Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indiant
addikt
válasz Oldman2 #33818 üzenetére
Én is elgondolkoztam a függetlenedésen, bár még messze van júl. 4.
Egyre érdekesebb dolgokat csinál a telefon.
De egyelőre verem a fejem a falba, mert millió programot és beállítást kellene lementenem az FR-hez root nélkül.
Ui.: mondjuk a Samsung Pass-t nem szívesen veszítem el, az egyedüli hasznos szolgáltatás szvsz.[ Szerkesztve ]
-
-
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
Kiléptettem magam a Facebook fiókomból minden eszközről. Mobiltelefonon bejelentkeztem a Facebook alkalmazásba (itt jól jelent meg a nevem), ezt követően megnyitottam a Messenger alkalmazást és a felhasználónál hosszú számok jelentek meg. Rámentem, hogy nem én vagyok és utána bejelentkeztem a fiókommal. Szerintetek mitől lehetett ez a Messenger alkalmazásban?
-
-
-
Kroni1
veterán
Megkérdeztem a samsung-ot, bruttó 17k egy hátlap csere náluk úgy, hogy a gari is megmarad. Szerintem ez még tűrhető, ennyit be fogok rá ruházni. Bár mivel a tok alatt nem látszik, lehet csak később viszem el, és egyben akksit is cseréltetek majd 2 éves kora körül.
-
Kroni1
veterán
Tudom, de jelenleg nincs baja az akksinak és most már egy éves. Két három éves korában már azért szokott jelentkezni rendesen kapacitás csökkenés, még saját zsebből is érdemes lehet kicserélni. Ha nem kell kifizetnem 2x a munkadíjat lehet érdemesebb lesz majd egyben, de még megérdeklődőm mennyiért csinálnák azzal együtt.
Tokban van tehát a törött hátlap nem akkora gond, csak a lelkemet zavarja.. -
vihartigris
őstag
Hétvégén haverokkal horgásztunk.
Péntek reggel fél hat körül vettem le a töltőről a telefont, szombat délelőtt már kívánta a töltést pedig három-négy rövid hívás, pár fotó, néhány perc videó készítés volt a telefonnal.
Szerintem még nem volt dél amikor már 30% alatt volt a töltöttségi szint, úgy 15-20 perc múlva már 8! %-on.
Na mondom ideje rádugni a power bankra. Mire kivettem a táskából addigra tökig lemerült.
A térerő olyan egy pálcikás volt, de ez a merülés katasztrófális volt.
S9+ -ról van szó.bármi reciproka a semmi
-
Rinocerosz
őstag
válasz vihartigris #33864 üzenetére
Mert gagyi az exynos proci és a softver is ez van... ugyan így merül mindenkinek.
Ha jó üzemidőt akarsz és kiváló készenlétit akkor a samsung felejtős. Ezzel szemben egyre többet udvarolnék az iPhonnak.
-
samu74
addikt
válasz vihartigris #33864 üzenetére
Az teljesen jó.
Az 1 pálcika térerő jobban meríti mintha nyomkodnád egyfolytában.-----------
-
jeni
félisten
válasz vihartigris #33864 üzenetére
Az S9+ meg a sima S9 esetében is rákfenékje az aksi használat. Úgy merül mint a Titanic!
A teĺómban közel 8 hónap után cserélve lett benne az aksi és utána rögtön el is adta nekem. -
Caranita
aktív tag
Szintén ez a gondom.
Egyik este 32%-nál úgy feküdtem le, hogy nem teszem töltőre, csak kibír 7 órát standby-ban.
Hát nem lemerült?
Még jó hogy megébredtem, mert így nem szólt az ébresztő.
Napi 2x töltöm, pedig nem vagyok annyira heavy user, a szerviz szerint az akksival minden rendben -
csorbajeno
veterán
válasz vihartigris #33864 üzenetére
Hogy volt ez? Amit írtál időtartamot, az alatt egyszer vagy kétszer töltötted?
