router és a box között) cat5 UTP-s kábellel gyakori, cat5e-vel ritka a kép alsó részének beremegése (szétesése), cat6-al már egyáltalán nincs.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#397) zolokas


zolokas
aktív tag

Mikor jön a funkció frissítés a boxokra?

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#398) Kaba válasza zolokas (#397) üzenetére


Kaba
veterán

Amennyiben nem lesz még váratlan probléma, akkor Jún.23-tól érkezik a frissítés.

(#399) zolokas válasza Kaba (#398) üzenetére


zolokas
aktív tag

:R

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#400) KerryVTR válasza Kaba (#398) üzenetére


KerryVTR
tag

Úgy tűnik megint váratlan probléma adódhatott, mert ha volt is frissítés, a "kedvencek problémájára" MEGINT nem nyújtott megoldást. :N
Felfoghatatlan számomra, hogy egy ekkora cég ennyire ennyire nem akar foglalkozni az ügyfelei igényével...vagy nem tud...igazából mindegy is, mert az eredmény ugyanaz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.