Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) alaves válasza KerryVTR (#400) üzenetére


alaves
addikt

+1... és az elmúlt időszakban már a cat6-os kábellel is időnként szétesik a kép (a kép alsó fele), tehát a 2160p/50Hz továbbra sem jó (egyik kimeneti színformátummal sem). 1080p/60Hz-en rendben van.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#402) agy73p


agy73p
senior tag

Sziasztok,
A héten váltottunk IPTV-ről erre a csodára.
Hát, őszintén bánom, hogy nem olvastam utána még a megrendelés előtt.
Hogy az milyen kezes és logikus volt!
Csak azért váltottunk, mert újabban már kéthetente kerregett a felvevős beltéri és kikapcsolni sem lehetett a távirányítóval, csak a hátsó kapcsolóval.

Lenne pár kérdésem, hátha csak mi nem találjuk a funkciókat:
- sorozatfelvételi beállítás. Füzet szerint van ilyen, de a valóságban nem találom
- egyszer az egyik boxra tudtam tükrözni egy képen az androidos telefonról, de azóta sem tudom, hogy sikerült,
- zavaróan sok a csatorna, sorba rendezni nem lehet, de valahogy elérni, hogy csak a kedvencek jelenjenek meg?
- lehet-e egyszerre az IPTV és Android rendszert üzemeltetni? Mert akkor nem adom vissza a felvevős boxot.
- olyan bonyolult és logikátlan a menü, kicsik a betűk (átlagos kisebb tévénk van), hogy azóta alig tévézünk...

Biztos jut még eszembe kérdés...

(#403) Robiusz válasza agy73p (#402) üzenetére


Robiusz
kezdő

Üdv a klubban! Ezek szerint előzőleg nem néztél utána az androidos boxnak.

(#404) zolokas


zolokas
aktív tag

Kedvencek listát én se tudtam még megcsinálni hiába jelölöm ki, hogy csak a kedvencek maradjanak meg listában

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#405) agy73p válasza Robiusz (#403) üzenetére


agy73p
senior tag

Sajnos nem.
De erősen gondolkodom, hogy vissza minden.

Másnak nem szokott gond lenni az IPTV HDD-s box-szal? Kerregett, megállt, belassult, nem reagált...... Ez csak 2-3 pár hónapja volt meg, de rosszabb volt, mint az, amit 10 éve használtunk előtte. Ezért váltottunk ostoba módon .

Feltételezem, hogy valami eget tengető ultra upgrade nem lesz mostanában.

(#406) Kaba válasza agy73p (#405) üzenetére


Kaba
veterán

Az nem fog menni, mivel visszaút már nincsen.

(#407) alaves válasza Kaba (#406) üzenetére


alaves
addikt

Meddig kell még várni az 'ésszerűsítésre'? A Vodafone (UPC) cuccal legalább az működik, hogy ami HD, az már SD-ben nem jelenik meg.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#408) Kaba válasza alaves (#407) üzenetére


Kaba
veterán

Ez nem olyan vészes, mivel az összes HD csatorna elől van.

(#409) agy73p válasza alaves (#407) üzenetére


agy73p
senior tag

Jut eszembe, egy csomó felvételnél SD-t ír, pedig tudom, hogy HD-t akartam.

[ Szerkesztve ]

(#410) agy73p válasza Kaba (#406) üzenetére


agy73p
senior tag

Jaj, ne.

(#411) alaves válasza Kaba (#408) üzenetére


alaves
addikt

Nem az összes (legalább ez kijavítható?):
45 Euronews SD vs. 978 Euronews HD
976 MTV Live HD ...ez sincs a többi MTV mellett...

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#412) KerryVTR válasza agy73p (#405) üzenetére


KerryVTR
tag

Nem fogsz tudni visszaállni sajnos. Nincs választás! Illetve annyi, hogy kell a "szolgáltatás" vagy sem...ennyi!

Mikor nekem bekötötték, akkor eszembe sem jutott volna a smart box, de az ügyfélszolgálatos mondta, hogy próbáljuk ki, és ha nem tetszik, akkor kicserélik. Ő természetesen már akkor tudta, hogy nem lesz ilyen lehetőség.
Majd bekötötték, megállapítottam, hogy egy fostartály az egész, és felhívtam kb. két napon belül, hogy köszi, de a másikat kérem. Mondták, hogy nincs ilyen lehetőség, és nem is volt. Azt sem értették, miért ajánlotta a másik kollégájuk.
Két beltérink van, de csak egy van használatban, mert ez így számomra használhatatlan.
Ha csak én lennék a házban, akkor lemondanám azonnal, rituálisan felgyújtanám az egészet. De így sajnos nem tudom. :((
Igaz, hogy ami megy a tv-ben, az minőségileg nulla. Eddig se nagyon néztem...
Minden esetre szépen nyugodtan elmondtam nekik, hogy ez milyen korrekt és gusztustalan dolog a részükről. Meghallgattak, és elköszöntem. Kapják be! :W

Szerintem 100 emberből 95 elégedetlen ezzel az egésszel, és mégis lesz@rják.
A youtube csatornájukon is folyamatosan kapják ezzel kapcsolatban a kommenteket, amire megy a sablon válasz... "folyamatosan dolgoznak a blablabla...". Semmi látható nem történik, még ha így is van!

(#413) Kaba válasza KerryVTR (#412) üzenetére


Kaba
veterán

Ez csak részben van így. Az új plattform bevezetésekor még vissza lehetett állni. Egy ideje már nem lehet, mivel nincsenek már boxok a korábbi plattformra. A kezdetektől fogva tanácsolva lett mindenkinek a telekomos fórumokon, hogy várjanak az átálással, mivel az androidos rendszer kényszerből lett bevezetve(chiphiány) és várhatóan sokáig nem lesz hibátlan működésű. Ennek tudatában váltottak sokan a telekomos forumokból is remélve, (hogy lesz egy mindent is tudó csodaboxuk :) ).
Aki halgatott a tanácsokra és megmaradt a korábbi IPTV/STB rendszeren, annak jelenleg is hibátlanul működik minden.

[ Szerkesztve ]

(#414) KerryVTR válasza Kaba (#413) üzenetére


KerryVTR
tag

Mivel tényekről írtam és ez velem megtörtént, ezért részemről ez így volt és igaz is.
Azt elhiszem és lehetséges, hogy akinek régebben is volt Telekomos előfizetése, az vissza tud esetleg állni, de én nem átálltam, hanem új előfizetőként köttettem be. Mégis felajánlották ezt a lehetőséget...(utólag) érthetetlenül.
Ezen kívül SZERINTEM nem életszerű, hogy aki szeretne egy szolgáltatást, az előtte fórumok böngészésével töltse az idejét, és azt nyomozza, hogy mit kap a pénzéért. Sokan megteszik nyilván, én is ilyen vagyok más esetekben, de mivel ez már egy olyan alapvető dolog, hogy nem is gondoltam volna erre. És ha ez egy tök új probléma lenne, akkor meg is tudnám érteni simán, de elég régóta panaszkodnak erre az ügyfelek, ahogy körbenézek a neten.
Lehet nem kellene kiengedni a piacra egy olyan terméket és szolgáltatás, ami még félkész állapotban sincs, és akkor nem lennének ilyen problémák.
Persze ez is csak az ügyfeleknek probléma, mert a Telekom nem sokat foglalkozik ezzel. :R

(#415) Kaba válasza KerryVTR (#414) üzenetére


Kaba
veterán

Akkor nem olvastál figyelmesen.
A Telekom tv az androidos Smartboxxal idő előtt(félkészen 1-2 évvel korábban a tervezettől) kényszerből lett bevezetve a chiphiány miatt( a régi STB boxokat már nem tudták gyártani), így az új előfizetőknek nem is jutott volna tv-s szolgáltatás.
Az új plattform bevezetésekor még vissza lehetett váltani, mivel még volt bizonyosszámú box.Már régóta senki sem válthat vissza, a régi ügyfelek sem mivel a régi STB boxok elfogytak.

(#416) KerryVTR válasza Kaba (#415) üzenetére


KerryVTR
tag

Értem és mindent megértek, csak ha ezt akkor a kolléga mondta volna, amit te most leírtál, akkor talán végiggondolom, és akkor talán elkezdek olvasni róla, stb...
De ő megnyugtatott, hogy akkor sincs gond, ha nem tetszik, mert lehet cserélni. Így már fel sem merült bennem az olvasgatás, utánajárás.
Ez 1,5 hónapja történt kb.. 3-an hallottuk a beszélgetést. Nem félreértés történt.
Személyesen részemről ennyi a lényeg...átverve érzem magam...
A többi csak hab a tortán. :)

(#417) Kaba válasza KerryVTR (#416) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekomos topikba is benézhetsz. A többség elégedett az androidos boxxal, viszont vannak akik pl.a csatornasorrend szerkesztését hiányolják. Nemsokára érkezik egy nagyobb frissítés az talán a te problémádat is megoldja. :)

[ Szerkesztve ]

(#418) Capella válasza Kaba (#417) üzenetére


Capella
senior tag

Oké, értem én, hogy kényszer szülte, lehet magyarázni.
Szerintem nem mennyiségi kérdés, hogy kik és miért elégedettek ezzel a gagyi boxszal. Végül is ez egy tucat és olcsó kínai tévéokosító, ahogy látom, és aminél azóta mind hardveresen, mind az Android verziót tekintve jóval jobbak és újabbak vannak, még nem is nagyon drágábban.
És most ez lett lefixálva boxnak a Telekomnál, ki tudja mennyi időre.
Ráadásul erre azóta se sikerült írni egy igazán jó szoftvert a TV vételre. Ez most is inkább csak egy tévéokosító.
Szerintem csak azok elégedettek vele, akinek a tévéokosító funkciók kellenek és ilyenjük eddig nem volt. Mellesleg tudnak ezzel úgy ahogy tévézni is.
De azok, akik megszokták a régi IPTV box extráit ehhez képest, azoknak csak a bosszantó korlátozások maradnak. Akik jobban el akarnak szakadni a lineáris tévézéstől. Függetlenül attól, hogy a Telekom miatt nem tud csatornát szerkeszteni, vagy ki miatt nem tud reklámot átugrani, vagy csak korlátosan tud adást rögzíteni.
Kizárt, hogy a régi boxról valamiért váltók között sok elégedett lenne, ha egyáltalán. Azokat nem érdekli, ha van olyan is, amiben az új box jobb.
Ha tévé okosítót akarok, akkor veszek egyet. De nem fizetek helyette egy tévé előfizetést. :N

(#419) agy73p válasza Kaba (#406) üzenetére


agy73p
senior tag

Felhívtam őket, elmondtam, hogy rézkábelen nem úgy megy nálunk az Android TV, mint ahogy az optikain száguldhat, szóval szeretnék elállni.
Panaszra vették (így mondta a hölgy) és most várom a visszajelzést.

(#420) Kaba válasza agy73p (#419) üzenetére


Kaba
veterán

Elállni 14 napig mindig lehet indoklás nélkül is, de a régi IPTV-t(amennyiben az volt) nem kapod vissza.

(#421) mkovacs válasza Capella (#418) üzenetére


mkovacs
csendes tag

TV okosító boxnak meg elég buta. Saját (Ugoos AM6+)androidos boxon bolt beállítva előzőleg UPC, az legalább használható volt bármilyen boxon, a Telekom még a sajátján sem megy rendesen

(#422) agy73p válasza Kaba (#420) üzenetére


agy73p
senior tag

Reméljük a legjobbakat.
Optikai bővítés felénk mostanság szerintem nem lesz.

(#423) agy73p válasza KubanitoS (#201) üzenetére


agy73p
senior tag

Ez sztem is így van.

(#424) Bogyi007


Bogyi007
veterán

Sziasztok! Digi Kábelről gondolkodom váltani, ahol lakunk ott még nincs optikai hálózat sőt mégcsak nem is koaxos a rendszer. Voltam ügyfélszolgálaton és ott 2 tévére 1évre telefonnal 4460 forintos díjat néztünk. Ebben az esetben melyik STB-ot kapnám? A fórumot olvasva jobban örülnék ha nem ez a "csodálatos" droidos cucc lenne rámtukmálva. Netem az maradna a Digitől.

[ Szerkesztve ]

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#425) Kaba válasza Bogyi007 (#424) üzenetére


Kaba
veterán

Csak a droidos kapható és csak nettel együtt.

(#426) Bogyi007 válasza Kaba (#425) üzenetére


Bogyi007
veterán

Lehet net nélkül az biztos. Személyesen beszéltem az üzletkötővel...

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#427) Kaba válasza Bogyi007 (#426) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom tv androidos boxxal net nélkül nincsen.

(#428) alaves válasza Kaba (#427) üzenetére


alaves
addikt

A box rendszerinformációknál 2021 augusztusi és decemberi dátumokat találtam. Javaslom a Telekom vezetésének, hogy szíveskedjenek megvizsgálni annak lehetőségét, hogy a hibák javításra kerüljenek. Célszerű lenne, mert a hibákat olvasva - ahol van rá lehetőség - az előfizetni szándékozók így más szolgáltatóhoz fordulnak. Nem gondolnám, hogy egy ilyen vállalat óriásnak problémát jelentene akár egy mérnökökből, informatikusokból, programozókból álló csapat összeállítása erre a feladatra.

Elnézésedet kérem, nem neked céloztam az előzőekben leírtakat Kaba fórumtárs.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#429) Bogyi007 válasza Kaba (#427) üzenetére


Bogyi007
veterán

Úgy értettem hogy lehet tévé + telefon szolgáltatást kötni náluk továbbra is, csak azt személyesen intézhető és akkor valószínűleg a régi box jár hozzá...

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#430) Kaba válasza Bogyi007 (#429) üzenetére


Kaba
veterán

Tv+telefon szolgáltatással sem kapsz régi boxot(mivel nincsen készleten, max. használt/leadott).
Üzletben meg főleg nem. Ameddig volt még a régi boxokból raktáron, akkor még működött a tv+telefon kombó a 1414-en.
Ettől függetlenül megpróbálhatod a tv+telefon net nélküli megrendelését. Amennyiben netet is rendelsz, akkor biztosan nem kapsz régi boxot. Net nélkül van egy mini esélyed, amennyiben van raktáron felesleges box.

Androidos Smartboxot viszont, kizárólag csak nettel együtt adnak.

[ Szerkesztve ]

(#431) Bogyi007 válasza Kaba (#430) üzenetére


Bogyi007
veterán

Szegeden a Tescoban voltam ott csináltunk prekalkulációt, mehetne a net nélküli szerződéskötés - gondolom akkor van hozzá régi box is...

És nekem az jobban tetszene is, a kérdés az hogyha a Kelebiai hálózat is a rézkábelesről optikával vált akkor már kötelező lesz-e a régi boxot leadni?

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#432) Kaba válasza Bogyi007 (#431) üzenetére


Kaba
veterán

A régi boxok is idővel ki lesznek vezetve(folyamatosan nem egyszerre),
amint az új plattform hibáit kijavítják.
Próbáld akkor újra a tv+telefon szerződést a Tescóban (telefonnal még olcsóbb is (20% ) kedvezmény,használni nem muszáj).
Amennyiben lenne még mobilelőfizetésed is a Telekomtól, akkor 30% kedvezményt kapsz mindenre.

[ Szerkesztve ]

(#433) kimaga


kimaga
csendes tag

Smartbox értékelésem 3/10 pont (bár erre senki nem kérdez rá)rendelés előtt nem tudtam a fórumról
Tájékoztatás: 2/10 pont kifejezetten a műsorújságról áradoztam a régi box kapcsán, hogy el is menti a beállításokat és ez micsoda öröm, hogy nem kell 2 órát vacakolni a csatorna tologatással egyébről nem beszélek. Ennek fényében ajánlották ezt az új boxot.
Műsorújság: 3/10 pont kedvencek leírása nem bőbeszédű ahhoz képest, hogy máshol hány képpel illusztráltak a leírást de megtaláltam. Boldog nem lettem. Mindez azért hogy ne keljen állandóan fel le rohangálni 180 csatorna között. Helyette: Guide -> Jobbra nyíl -> Fel a szűréhez (menü ikon) -> Le nyíl kedvencek -> OK -> és ki keresni a csatornát mert elugrott róla. Mindezt sötétben sötét alapon sötét gombokkal. Mindez könnyűnek hangzik de nem az ha valahol mellé nyúlok kezdhetem elörről.
Még mindig műsorújság, olvashatóság: 2/10 pont 43 colos UHD TV kb 4-4,5 m távolság jó szemüveg (előző box műsorújságját jól tudtam olvasni) no ezt nem. Kicsi a betű. Találtam egy helyet zoom + - al de itt csak kicsinyíteni lehetett, tehát felülök ágyvégébe megyek és onnan olvasom. Mindezt tetézi a hátérbe menő kép ami még nehezebbé teszi az műsorújság olvasását.
Jó lenne a betük állíthatósága esetleg a háttér beállítása (egyszínű, műsor)sok idős rosszúl látó ember van csak nem írnak ide.
Egyik hozzászólásban elhangzik nem zavaró ha a HD és a "normál" adás neve nem jól olvasható külön van szedve elől és hátul nocsak nocsak mégis kell elöl és hátul már arról nem beszélek, hogy szerintem a "normál" ma már inkább abnormál. Milyen jó lenne ha az elöl és hátul én állíthatnám be.
Rádió:3/10 de csak azért mert indítok egy web böngészőt abba a rádiót és így hallgatható (de csak nettel) a másik boxxal lehetett csak a tv szolgáltatással hallgatni a rádiót, nézni az időjárást. Miután bizonyos rádiót csak tv keresztül lehetett nézni sokaknak fájó lehet.
Mentés: nincs értékelés nem használtam nem is fogom, de az olvasottak alapján 2/10 a változás mindenképp vissza lépés aki használta és fizetett ezért annak biztos fontos több pénzért kevesebbet.
Netflix: nincs értékelés mert amíg volt addig is a tv tárházából néztük.
Nekem nem csúszik a hang viszont az utóbbi héten jelentős hálózati problémák voltak ami kihatott a próbára is szétesik a kép, újra indul, stb. ezt most nem értékelem.
Összegezve: ez mégis csak egy TV box ami kell a Telekomnak hogy korlátozni tudjon(hány tv van a lakásba, 3 gyereknél ne vállalj többet mert jön a vita család politika ide-oda) ezenkívül a TV szolgáltatásra szolgál. Minden más ha van köszönjük és örömünkre szolgál ezért választjuk (már akinek van lehetősége) a szolgáltató. De ha a TV-hez kötődő funkció (csatorna sorba tétele, "kedvencek" jobb lenne több csoportba rendezés, igazi szűrés ennek megjegyzése, egy gomb amivel ennek kezelői felületére lehet lépni ami olvasható betűméret ) úgy működnek ahogy, akkor semmi kép nem tudom azt mondni hogy, megfelelő sőt lehet inkább elmegyünk 15 év után. Lehet azt mondani én a 1xx csatorna adását vállalom és azt teljesítem, fizess, és sokan nehezen váltanak, de fognak. Szívesen tesztelek de a tesztelőknek pénzt(számla mínusz) vagy előnyöket (nem tudom mit) biztosítanak és nem csak majd és majd. NEM FAIR EZ ÍGY

(#434) miskanaruska


miskanaruska
csendes tag

Ez a box egy rakat k@k@. A beállított kedvenc csatornákat nem tartja meg. Csak alacsony képfelbontásnál használható, mert ha magasabbra állítom vibrál a kép.

Naposcsibe vagyok még az internet hatalmas baromfiudvarában!

(#435) mkovacs


mkovacs
csendes tag

Lehet, hogy lerágott csont, de nem lehet jelenteni fogyasztóvédelem felé, hogy nem hozza a box a beígérteket? Ha csak kicsit megpiszkálnák, és lenne végre valami változás az ügyben, mert ez így tényleg csak egy nagyon nagy rakás k@ki

[ Szerkesztve ]

(#436) agy73p


agy73p
senior tag

Kérhetnék egy linket ehhez a témához?
Ez a sz@r Telekom TV GO app nekem megújult és most már a belépés is egy szenvedés volt, egyszer sikerült.
De belépés után nem is használható semmire.
Műsorújság nincs is.


A teljese szöveget le sem tudom fényképezni.

Hú, de tele van a hócipőm.

(#437) files32 válasza Kaba (#432) üzenetére


files32
tag

"amint az új plattform hibáit kijavítják."

Megnyugodtam, mert az min. 10 év.

(#438) Upo válasza agy73p (#405) üzenetére


Upo
addikt

Döglődik benne a hdd, azért kerreg. Nekem is csinálta, mostanában nyugi van.
Meg kéne próbálnom hdd-t cserélni benne.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#439) zolokas


zolokas
aktív tag

Jöhetne már a uj soft, idegesít ez a csatorna rendezés hogy nincs, kedvenceket meg mindig el felejti.

Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete

(#440) agy73p válasza Upo (#438) üzenetére


agy73p
senior tag

Sajnos lecseréltem, de örökké bánni fogom.

(#441) agy73p válasza Upo (#438) üzenetére


agy73p
senior tag

Az a baj, hogy a kerregő HDD egyszer már ki lett cserélve és ugyanúgy kerregett hetente, kéthetente, főleg vasárnap, amikor a legtöbb HD felvételt vettük fel rá. Azt hittem, ez nem lesz már jobb, ezért gondoltam azt, hogy ugyanannyi pénzért lelegyen akkor egy modernebb rendszer. Álmomban nem gondoltam, hogy ekkora sz@r ez . Nem embernek van tervezve, pláne nem a kezes logikus IPTV után.

(#442) agy73p


agy73p
senior tag

Másnak nincs bejelentkezési problémája a Telekom Tv Go appal? Kiírta, hogy megújult, szia nem tudok belépni.

This page contains the following errors:

error on line 1 at column 1: Document is empty

Below is a rendering of the page up to the first error.

(#443) Capella válasza agy73p (#442) üzenetére


Capella
senior tag

Nekem belépett frissítés után.
Próbáld törölni az app gyorsítótárát, hátha.

(#444) agy73p válasza Capella (#443) üzenetére


agy73p
senior tag

Már minden ilyen megvolt. Töröltem és vissza, de nem hagyja.
Ha regisztrálok újra, akkor azt mondja, hogy van már ilyen, nem adhatom hozzá.

(#445) M0RGI


M0RGI
őstag

Sziasztok!
Most tervezzük a Vodafone-tól Telekomra váltani.
Mivel a TV-m usb aljzatai rosszak, elsődleges lenne, hogy a Telekom smartbox-al lehessen pendriveon filmeket lejátszani 5.1-es hanggal. Ez működik vele? Elboldogul a különböző kódolásokkal?

Továbbá azt szeretném kérdezni, hogy az miért számít, hogy a boxon nem állíthatók a kedvencek, a csatornasorrendek? A TV saját menüjében tökéletesen állítható minden.

(#446) bobby45 válasza M0RGI (#445) üzenetére


bobby45
tag

a tv saját menüjében kábeltévés csatornákat tudsz rendezni csak, vagy pl mindig tv,.......

(#447) M0RGI válasza bobby45 (#446) üzenetére


M0RGI
őstag

Szia, ezt most nem értem.
A Telekomos Tv előfizetés az nem kábeles?

(#448) Kaba válasza M0RGI (#447) üzenetére


Kaba
veterán

Nem.

(#449) M0RGI válasza Kaba (#448) üzenetére


M0RGI
őstag

Hmm...
De akkor miért van iptv-hez való set top box és miért van smart box is náluk?

Akkor a mostani Vodafone előfizetésem sem kábeles? Kábel jön be a panel lépcsőházból a boxba, onnan utp.
A Telekom is így lenne, nem?

[ Szerkesztve ]

(#450) Kaba válasza M0RGI (#449) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom is olyan, mint a Voda.
Az IPTV a STB-vel már nem rendelhető.
Már csak a Telekomtv rendelhető az androidos Smartboxxal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.