-
TaaT
nagyúr
válasz vihartigris #33864 üzenetére
Normál térerő mellett nekem 1%-ot merül óránként (egyes tartomány), gyenge térerő (kettes tartomány) mellett több mint 2%-ot. [link]
Give them hell Ukraine!
-
vihartigris
őstag
válasz csorbajeno #33872 üzenetére
Péntek reggeltől szombat kb délig 100 %-ról 0 %-ra merült.
Ez kb 30 óra időtartam, kevés használat mellett.
Drasztikus merülést az utolsó 30-35 %-ban tapasztaltam (kb: 1 óra időtartam alatt kifingott az aksi).bármi reciproka a semmi
-
-
senior tag
válasz vihartigris #33874 üzenetére
Hány éves az akksi? Lehet, hogy ideje cserélni...
@Caranita: szintén. Napi 2x töltés mellett simán jelentősen gyengülhet az akksi akár 1 év alatt is.[ Szerkesztve ]
-
samu74
addikt
válasz csorbajeno #33870 üzenetére
Én a FR-ig jutottam el,meg hogy milyen jó a samsung pass.
-----------
-
válasz csorbajeno #33884 üzenetére
Az se tud magyarul, aki az angol More -t magyarra gépiesen Több-nek fordította.
-
timelord1987
őstag
válasz timelord1987 #33856 üzenetére
Sziasztok!
Valaki tud ebben segíteni? -
csorbajeno
veterán
válasz timelord1987 #33886 üzenetére
Én nem használom a facebook appot telefonon.
-
timelord1987
őstag
válasz csorbajeno #33888 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszod
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
A Google Hitelesítő alkalmazás mennyire megbízható?
Mire kell figyelni egy esetleges gyári beállítások visszaállítása előtt? -
senior tag
válasz csorbajeno #33884 üzenetére
Nálam (Budapest) ott a 15 napos előrejelzés szerepel (angolul használom, "15 days" szerepel a gombon), és a weather.com vonatkozó weboldalára visz.
-
csorbajeno
veterán
válasz timelord1987 #33890 üzenetére
A gyári visszaállítást első körben mindenképpen a menüből csináld és ne recoveryből. Így kérni fogja a Samsung és Google acc. jelszavait, hogy kiléptessen, így újrainduláskor nem lesz gubanc.
-
timelord1987
őstag
válasz csorbajeno #33892 üzenetére
Köszönöm szépen!
A beállítások/általános kezelés/visszaállítás/gyári adatok visszaállítására gondolsz?Másodlagos telefonnak vettem használtan egy S8-at. Amikor megkaptam, akkor kérte a gmail fiókom felhasználónevét és jelszavát. Ha az előző tulajdonos nem lépett ki az appokból, de megvolt a visszaállítás, akkor hozzá tud férni az én adataimhoz?
-
csorbajeno
veterán
válasz timelord1987 #33894 üzenetére
Igen, arra gondolok és nem, nem tud hozzáférni csak akkor, ha ismeri a te e-mail címed és jelszavadat
Ha nem lépett (volna) ki, akkor az első bekapcsoláskor csak az ő fiókjának adatait fogadja el. De úgy srjtem, hogy már kezded belakni a telefont, úgyhogy normálisan resetelte az előző tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
terror
tag
válasz Kroni1 #33693 üzenetére
Sajnos beállok a sorba én is. Az én S9+ telefonom is csinálja a többek által már panaszolt hibát, miszerint bejövő hívás esetén hiába nyomom meg a hívás fogadása (zöld telefon) ikont, a csörgés ilyenkor abbamarad, de egyszerűen nem kapcsolja össze azonnal a vonalat, nem indul el a hívásidő másodperc számláló sem. Olyan mintha továbbra is jönne befele a hívás (a képernyőn továbbra is a bejövő hívás képernyőt látom), de a vonal nem kapcsolódik össze. Nem épül fel a hívás vonal. Majd kb 8-10 másodperc múlva mégis összekapcsolódik a vonal. Viszont sokszor a 8-10 másodperc "fogadás késleltetés" idő alatt a másik fél megunja és leteszi. Nagyon idegesítő. Ez kb 10 hívásból 2x csinálja. olyan is van, hogy elkezdek beszélni majd 2 mondat után, vagy kimarad pár másodpercig a hang majd ismét visszajön, vagy nagyon zavarossá, darabossá válik a hang, majd kis idő múlva újra jó.
