Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#354) malor válasza bbendre (#351) üzenetére


malor
aktív tag

Mi van, ha te gondolod túl :DD Az amerikai márka telefon brandje menő mindenhol a világon. A menő alatt azt értem, hogy valódi alternatíva, ha valaki ma mobiltelefont szeretne használni. Írtam már évekkel ezelőtt, hogy az amerikai telefon legnagyobb hibájának mindig az árát tartották. Ennél jobb reklám nem is kellett neki, hiszen ezzel kvázi elismerték, hogy egy jó termék. A Samsungál meg mindig az ár volt a legutolsó, amit hibának tartottak. Talán a Note volt az egyetlen, aminél kivételt tettek. Lehetett szidni a kicsi zöld robotot, mint szoftvert, meg az andoridos telefonokat, csak mindig ott lebegett a mondat végén, hogy kivéve a Note. Az úgy mindig rendben volt, nehéz volt belekötni. Ott mindig a kijelző mérete volt a kritika alapja, hogy túl nagy. A tesztben is olvashatod, hogy a tesztelőnek sem volt, mert nagynak tartotta. Mégis a Note mérete irányadó lett az iparágon belül, a Notetal szemben nem voltak időtállóak a kritikusok megjegyzései/félelmei/ellenérvei.

Szerintem a Samsungnak lehet egy nagy szívfájdalma. Az, hogy Samsungnak hívják a részesedését mindenhol, ahol az amerikai telefont meg a brand nevén. Ilyenkor lehet előhúzni a nyilvánvaló kártyát a pakliból, a Samsung nem az S széria miatt tényező, itthon sem, hanem a jóval olcsóbb telefonjai miatt. Az amerikai konkurencia jobban teljesít a saját kategóriájában, az előnye innen nézve sokkal nagyobb, mint csupán a %-ok.

Nekem az a véleményem, hogy ezt a versenyhátrányt továbbra is a jó brand hiánya okozhatja. A Samsung egyetlen telefon brandje a Note volt, de nem tudta ezt jól kamatoztatni. Most egybeolvasztotta az S szériával és folyamatosan a Note-ról beszélünk. Azért ez egy elég nagy fricska :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.