Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
e-newsee
addikt
válasz Kroni1 #33243 üzenetére
Arra nincs lehetőség, hogy semmit se csináljon. Legalábbis normál módszerrel. A hosszú nyomás mindig a Bixby lesz asszem. De a rövidre be tudsz állítani bármilyen appot. Van a Playen olyan, hogy nem csinál semmit. Elvileg pont az a neve, "Do nothing", vagy valami ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
kelly416
veterán
válasz Kroni1 #33243 üzenetére
Amikor majdnem 1 éve megvettem a telefont, feltettem a "Bixby button remapper" (vagy valami hasonló) nevű appot, kikapcsoltam a gombot, azóta ha röviden megnyomom, nem ír ki semmit, ha hosszan megnyomom, a fekete felhőben megjelenik egy Bixby logó a képernyő tetején, aztán nem történik semmi. Egyedül lezárt képernyőnél megnyomva írja ki, hogy a Bixby voice használatához oldjam fel a képernyőt. Ennél többet nem tudtam eltakarítani ebből a számomra funkció nélküli dologból, de nem is törtem magam tovább. Viszont az appal elméletileg sok egyéb funkciót tudsz a gombhoz adni, aminek én nem láttam értelmét, de Te lehet, hogy találsz majd számodra hasznosat.
-
e-newsee
addikt
válasz Kroni1 #33252 üzenetére
A rövid nyomás nem csinál semmit lezárt képernyőnél.
A hosszú nyomás behozza a Bixby hallgatózós felületét, de feloldás nélkül nem hajt végre parancsot. Kipróbáltam, hogy "Open Youtube!", de azt mondja, hogy "You need to unlock your device to do this.", és beadja a feloldós felületet (PIN kód, írisz, stb.).
Azt nem tudom, hogy ha aktiválva van valami hangfelismerés a BIxbyben, akkor feloldja-e, az nálam ki van kapcsolva.
A lényeg, nálam még soha sem csinált semmit véletlenül a Bixby, nem kell aggódni."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Kroni1 #33256 üzenetére
Sőt, be lehet kapcsolni egy véletlen érintések elleni védelmet is ("zsebérzékelés"), ami, ha jól tudom, több szenzor adatából következteti ki, hogy a teló zsebben van, és akkor nem engedi aktiválni az érintőképernyőt.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
kelly416
veterán
válasz Kroni1 #33252 üzenetére
Nem random bixby gombnyomásra írja ezt ki, hanem képernyő felébresztés és képernyőzár feloldás között. Merthogy nagyon ritkán használom a power gombot a képernyő felébresztésére, inkább a nyomásérzékeny részét a kijelzőnek, de azok alkalmak nagy részében sikerül a bixby gombot is benyomni az átellenes oldalon.
Szerk.:
Teljesen kikapcsolt kijelzőnél nem csinál semmit a bixby sem rövid sem hosszú nyomásra, most kipróbáltam.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Kroni1 #33252 üzenetére
Bixby gombhoz:
1. Az Bixby csomagok / funkciók adb shellből teljesen törölhetők: [link]. Ezután a Bixby gomb nem csinál semmit, mintha ott sem lenne. A Bixby egyéb módon sem jelenik meg sehol.2. A Button mapper Pro appal tetszőlegesen beállítható a Bixby gomb működése (is). Nálam 1 nyomásra semmi (véletlen érintés ellen), dupla nyomás csengő profilokat vált (hangos, rezgő, néma), hosszú nyomás zseblámpa. Ezeket lockscreen-ről és kikapcsolt kijelzővel is tudja. Ebben az appban a Bixby gomb kezelése fizetős feature.
Érdemes lehet betenni az összefoglalóba...
[ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
-
kelly416
veterán
válasz Kroni1 #33531 üzenetére
Az érdekes, mert amikor elkezdtünk VoLTE-ra gyanakodni, kikapcsoltam én is, de semmi hatás. Amikor meg a karkötőn némítom a hívást (merthogy volt, hogy nem nyúltam hozzá, csak telón fogadtam a hívást, a karkötő rezgett, a kapcsolat nem jött létre, és amint a karkötőn kinyomtam a hívást, egyből nyitotta a vonalat), akkor meg minden ok. De teszem hozzá, előtte A8-am volt meg használtam A3-at is egy kis ideig, egyikkel sem volt ilyen.