A telóm most volt 1 éves (2 év garancia van rá). Hivatalos Samsung Experience Store márkaboltban vásároltam ahol hivatalos Samsung Márkaszervíz is működik. Bevittem a fent említett problémával. A szervizes már tudott a problémáról, azt mondta, mostanában tömegesen viszik be hozzájuk az S9 és S9+ telefonokat ezzel a hibával. Már mindent megpróbáltak, gyári full reset és visszaállítás, cache törlés, teljes alaplap csere sem segített !!!, mindenféle ROM csere stb, de nem segített semmi azt mondja. És elmondta, hogy nem csak a Telekom, hanem a Vodafone és Telenor kártyákkal is ezt csinálják az S9 és S9+ telefonok. Mindegy hogy céges vagy privát. És a VOLTE be/ki sem oszt és szoroz a történetben semmit, ezt is letesztelték! Ugyanazzal a SIM kártyákkal teszelték S8-ason, és ott nem jött elő a hiba! Tehát SIM hibákat is kizárták. Illetve a single és a dual simes S9, S9+ is csinálja. Valamint a gyári független és a szolgáltatnál vásárolt telefonokon, gyári független rommal és szolgáltatós rommal is ugyanez a hiba. Azt mondta, hogy már minden végigpróbáltak !És ezt mondta szó szerint a hivatalos samsung márkaszervizes: "egyelőre nem tudjuk rá a megoldást" és, hogy "ezzel meg kell sajnos barátkozni".
Hogy mi ??? Nem akartam elhinni ezt a választ! Egy 200e Ft-os telefonnál pont a hívás fogadása nem működik rendesen ? És ezzel barátkozzak meg ???
Aztán mondta, hogy ad egy telefonszámot és ezen érdemes bejelenteni a hibát. Minden S9 és S9+ tulajnak akinek hasonló problémája van ezt szokta javasolni, hogy itt jelentse be, hogy a Magyarországi Fő Samsung Service is tudjon minél több ilyen esetről. "Hátha csinálnak majd valamit".Ezen a számon kell bejelenteni a fent említett hibát: +36 80 726 7864 (+36 80 SAMSUNG)
Szerintem mindenki aki ilyen hibát tapasztalt jelentse be ezen a számon. Mindegy, hogy független vagy szolgáltatós, garis vagy már nem garis. De ha garis akkor meg főleg mielőbb!És csak reménykedni tudunk, hogy hátha történik valami.
Utána néztem interneten az "S9 10sec incoming (receive) call delay issues" és az "S9 incoming (receive) call issues" "S9 incoming calls problem" hibákra rákeresve külföldön is számtalan fórumon panaszkodnak ugyanerre a hibára. Valamelyik országban, ha jól emlékszem az egyik vállalat be is perelte a Samsungot a fent említett hiba miatt. A samsung 2018 óta adogat ki frissítéseket az S9 S9+-ra a hiba megoldásra, de sajnos sikertelenül, mert a hiba nem szűnt meg többeknél sem, ahogy olvastam.
ThunderDome, TerrorDrome, HardCoreGabba, HardCoreTechno, bembelterror.de, www.rotterdamterrorcorps.com
-
pusszycat
nagyúr
Na akkor megint beleválogattam... Bár nálam nem jelentkezett még. Megjegyezném hogy ha rábökök a wifi-re a p smarton hamarabb van wifi mint az s9+-on. Kb. 2x hamarabb.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/105 kg.]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- IPhone 15 Pro max gyári független közel 3 év jótállás névre szóló számlával!
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027.03.22 Apple garancia névre szóló számlával!
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 12/256GB ÚJ 12 hónap szavatosság!
- IPhone 14 Pro 128GB gyári független megkímélt 12 hónap szavatosság
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest