Először is üdv. mindenkinek! Nem nagyon szoktam írni (ezért elnézést ha nem lesz túl jó), de most gondoltam ezt megírom, és kíváncsi vagyok a véleményetekre, tapasztalataitokra.
A Történet
Fejhallgató vásárlás előtt álltam, több modellt megnéztem. Amikor is megtaláltam, külsőre a nekem tetszőt egy Sony MDR-XB950AP személyében. Szeretem a kényelmet, a minőséget, és a nagy basszusokat, de ez most lényegtelen is. Elmentem a Sony Központi Szalonba, ahol ki is próbálhattam. Nem csalódtam, brutálisan tetszett, meg is vettem, eladó is dicsérte. Bár mondott egy olyat, ha valamiért szervizhez fordulok, (bár mondta, ennél a fejesnél minimális az esélye) akkor ne számítsak túl sok jóra, mert nem éppen a toppok. Én kérdeztem a szerviztől és utána magától a Sonytól és igaza lett. Sajnos.
A gond
Én alapból előrelátón próbálok, gondolkodni és ezzel a fejessel is így volt. Nagyon szeretem, iszonyatosan jó, ezért gondoltam, hogy megnézem, ha valamit cserélni kell rajta (itt a fülpárnát értem) akkor, hogyan lehetséges.
Nézegettem az ebay-t de még nem találtam (a fejes 2014 vége fele jött ki és írták, hogy még nincs úgy és gyári se nekik). Ez után gondoltam, hát a szervizt felhívom és megkérdezem mi a módja ha a garancia lejárt de esetleg szükségem lenne ilyenre (hozzáteszem szinte 100%, hogy nem kell de azért mégis tartalékba inkább)
Hirdetés
A szerviz
Felhívom az első szervizet, aztán a másodikat, aztán a harmadikat.
A tapasztalatok:
RMD-Electronic Kft.
Megígérték visszahívnak, onnan nem tették, keresésre szinte elérhetetlenek voltak, majd még aki felvette bunkón közölte, hogy aki ígérte nekem nincs, majd hívjam másnap akkor lesz. (Utólag mivel írtam hívtak másnap)
Camcorder Kft.
Felhívtam őket, nem tudott árat mondani, de kb 5000Ft az összes, mind egy mennyibe kerül, kérte írjak e-mailt. Írtam, semmi válasz napokkal később se. Felhívtam megint, erre azt mondja az úr, hogy a kollégája biztos nem nézi az e-maileket, de szól neki és megy a válasz. ??????Hogy mi?????? Szerviz és nem néz e-mailt? Természetesen válasz azóta sem jött.
Hireltech Kft.
Felhívtam őket is. Hamar fel is vették és nagyon gyorsan segítettek is, a kolléga, rögtön rávágta, hogy kb 3500+áfa, kb 4500-5000ft mind, de kb 5 perc alatt kikereste a terméket. Amikor megtalálta ennyit hallok a telefonba „ UHHHHHH”. Kérdezem, mi az hogy „ UHHHHH???” Hát a termék ára picit magas. Mondom nem baj, nem érdekes, ha gyári, kifizetek többet érte, mint egy 3000-es utángyártottért.
Erre jön a válasz, hogy 17500Ft/db (még csak nem is pár)
Mondom neki, mi? Egy fejhallgatóhoz, ami 30.000 jelenleg, hogy kerülhet 35000 egy pár műbőr fülpárna? Azt mondja, nem tudja, ennyibe kerül, a többi fejeshez 5000ft. Mondom ez megnyugtató, hogy a 100000Ft-os fejeshez 5000ft.
Gondoltam írok a Sonynak, segítsenek nekem.
Az ügyfélszolgálat hamar válaszolt, elnézést kért és megígérte továbbítja a gondom.
Kb. 1-2 napra rá meg is jött a válasz, hogy az illetékes ügyosztály az árakat az Európai országokra harmonizálja (120$, 84 font más országokba is mint itthon kb.) Ekkora kamut mondom. Persze biztos más országokban nem gond többet fizetni két szivacsért, mint az egész fejesért. De persze a kétszer drágább fejeshez olyan jól van harmonizálva az ár, hogy az csak 5000Ft.
Ebben az egészben az a szomorú, hogy az embert hülyének nézik, és semmit nem lehet ellene tenni. Lehet persze az a verzió, hogy vegyél, másikat ne cseréld, de nem állja meg hiszen a többihez jóval olcsóbb. Az is lehet, hogy mivel új, így hülyítenek és később ugyan ilyen olcsó lesz mert nem kell majd belőle senkinek. Ettől függetlenül nem hinném, hogy cserélnem kellene (nem gagyi, tényleg jó), amikor meg igen akkor meg már rég lecserélem.
De az egészben az a legfelháborítóbb, hogy a hivatalos szervizek, szrnak az emberre, azt se tudják mi, hol, merre. A Sony központ annyit ér mint egy adag fs.
Részemről, Sony terméket nem veszek soha többet. Nem azért mert itt így álltak hozzá, de más cég termékénél, amikor hasonló kérdésem volt, rögtön segítettek, korrektek voltak és minden ment simán és hiába volt drága valami, annak az ára reális volt vagy adott esetben indokolt.
Veletek volt ilyen? Tapasztalataitok?
Köszönöm, hogy elolvastátok!