- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
weedflex
csendes tag
Hello!
Pont aktuális, nemrég volt szerencsém megtapasztalni a magyar sony szervÍz profizmusát.
A fülesemhez vettem "pótalkatrészt" és azért is választottam az agyar márka szervÍzt mert naivan azt hittem, hogy Így ha bármi probléma merülne fel, akkor nem kell a világ másik végre menni érte.Nekem nem a magas árakkal volt a problémám, sokkal nagyobb árat nem is mondtak mind amit külfödlről is belehetett volna rendelni, ezért meg is vettem csak mikor hazavittem és felraktam kb 4-5 óra múlva a gyenge pontoknál szépen elvált a ragasztás/forrasztás.
Másnap mikor felhÍvtam őket elmondtam mitörtént, szépen elkezdte mondtani, hogy ez bontalan termék volt blablabla persze egyből rá is vágtam hogy elnézést egy kartondobozban volt benne amiben egy nyitott fóliában volt behajtogatva, semmiféle zárt termékről nem beszélhettünk és mikor ezt közöltem vele egyből rávágta, hogy ha én rosszúl raktam fel akkor az az én bajom, rámbaszta a telefontés ne próbálja már megmagyarázni hogy nekem sikerült hibásan felraknom, mikor a gyári ami hozzá járt egy évig bÍrta úgy hogy -15 fokokban mászkáltam ki/be igazgattam amikor már kezdett deformálódni. Egyszerűen szart adtak és mivel kis összergről beszélünk, olyan termékről amire nincs garancia szarnak rá.
Egyébként a komlett terméket nem magyarországon vásároltam. -
Vangelis
félisten
válasz
Realradical #6 üzenetére
Én gariztattam sok sony cuccot...
Soha nem volt gond.
Anno vettem egy led tv-t telekomtól. Rossz talpat küldtek és nem adtak hozzá adaptert...
Írtam a sony-nak, hogy így jártam és erre kaptam vadi új talpat és adaptert. Ki is küldték futárral. Nagy PIROS pont nekik, mert a telekom le sem xarta, hogy nem azt tették hozzá ami kellett volna.
Nekem csak pozitív a sony.... sőt!
Most is sony telefonokat és tv- t is használunk.
-
pit stop
addikt
Azért van más füleseket gyártó is, aki megérne egy misét. Gyártót nem írnám le itt inkább, de nem a legolcsóbb fülest vettük tőlük. Csomagolásban gyártó által benne papír, önkéntesen 24 hónap gyári garanciát vállal rá. Boltban ehhez képest mondták: fél év, vagy max. 1.
Erre beszéltem magyarországi forgalmazóval, aki közölte, hogy nem érdekli mi van dobozban (több típust is vettünk, és mindegyikben ott volt), ő csak 1 évet ad, annyi a törvényi minimum. Hiába mondtam, hogy itt a kezembe a papír, amit az általa kizárólagosan forgalmazott gyártó adott ki, és megnézheti bármelyik termék dobozában...Konkrét cikkben pedig egyetértek másokkal, hogy ha majd kell cserélni, akkor addigra normalizálódik ára, vagy lesz utángyártott.
Kajáldát se úgy választasz, hogy csak a kórház büféje, mert ha bacilus van benne akkor közel a kórház...Plusz: Kínai márkák többségénél még szervíz háttér sincs, vagy postázhatnád ki Csingcsungba.
-
Jhonny06
veterán
A Mihálkovics utcai, bivalybasznád után 40 km-re jobbra található sufniszerviz is megér egy misét..
PS4 kontrollert vittem oda szervizeltetni és tényleg brutál, hogy egy ilyen hely hogy üzemelhet hivatalos szervizként. Ki van baszva a hatalmas Sony led tábla, gondolom ennyi volt a lényeg
-
Eastman
addikt
válasz
Evil Snowman #26 üzenetére
Egy szigetország ekkorát hibázzon. Még jó, hogy tengeralattjárót nem gyárt a SONY.
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Evil Snowman #24 üzenetére
"..heti fürdetése során beakadt valahogy.."
Mi ez, vmi kutya, hogy hetente fürdeted? -
Carlas
senior tag
válasz
Evil Snowman #17 üzenetére
-
Syl
nagyúr
válasz
Realradical #28 üzenetére
Nem neked szántam az ívet, hanem úgy nagy általánosságban. Amelyik PH topicban megemlítik a Sony telefonokat, azonnal jönnek a beázó, garanciát nem vállaló, sz*r Sony stb. kommentek.
-
x_o_n
veterán
ilyen jellegű probléma minden létező cégnél van....valamelyik termék,termékcsalád st stb...emiatt lehuzni egy céget...
-
Syl
nagyúr
válasz
Evil Snowman #26 üzenetére
Eh, most elrontottad itt sok ember szórakozását. Pedig mennyivel egyszerűbb fikázni a Sony-t, hogy beázó vízálló telefonokat csinál és nem vállal rá garanciát...
-
Evil Snowman
őstag
válasz
szabonagyur #25 üzenetére
Hát ez az. Kollegám az élő példa erre. Céges Z1 Compact, elvitte nyaralni, majd a szabi utáni első napon bejött, hogy nem érti miért, de beázott a készülék pedig tuti száz, hogy nem nyílt ki a víz alatt.
Kérdem tőle, hogy hol használtad? Azt mondja, hát a tengerben videózgattam vele 4-5 napig, de nem merültem egy méternél mélyebbre. Facepalm.
Csupán annyit kérdeztem tőle, hogy szerinte a tengervízben található só valamint az igen vékony és viszonylag lágy anyagból készült gumi milyen viszonyban vannak egymással, akkor csak nézett nagyokat. Pedig ez csak mezei kémia. Kinyitottam a SIM záró ajtót, hát persze, hogy megette a só a gumi tömítést.Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a user manual-ba félkövér betűvel fel van tüntetve, hogy tengervízbe tilos bevinni az eszközt.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Evil Snowman #24 üzenetére
Az a baj, hogy kb az emberek 99%-a azt látja, hogy vízálló a telefon és onnantól lehet vele bármit csinálni, bármilyen vízben. Pedig nagyon nem, le van írva mit tud mit nem. Ugyanúgy le van írva, hogy zárt sim stb tárolóval kell. Csak ugye könnyebb azt mondani, hogy a semmitől beázott mint beismerni, hogy én voltam a lúzer.
-
Evil Snowman
őstag
válasz
Realradical #19 üzenetére
Egy beázás miért is lenne rögtön garanciális hiba?
Minden alkalommal, amikor beázik egy vízálló telefon az első dolga a gyártói márkaszerviznek, hogy nyomáspróba alá helyezik az eszközt. Ha azon megbukik (esetek 5%-a), akkor gariba kicserélik az eszközt. Ha nem (esetek 95%-a), akkor bizonyos fizetős a játék.
Persze a "szegény" ügyfelek kötik az ebet a karóhoz, hogy ők nem ők aztán biztosan nem áztatták be. De a tények bizony makacs dolgok. A nyomáspróba mindent elárul.
Egy ilyen szitura a legjobb példa én vagyok. 2 hete beáztattam (nem beázott valahogy magától) a 3 hónapos Z3 Compact-ot (heti fürdetése során beakadt valahogy a körmöm a SIM-kártyát védő ajtóba és kinyílt). Kijelző bal fele azonnal meghalt, gyors kikapcs, majd bele egy tál rizsbe. Mondanom sem kell, hogy nem segített.
Bebattyogtam a szolgáltatómhoz, elmondtam a story-t az ügyintézőnek és megkértem, hogy küldje be a márkaszervizbe, nézzék meg mi halt meg és küldjenek egy árajánlatot. Nekem kezdtem el mismásolni, hogy én bizony nem áztattam be. El kell fogadni, hogy lehet kidobtam 130.000 Ft-ot az ablakon. Ez van.
Az meg, hogy az ismerősöd megszívta a garanciával, mert régióhoz kötött, hát ez van. Nem tudom mennyit spórolt azzal (talán 20.000 Ft-ot?), hogy egy ilyen mutyi boltból vette a telefont, ahhoz képest, ha normális helyen vette volna, de bizony neki ez volt a tanulópénz.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Realradical #22 üzenetére
A vevő elküldheti, de ezt már nem a hazaiak fogják intézni, mivel ha ők tennék a kuncsaft rajtuk kérné számon a javítás állapotát stb.
Ez egy jó tanulság, hogy nem kell zugból semmit sem venni...
-
Realradical
őstag
válasz
szabonagyur #21 üzenetére
Igen ezt el is tudom fogadni. Ha viszont a kedves vevő elküldené a telefont Japánba önköltségből, akkor csak megoldható lenne technikailag a gari (az én naív világomban legalábbis). Ettől viszont elzárkóztak.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Realradical #19 üzenetére
Telefonoknál bizony eléggé gyakori a földrajzi helyhez kötött garancia. Egyrészt mivel sokszor a japán piacra szánt készülékek itthon vagy akár egész EU-ban sosem érhetőek el, tehát milyen alapon vállalna a szervi javítást? Sokszor alkatrészük sincs hozzá (pl. alaplapot kell cserélni és lehet tök más GSM tartományban megy stb).
Amúgy meg ez a vízállóság sok mindentől függ... minden hova le van írva, hogy hol és milyen körülmények között érvényes az a garancia.
-
Dr. Romano
veterán
Zoknimodot neki és fillérekből megvagy
-
Realradical
őstag
Ez a telefon a gyártói garanciaidőn belül ázott be. A gyártó mosta kezeit a 7-8 hónapos telefonnál és minden opció nélkül hagyva a vásárlót elküldte a fenébe, hogy:
a. ez nem garanciális hiba
b. ha az lenne akkor sem lenne garanciális mert nem a garanciális földrészen él.A mosógéped meg kiszolgálta a vállalt gari időt. Ez két külön dolog.
Amúgy lehet, hogy ez az én szegénységi bizonyítványom, de életemben ebből a storyból hallottam először a földrajzi helyhez kötött garanciáról.
Régen a Maxtor vinyókat simán cserélték meghibásodás miatt, ha elküldted Mo.-ról Amcsiékhoz gariztatni. -
buherton
őstag
Te most komolyan azon problémázol, hogy majd x év múlva kelleni fog majd egy ilyen? Hát noooormális?
-
Carlas
senior tag
válasz
Feketelaszlo #13 üzenetére
A lényeg nem ezen van, csak hogy ez szemét, nyomorék húzás egy ekkora cégtől. Főleg más cégeket, és fejhallgató modelleket ismerve. Nem verem ezt nagy dobra stb a lényeg nem ezen van. Tudom hogy 2-3 év múlva amikor kellene sokkal olcsóbb lesz valószínűleg 5-6e a pár mint a többinél. Hanem maga az egész, hogy egy Sony ennyire leszarjon mindent.
-
Feketelaszlo
senior tag
5-10.000 forintos áron szerintem bármelyik kézműves szabó, kárpitos, bőrdíszműves vagy tökömtudja ki csinál neked a füleshez akár egyedi, te füledhez passzoló párnácskákat. Még tán jobbat is, mint a gyári Sony. Ennyiért akár 2 párt is. Amúgy a tartozék/alkatrész árak elég képlékenyen szoktak alakulni egy termék életciklusának elején - lehet, hogy 2-3 év múlva ha lefut a gyártása tized ennyiért megkapnád.
Egyébként nekem kicsit paranoidnak tűnik, hogy egy olyan termékért, amire még nincs is szükséged ekkroa csinnadrattát csapsz. Jó, én is szoktam néha puhatolózni, hogy mi mennyi lenne ha kéne aztán többniyre mégsem kell, de azért ennyiből megítélni egy céget nehéz. -
Carlas
senior tag
Jah mutyi gsm-nél semmit nem veszünk :S főleg ha gyanúsan olcsó. Ellenben a sony beázás valós, és szarnak rá. Itt mutatkozik meg a szerviz + support amiről beszéltem. Persze van aki kamuzik vele hogy direkt beáztatja gari miatt de elég sokat hallok, szóval ha a fele igaz már gáz. De mondhatják azt, hogy:
-Uram természetesen megjavítjuk a telefont!
-Hol vásárolta?
-Sony Szalonba 70.000Ft-ért
-Értem, megnézem mennyi lenne
-Hát ennek a javítása 90000Ft -
Carlas
senior tag
válasz
Realradical #6 üzenetére
Igen más cégnél ha ilyen volt jóval drágább terméknél pikk pakk megvolt minden
-
e=mc²
őstag
válasz
Realradical #6 üzenetére
1. Mutyigsm-nel nem veszunk telefon. Fel ev garral nem veszunk telefon (es semmilyen elektronikai eszkozt sem).
2. Ertem en, hogy mit szeretnel kozolni, de azert az ugye erzed, hogy van kulonbseg egy beazott telefon es egy hangszoro csereje kozott?3. Nekem az uj Samsung mosogepem doglott be gariidon belul, amit javitottak, de gariidon tul is megmurdalt megegyszer. Most akkor szarszamszung mert egy mosogep kakukk, de a hangszoro csere miatt meg nem?
Emberek! Kezeljetek helyen a dolgokat!
-
greenlizard
csendes tag
En is kerulom a Sonyt.
Ismerosnek van telefonja, termeszetesen a vizallo gumireszek nehany honap utan maguktol leszakadtak, a szerviz bunko mondon elkuldi a fenebe, hogy sajat hiba. Ezen felul sokszor nem tudja felvenni a telefont (nem ertem mit gondol, telefonalni egy >70k-s eszkozon?)
PS4-en gondolkodtam, de a mallo kontroller es a (nagy bejelentesi hype utani) jatekosokhoz valo hozzaallasuk miatt inkabb lemondtam rola.
Biztos van jo termekuk, de szerencsere lehet mast valasztani, es en inkabb mast fogok. -
Tehát egy cég szar szemét szar alak, mert nem sikerült a 6 csillió termékei közül egyhez alkatrészt venni tőlük értelmes áron?
-
Realradical
őstag
Haverom vett egy Sony Z3-at valamelyik Szotyi-MutyiGSM-től (újGSM). Fél év garanciát vállatak a telefonra direktben, de semmi gond, közölték, hogy van még 2 év a Sony-nál. 8 hónap után betojt a telefon, mert beázott (a vízálló telefon). A Sony közölte, hogy mivel a telefon vízálló ezért ők erre a hibára nem vállalnak garanciát, de egyébként meg nem is európai piacra lett szánva a konkrét készülék ezért fakkjjú nincs is rá garancia amit igénybe vehetne.
Nekem a story meghallgatása után ez jött le:
1. Ne vegyél MutyiFónéknál telefont
2. Ne vegyél soha Sony-nál telefontEhhez képest a Samsung S3 ügyintézés nálam úgy zajlott, hogy: bementem a márkaszervízbe és mondtam, hogy mély hangoknál nagy ritkán recseg a hangszóró. A válasz: gyere vissza egy óra múlva kicseréljük benne és jó is lesz.
Fél óra alatt kész lett és mentem a dolgomra. -
Carlas
senior tag
Veletek volt ilyen? Tapasztalataitok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Viccrovat
- Hardcore café
- sziku69: Szólánc.
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!