-
csorbajeno
veterán
válasz Kroni1 #33572 üzenetére
Én is Telekomos vagyok, S3 okosórával, sima S9 és nálam nem jelentkezett ez a probléma. Az esetedtől függetlenül továbbra is azt gondolom, hogy szolgáltatói hibáról lehet szó, mert eddig csak Telekomosok jelezték a hibát. Így hirtelen az jut még az eszembe, hogy te cseréltél romot? Mert a telefon független a Telekomnál, de a rom az TMH és nem XEH. Én arra lennék még kíváncsi, hogy akiknél fennáll a hiba, azok milyen kombinációban használják a telefont. Melyik szolgáltató, milyen rom (és az a gyári rom-e rajta)?
Értem én, hogy az sem boldogít, hogy ha kiderül, hogy ki a ludas, de ha szolgáltatói hiba, akkor be tudsz menni a Telekomhoz, hogy csináljanak vele valamit (pl. egy hálózati újraindítás részükről). -
csorbajeno
veterán
válasz Kroni1 #33578 üzenetére
A Telekom és a Független viszonteladók árulnak gyárilag független és DualSIM-es a telefont, de a viszonteladók XEH rommal, a Telekom viszont TMH rommal árulja a telefont gyárilag. A másik két szolgáltató SingleSIM-es telefont árul a saját romjaikkal.
Emiatt írtam legutóbb, hogy kíváncsi vagyok, kinek milyen kombónál fordul ez elő, mert szerintem a független XEH rommal nem kompatibilis valami a Telekom háózatában, amit egy újraindítás a részükről orvosolhatna. Persze a telefon újraindítésa után, de azt ugye a frissítések miatt úgyis újraindítottuk már többször is. És még egy pont a szoftveres baki mellett, hogy ez a hiba nem a megjelenés óta áll fenn. -
samu74
addikt
válasz Kroni1 #33587 üzenetére
Simán benne lehet,és még az se segítség neked hogy más telekomosnál nincs Ilyen probléma. Anno S7 olyan hálózati hibákat(vodafone) produkált vagy fél évig, hogy azt hittem a hajam kihullik... Sok helyzetben számít az is hogy hol használod, váltogat-e a tornyok közt, gyenge térerő, stb. De ha egy negyed annyiba kerülő telefon nem produkálja ezt,akkor jóhogy ráncolja az ember a szemöldökét.
-----------
-
Indiant
addikt
válasz Kroni1 #33621 üzenetére
Köszi, nálam ezek ki vannak kapcsolva
ui.:érdekes egy dolog ez.
Gondolnám én, ha a "- beállítások optimizálása ki" akkor nincsenek optimalizálva, de a "Beállítások- alkalmazások- app neve - akkumulátor - akkumulátorhaszn. Opt."-ban mégis az optimalizáltak között van. (bár ezt kikapcsolva sem működik rendesen. ..és nagy teljesítményen sem (ami szintén bugos)[ Szerkesztve ]
-
kiskeni
aktív tag
válasz Kroni1 #33569 üzenetére
T-s előfizus vagyok én, de nálam jól működik minden. 4G hang (VoLTE) használata közben szokott előfordulni pár érdekes hiba, pl leteszi azonnal a "Szerver nem érhető el" visszajelzéssel ha hívok valakit és aktív a VoLTE. Szokott olyat is, hogy kisípol azonnal szinte, de ez szerintem 4G hang-független, gondolom ekkor tényleg beszélget mással a hívott fél. Ezt sem értem, mert én is tudok mással beszélni miközben a háttérben tud jelezni a telefon, hogy másvalaki épp hív, sőt akár reagálni is tudok rá (felvenni, tartani stb). Tehát ha a hívott fél telefonál, elvileg akkor is tudnom kéne őt hívni, szóval nem értem. Ezeket leszámítva minden jól megy (S9).
Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő
-
csorbajeno
veterán
válasz Kroni1 #33676 üzenetére
A beállításokkal kapcsolatban ne aggódj az elméd épsége miatt, mondom, én is jártam már így. Viszont a telefonhívásos problémát én nem tapasztaltam még, sőt épp az ellenkezőjét szoktam tapasztalni. Amikor VoLTE-képes telefont hívok, akkor van, hogy fel is veszik a túloldalon, mire a fülemig ér a telefon és viszont. Így ebben a problémádban én nem tudok segíteni.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Kroni1 #33683 üzenetére
Én flottás vagyok, majd veszem a fáradságot és írok egy emailt a flottakezelőnek, hogy engedélyezzék, hátha ez megoldás. Egyébként kop kop, de kb 2 hete már nem jött elő ez a hiba emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kelly416
veterán
válasz Kroni1 #33681 üzenetére
Jól emlékszem, hogy a hívás késleltetése a téma most is? Mármint felveszed és súlyos másodpercekig nem reagál a teló? Mert én céges telekomos sim-el engedélyezett volte-vel és kikapcsolt volte-val is tapasztaltam, amint áttértem T9pro-ra, két hét alatt egyszer sem volt ilyen, tehát vagy a Samsung, vagy csak az S9 háklis erre. Fura.
-
samu74
addikt
válasz Kroni1 #33681 üzenetére
Dual simes a telefonod? Mondjuk lehet hogy igazad van,hogy a kártya(előfizetés) nem tudja a Volte funkciót, a szoftver meg zavarba jön ettől...Sajna a samsung hálózati chipje mondjuk úgy nem a legjobb,ilyen téren tanulhatnának a Huawei vagy Xiaomi gyártóktól.
-----------
-
csorbajeno
veterán
válasz Kroni1 #33683 üzenetére
Költői a kérdés, de az S7-S8 a Telekom által támogatott lett VoLTE szempontjából? Mert nekem az a tapasztalatom az S9-cel, hogy ha S9 és/vagy későbbi csúcs Samsungot hívok vagy P20 és/vagy későbbi csúcs Huaweit, akkor azonnal felépül a hívás, minden más esetben normálisan indul a hívás. Szóval szerintem a VoLTE csak S9-től támogatott a Telekomnál.
A hívásfogadással kapcsolatban továbbra sincs negatív tapasztalatom(szerencsére). -
csorbajeno
veterán
válasz Kroni1 #33696 üzenetére
Nem tudtam, hogy melyik modellel kezdődött, én S6-ról jöttem, azon nem volt. A többi csak feltételezés volt részemről, de akkor ez sem magyarázat. Tényleg nem tudom, hogy mi okozhatja, momentán nincs több ötletem. Odáig jutottunk, hogy a Telekom hálózatán áll fenn a hiba. Ki milyen Romot használ, akinél fenn áll a jelenség?
-
-
jeni
félisten
válasz Kroni1 #33816 üzenetére
nem hivatalos de a gari ugorhat:
olyan 17-20000Ft közé tehető.
ez nem hivatalos
ez sem
ha kell a gari továbbra akkor Samsung Store-ben is leadható és megvárható.
nyugatinál megvárható
tudtommal még a Kökiben is vanami még lényeges így hivatalos sőt mondhatnám: a cseppmentesség megmarad továbbra is.
a vízállóságot tesztelni nem tudom van -e lehetőségük, fizikailag tudják-e ellenőrzini nyomáspróbára?[ Szerkesztve ]
-
-
terror
tag
válasz Kroni1 #33693 üzenetére
Sajnos beállok a sorba én is. Az én S9+ telefonom is csinálja a többek által már panaszolt hibát, miszerint bejövő hívás esetén hiába nyomom meg a hívás fogadása (zöld telefon) ikont, a csörgés ilyenkor abbamarad, de egyszerűen nem kapcsolja össze azonnal a vonalat, nem indul el a hívásidő másodperc számláló sem. Olyan mintha továbbra is jönne befele a hívás (a képernyőn továbbra is a bejövő hívás képernyőt látom), de a vonal nem kapcsolódik össze. Nem épül fel a hívás vonal. Majd kb 8-10 másodperc múlva mégis összekapcsolódik a vonal. Viszont sokszor a 8-10 másodperc "fogadás késleltetés" idő alatt a másik fél megunja és leteszi. Nagyon idegesítő. Ez kb 10 hívásból 2x csinálja. olyan is van, hogy elkezdek beszélni majd 2 mondat után, vagy kimarad pár másodpercig a hang majd ismét visszajön, vagy nagyon zavarossá, darabossá válik a hang, majd kis idő múlva újra jó.
A telóm most volt 1 éves (2 év garancia van rá). Hivatalos Samsung Experience Store márkaboltban vásároltam ahol hivatalos Samsung Márkaszervíz is működik. Bevittem a fent említett problémával. A szervizes már tudott a problémáról, azt mondta, mostanában tömegesen viszik be hozzájuk az S9 és S9+ telefonokat ezzel a hibával. Már mindent megpróbáltak, gyári full reset és visszaállítás, cache törlés, teljes alaplap csere sem segített !!!, mindenféle ROM csere stb, de nem segített semmi azt mondja. És elmondta, hogy nem csak a Telekom, hanem a Vodafone és Telenor kártyákkal is ezt csinálják az S9 és S9+ telefonok. Mindegy hogy céges vagy privát. És a VOLTE be/ki sem oszt és szoroz a történetben semmit, ezt is letesztelték! Ugyanazzal a SIM kártyákkal teszelték S8-ason, és ott nem jött elő a hiba! Tehát SIM hibákat is kizárták. Illetve a single és a dual simes S9, S9+ is csinálja. Valamint a gyári független és a szolgáltatnál vásárolt telefonokon, gyári független rommal és szolgáltatós rommal is ugyanez a hiba. Azt mondta, hogy már minden végigpróbáltak !És ezt mondta szó szerint a hivatalos samsung márkaszervizes: "egyelőre nem tudjuk rá a megoldást" és, hogy "ezzel meg kell sajnos barátkozni".
Hogy mi ??? Nem akartam elhinni ezt a választ! Egy 200e Ft-os telefonnál pont a hívás fogadása nem működik rendesen ? És ezzel barátkozzak meg ???
Aztán mondta, hogy ad egy telefonszámot és ezen érdemes bejelenteni a hibát. Minden S9 és S9+ tulajnak akinek hasonló problémája van ezt szokta javasolni, hogy itt jelentse be, hogy a Magyarországi Fő Samsung Service is tudjon minél több ilyen esetről. "Hátha csinálnak majd valamit".Ezen a számon kell bejelenteni a fent említett hibát: +36 80 726 7864 (+36 80 SAMSUNG)
Szerintem mindenki aki ilyen hibát tapasztalt jelentse be ezen a számon. Mindegy, hogy független vagy szolgáltatós, garis vagy már nem garis. De ha garis akkor meg főleg mielőbb!És csak reménykedni tudunk, hogy hátha történik valami.
Utána néztem interneten az "S9 10sec incoming (receive) call delay issues" és az "S9 incoming (receive) call issues" "S9 incoming calls problem" hibákra rákeresve külföldön is számtalan fórumon panaszkodnak ugyanerre a hibára. Valamelyik országban, ha jól emlékszem az egyik vállalat be is perelte a Samsungot a fent említett hiba miatt. A samsung 2018 óta adogat ki frissítéseket az S9 S9+-ra a hiba megoldásra, de sajnos sikertelenül, mert a hiba nem szűnt meg többeknél sem, ahogy olvastam.
ThunderDome, TerrorDrome, HardCoreGabba, HardCoreTechno, bembelterror.de, www.rotterdamterrorcorps.com
-
samu74
addikt
válasz Kroni1 #33902 üzenetére
Az a baj ,hogy ezek a hibák(hálózati szerintem és nem szoftveres) nem ennél a szériánál jöttek elő. Bizonyos helyzetekben és helyen produkálja a telefon,szerintem a samsung a füle botját se fogja mozdítani.
Persze érdemes jelezni a hibát, csak nagy reményeket nem érdemes hozzá fűzni.-----------
-
samu74
addikt
válasz Kroni1 #33904 üzenetére
Hát én [anno] telerinyáltam az S7 topikot a hálózati problémáimmal, szóval nem olyan újkeletű dolog ez.
De pl. ott a főverzió váltás utan(6-7) érdekes mód megszűnt a hiba. S9+ meg hibátlan, pedig ugyanaz a sim, ugyanazok a napi rutinjaim, ugyanott dolgozóm,stb.-----------
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- Jófogás tapasztalatok
- Gmail
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amatőr csillagászat
- Revolut
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Elérhetők az alkatrészek és szerszámok az iPhone 16 otthoni javításához
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027.03.22 Apple garancia névre szóló számlával!
- IPhone SE2 2020 64GB gyári független új akku 12 hónap szavatosság
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 12/256GB ÚJ 12 hónap szavatosság!
- Eladó iPhone 12 Pro Pacific Blue 128Gb független Akku 80% ÚJSZERŰ ÁLLAPOT
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független hibátlan 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest